Die map heb ik nog niet gehad. Ben benieuwdquote:Op dinsdag 5 november 2019 23:48 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
[..]
Ik had gewelid gpotje in die map met die grot. We spawnde continue rondom die grot om elkaar daar binnen telkens weer te treffen. Zal wel een gelukstreffer geweest zijn. Het voelde zoals TDM hoort te voelen, met alle focus op aimskills en weinig zoeken/lopen.
Wie weet zodra de eerste MW1/2 maps gereleased worden.quote:Op woensdag 6 november 2019 12:36 schreef WKNVHV het volgende:
Prima te spelen , helaas komt cod nooit meer op het competitieve niveau van 2 en MW1... PAM/Promod tijden
Als een frisse wind!quote:Op maandag 4 november 2019 15:10 schreef DrMarten het volgende:
Hoeis ie vergeleken met de vorige? Van Blops 4 heb ik eigenlijk alleen de battle royal gespeeld. De reguliere multiplayer vond ik wat de snel gaan allemaal vergeleken met de eerdere CoD's die ik gespeeld heb. Daarom heel snel aan de kant gelegd en nooit meer aangeraakt.
Hoe is het tempo van deze? Kan het niet goed inschatten als ik youtubefilmpjes kijk.
Heb weinig zin om weer ¤60 uit te geven aan een spel dat ik na 20 potjes weer weg leg en nooit meer aanraak.
Hahaha dit heb ik ook. Maar kan ik mee leven, weer wat meer oefenen en dan lukt het op den duur vast wel weer ;-)quote:Op maandag 4 november 2019 20:22 schreef Luppie0110 het volgende:
[..]
Vind het ook een heerlijke game. Vorige edities was ik idd snel klaar mee.
Alleen de skill based matchmaking kickt er bij mij in. Win niks meer, laat staan een positief kd.
TDM zit er zeker in maar dan alleen via 'quick play'. Door te filteren kun je eventueel aangeven alleen TDM te willen spelenquote:Op dinsdag 5 november 2019 23:33 schreef DrMarten het volgende:
Zo, ik heb hem gehaald.
Eerste gedachten.... Ben nu halverwege de campaign, die is tof!
Heb een handvol potjes kill confirmed gespeeld. Veel campers. Jammer dat tdm geen aparte gamemode is (of kijk ik er overheen?) kan al dat volk dat te beroerd is om tags te pakken en alleen maar voor kills gaat mooi daar heen.
1 potje dat qua score gewonnen werd, verder allemaal de volle tijd volgemaakt. Vooral dus omdat niemand voor tags gaat.
2x Piccadilly gespeeld. Geen een keer een spawnflip gehad. Hele potje continu op dezelfde plek gespawned. Daar mogen ze wel wat aan doen.
Veel hoekjes, tunneltjes, kleine kamertjes met donkere hoekjes voor de campers. Had wel wat minder gemogen.
Ik weet niet welke het is, maar 1 shotgun is verschrikkelijk OP. Paar keer dood door iemand die me van een enorme afstand met een shotgun onder vuur nam.
Zit wel te schelden, maar dat doe ik altijd bij CoD, maar heb nog niet geragequit en dat zegt veel
Ik sta juist 9 van de 10x in de top 3 van mijn team. Dat mijn team 9 van de 10x verliest, soit.....quote:Op donderdag 7 november 2019 06:31 schreef Bolters het volgende:
[..]
Hahaha dit heb ik ook. Maar kan ik mee leven, weer wat meer oefenen en dan lukt het op den duur vast wel weer ;-)
Tactisch !? Omdat je met claymores kan spelen?quote:Op woensdag 6 november 2019 19:41 schreef HostiHawaii het volgende:
[..]
Als een frisse wind!
De laatste CoD's waar ik echt uuuuuuuuren in heb gestoken, zijn Black Ops 1 en 2. De rest was gewoon ruk.
Het feit dat de 3-lane structuur weg is, vind ik 1 van de grootste pluspunten. En het spel voelt gewoon goed aan. De maps zijn cool en er komt veel meer tactisch spel bij kijken nu.
Vooral het feit dat je deuren open en weer dicht kan doen (fun met een claymore ervoor) is cool.
Zo zat ik met Domination op een punt met 2 deuren en een trap bij een capturepoint. Deurtjes dicht, claymores ervoor en zelf de boven verdieping in de gaten houden.
Het biedt gewoon veel meer fun dan de afgelopen delen.
Tactischerquote:
Dat moet ook. Vergeleken met de vorige CoD's helemaal. Ik merk dat mijn Battlefield speelstijl in deze CoD veel beter werkt dan hoe ik vorige CoD's speelde.quote:Op donderdag 7 november 2019 08:24 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Wat een mate van tactisch zijn impliceert.
Vanwege de vele hoeken (en killstreaks, random spawns, etc) valt er niet te anticiperen. Een vereiste voor tactische gameplay. Vallen zetten, een variant van campen, is de enige optie die enige zekerheid biedt. En als jij dat als een variant van tactische gameplay ziet, dan snap ik wel dat jij mijn afwijzing leest als een verwarring met realisme.quote:Op donderdag 7 november 2019 08:31 schreef HostiHawaii het volgende:
[..]
Dat moet ook. Vergeleken met de vorige CoD's helemaal. Ik merk dat mijn Battlefield speelstijl in deze CoD veel beter werkt dan hoe ik vorige CoD's speelde.
De open map structuur betekent ook dat je constant alle hoeken in de gaten moet houden, dat was bij vorige CoD's wel anders.
En het biedt mogelijkheden om sneaky vallen te zetten. Wat tactisch is.
Verwar het niet met realistisch, want dat is het totaal niet.....
Zeker wel, je kan met je loadout een hoop factoren die je noemt al uitschakelen met Perks en de juiste wapens.Is ook tactiek.quote:Op donderdag 7 november 2019 09:32 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Vanwege de vele hoeken (en killstreaks, random spawns, etc) valt er niet te anticiperen. Een vereiste voor tactische gameplay. Vallen zetten, een variant van campen, is de enige optie die enige zekerheid biedt. En als jij dat als een variant van tactische gameplay ziet, dan snap ik wel dat jij mijn afwijzing leest als een verwarring met realisme.
Als je jezelf claymore/UAV-proof wilt maken loop je weer achter op andere gebieden bij mensen die dergelijke deaths op de koop toenemen. Bovendien geldt ook daar weer dat je niet kan anticiperen. Je zou het halve potje bezig zijn met je loudout aanpassen op basis van waar je tegenstanders mee aankomen zetten.quote:Op donderdag 7 november 2019 10:17 schreef HostiHawaii het volgende:
Zeker wel, je kan met je loadout een hoop factoren die je noemt al uitschakelen met Perks en de juiste wapens.Is ook tactiek.
Maar dit wordt een eindeloze discussie merk ik.
Hahaha holy shit, dit is wel netjes!quote:Op donderdag 7 november 2019 11:30 schreef SoldMayor het volgende:
Gisteren 32 om 1 gegaan. Ik stond boven op hackney yard in dat gebouw rechts van vlag B. Die gasten moesten en zouden mij te pakken krijgen maar liepen telkens in claymores en the line of fire
Als de mw1/mw2 maps terugkomen wordt iig 1 deel van je gebeden verhoord.quote:Op donderdag 7 november 2019 11:52 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Als je jezelf claymore/UAV-proof wilt maken loop je weer achter op andere gebieden bij mensen die dergelijke death op de koop toenemen. Bovendien geldt ook daar weer dat je niet kan anticiperen. Je zou het halve potje bezig zijn met je loudout aanpassen op basis van waar je tegenstanders mee aankomen zetten.
Activision, geef mij AUB een S&D in een 3-lane map zonder een honderdtal campspots, killstreaks en perks. Icm de gunplay, die echt super is in dit spel, zou dat een geweldig recept zijn.
Uhu, eind deze maand deze eerste toch?quote:Op donderdag 7 november 2019 12:49 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Als de mw1/mw2 maps terugkomen wordt iig 1 deel van je gebeden verhoord.
Big overhaul, wat dat gaat inhouden is nog onduidelijk.quote:Op donderdag 7 november 2019 12:51 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Uhu, eind deze maand deze eerste toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |