Zit zij nog op fok?quote:Op maandag 28 oktober 2019 21:55 schreef Frozen-assassin het volgende:
Is dit een kloon van Maghrebijnse of zo?
Die handel zat zeker in boten, vrachtwagens en campersquote:Op maandag 28 oktober 2019 21:18 schreef Melbiek het volgende:
[..]
Handel in boten , vrachtwagens en campers.
En vol ziektes en uitgelubberde kut en anus....quote:Op maandag 28 oktober 2019 21:35 schreef Karstman het volgende:
Met prostitutie kun je aardig verdienen. Die 7 ton heb je met een jaar of 10 wel terugverdiend.
Als in, dat waren de inkomsten van het bedrijfje? Of meer van, dat hebben we onszelf toegezegd als loon/winst? Hebben jullie dat geld niet zelf gewoon verbrast?quote:Op maandag 28 oktober 2019 21:02 schreef Melbiek het volgende:
[..]
We verdienden rond de 30.000 euro per maand. Zo gek is dat niet.
Ah, ok, sure.quote:Op maandag 28 oktober 2019 21:30 schreef Melbiek het volgende:
Ze weten dat we al dat geld niet kunnen terug betalen dus willen ze een einde maken aan onze leven. Of ze willen me pushen dat ik toch nog wat terug betaal dat kan ook maar het ziet er niet goed uit voor mij en mijn ex-man. In Nederland is het tegenwoordig niet zo moeilijk om geliquideerd te worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |