abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_189676379
Had ze een een soort bucketlist van dingen die ze nog graag wilde doen voor ze dood ging? Zoja wat en heb je dat kunnen doen?

Verder dacht ik dat begeleide euthanasie in NL niet toegestaan is? Of alleen uitzonderingen?
Op maandag 11 maart 2013 21:24 schreef Kally het volgende:
Ga jij lekker met je mini spelen }:|
pi_189676459
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2019 22:31 schreef Miniem het volgende:
Had ze een een soort bucketlist van dingen die ze nog graag wilde doen voor ze dood ging? Zoja wat en heb je dat kunnen doen?
Naja toen ze eenmaal uitbehandeld was was daar weinig mogelijkheid meer toe. Daarvoor hebben we wel nog wat dingen gedaan. En in haar palliatieve fase ook nog wel wat uitjes. Maar niet echt een bucketlist afgewerkt.
quote:
Verder dacht ik dat begeleide euthanasie in NL niet toegestaan is? Of alleen uitzonderingen?
Ze had geen begeleide euthanasie hoor. De arts heeft de handelingen gedaan.
Dit account is speciaal voor mensen die meedoen met vraag wat je wil.
Wil jij ook meedoen, meld je aan.
  maandag 28 oktober 2019 @ 23:28:53 #53
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_189676933
Hoe hebben jullie elkaar ontmoet?
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_189677258
Wat heftig. Ik heb een vraag die ongepast over kan komen. En misschien is het nog te vroeg.

Ik heb gezien bij oudere mannen dat andere vrouwen in de rij stonden voor een weduwnaar. Alsof het een kwaliteitskeurmerk voor een 'goede man' was. Ervaar jij dat ook?
pi_189677954
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2019 23:28 schreef Keep_Walking het volgende:
Hoe hebben jullie elkaar ontmoet?
Een datingapp.
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 oktober 2019 00:15 schreef Gustaf86 het volgende:
Wat heftig. Ik heb een vraag die ongepast over kan komen. En misschien is het nog te vroeg.

Ik heb gezien bij oudere mannen dat andere vrouwen in de rij stonden voor een weduwnaar. Alsof het een kwaliteitskeurmerk voor een 'goede man' was. Ervaar jij dat ook?
Nee. Lijkt me ook heel gek als mensen dat als keurmerk zien :D
pi_189678321
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 oktober 2019 07:08 schreef VraagWatJeWil het volgende:

[..]

Een datingapp.
[..]

Toch wel 1 vraag.

Toen jullie begonnen te daten heeft ze denk ik wel verteld dat ze al eerder kanker heeft gehad. Heb je toen niet angst gevoeld dat het terug zou komen of twijfel door te daten?
  Manager PR/Moderator dinsdag 29 oktober 2019 @ 08:47:15 #57
269689 crew  Viv
pi_189678764
Je vertelde dat de mevrouw die in het ziekenhuis de maaltijden uitdeelde op een positieve manier het verschil maakte. Heb je het bij je vrouw ook andersom meegemaakt? Dus zorgverleners die met een opmerking de plank volledig misgeslagen hebben, of die een kans hebben laten liggen om het allemaal nét wat praktischer of comfortabeler te maken voor haar?
pi_189678966
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 oktober 2019 08:11 schreef bitterbal het volgende:

[..]

Toch wel 1 vraag.

Toen jullie begonnen te daten heeft ze denk ik wel verteld dat ze al eerder kanker heeft gehad. Heb je toen niet angst gevoeld dat het terug zou komen of twijfel door te daten?
Klopt. Op de tweede date. Dat boeide me niet zo. Het was iig niet iets geweest waar ik me door tegen liet houden.
pi_189679052
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 oktober 2019 08:47 schreef ViviRAWRS het volgende:
Je vertelde dat de mevrouw die in het ziekenhuis de maaltijden uitdeelde op een positieve manier het verschil maakte. Heb je het bij je vrouw ook andersom meegemaakt? Dus zorgverleners die met een opmerking de plank volledig misgeslagen hebben, of die een kans hebben laten liggen om het allemaal nét wat praktischer of comfortabeler te maken voor haar?
Nee/nauwelijks.

De operatie was door vrijgekomen operatietijd heel snel beschikbaar. We kwamen op maandag voor een gesprek voor het inplannen van de operatie bij haar behandelend arts. Die haalde ons op bij de wachtkamer en onderweg naar de spreekkamer vroeg ze of we klaar waren voor donderdag. Donderdag??? vroegen wij? Daarop zegt ze ietswat verbaasd, euh, overmorgen dan? Waarop wij weer verbaasd reageerden.

In de spreekkamer zat de operateur en een andere chirurg klaar om de operatie van twee dagen later te bespreken. Dat was op een positieve manier schrikken :D

En ik heb slechte ervaringen met 24 uurs zorg. Ik had verwacht een verpleegkundige te krijgen maar het bleken meer een soort verzorgers te zijn. Gedoe met medicijnen toedienen. Ook infuus verwisselen deed ik liever zelf.
Degene die er op de laatste dag was vroeg ‘s ochtends “gaat het vandaag nog door?” Alsof het over een bezoekje ofzo ging. Die had ik toen bijna het huis uit gesmeten.
  Moderator dinsdag 29 oktober 2019 @ 09:15:45 #60
45833 crew  Fogel
pi_189679118
Allereerst: sterkte verder!

Ik zag hierboven ergens dat de as volgend jaar uitgestrooid gaat worden, misschien heb ik over een antwoord heengelezen maar waarom dan pas? De verjaardag og sterfdag markeren misschien? Of op een hele speciale plek?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, roadtrip Europa, Seoul
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
pi_189679289
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 oktober 2019 09:15 schreef Fogel het volgende:
Allereerst: sterkte verder!

Ik zag hierboven ergens dat de as volgend jaar uitgestrooid gaat worden, misschien heb ik over een antwoord heengelezen maar waarom dan pas? De verjaardag og sterfdag markeren misschien? Of op een hele speciale plek?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op haar sterfdag ja. En op een speciale plek ook.
pi_189679310
Heel veel sterkte, heb zelf de route ook gelopen, ik was zelf 26 toen mijn man overleed. Hoe is nu je relatie met haar familie?
pi_189679364
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 oktober 2019 09:31 schreef Fem_LittleLady het volgende:
Heel veel sterkte, heb zelf de route ook gelopen, ik was zelf 26 toen mijn man overleed. Hoe is nu je relatie met haar familie?
Hoe oud ben je nu?

En het antwoord staat hier: GC / [Vraag wat je wil] aan een jonge weduwnaar
  Moderator dinsdag 29 oktober 2019 @ 09:36:28 #64
45833 crew  Fogel
pi_189679377
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 oktober 2019 09:30 schreef VraagWatJeWil het volgende:

[..]

Op haar sterfdag ja. En op een speciale plek ook.
Stukken beter dan een urn op een niet-speciale plek :Y
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, roadtrip Europa, Seoul
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
pi_189679384
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 oktober 2019 09:35 schreef VraagWatJeWil het volgende:

[..]

Hoe oud ben je nu?

En het antwoord staat hier: GC / [Vraag wat je wil] aan een jonge weduwnaar
Oh had er overheen gelezen, ben zelf nu 37
pi_189679413
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 oktober 2019 09:36 schreef Fogel het volgende:

[..]

Stukken beter dan een urn op een niet-speciale plek :Y
Precies. En een aantal mensen willen nog een zakje as om in een eigen urn te stoppen of op een eigen plek uit te strooien.
pi_189679428
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 oktober 2019 09:36 schreef Fem_LittleLady het volgende:

[..]

Oh had er overheen gelezen, ben zelf nu 37
Heb jij nog veel contact met je schoonfamilie?
pi_189679506
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 oktober 2019 09:39 schreef VraagWatJeWil het volgende:

[..]

Heb jij nog veel contact met je schoonfamilie?
Nee gelukkig niet maar laat ik zo zeggen, 11 jaar na zijn overlijden weten ze weer een nieuw kinderachtig dieptepunt te behalen.
pi_189679567
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 oktober 2019 09:43 schreef Fem_LittleLady het volgende:

[..]

Nee gelukkig niet maar laat ik zo zeggen, 11 jaar na zijn overlijden weten ze weer een nieuw kinderachtig dieptepunt te behalen.
Jammer zijn dat soort dingen. Ik hoor dat wel van meer lotgenoten.
pi_189679650
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 oktober 2019 09:47 schreef VraagWatJeWil het volgende:

[..]

Jammer zijn dat soort dingen. Ik hoor dat wel van meer lotgenoten.
Klopt, hoorde het gister zelfs nog van de medewerker van de gemeente. Heel triest allemaal en het geeft een hoop stress
pi_189679707
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 oktober 2019 09:43 schreef Fem_LittleLady het volgende:

[..]

Ik weet dat jij niet het onderwerp van het topic bent, maar van dit soort dingen word ik dan toch weer heel nieuwsgierig. Wat kun je 11 jaar na dato nog eens als dieptepunt bewerkstelligen? :X
It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
pi_189679832
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 oktober 2019 09:55 schreef LuNaTiC het volgende:

[..]

Ik weet dat jij niet het onderwerp van het topic bent, maar van dit soort dingen word ik dan toch weer heel nieuwsgierig. Wat kun je 11 jaar na dato nog eens als dieptepunt bewerkstelligen? :X
dm
pi_189680069
Wat heftig. Ik kan me voorstellen dat ook dit topic een stukje rouwverwerking is. Ik heb zo geloof ik geen vraag, maar wilde toch even reageren :*
Sterkheidsbaas van alles.
pi_189681234
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 oktober 2019 07:08 schreef VraagWatJeWil het volgende:

ik denk dat het als een soort van ultieme trouw of toewijding wordt gezien. Als je in zo'n situatie bij je partner blijft dan moet je wel een catch zijn. Zoiets :P
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_189681335
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 oktober 2019 11:34 schreef littledrummergirl het volgende:

[..]

ik denk dat het als een soort van ultieme trouw of toewijding wordt gezien. Als je in zo'n situatie bij je partner blijft dan moet je wel een catch zijn. Zoiets :P
Of je bent een emotioneel wrak geworden :D

Overigens ben ik sowieso een catch ;)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')