Naja toen ze eenmaal uitbehandeld was was daar weinig mogelijkheid meer toe. Daarvoor hebben we wel nog wat dingen gedaan. En in haar palliatieve fase ook nog wel wat uitjes. Maar niet echt een bucketlist afgewerkt.quote:Op maandag 28 oktober 2019 22:31 schreef Miniem het volgende:
Had ze een een soort bucketlist van dingen die ze nog graag wilde doen voor ze dood ging? Zoja wat en heb je dat kunnen doen?
Ze had geen begeleide euthanasie hoor. De arts heeft de handelingen gedaan.quote:Verder dacht ik dat begeleide euthanasie in NL niet toegestaan is? Of alleen uitzonderingen?
Een datingapp.quote:Op maandag 28 oktober 2019 23:28 schreef Keep_Walking het volgende:
Hoe hebben jullie elkaar ontmoet?
Nee. Lijkt me ook heel gek als mensen dat als keurmerk zienquote:Op dinsdag 29 oktober 2019 00:15 schreef Gustaf86 het volgende:
Wat heftig. Ik heb een vraag die ongepast over kan komen. En misschien is het nog te vroeg.
Ik heb gezien bij oudere mannen dat andere vrouwen in de rij stonden voor een weduwnaar. Alsof het een kwaliteitskeurmerk voor een 'goede man' was. Ervaar jij dat ook?
Toch wel 1 vraag.quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 07:08 schreef VraagWatJeWil het volgende:
[..]
Een datingapp.
[..]
Nee. Lijkt me ook heel gek als mensen dat als keurmerk zien
Klopt. Op de tweede date. Dat boeide me niet zo. Het was iig niet iets geweest waar ik me door tegen liet houden.quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 08:11 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Toch wel 1 vraag.
Toen jullie begonnen te daten heeft ze denk ik wel verteld dat ze al eerder kanker heeft gehad. Heb je toen niet angst gevoeld dat het terug zou komen of twijfel door te daten?
Nee/nauwelijks.quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 08:47 schreef ViviRAWRS het volgende:
Je vertelde dat de mevrouw die in het ziekenhuis de maaltijden uitdeelde op een positieve manier het verschil maakte. Heb je het bij je vrouw ook andersom meegemaakt? Dus zorgverleners die met een opmerking de plank volledig misgeslagen hebben, of die een kans hebben laten liggen om het allemaal nét wat praktischer of comfortabeler te maken voor haar?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, roadtrip Europa, Seoul
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 09:15 schreef Fogel het volgende:
Allereerst: sterkte verder!
Ik zag hierboven ergens dat de as volgend jaar uitgestrooid gaat worden, misschien heb ik over een antwoord heengelezen maar waarom dan pas? De verjaardag og sterfdag markeren misschien? Of op een hele speciale plek?Op haar sterfdag ja. En op een speciale plek ook.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit account is speciaal voor mensen die meedoen met vraag wat je wil.
Wil jij ook meedoen, meld je aan.
Hoe oud ben je nu?quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 09:31 schreef Fem_LittleLady het volgende:
Heel veel sterkte, heb zelf de route ook gelopen, ik was zelf 26 toen mijn man overleed. Hoe is nu je relatie met haar familie?
Stukken beter dan een urn op een niet-speciale plekquote:Op dinsdag 29 oktober 2019 09:30 schreef VraagWatJeWil het volgende:
[..]
Op haar sterfdag ja. En op een speciale plek ook.
Oh had er overheen gelezen, ben zelf nu 37quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 09:35 schreef VraagWatJeWil het volgende:
[..]
Hoe oud ben je nu?
En het antwoord staat hier: GC / [Vraag wat je wil] aan een jonge weduwnaar
Precies. En een aantal mensen willen nog een zakje as om in een eigen urn te stoppen of op een eigen plek uit te strooien.quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 09:36 schreef Fogel het volgende:
[..]
Stukken beter dan een urn op een niet-speciale plek
Heb jij nog veel contact met je schoonfamilie?quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 09:36 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Oh had er overheen gelezen, ben zelf nu 37
Nee gelukkig niet maar laat ik zo zeggen, 11 jaar na zijn overlijden weten ze weer een nieuw kinderachtig dieptepunt te behalen.quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 09:39 schreef VraagWatJeWil het volgende:
[..]
Heb jij nog veel contact met je schoonfamilie?
Jammer zijn dat soort dingen. Ik hoor dat wel van meer lotgenoten.quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 09:43 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Nee gelukkig niet maar laat ik zo zeggen, 11 jaar na zijn overlijden weten ze weer een nieuw kinderachtig dieptepunt te behalen.
Klopt, hoorde het gister zelfs nog van de medewerker van de gemeente. Heel triest allemaal en het geeft een hoop stressquote:Op dinsdag 29 oktober 2019 09:47 schreef VraagWatJeWil het volgende:
[..]
Jammer zijn dat soort dingen. Ik hoor dat wel van meer lotgenoten.
Ik weet dat jij niet het onderwerp van het topic bent, maar van dit soort dingen word ik dan toch weer heel nieuwsgierig. Wat kun je 11 jaar na dato nog eens als dieptepunt bewerkstelligen?quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 09:43 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Nee gelukkig niet maar laat ik zo zeggen, 11 jaar na zijn overlijden weten ze weer een nieuw kinderachtig dieptepunt te behalen.
dmquote:Op dinsdag 29 oktober 2019 09:55 schreef LuNaTiC het volgende:
[..]
Ik weet dat jij niet het onderwerp van het topic bent, maar van dit soort dingen word ik dan toch weer heel nieuwsgierig. Wat kun je 11 jaar na dato nog eens als dieptepunt bewerkstelligen?
ik denk dat het als een soort van ultieme trouw of toewijding wordt gezien. Als je in zo'n situatie bij je partner blijft dan moet je wel een catch zijn. Zoietsquote:Op dinsdag 29 oktober 2019 07:08 schreef VraagWatJeWil het volgende:
Nee. Lijkt me ook heel gek als mensen dat als keurmerk zien
Of je bent een emotioneel wrak gewordenquote:Op dinsdag 29 oktober 2019 11:34 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik denk dat het als een soort van ultieme trouw of toewijding wordt gezien. Als je in zo'n situatie bij je partner blijft dan moet je wel een catch zijn. Zoiets
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |