Maakte doosje open.... We eten geen pijlstaartinktvisjes vandaag iigquote:Op maandag 28 oktober 2019 18:06 schreef Voxs het volgende:
[..]
Heerlijk! ( en leuk!) winter bbq-ig.
Het heeft ook wel een smaak waar je van moet houden.
Hier wordt het simpele fastfood, halloumi, platbrood, gegrilde groenten hummus.
Je gelooft vast nog veel meer niet.quote:
Precies, gebruik maken van de tijd die er isquote:Op maandag 28 oktober 2019 18:07 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Snap ik. Je kan zo’n naaktmodel niet laten wachten tot na het eten.
Oefff.. was het diepvries? brr het idee!quote:Op maandag 28 oktober 2019 18:10 schreef Molo het volgende:
[..]
Maakte doosje open.... We eten geen pijlstaartinktvisjes vandaag iig![]()
![]()
![]()
Had gelukkig nog lamsworstjes liggen, eten dat wel met pasta.
Goeiemorgen wat een lucht kwam daar uit zeg
Waar zat je zoal aan te denken?quote:Op maandag 28 oktober 2019 18:10 schreef Voxs het volgende:
[..]
Je gelooft vast nog veel meer niet.
[..]
Precies, gebruik maken van de tijd die er is
Nope. Vrijdag bij Schmidt zeevis gehaald. Maar had niet gedacht dat dat nu al zo verregaand te ver zou zijn.quote:Op maandag 28 oktober 2019 18:12 schreef Voxs het volgende:
[..]
Oefff.. was het diepvries? brr het idee!
Hier lag er in het gft een citroen te ruiken, ook zo fijn.
Om dit soort dingen en maden haat ik gft bakkenquote:Op maandag 28 oktober 2019 18:12 schreef Voxs het volgende:
[..]
Oefff.. was het diepvries? brr het idee!
Hier lag er in het gft een citroen te ruiken, ook zo fijn.
Wat leuk dat je terugbent Archie. Hopelijk heeft het gesmaakt en krijg je geen buikkrampjes door een salmonella vergiftigingquote:Op maandag 28 oktober 2019 18:13 schreef Arch-Indar het volgende:
Ik had gegrilde hele kip van gisteren opgewarmd.
net mijn vieze vingers afgelikt.
Vis 4 dagen bewaren buiten de vriezer?quote:Op maandag 28 oktober 2019 18:13 schreef Molo het volgende:
[..]
Nope. Vrijdag bij Schmidt zeevis gehaald. Maar had niet gedacht dat dat nu al zo verregaand te ver zou zijn.
Dit had ik gisteren ook niet meer kunnen eten en zaterdag ook misschien wel niet joh
Aan koffie inschenken en verdorven vissen.quote:
Ik zou vis nooit langer dan een dag (hooguit twee) bewaren. Die inkvis van jou was overduidelijk al niet vers. Nieuwe viswinkel zoeken.quote:Op maandag 28 oktober 2019 18:13 schreef Molo het volgende:
[..]
Nope. Vrijdag bij Schmidt zeevis gehaald. Maar had niet gedacht dat dat nu al zo verregaand te ver zou zijn.
Dit had ik gisteren ook niet meer kunnen eten en zaterdag ook misschien wel niet joh
De buitenbak is inderdaad vaak madenparadijs, dit keukenbakje enkel erg stinkend als er citroen of mandarijn in ligt, brrr.quote:Op maandag 28 oktober 2019 18:13 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Om dit soort dingen en maden haat ik gft bakken![]()
Voor jou hoop ik andere dingenquote:Op maandag 28 oktober 2019 18:14 schreef MCH het volgende:
[..]
Wat leuk dat je terugbent Archie. Hopelijk heeft het gesmaakt en krijg je geen buikkrampjes door een salmonella vergiftiging
Vissen kan je prima wekenlang bewaren, in zee, levend.quote:Op maandag 28 oktober 2019 18:18 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ik zou vis nooit langer dan een dag (hooguit twee) bewaren. Die inkvis van jou was overduidelijk al niet vers. Nieuwe viswinkel zoeken.
Drie, maar te lang iddquote:Op maandag 28 oktober 2019 18:14 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Vis 4 dagen bewaren buiten de vriezer?
Geef mij een zeequote:Op maandag 28 oktober 2019 18:19 schreef Fogel het volgende:
[..]
Vissen kan je prima wekenlang bewaren, in zee, levend.
Dit is zeg maar wel Dé vistent van het westenquote:Op maandag 28 oktober 2019 18:18 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ik zou vis nooit langer dan een dag (hooguit twee) bewaren. Die inkvis van jou was overduidelijk al niet vers. Nieuwe viswinkel zoeken.
Ik heb van die biozakjes, dat scheelt ongelooflijk in krioelzut en stankquote:Op maandag 28 oktober 2019 18:19 schreef Voxs het volgende:
[..]
De buitenbak is inderdaad vaak madenparadijs, dit keukenbakje enkel erg stinkend als er citroen of mandarijn in ligt, brrr.
quote:Op maandag 28 oktober 2019 18:20 schreef Voxs het volgende:
[..]
Geef mij een zee, en ik zal het uitproberen!
De naam kwam al bekend voor.. Het kan gebeuren inderdaad, gelukkig ruikt het vreselijk en weet je dat je het niet in je mond moet stoppenquote:Op maandag 28 oktober 2019 18:20 schreef Molo het volgende:
[..]
Dit is zeg maar wel Dé vistent van het westen
Maar zal dan buiten niet verse zut zelf ook gewoon compleet verkeerd ingeschat hebben
Better luck next time
Het leven kwam even tussendoor
Het was vrij duidelijk jaquote:Op maandag 28 oktober 2019 18:21 schreef Voxs het volgende:
[..]
De naam kwam al bekend voor.. Het kan gebeuren inderdaad, gelukkig ruikt het vreselijk en weet je dat je het niet in je mond moet stoppen
Werkt dat echt? Ik ga dat morgen kopen. ah?quote:Op maandag 28 oktober 2019 18:21 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik heb van die biozakjes, dat scheelt ongelooflijk in krioelzut en stank
Voor het binnenbakje dus. In de grote container liggen dan allemaal gestapelde kleine zakjes netjes te weten zonder stank![]()
'Rob Geus man man man..'quote:Op maandag 28 oktober 2019 18:22 schreef Molo het volgende:
[..]
Het was vrij duidelijk ja![]()
Weleens in restaurant iets gekregen wat bedorven was. Ontkende de keuken... Ja dagggg, dan eet je het zelf maar lekker op, mongool
Bij een vorige werkgever (restaurant) kregen we iedere maandag en vrijdag ochtend nieuwe gft bakken aangeleverd die we in een apart afval magazijntje bewaarde (stonden ook de bakken met afgewerkt vet, karton, plastic etc) en de regel was er gaat geen vetbak, rolkar of gft bak naar beneden voor ze echt vol vol zijn.quote:Op maandag 28 oktober 2019 18:19 schreef Voxs het volgende:
[..]
De buitenbak is inderdaad vaak madenparadijs, dit keukenbakje enkel erg stinkend als er citroen of mandarijn in ligt, brrr.
Wat heb ik gezegd en waarom moest je lachen?quote:Op maandag 28 oktober 2019 17:27 schreef MCH het volgende:
[..]
Ik moest keihard lachen om @:ieniminimuis en zij kent hem toch van binnen en van buiten dus het zit wel snor
Als je ze vrijdag gehaald hebt telt dat ook als dag mee, althans op mijn werk tellen we de dag dat ze binnen komen ook meequote:
Getverdamme brr! Hier halen ze het gft een keer in de 14 dagen op. Dus vooral in de zomer een welbekend probleem.quote:Op maandag 28 oktober 2019 18:26 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Bij een vorige werkgever (restaurant) kregen we iedere maandag en vrijdag ochtend nieuwe gft bakken aangeleverd die we in een apart afval magazijntje bewaarde (stonden ook de bakken met afgewerkt vet, karton, plastic etc) en de regel was er gaat geen vetbak, rolkar of gft bak naar beneden voor ze echt vol vol zijn.
Ik heb daar op vrijdag ochtend ooit een gft bak gevonden die voor de helft vol maden en fruitvliegjes van de week ervoor want er zaten sinaasappel schillen in die die week niet geleverd konden worden.
Wat kan daar een tyfus putlucht vandaan komen![]()
Wij hebben alleen een restafval container aangevraagd, tot aan volgende zomer loont het zich niet om een gft bak te hebben. En ja, zoveel etenswaar gooien we niet weg.quote:Op maandag 28 oktober 2019 18:29 schreef Voxs het volgende:
[..]
Getverdamme brr! Hier halen ze het gft een keer in de 14 dagen op. Dus vooral in de zomer een welbekend probleem.
Één grote in de container maakt geen moer uit. Kleintjes wel. Houdt vis, vlees en zetmeelshizzle wat ligt te vergaan uit elkaar en scheelt echt aanzienlijkquote:Op maandag 28 oktober 2019 18:22 schreef Voxs het volgende:
[..]
Werkt dat echt? Ik ga dat morgen kopen. ah?
Ik ben toen weggegaan daar geloof ikquote:Op maandag 28 oktober 2019 18:26 schreef Voxs het volgende:
[..]
'Rob Geus man man man..'
Hebben ze nog wel wat anders voor je klaar gemaakt?
Ik kom hier straks op terug eerst eten maken voor mijn loverquote:Op maandag 28 oktober 2019 18:27 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Wat heb ik gezegd en waarom moest je lachen?
Krijgen jullie tegen die tijd een huis met tuin? Daarom hier vooral, en grijs afval is in deze stad behoorlijk duur geworden.quote:Op maandag 28 oktober 2019 18:35 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Wij hebben alleen een restafval container aangevraagd, tot aan volgende zomer loont het zich niet om een gft bak te hebben. En ja, zoveel etenswaar gooien we niet weg.
We hebben nu een klein tuintje, maar daar gaan we volgend voorjaar pas iets aan doen als we er al iets aan willen gaan doen.quote:Op maandag 28 oktober 2019 18:38 schreef Voxs het volgende:
[..]
Krijgen jullie tegen die tijd een huis met tuin? Daarom hier vooral, en grijs afval is in deze stad behoorlijk duur geworden.
Ik kreeg een keer een kop thee met dikke lippenstiftafdruk nog op de rand. Ontdekte het pas na een slok te hebben genomen. En vroeg daarop een nieuwe kop thee. Even later kwam de serveester met een nieuw kopje, met lauwe thee. Had ze het overgegoten. En toen ook nog boos worden dat ik het niet wilde betalen.quote:Op maandag 28 oktober 2019 18:37 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik ben toen weggegaan daar geloof ik
Lang geleden, gelukkig
Wowquote:Op maandag 28 oktober 2019 18:43 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ik kreeg een keer een kop thee met dikke lippenstiftafdruk nog op de rand. Ontdekte het pas na een slok te hebben genomen. En vroeg daarop een nieuwe kop thee. Even later kwam de serveester met een nieuw kopje, met lauwe thee. Had ze het overgegoten. En toen ook nog boos worden dat ik het niet wilde betalen.
Volgens mij was ik niet onredelijk
Doe er iets aan!quote:Op maandag 28 oktober 2019 18:42 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
We hebben nu een klein tuintje, maar daar gaan we volgend voorjaar pas iets aan doen als we er al iets aan willen gaan doen.
En het is wel begrijpelijk dat je daarvoor kiest idd dan.
Bitterbal strijdt hier elke dag tegenquote:Op maandag 28 oktober 2019 18:44 schreef Molo het volgende:
[..]
Wow![]()
Wat een gastvrijheid is er toch ook soms in de horeca hè
Oh wauw, dat is echt een ballententquote:Op maandag 28 oktober 2019 18:43 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ik kreeg een keer een kop thee met dikke lippenstiftafdruk nog op de rand. Ontdekte het pas na een slok te hebben genomen. En vroeg daarop een nieuwe kop thee. Even later kwam de serveester met een nieuw kopje, met lauwe thee. Had ze het overgegoten. En toen ook nog boos worden dat ik het niet wilde betalen.
Volgens mij was ik niet onredelijk
Koningsplein Nijmegen, lang geleden wel. Nooit meer naartoe gegaanquote:Op maandag 28 oktober 2019 18:44 schreef Molo het volgende:
[..]
Wow![]()
Wat een gastvrijheid is er toch ook soms in de horeca hè
Blijft toch een projectje voor begin volgend jaar. We moeten nog paar dingen in huis eerst afmaken die zijn blijven liggenquote:Op maandag 28 oktober 2019 18:44 schreef Voxs het volgende:
[..]
Doe er iets aan!Je wordt blij van groen en bloeiende planten, echt.
Er blijven altijd dingen in huis liggenquote:Op maandag 28 oktober 2019 18:49 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Blijft toch een projectje voor begin volgend jaar. We moeten nog paar dingen in huis eerst afmaken die zijn blijven liggen![]()
Maar nu eerst effe lekker warm douchen. Het koelt toch harder af nu als de zon weg is dan ik dacht
Vorige week al. En sneeuw sinds gister. Ze namen "wintertijd" wat letterlijk hier.quote:Op maandag 28 oktober 2019 18:51 schreef Voxs het volgende:
[..]
Er blijven altijd dingen in huis liggen![]()
Het is echt koud, nachtvorst misschien wel deze week!
Heb je de kachel thuis al aan?quote:Op maandag 28 oktober 2019 18:51 schreef Voxs het volgende:
[..]
Er blijven altijd dingen in huis liggen![]()
Het is echt koud, nachtvorst misschien wel deze week!
quote:
Tot juni sneeuw nuquote:Op maandag 28 oktober 2019 18:52 schreef Fogel het volgende:
[..]
Vorige week al. En sneeuw sinds gister. Ze namen "wintertijd" wat letterlijk hier.
Ik was laatst in Carré (wát een kitsch daar trouwensquote:Op maandag 28 oktober 2019 18:49 schreef Voxs het volgende:
[..]
Koningsplein Nijmegen, lang geleden wel. Nooit meer naartoe gegaan
Moest lachenquote:
Veel succes met het bereiden van het eten.quote:Op maandag 28 oktober 2019 19:00 schreef MCH het volgende:
[..]
Weet ik stiekem wel al is Koos ook een lieve papa
die bestaat nietquote:Op maandag 28 oktober 2019 19:10 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Even genieten van een dolce gusto - latte caramel
al klaar ,had gisteren alles al gesnedenquote:Op maandag 28 oktober 2019 19:01 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Veel succes met het bereiden van het eten.
*met zwoele reclamestem*quote:
quote:Op maandag 28 oktober 2019 19:16 schreef Fogel het volgende:
[..]
*met zwoele reclamestem*
...de nieuwe smaak van Dolce Gusto...
Geen idee, nooit gehad.quote:
Ah die ken ik nog niet.quote:Op maandag 28 oktober 2019 19:16 schreef MCH het volgende:
[..]
je hebt nu ook flat white cups, ik vind ze niet zo
Platjes, mehquote:Op maandag 28 oktober 2019 19:16 schreef MCH het volgende:
[..]
je hebt nu ook flat white cups, ik vind ze niet zo
Als ik het zo zie, nog niet.quote:Op maandag 28 oktober 2019 19:17 schreef MCH het volgende:
[..]
In Duitsland gekocht, weet niet of ze hier al zijn.
Deze zag ik ook, lijkt me vies:quote:Op maandag 28 oktober 2019 19:18 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Als ik het zo zie, nog niet.
Twee pads met dark roast op een kop en dan is het redelijk te doen. Maar liever Nespresso of gewoon filterkoffie.quote:Op maandag 28 oktober 2019 19:17 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Vergeleken met Senseo een verademing
quote:Op maandag 28 oktober 2019 19:18 schreef MCH het volgende:
[..]
Deze zag ik ook, lijkt me vies:
[ afbeelding ]
Ja, eens.quote:Op maandag 28 oktober 2019 19:19 schreef Fogel het volgende:
[..]
Twee pads met dark roast op een kop en dan is het redelijk te doen. Maar liever Nespresso of gewoon filterkoffie.
Ja, maar ik ben een van de weinigen die dat vinden.quote:Op maandag 28 oktober 2019 19:22 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nooit gedronkenIs het beter dan Nespresso?
Ik had vroeger een collega die vond dat je een pad best twee keer kunt gebruikenquote:Op maandag 28 oktober 2019 19:19 schreef Fogel het volgende:
[..]
Twee pads met dark roast op een kop en dan is het redelijk te doen. Maar liever Nespresso of gewoon filterkoffie.
wat de fucker de fuckquote:Op maandag 28 oktober 2019 19:23 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik had vroeger een collega die vond dat je een pad best twee keer kunt gebruiken
Ik overweeg ook zo’n apparaat.quote:Op maandag 28 oktober 2019 19:23 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja, maar ik ben een van de weinigen die dat vinden.
Mafklapper!quote:Op maandag 28 oktober 2019 19:23 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik had vroeger een collega die vond dat je een pad best twee keer kunt gebruiken
Nou je het zegtquote:Op maandag 28 oktober 2019 19:24 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Neejoh, zet je bril eens af.
Ja dan zeg ik doen. Maar goed, probeer het eerst eens uit ergens ipv meteen te kopen anders is het weggegooid geld.quote:Op maandag 28 oktober 2019 19:24 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik overweeg ook zo’n apparaat.
quote:Op maandag 28 oktober 2019 19:25 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
En hij dronk dat afwaswater met smaak
Best prima prijzen tegenwoordig nu het patent is afgelopenquote:Op maandag 28 oktober 2019 19:24 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik overweeg ook zo’n apparaat.
Ja, ik kom wel langs voor een bakkie.quote:Op maandag 28 oktober 2019 19:25 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja dan zeg ik doen. Maar goed, probeer het eerst eens uit ergens ipv meteen te kopen anders is het weggegooid geld.
Klopt.quote:Op maandag 28 oktober 2019 19:25 schreef MCH het volgende:
[..]
Best prima prijzen tegenwoordig nu het patent is afgelopen
Een roker? Hoe kan anders je smaak zo verrot zijnquote:Op maandag 28 oktober 2019 19:25 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
En hij dronk dat afwaswater met smaak
En dit zijn de cups die je in de supermarkt koopt, toch?quote:Op maandag 28 oktober 2019 19:25 schreef MCH het volgende:
[..]
Best prima prijzen tegenwoordig nu het patent is afgelopen
Ja, vandaag bij de Dirk zelfs 3 doosjes voor 9 euroquote:Op maandag 28 oktober 2019 19:26 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
En dit zijn de cups die je in de supermarkt koopt, toch?
quote:Op maandag 28 oktober 2019 19:26 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
En dit zijn de cups die je in de supermarkt koopt, toch?
Niet om dit goed te praten, maar bij veel theaters zitten tegenwoordig catering giganten achter die sowieso al niet het best geschoold personeel binnen de horeca hebben rond lopen en door een tekort aan horeca personeel worden daar ook vaak genoeg uitzendkrachten ingehuurd wat ook niet je van het is.quote:Op maandag 28 oktober 2019 19:01 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik was laatst in Carré (wát een kitsch daar trouwens) en die horeca was ook top hoor
Je betaalt de hoofdprijs en je mag ongeveer alles zelf pakken en enige moeite die zij doen is het op de counter flikkeren en afrekenen
Vrouw kreeg wijn over zich heen bij wijn die neergeflikkerd werd voor haar neus, kreeg ze verwijt dat ze het zelf onhandig aanpakte... Uhm wat?
Zonde, het kan toch ook echt wel anders
Ook zwarten zijn welkom.quote:Op maandag 28 oktober 2019 19:26 schreef Koen66 het volgende:
Is dit de blauwe chat?
Wat doe ik hier eigenlijk
Die Lidl Nespressocups zijn ook echt niet te doen trouwensquote:Op maandag 28 oktober 2019 19:27 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
En bij de Lidl koop je ze het goedkoopst alleen ik vind die echt niet te zuipen. Dus ik prefereer de duurdere en echte variant.
quote:Op maandag 28 oktober 2019 19:26 schreef Molo het volgende:
[..]
Een roker? Hoe kan anders je smaak zo verrot zijn
Nee dat dacht ik al.quote:Op maandag 28 oktober 2019 19:28 schreef Molo het volgende:
[..]
Die Lidl Nespressocups zijn ook echt niet te doen trouwens
Hoeveel cups per doosje?quote:Op maandag 28 oktober 2019 19:27 schreef MCH het volgende:
[..]
Ja, vandaag bij de Dirk zelfs 3 doosjes voor 9 euro
De Lidl senseo pads zijn ook pure bagger, ik zou bijna respect voor ze hebben want normale senseo is al stront dat door afgekeurd maandverband word gefilterdquote:Op maandag 28 oktober 2019 19:28 schreef Molo het volgende:
[..]
Die Lidl Nespressocups zijn ook echt niet te doen trouwens
jeetje, die omschrijving weerquote:Op maandag 28 oktober 2019 19:30 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
De Lidl senseo pads zijn ook pure bagger, ik zou bijna respect voor ze hebben want normale senseo is al stront dat door afgekeurd maandverband word gefilterd
Ik haat politiek correct gedragquote:Op maandag 28 oktober 2019 19:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ook zwarten zijn welkom.
Dit klinkt onbedoeld racistisch.
quote:Op maandag 28 oktober 2019 19:27 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
En bij de Lidl koop je ze het goedkoopst alleen ik vind die echt niet te zuipen. Dus ik prefereer de duurdere en echte variant.
Dat zijn best goede prijzen danquote:Op maandag 28 oktober 2019 19:30 schreef MCH het volgende:
[..]
16 koffie, of 8 latte/cappo (2 cupjes per kop)
Verlaag dan de prijzen ofzo, want dit is echt een slechte zaak zoquote:Op maandag 28 oktober 2019 19:27 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Niet om dit goed te praten, maar bij veel theaters zitten tegenwoordig catering giganten achter die sowieso al niet het best geschoold personeel binnen de horeca hebben rond lopen en door een tekort aan horeca personeel worden daar ook vaak genoeg uitzendkrachten ingehuurd wat ook niet je van het is.
Blijft wel schandalig dat het gebeurd!
Civetkatkoffiequote:Op maandag 28 oktober 2019 19:30 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
De Lidl senseo pads zijn ook pure bagger, ik zou bijna respect voor ze hebben want normale senseo is al stront dat door afgekeurd maandverband word gefilterd
Er wordt veel robusta in geflikkerd overal, ook in de officiële. Dat vind ik echt niet te doen. Heb nu dure oploskoffie, kun je van vinden wat je wilt maar lekkerder dan dit heb ik nog niet gevonden. Buiten Jura shizzle enzo, maar niet voorhanden helaaschquote:Op maandag 28 oktober 2019 19:29 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nee dat dacht ik al.
Ik koop de officiele meuk wel. Zoals mch zegt, 3 voor 9 euro is echt een top prijs, heeft AH en Hoogvliet ook steeds vaker.
Smaakt prima, maar is de hoge prijs niet waard voor het verschil met normalere bonen.quote:
Is robusta een bonensoort die je niet lekker vindt of een goedkope rommelsoort?quote:Op maandag 28 oktober 2019 19:35 schreef Molo het volgende:
[..]
Er wordt veel robusta in geflikkerd overal, ook in de officiële. Dat vind ik echt niet te doen. Heb nu dure oploskoffie, kun je van vinden wat je wilt maar lekkerder dan dit heb ik nog niet gevonden. Buiten Jura shizzle enzo, maar niet voorhanden helaasch
Koffietentje in het winkelcentrum in Zwijndrecht. We bestellen appeltaart. Loopt dat mens de de AH in. Koopt daar appeltaart, gooit het op een bordje en serveert het.quote:Op maandag 28 oktober 2019 19:33 schreef Molo het volgende:
[..]
Verlaag dan de prijzen ofzo, want dit is echt een slechte zaak zo![]()
Een brownie met chocoladesaus uit de koeling rukken en dat serveren voor ¤9,- aan iemand, plus ¤3,- rekenen voor koffie uit de pauperautomaat vond ik ook wel een veelzeggende trouwens
quote:Op maandag 28 oktober 2019 19:36 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Koffietentje in het winkelcentrum in Zwijndrecht. We bestellen appeltaart. Loopt dat mens de de AH in. Koopt daar appeltaart, gooit het op een bordje en serveert het.
Jep, dat zou je logischerwijs wel zeggen. De prijzen worden door de theaters bepaald en daar is waar ze de meeste winst uit halen. Lekker cheap ass werkvolk willen hebben rondlopen en de hoofdprijs willen innen.quote:Op maandag 28 oktober 2019 19:33 schreef Molo het volgende:
[..]
Verlaag dan de prijzen ofzo, want dit is echt een slechte zaak zo![]()
Een brownie met chocoladesaus uit de koeling rukken en dat serveren voor ¤9,- aan iemand, plus ¤3,- rekenen voor koffie uit de pauperautomaat vond ik ook wel een veelzeggende trouwens
Kijk, deze man weetquote:
Goedkopere bonensoort, pittiger dus veel mensen denken dat dat goed isquote:Op maandag 28 oktober 2019 19:36 schreef MCH het volgende:
[..]
Is robusta een bonensoort die je niet lekker vindt of een goedkope rommelsoort?
Oh damnquote:Op maandag 28 oktober 2019 19:36 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Koffietentje in het winkelcentrum in Zwijndrecht. We bestellen appeltaart. Loopt dat mens de de AH in. Koopt daar appeltaart, gooit het op een bordje en serveert het.
Hahahahaquote:Op maandag 28 oktober 2019 19:36 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ook nietquote:Op maandag 28 oktober 2019 19:37 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Kijk, deze man weet![]()
Al heb ik die nog nooit gehad tbh
Koffie, als je een bonenmachine hebt, is sowieso vooral een kwestie van persoonlijke smaak.quote:Op maandag 28 oktober 2019 19:37 schreef Molo het volgende:
[..]
Goedkopere bonensoort, pittiger dus veel mensen denken dat dat goed is
Arabica
Treurig ja. En dan 4 euro rekenen voor zo’n puntjequote:Op maandag 28 oktober 2019 19:38 schreef Molo het volgende:
[..]
Hahahaha
Wow
Hollandse horeca, fabrieksspul op een bord flikkeren en dat dan werk noemen
Ja, maar robusta is gewoon een soort tientonklapper midden in je bek. Vrij weinig subtiliteitquote:Op maandag 28 oktober 2019 19:38 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Koffie, als je een bonenmachine hebt, is sowieso vooral een kwestie van persoonlijke smaak.
Ik had het over goede bonen, niet over mensen met de smaak van een half weg gerot verjaart karkas.quote:Op maandag 28 oktober 2019 19:45 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja, maar robusta is gewoon een soort tientonklapper midden in je bek. Vrij weinig subtiliteit
En ermee wegkomen ookquote:Op maandag 28 oktober 2019 19:40 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Treurig ja. En dan 4 euro rekenen voor zo’n puntje
Dan is het goedquote:Op maandag 28 oktober 2019 19:46 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik had het over goede bonen, niet over mensen met de smaak van een half weg gerot verjaart karkas.
Huisopengemaakt die doos met kneut.quote:Op maandag 28 oktober 2019 19:47 schreef Molo het volgende:
[..]
En ermee wegkomen ook![]()
Weleens eerder verteld hier, maar was een keer met mijn moeder in de Makro geweest en zag een Grand dessert als toetje staan daar in glaasjes.
Een paar dagen later ging ik uit eten, nam Grand dessert en kreeg exact die glaasjes. En dan beweren dat het huisgemaakt was ook nog, ook bij aangeven dat ik die gewoon in de winkel had zien staan.
Teruggestuurd naar de keuken en koffie gevraagd. Man man man wat een treurnis soms
quote:Op maandag 28 oktober 2019 19:47 schreef Molo het volgende:
[..]
En ermee wegkomen ook![]()
Weleens eerder verteld hier, maar was een keer met mijn moeder in de Makro geweest en zag een Grand dessert als toetje staan daar in glaasjes.
Een paar dagen later ging ik uit eten, nam Grand dessert en kreeg exact die glaasjes. En dan beweren dat het huisgemaakt was ook nog, ook bij aangeven dat ik die gewoon in de winkel had zien staan.
Teruggestuurd naar de keuken en koffie gevraagd. Man man man wat een treurnis soms
Zit dat in jouw karakter om er niks van te zeggen?quote:Op maandag 28 oktober 2019 19:53 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]ik heb er niks van gezegd.
dat is wel echt het toppunt. En vooral blijven ontkennen
Ze mogen het ook mooi huisweggooien die zitquote:
Als het bedorven was geweest, had ik er wel wat van gezegd. Nu vond ik vooral een beetje treurig en een goede reden om daar nooit meer heen te gaan. Sowieso is dat winkelcentrum iets om te vermijdenquote:Op maandag 28 oktober 2019 19:55 schreef MCH het volgende:
[..]
Zit dat in jouw karakter om er niks van te zeggen?
Ik denk dat Zwijndrecht sowieso weinig hoogtepunten kentquote:Op maandag 28 oktober 2019 19:58 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Als het bedorven was geweest, had ik er wel wat van gezegd. Nu vond ik vooral een beetje treurig en een goede reden om daar nooit meer heen te gaan. Sowieso is dat winkelcentrum iets om te vermijden
Cucu is de enige reden om daar heen te gaan.quote:Op maandag 28 oktober 2019 19:59 schreef MCH het volgende:
[..]
Ik denk dat Zwijndrecht sowieso weinig hoogtepunten kent
Ziet er goed uit, ben ook nog steeds niet bij je vegertarische Chinees geweestquote:Op maandag 28 oktober 2019 20:00 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Cucu is de enige reden om daar heen te gaan.
Cucu is echt een aanrader.quote:Op maandag 28 oktober 2019 20:01 schreef MCH het volgende:
[..]
Ziet er goed uit, ben ook nog steeds niet bij je vegertarische Chinees geweest
Zelfs genoeg reden om Zwijndrecht te betreden?quote:
quote:Op maandag 28 oktober 2019 20:07 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zelfs genoeg reden om Zwijndrecht te betreden?
Bij voorkeur via het water. Dan hoef je er niet doorheen.quote:Op maandag 28 oktober 2019 20:07 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zelfs genoeg reden om Zwijndrecht te betreden?
quote:Op maandag 28 oktober 2019 19:46 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik had het over goede bonen, niet over mensen met de smaak van een half weg gerot verjaart karkas.
Directe verbinding met mijn huisquote:Op maandag 28 oktober 2019 20:14 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Bij voorkeur via het water. Dan hoef je er niet doorheen.De Waterbus stopt voor de deur.
De enige stop in Rotterdam is de Erasmuskade. Althans, de laatste keer dat ik de Waterbus nam.quote:
Ben je weleens in de verleiding om een bitterbal te jatten van een schaaltje voor je ‘m serveert?quote:Op maandag 28 oktober 2019 20:32 schreef bitterbal het volgende:
Wat een dag. Weer veel te hard gewerkt
Daar kun je ook wonenquote:Op maandag 28 oktober 2019 20:33 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
De enige stop in Rotterdam is de Erasmuskade. Althans, de laatste keer dat ik de Waterbus nam.
Ja vrijwel altijd maar dat zou op vallen. Voor feestjes en partijen wil er wel eens eentje verdwijnen.quote:Op maandag 28 oktober 2019 20:34 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ben je weleens in de verleiding om een bitterbal te jatten van een schaaltje voor je ‘m serveert?
Ja dagquote:
quote:Op maandag 28 oktober 2019 20:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja vrijwel altijd maar dat zou op vallen. Voor feestjes en partijen wil er wel eens eentje verdwijnen.
Te jong voor jou Koenquote:Op maandag 28 oktober 2019 20:40 schreef Koen66 het volgende:
Bitterbal? Een nieuwe?
of intussen al een regular hier?
Yasmin23quote:Op maandag 28 oktober 2019 20:40 schreef Koen66 het volgende:
Bitterbal? Een nieuwe?
of intussen al een regular hier?
wow, heb er zelfs nog nooit van gehoordquote:Op maandag 28 oktober 2019 20:43 schreef bitterbal het volgende:
Zijn julie wel eens naar zon gender reveal party geweest?
Wat moet er werken?quote:Op maandag 28 oktober 2019 20:43 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Zo gaat het niet werken he Braddie.
Ik zou daar heel dronken worden of naar huis gaanquote:Op maandag 28 oktober 2019 20:43 schreef bitterbal het volgende:
Een tosti met alleen kaas is geen tosti.quote:Op maandag 28 oktober 2019 20:36 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja dag![]()
Ok, het was schandalig dat je die tosti niet zo lekker vond, maar verder val je best mee
Nee, mijn nichtje deed dat dat toen ze zwanger was. Niet gegaan.quote:Op maandag 28 oktober 2019 20:43 schreef bitterbal het volgende:
Vond ze daar iets van?quote:Op maandag 28 oktober 2019 20:45 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, mijn nichtje deed dat dat toen ze zwanger was. Niet gegaan.
Omdat taart blijheid en gezellig, ken je dat allemaal niet?quote:Op maandag 28 oktober 2019 20:46 schreef bitterbal het volgende:
Ik zie ze in mijn omgeving steeds vaker. Vraag mij af waarom je daar een feest voor moet geven
Pics van je nichtje?quote:Op maandag 28 oktober 2019 20:45 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, mijn nichtje deed dat dat toen ze zwanger was. Niet gegaan.
Nee?quote:Op maandag 28 oktober 2019 20:46 schreef MCH het volgende:
[..]
Omdat taart blijheid en gezellig, ken je dat allemaal niet?
quote:Op maandag 28 oktober 2019 20:46 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Daar vond ze iets van. Maar daar heb ik niet naar gevraagd
Jeetje Budda, jij bent echt precies zoals mijquote:Op maandag 28 oktober 2019 20:46 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Daar vond ze iets van. Maar daar heb ik niet naar gevraagd
Als ze maar lief is toch?quote:Op maandag 28 oktober 2019 20:47 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ze is heul, heul dik. Nog interesse?
op ieder potje past een dekseltjequote:Op maandag 28 oktober 2019 20:47 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ze is heul, heul dik. Nog interesse?
Nou, precies zoals jou niet, toch?quote:Op maandag 28 oktober 2019 20:47 schreef MCH het volgende:
[..]
Jeetje Budda, jij bent echt precies zoals mij
Meer als wij ons beseffenquote:Op maandag 28 oktober 2019 20:48 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nou, precies zoals jou niet, toch?
Ja, dikke aids datquote:Op maandag 28 oktober 2019 20:43 schreef bitterbal het volgende:
Nein bitte nicht.quote:Op maandag 28 oktober 2019 20:50 schreef MCH het volgende:
[..]
Alleen als @:bitterbal meegaat als scheidsrechter
Wel lekkerder met ham erbij jaquote:Op maandag 28 oktober 2019 20:45 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Een tosti met alleen kaas is geen tosti.
Ik denk serieus niet dat we echt gaan matchen zo in real life. En dan bedoel ik eigenlijk MCH.quote:Op maandag 28 oktober 2019 20:52 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ook niet als we naar een konditorei gaan?
Kun je dit kort uitleggen?quote:Op maandag 28 oktober 2019 20:52 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ik denk serieus niet dat we echt gaan matchen zo in real life. En dan bedoel ik eigenlijk MCH.
O, jammer, ik zag het tripje al helemaal voor mequote:Op maandag 28 oktober 2019 20:52 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ik denk serieus niet dat we echt gaan matchen zo in real life. En dan bedoel ik eigenlijk MCH.
nee hoor, geen problemen meequote:Op maandag 28 oktober 2019 20:54 schreef MCH het volgende:
[..]
Nee, maar overdag vandaag wel. Heb jij speciale gevoelens tegen haar?
quote:Op maandag 28 oktober 2019 20:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nou soms of eigenlijk altijd ben je wel irritant.
ik was er de afgelopen week niet of nauwelijks, sowieso laatste maanden minder op Fokquote:
MCH en ik hebben altijd kwaliteitsdiscussiesquote:Op maandag 28 oktober 2019 20:59 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik was er de afgelopen week niet of nauwelijks, sowieso laatste maanden minder op Fok
hmmm dan moet ik ook maar weer eens wat vaker komen buurtenquote:Op maandag 28 oktober 2019 20:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
MCH en ik hebben altijd kwaliteitsdiscussies
Gaat het al beter in je huwelijkquote:Op maandag 28 oktober 2019 20:59 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik was er de afgelopen week niet of nauwelijks, sowieso laatste maanden minder op Fok
Dat zou leuk zijnquote:Op maandag 28 oktober 2019 21:00 schreef Koen66 het volgende:
[..]
hmmm dan moet ik ook maar weer eens wat vaker komen buurten
De airfryer maakt hier overurenquote:Op maandag 28 oktober 2019 20:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
MCH en ik hebben altijd kwaliteitsdiscussies
Hoe lang ben je al getrouwd?quote:Op maandag 28 oktober 2019 21:02 schreef Koen66 het volgende:
[..]
jawel hoor, weinig klachten momenteel
gewoon op een compleet vreemd onverwacht moment (tijdens wandelingetje naar bioscoop)quote:
Nee, kost geld waar je ook van op vakantie kan gaan en ik heb geen vrienden voor de bruiloft natuurlijkquote:
Was je bang dat ze nee zou zeggen?quote:Op maandag 28 oktober 2019 21:05 schreef Koen66 het volgende:
[..]
gewoon op een compleet vreemd onverwacht moment (tijdens wandelingetje naar bioscoop)
Zijn vast wel een paar fokkers die komen? En dacht op maandag ofzo kan je gratissss?quote:Op maandag 28 oktober 2019 21:05 schreef MCH het volgende:
[..]
Nee, kost geld waar je ook van op vakantie kan gaan en ik heb geen vrienden voor de bruiloft natuurlijk
neuh, niet echt, we woonden al samenquote:Op maandag 28 oktober 2019 21:05 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Was je bang dat ze nee zou zeggen?
Als Buda al niet bij de gender reveal party van z'n familie wil komen dan heb ik er een hard hoofd inquote:Op maandag 28 oktober 2019 21:06 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Zijn vast wel een paar fokkers die komen? En dacht op maandag ofzo kan je gratissss?
Ja heb je wel een punt.quote:Op maandag 28 oktober 2019 21:07 schreef MCH het volgende:
[..]
Als Buda al niet bij de gender reveal party van z'n familie wil komen dan heb ik er een hard hoofd in
Voor jouw bruiloft maak ik een uitzondering. En als je zorgt voor bitterballen weet ik nog een andere user die komtquote:Op maandag 28 oktober 2019 21:07 schreef MCH het volgende:
[..]
Als Buda al niet bij de gender reveal party van z'n familie wil komen dan heb ik er een hard hoofd in
Het lijkt me vreselijk om ergens in het middelpunt te staanquote:Op maandag 28 oktober 2019 21:10 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Voor jouw bruiloft maak ik een uitzondering. En als je zorgt voor bitterballen weet ik nog een andere user die komt
Dat hebben we ook gemeen.quote:Op maandag 28 oktober 2019 21:11 schreef MCH het volgende:
[..]
Het lijkt me vreselijk om ergens in het middelpunt te staan
Strandtquote:Op maandag 28 oktober 2019 21:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Zie er geen meerwaarde van in. En het gezeik als het huwelijk strand.
dat zeker. Zou het ook geen 2e keer doenquote:Op maandag 28 oktober 2019 21:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Zie er geen meerwaarde van in. En het gezeik als het huwelijk strand.
Wat is dit nou weer ...quote:
Trouwen in ruil voor je nieuwe UI?quote:Op maandag 28 oktober 2019 21:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh fuck. Was onze afspraak even vergeten.
quote:Op maandag 28 oktober 2019 21:27 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Trouwen in ruil voor je nieuwe UI?
Haha ripquote:Op maandag 28 oktober 2019 21:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee als we in 2020 beide nog vrijgezel waren zouden we met elkaar trouwen.
Ja ik kom er ook niet onder uitquote:
Aaaawquote:Op maandag 28 oktober 2019 21:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja ik had wat 'probleempjes' de afgelopen 1,5 jaar hoor.quote:Op maandag 28 oktober 2019 21:33 schreef bitterbal het volgende:
Het is niet alsof LTVDK ook iets onderneemt om er uit proberen te komen...
Ja je had tenminste kunnen swipen.quote:Op maandag 28 oktober 2019 21:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ik had wat 'probleempjes' de afgelopen 1,5 jaar hoor.
Oei.quote:Op maandag 28 oktober 2019 21:40 schreef bitterbal het volgende:
wow
Mijn man en ik gaan scheiden van elkaar. We hebben een schuld van 700.000 euro. Ik heb dus te horen gekregen dat ik verantwoordelijk ben voor de helft van dat 700.000 euro. Dus 350.000 euro schuld na dat we gescheiden zijn. Ik ben werkloos.
Wat kan ik in de toekomst verwachten? Ik woon nu in bij mijn ouders en ben 27 jaar oud.
Schuld is afkomstig vanuit lening(en) van eenmanszaakje.
WGR / Scheiden met schuld.
Wow gevaarlijke dealquote:Op maandag 28 oktober 2019 21:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Verzonnen verhalenquote:Op maandag 28 oktober 2019 21:40 schreef bitterbal het volgende:
wow
Mijn man en ik gaan scheiden van elkaar. We hebben een schuld van 700.000 euro. Ik heb dus te horen gekregen dat ik verantwoordelijk ben voor de helft van dat 700.000 euro. Dus 350.000 euro schuld na dat we gescheiden zijn. Ik ben werkloos.
Wat kan ik in de toekomst verwachten? Ik woon nu in bij mijn ouders en ben 27 jaar oud.
Schuld is afkomstig vanuit lening(en) van eenmanszaakje.
WGR / Scheiden met schuld.
Ik ben anders door genoeg zustertjes geswipedquote:Op maandag 28 oktober 2019 21:35 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja je had tenminste kunnen swipen.
quote:Op maandag 28 oktober 2019 21:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik ben anders door genoeg zustertjes geswiped
Nemen we MCH als getuige?quote:Op maandag 28 oktober 2019 21:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik ben anders door genoeg zustertjes geswiped
Waarom zouden we onszelf nog meer kwellen?quote:
Ja we moeten toch iemand en wordt die ame jongen ook nog es een keer ergens voor gevraagd.quote:Op maandag 28 oktober 2019 21:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Waarom zouden we onszelf nog meer kwellen?
Staat die daar van spanning en blijdschap straks helemaal te stuiteren als een kind dat teveel suiker en kleurstoffen heeft binnengekregen.quote:Op maandag 28 oktober 2019 21:57 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja we moeten toch iemand en wordt die ame jongen ook nog es een keer ergens voor gevraagd.
Ja is er tenminste iemand blij op ons feest.quote:Op maandag 28 oktober 2019 22:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Staat die daar van spanning en blijdschap straks helemaal te stuiteren als een kind dat teveel suiker en kleurstoffen heeft binnengekregen.
Hoe is het met je stoma vriend?quote:Op maandag 28 oktober 2019 22:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Staat die daar van spanning en blijdschap straks helemaal te stuiteren als een kind dat teveel suiker en kleurstoffen heeft binnengekregen.
Geen idee?quote:
Ja, maar die stoma ben ik al een paar maanden vanaf gelukkig.quote:
Mooiquote:Op maandag 28 oktober 2019 22:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja, maar die stoma ben ik al een paar maanden vanaf gelukkig.
Weet je wat pas mooi is?quote:
Alsof je mijn gedachte leest.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |