Maakte doosje open.... We eten geen pijlstaartinktvisjes vandaag iigquote:Op maandag 28 oktober 2019 18:06 schreef Voxs het volgende:
[..]
Heerlijk! ( en leuk!) winter bbq-ig.
Het heeft ook wel een smaak waar je van moet houden.
Hier wordt het simpele fastfood, halloumi, platbrood, gegrilde groenten hummus.
Je gelooft vast nog veel meer niet.quote:
Precies, gebruik maken van de tijd die er isquote:Op maandag 28 oktober 2019 18:07 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Snap ik. Je kan zo’n naaktmodel niet laten wachten tot na het eten.
Oefff.. was het diepvries? brr het idee!quote:Op maandag 28 oktober 2019 18:10 schreef Molo het volgende:
[..]
Maakte doosje open.... We eten geen pijlstaartinktvisjes vandaag iig![]()
![]()
![]()
Had gelukkig nog lamsworstjes liggen, eten dat wel met pasta.
Goeiemorgen wat een lucht kwam daar uit zeg
Waar zat je zoal aan te denken?quote:Op maandag 28 oktober 2019 18:10 schreef Voxs het volgende:
[..]
Je gelooft vast nog veel meer niet.
[..]
Precies, gebruik maken van de tijd die er is
Nope. Vrijdag bij Schmidt zeevis gehaald. Maar had niet gedacht dat dat nu al zo verregaand te ver zou zijn.quote:Op maandag 28 oktober 2019 18:12 schreef Voxs het volgende:
[..]
Oefff.. was het diepvries? brr het idee!
Hier lag er in het gft een citroen te ruiken, ook zo fijn.
Om dit soort dingen en maden haat ik gft bakkenquote:Op maandag 28 oktober 2019 18:12 schreef Voxs het volgende:
[..]
Oefff.. was het diepvries? brr het idee!
Hier lag er in het gft een citroen te ruiken, ook zo fijn.
Wat leuk dat je terugbent Archie. Hopelijk heeft het gesmaakt en krijg je geen buikkrampjes door een salmonella vergiftigingquote:Op maandag 28 oktober 2019 18:13 schreef Arch-Indar het volgende:
Ik had gegrilde hele kip van gisteren opgewarmd.
net mijn vieze vingers afgelikt.
Vis 4 dagen bewaren buiten de vriezer?quote:Op maandag 28 oktober 2019 18:13 schreef Molo het volgende:
[..]
Nope. Vrijdag bij Schmidt zeevis gehaald. Maar had niet gedacht dat dat nu al zo verregaand te ver zou zijn.
Dit had ik gisteren ook niet meer kunnen eten en zaterdag ook misschien wel niet joh
Aan koffie inschenken en verdorven vissen.quote:
Ik zou vis nooit langer dan een dag (hooguit twee) bewaren. Die inkvis van jou was overduidelijk al niet vers. Nieuwe viswinkel zoeken.quote:Op maandag 28 oktober 2019 18:13 schreef Molo het volgende:
[..]
Nope. Vrijdag bij Schmidt zeevis gehaald. Maar had niet gedacht dat dat nu al zo verregaand te ver zou zijn.
Dit had ik gisteren ook niet meer kunnen eten en zaterdag ook misschien wel niet joh
De buitenbak is inderdaad vaak madenparadijs, dit keukenbakje enkel erg stinkend als er citroen of mandarijn in ligt, brrr.quote:Op maandag 28 oktober 2019 18:13 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Om dit soort dingen en maden haat ik gft bakken![]()
Voor jou hoop ik andere dingenquote:Op maandag 28 oktober 2019 18:14 schreef MCH het volgende:
[..]
Wat leuk dat je terugbent Archie. Hopelijk heeft het gesmaakt en krijg je geen buikkrampjes door een salmonella vergiftiging
Vissen kan je prima wekenlang bewaren, in zee, levend.quote:Op maandag 28 oktober 2019 18:18 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ik zou vis nooit langer dan een dag (hooguit twee) bewaren. Die inkvis van jou was overduidelijk al niet vers. Nieuwe viswinkel zoeken.
Drie, maar te lang iddquote:Op maandag 28 oktober 2019 18:14 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Vis 4 dagen bewaren buiten de vriezer?
Geef mij een zeequote:Op maandag 28 oktober 2019 18:19 schreef Fogel het volgende:
[..]
Vissen kan je prima wekenlang bewaren, in zee, levend.
Dit is zeg maar wel Dé vistent van het westenquote:Op maandag 28 oktober 2019 18:18 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ik zou vis nooit langer dan een dag (hooguit twee) bewaren. Die inkvis van jou was overduidelijk al niet vers. Nieuwe viswinkel zoeken.
Ik heb van die biozakjes, dat scheelt ongelooflijk in krioelzut en stankquote:Op maandag 28 oktober 2019 18:19 schreef Voxs het volgende:
[..]
De buitenbak is inderdaad vaak madenparadijs, dit keukenbakje enkel erg stinkend als er citroen of mandarijn in ligt, brrr.
quote:Op maandag 28 oktober 2019 18:20 schreef Voxs het volgende:
[..]
Geef mij een zee, en ik zal het uitproberen!
De naam kwam al bekend voor.. Het kan gebeuren inderdaad, gelukkig ruikt het vreselijk en weet je dat je het niet in je mond moet stoppenquote:Op maandag 28 oktober 2019 18:20 schreef Molo het volgende:
[..]
Dit is zeg maar wel Dé vistent van het westen
Maar zal dan buiten niet verse zut zelf ook gewoon compleet verkeerd ingeschat hebben
Better luck next time
Het leven kwam even tussendoor
Het was vrij duidelijk jaquote:Op maandag 28 oktober 2019 18:21 schreef Voxs het volgende:
[..]
De naam kwam al bekend voor.. Het kan gebeuren inderdaad, gelukkig ruikt het vreselijk en weet je dat je het niet in je mond moet stoppen
Werkt dat echt? Ik ga dat morgen kopen. ah?quote:Op maandag 28 oktober 2019 18:21 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik heb van die biozakjes, dat scheelt ongelooflijk in krioelzut en stank
Voor het binnenbakje dus. In de grote container liggen dan allemaal gestapelde kleine zakjes netjes te weten zonder stank![]()
'Rob Geus man man man..'quote:Op maandag 28 oktober 2019 18:22 schreef Molo het volgende:
[..]
Het was vrij duidelijk ja![]()
Weleens in restaurant iets gekregen wat bedorven was. Ontkende de keuken... Ja dagggg, dan eet je het zelf maar lekker op, mongool
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |