Lekker kijken naar schansspringen en bobsleeën.quote:Op woensdag 6 november 2019 00:20 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Zeker. Nou zenden ze natuurlijk ook nog enorm veel uit, als allround sportliefhebber kun je bijna niet zonder. Zeker de Player is lekker, daar maak ik in de weekenden toch wel de nodige uurtjes per dag op.
Leuke actquote:Op woensdag 6 november 2019 00:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Joh, Brobbey speelt over vijf jaar bij Ludogorets.
Schansspringen doen we op 1 januari weer, geen moment eerder.quote:Op woensdag 6 november 2019 00:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Lekker kijken naar schansspringen en bobsleeën.
Eurosport heeft al héél lang geen rechten voor het bobsleeën (en het bij dezelfde bond zittende skeleton), wel je feiten op orde hebben.quote:Op woensdag 6 november 2019 00:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Lekker kijken naar schansspringen en bobsleeën.
Het eerste deel van het seizoen is pas net afgelopen.quote:Op woensdag 6 november 2019 00:35 schreef T3hTommay het volgende:
[..]
Schansspringen doen we op 1 januari weer, geen moment eerder.
Paraguay of Argentinië.quote:Op woensdag 6 november 2019 00:36 schreef TLC het volgende:
Tegen wie speelt de winnaar van Nederland - Nigeria ?
Dan is er ook darts.quote:Op woensdag 6 november 2019 00:35 schreef T3hTommay het volgende:
[..]
Schansspringen doen we op 1 januari weer, geen moment eerder.
Eurosport heeft dus geen bestaansrecht meer.quote:Op woensdag 6 november 2019 00:35 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Eurosport heeft al héél lang geen rechten voor het bobsleeën (en het bij dezelfde bond zittende skeleton), wel je feiten op orde hebben.
En langlaufen. Oh wat een genot.quote:
Eerst reclamequote:Op woensdag 6 november 2019 00:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan is er ook darts.
[..]
Eurosport heeft dus geen bestaansrecht meer.
Ik kijk nog liever seizoen 8 van Game of Thrones terug.quote:Op woensdag 6 november 2019 00:37 schreef heywoodu het volgende:
[..]
En langlaufen. Oh wat een genot.
Ah joh, 's ochtends wakker worden met eerst schansspringen en dan het nieuwjaarsconcert. Heerlijk toch.quote:Op woensdag 6 november 2019 00:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan is er ook darts.
[..]
Eurosport heeft dus geen bestaansrecht meer.
@LordVoldemortquote:Op woensdag 6 november 2019 00:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik kijk nog liever seizoen 8 van Game of Thrones terug.
Maar dat past helemaal niet op die overvolle sportdag.quote:Op woensdag 6 november 2019 00:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik kijk nog liever seizoen 8 van Game of Thrones terug.
Hebben geen bestaansrecht joh met hun 180 reclames in 10 minutenquote:Op woensdag 6 november 2019 00:38 schreef T3hTommay het volgende:
[..]
Ah joh, 's ochtends wakker worden met eerst schansspringen en dan het nieuwjaarsconcert. Heerlijk toch.
Eurosport heeft echt zo wel bestaandsrecht. Welke andere zender gaat het WK bowling anders uitzenden?
Bowlenquote:Op woensdag 6 november 2019 00:38 schreef T3hTommay het volgende:
[..]
Ah joh, 's ochtends wakker worden met eerst schansspringen en dan het nieuwjaarsconcert. Heerlijk toch.
Eurosport heeft echt zo wel bestaandsrecht. Welke andere zender gaat het WK bowling anders uitzenden?
Ik wil er af en toe nog weleens een tennis grand slam kijken, maar dat is ook vreselijk met die reclames.quote:Op woensdag 6 november 2019 00:38 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Hebben geen bestaansrecht joh met hun 180 reclames in 10 minuten
Ok, ik zal dan maar even reageren: Haha, ja.quote:Op woensdag 6 november 2019 00:38 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Hebben geen bestaansrecht joh met hun 180 reclames in 10 minuten
Bowlen is mokermoeilijk om echt heel goed te kunnen. Die topwedstrijden gaan vaak helemaal gelijk tot aan de laatste worp. Bizar.quote:
Muah die reclames vallen best mee, met tennis hebben ze sowieso wel veel pauze.quote:Op woensdag 6 november 2019 00:39 schreef T3hTommay het volgende:
[..]
Ik wil er af en toe nog weleens een tennis grand slam kijken, maar dat is ook vreselijk met die reclames.
edit: tevens BDO G-dartsgenot
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |