Bedoel op de langere termijn, over een jaar of vijf als de talenten uit dit team een beetje doorkomen.quote:Op woensdag 6 november 2019 01:00 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ow dat bedoel je. Krul keept werelds dit seizoen, stel die lekker op.
Scherpen moet zich gaan ontwikkelen. Heeft alles voor een topkeeper. Ik geef hem nog even de tijd.quote:Op woensdag 6 november 2019 01:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Bedoel op de langere termijn, over een jaar of vijf als de talenten uit dit team een beetje doorkomen.
Scherpen kan er helemaal niks van.quote:Op woensdag 6 november 2019 01:02 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Scherpen moet zich gaan ontwikkelen. Heeft alles voor een topkeeper. Ik geef hem nog even de tijd.
Onana kon er ook niks van. Sar ook niet etc. Keepers moet je wat langer de tijd geven. Over 2 jaar even zien hoe het met Scherpen gaat.quote:Op woensdag 6 november 2019 01:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Scherpen kan er helemaal niks van.
Ik zie de jonkies van AZ niet wekelijks voetballen, maar dit toernooi is 't geen drager.quote:Op woensdag 6 november 2019 01:43 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Vind ik juist een goede voetballer.
quote:Op woensdag 6 november 2019 01:44 schreef Poepz0r het volgende:
Nummer 13 van Nigeria. Die ass THICCC
Dit toernooi niet geweldig nee, maar haast niemand. Alleen Hansen.quote:Op woensdag 6 november 2019 01:45 schreef T3hTommay het volgende:
[..]
Ik zie de jonkies van AZ niet wekelijks voetballen, maar dit toernooi is 't geen drager.
Dat is ook weer waar.quote:Op woensdag 6 november 2019 01:46 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Dit toernooi niet geweldig nee, maar haast niemand. Alleen Hansen.
En de keeperquote:Op woensdag 6 november 2019 01:46 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Groeien in het toernooiquote:Op woensdag 6 november 2019 01:46 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 6 november 2019 01:53 schreef T3hTommay het volgende:
Ah ah ah ah ah ah. Ahhhhh. Ahhhhhh.
Ach ja, Nigeria was dan ook 1 van de outsiders.quote:Op woensdag 6 november 2019 01:55 schreef Wicky15 het volgende:
Nou, op naar de kwartfinale. Ook alles mee gezegd. Geen geweldige pot.
Senegal tegen Spanje is niet echt verrassend, Japan tegen Mexico wel.quote:Op woensdag 6 november 2019 23:02 schreef TLC het volgende:
Das ook typisch, Japan en Senegal liggen eruit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |