Ja Brobbey is eerste spitsquote:Op maandag 28 oktober 2019 00:40 schreef seetjai het volgende:
Was Brobbey eigenlijk de 1e spits ?
Die Bannis is wel slecht wat ik tot nu toe heb gezien
Het zegt wel wat natuurlijk. Traore doet dat ook bij Jong dusja. Speelt ook vaak tegen jeugdelftalletjes.quote:Op maandag 28 oktober 2019 00:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja Sierhuis en Dani de Wit maakten er ook veel in de jeugd, dat zegt mij niet zoveel.
Sontje Hansen is toch ook een spits btw?quote:Op maandag 28 oktober 2019 00:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja Sierhuis en Dani de Wit maakten er ook veel in de jeugd, dat zegt mij niet zoveel.
Daarom moet je meer letten op details of iemand het overzicht kan bewaren in drukke situaties of hoe technisch vaardig ze zijn, het aantal goals in de jeugd zegt mij niet zoveel. Vaak ook nog tegen veel spelers die het betaald voetbal toch niet halen.quote:Op maandag 28 oktober 2019 00:41 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Het zegt wel wat natuurlijk. Traore doet dat ook bij Jong dusja. Speelt ook vaak tegen jeugdelftalletjes.
Kan in de spits en op de vleugels volgens mij, moest in de jeugd ook vaak op de vleugels spelen omdat Brobbey in de spits stond. Wel een geinig spelertje verder.quote:Op maandag 28 oktober 2019 00:42 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Sontje Hansen is toch ook een spits btw?
Als er een is die zeker in de kleine ruimte mokersterk is is het Brobbey.quote:Op maandag 28 oktober 2019 00:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Daarom moet je meer letten op details of iemand het overzicht kan bewaren in drukke situaties of hoe technisch vaardig ze zijn, het aantal goals in de jeugd zegt mij niet zoveel. Vaak ook nog tegen veel spelers die het betaald voetbal toch niet halen.
De keren dat ik hem zag spelen vond ik dat vaak maar tegenvallen en was hij ook wild in de afronding (dit op de Future Cup vaak). Mocht ook met het eerste meedoen in de voorbereiding waar hij ook al erg tegenviel, al kan dat ook komen omdat hij een zware trainingsweek achter de rug had natuurlijk.quote:Op maandag 28 oktober 2019 00:44 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Als er een is die zeker in de kleine ruimte mokersterk is is het Brobbey.
EK -17 was hij juist ijzersterk en hij wordt juist vaak geroemd door coaches om zijn compleetheid dusja. Alhoewel ik hem nog wel graag meer zie koppen en sneller op de eerste meters zie worden, maar hij is veel technischer dan dat de meeste denken (als we uitgaan van de analyses van coaches).quote:Op maandag 28 oktober 2019 00:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
De keren dat ik hem zag spelen vond ik dat vaak maar tegenvallen en was hij ook wild in de afronding (dit op de Future Cup vaak). Mocht ook met het eerste meedoen in de voorbereiding waar hij ook al erg tegenviel, al kan dat ook komen omdat hij een zware trainingsweek achter de rug had natuurlijk.
Jappen kunnen er geen klote van. Eerste 10 minuten had NL al 0-2 moeten maken. Alleen die nummer 10 is wel goed. Nederland speelt de lange bal ipv de combinatie. Laten die Jappen komen ipv zelf het spel te maken, tja...quote:Op maandag 28 oktober 2019 00:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
Die Jappies hebben ook altijd wel geinige spelertjes.
Benieuwd of China dat ook krijgt na al hun investeringen in de jeugdopleidingen de afgelopen jaren.
Unuvar speelt ook slecht zeg..quote:Op maandag 28 oktober 2019 01:09 schreef Poepz0r het volgende:
Barca zit voor Unuvar op de tribune GENOT
Wat opportunistischquote:Op maandag 28 oktober 2019 08:09 schreef Klopkoek het volgende:
Zoals gebruikelijk zijn die 'toptalenten' van ons zwaar overschat
Ze werden ook al vernederd in de Future Cup. Door Japan.quote:Op maandag 28 oktober 2019 09:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat opportunistischomdat ze één potje verliezen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |