abonnement Unibet Coolblue
  zondag 27 oktober 2019 @ 12:58:25 #176
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_189646023
Ugh, gewoon weer zo'n waardeloze straatrat die even dacht een paar honderd euro te kunnen jatten.

De galg voor dit soort untermenschen.
pi_189646047
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2019 12:45 schreef epicbeardman het volgende:

[..]

Zwaardere straffen moet ook afschrikken tot overige moslim criminaliteit zoals de "mocro" maffia. Geef gewoon 50-70 jaar straffen voor daden in Nederland. Geen 5-7 maanden.

Nederland staat bekend om de laffe strafjes, zakkenrollers staan dezelfde avond nog weer buiten in Amsterdam omdat ze geen celcapaciteit hebben of wat dan ook.

Bouw gewoon extra gevangenissen en verhoog alles stelselmatig. Levert ook weer banen op, eerst moeten die gevangenissen gebouwd worden en dan nog bemand.

Het hele "ooh look at the Netherlands, they are removing prisons with the years" is nu wel een keer genoeg. Het komt er altijd op neer dat wij oplossend moeten denken naar de dader. Dat moet ophouden. Oh Nederland is zo trots op dat ze zo weinig gevangenissen hebben.

En wat maakt mij het uit dat de criminaliteit even hoog blijft ondanks dat er hogere straffen zijn, je kan America ook niet vergelijken zoals jullie doen met Nederland. Wij praten hier over een kleine groep die niet wil meewerken in de samenleving, gooi die maar allemaal lekker in de bak en we zullen er al een stuk minder last van hebben.
Langere straffen leiden niet tot minder criminaliteit.
  zondag 27 oktober 2019 @ 13:02:17 #178
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_189646098
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2019 12:45 schreef epicbeardman het volgende:

[..]

Zwaardere straffen moet ook afschrikken tot overige moslim criminaliteit zoals de "mocro" maffia. Geef gewoon 50-70 jaar straffen voor daden in Nederland. Geen 5-7 maanden.

Nederland staat bekend om de laffe strafjes, zakkenrollers staan dezelfde avond nog weer buiten in Amsterdam omdat ze geen celcapaciteit hebben of wat dan ook.

Bouw gewoon extra gevangenissen en verhoog alles stelselmatig. Levert ook weer banen op, eerst moeten die gevangenissen gebouwd worden en dan nog bemand.

Het hele "ooh look at the Netherlands, they are removing prisons with the years" is nu wel een keer genoeg. Het komt er altijd op neer dat wij oplossend moeten denken naar de dader. Dat moet ophouden. Oh Nederland is zo trots op dat ze zo weinig gevangenissen hebben.

En wat maakt mij het uit dat de criminaliteit even hoog blijft ondanks dat er hogere straffen zijn, je kan America ook niet vergelijken zoals jullie doen met Nederland. Wij praten hier over een kleine groep die niet wil meewerken in de samenleving, gooi die maar allemaal lekker in de bak en we zullen er al een stuk minder last van hebben.
He, Sharia maar hanteren? Die landen hebben vaak de minste criminaliteit...
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
pi_189646102
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2019 13:00 schreef westwoodblvd het volgende:

[..]

Langere straffen leiden niet tot minder criminaliteit.
Daar is Amerika wel het bewijs van inderdaad.
  zondag 27 oktober 2019 @ 13:03:41 #180
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_189646129
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2019 13:02 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Daar is Amerika wel het bewijs van inderdaad.
Mensen die de Sharia zeggen te haten willen vaak een strafsysteem die behoorlijk veel op die van de Sharia lijkt.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
  FOK!fotograaf zondag 27 oktober 2019 @ 13:05:31 #181
842 Zorro
Z
pi_189646172
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2019 13:00 schreef westwoodblvd het volgende:

[..]

Langere straffen leiden niet tot minder criminaliteit.
Wat boeit het? Ik wil zo'n debiele lul niet meer op straat zien. Interesseert me geen reet of dat lange straffen helpen of niet.
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
  zondag 27 oktober 2019 @ 13:06:42 #182
379300 Snowballed
Dans omdat het kan
pi_189646196
quote:
6s.gif Op zondag 27 oktober 2019 13:05 schreef Zorro het volgende:

[..]

Wat boeit het? Ik wil zo'n debiele lul niet meer op straat zien. Interesseert me geen reet of dat lange straffen helpen of niet.
Binnen blijven dan.. ^O^
One good thing about music:
When it hits, you feel no pain,
So hit me with music.. Bob Marley
  zondag 27 oktober 2019 @ 13:06:55 #183
226746 Nicksanders
ik heb witte privileges
pi_189646203
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2019 10:27 schreef -Straw- het volgende:

[..]

Bespaart de nabestaanden wel een rechtzaak en al die ellende.
En de samenleving een hoop geld.
Maar helaas is die nu in het ziekenhuis vermoedelijk betaalt hij niet voor zorg of door middel van zorgtoeslag dus kost het de belastingbetaler alweer geld.
Me, I don't have that problem. Me, I always tell the truth. Even when I lie.
  zondag 27 oktober 2019 @ 13:08:06 #184
226746 Nicksanders
ik heb witte privileges
pi_189646229
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2019 10:31 schreef MMaRsu het volgende:

[..]

Omdat het een trieste site is met hun teringbeleid
Ook in discussie gaan over het klimaat is gelijk ban daar.
Enge club dat nu.nl
Me, I don't have that problem. Me, I always tell the truth. Even when I lie.
  zondag 27 oktober 2019 @ 13:09:34 #185
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_189646253
quote:
6s.gif Op zondag 27 oktober 2019 13:05 schreef Zorro het volgende:

[..]

Wat boeit het? Ik wil zo'n debiele lul niet meer op straat zien. Interesseert me geen reet of dat lange straffen helpen of niet.
Dit is de essentie van het verschil in gevangenisstraffen. Wil je dat iemand altijd van straat blijft of wil je dat iemand weer kan functioneren in de maatschappij? En als hij dan zijn leven lang niet meer buiten komt, moet hoe moet hij worden behandeld? Sober of elke dag met een stok slaan?

Ik zeg hier niet dat het fout is om zo te denken, ik vind het heel erg interessant hoe verschillende landen (en mensen) hiermee omgaan.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
  zondag 27 oktober 2019 @ 13:10:58 #186
226746 Nicksanders
ik heb witte privileges
pi_189646273
quote:
14s.gif Op zondag 27 oktober 2019 10:40 schreef Snowballed het volgende:

[..]

Er komen elke dag mensen bij in dat soort staten.. Is misschien handiger om daar zorg aan te verlenen in plaats van af te wachten wat ze doen en ze dan dood te schieten of levenslang op te sluiten lijkt me..
Goh waar komen deze mensen toch vandaan?
Me, I don't have that problem. Me, I always tell the truth. Even when I lie.
pi_189646319
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2019 13:02 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Daar is Amerika wel het bewijs van inderdaad.
Singapore zegt wat anders. In Amerika is meer criminaliteit, maar daar zijn wel meer redenen voor dan het gevangenissysteem. Bovendien straffen ze daar helemaal niet standaard veel hoger.

We hebben in Nederland een harde kern die het leeuwendeel van de kleine criminaliteit verricht. De gasten die bijvoorbeeld al bij naam herkent worden bij de zakkenrollerdiensten of de lui die dagelijks uit de winkel stelen en bij een aanhouding de volgende dag alweer vrij rondlopen. Die gasten een jaartje of 5 vasthouden na de zoveelste diefstal zal zeker helpen met de cijfers omlaag krijgen, maar bij dingen als moord veel minder.
  zondag 27 oktober 2019 @ 13:13:39 #188
379300 Snowballed
Dans omdat het kan
pi_189646321
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2019 13:10 schreef Nicksanders het volgende:

[..]

Goh waar komen deze mensen toch vandaan?
Rechtstreeks gevolg van bezuinigingen in de zorg..
One good thing about music:
When it hits, you feel no pain,
So hit me with music.. Bob Marley
pi_189646322
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2019 12:50 schreef Vis1980 het volgende:

[..]

Sommige mensen staren naar het woord straffen en die zouden ook graga willen dat iemand po Taiwanse praktijken wordt getrakteerd voor 70 jaar lang. Zelfs als ze als slaven zouden worden gebruikt, komt het antwoord: ja dan moet hij maar netjes de wet volgen, he.

Die waren vroeger ook het meest enthousiast tijdens een publieke executie of steniging. Het zijn de mensen die walgen van de Sahria (en terecht), maar vervolgens dezelfde straffen zouden willen invoeren.
Nu sla je de kop op de spijker Vis1980! Want in inderdaad moslim landen waar de Sharia wet nog actief is zul je zien dat er heel weinig criminaliteit is. Maar als deze moslims in andere landen komen voelen ze zich vogel vrij, goh je krijgt toch maar 5 jaar als je iemand omlegt.

Komt er op neer dat het moslims niet bang maakt om de criminaliteit in te duiken of aanslagen te plegen in Nederland.

In Saudi Arabië waar Sharia Wet actief durft geen enkele moslim maar vinger uit te steken.

Werkt het dan ja of nee? (ondanks dat Sharia inhumaan en walgelijk is)
Werken zwaardere straffen dan? ja of nee?

quote:
14s.gif Op zondag 27 oktober 2019 13:06 schreef Snowballed het volgende:

[..]

Binnen blijven dan.. ^O^
Ja jij bent ook vast iemand die graag universele basisinkomen ziet. Als je niet buiten komt kan je ook niet willekeurig worden doodgestoken door 1 van die gekken.

Dat jullie überhaupt zo'n gast durven te verdedigen terwijl er een vader en moeder zijn doodgestoken. Je zal dit als zoon/dochter maar teruglezen. Ongekend hoe wereldvreemd jullie eigenlijk zijn. De betutteling is gigantisch, respectloos.

Laat het hier bij! goede zondag! en zoals @Zorro zegt, het maakt met niet uit dat de criminaliteit hetzelfde blijft, per opgepakt persoon is er al weer 1 extra van de straten die dit soort gruwelijke misdaden kunnen plegen.
Verbannen van BNW jegens waarheid spuwen.
pi_189646331
thejermaine twitterde op zondag 27-10-2019 om 12:33:08 Het eerste boeket is neergelegd bij de bioscoop in #Groningen. #bioscoopmoord https://t.co/rsc6G2XQkb reageer retweet
  zondag 27 oktober 2019 @ 13:14:22 #191
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_189646333
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2019 13:13 schreef epicbeardman het volgende:

[..]

Nu sla je de kop op de spijker Vis1980! Want in inderdaad moslim landen waar de Sharia wet nog actief is zul je zien dat er heel weinig criminaliteit is. Maar als deze moslims in andere landen komen voelen ze zich vogel vrij, goh je krijgt toch maar 5 jaar als je iemand omlegt.

Komt er op neer dat het moslims niet bang maakt om de criminaliteit in te duiken of aanslagen te plegen in Nederland.

In Saudi Arabië waar Sharia Wet actief durft geen enkele moslim maar vinger uit te steken.

Werkt het dan ja of nee? (ondanks dat Sharia inhumaan en walgelijk is)
Werken zwaardere straffen dan? ja of nee?
[..]

Ja jij bent ook vast iemand die graag universele basisinkomen ziet. Als je niet buiten komt kan je ook niet willekeurig worden doodgestoken door 1 van die gekken.

Dat jullie überhaupt zo'n gast durven te verdedigen terwijl er een vader en moeder zijn doodgestoken. Je zal dit als zoon/dochter maar teruglezen. Ongekend hoe wereldvreemd jullie eigenlijk zijn. De betutteling is gigantisch, respectloos.

Laat het hier bij! goede zondag! en zoals @:Zorro zegt, het maakt met niet uit dat de criminaliteit hetzelfde blijft, per opgepakt persoon is er al weer 1 extra van de straten die dit soort gruwelijke misdaden kunnen plegen.
Sharia maar invoeren dan? Het zijn niet de straffen die daar helpen, maar de angst. Ooit wel eens als kind iets gedaan zoals een gummetje stelen? Hand eraf! Fijne praktijken.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
pi_189646347
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2019 13:13 schreef epicbeardman het volgende:

[..]

Nu sla je de kop op de spijker Vis1980! Want in inderdaad moslim landen waar de Sharia wet nog actief is zul je zien dat er heel weinig criminaliteit is. Maar als deze moslims in andere landen komen voelen ze zich vogel vrij, goh je krijgt toch maar 5 jaar als je iemand omlegt.

Komt er op neer dat het moslims niet bang maakt om de criminaliteit in te duiken of aanslagen te plegen in Nederland.

In Saudi Arabië waar Sharia Wet actief durft geen enkele moslim maar vinger uit te steken.

Werkt het dan ja of nee? (ondanks dat Sharia inhumaan en walgelijk is)
Werken zwaardere straffen dan? ja of nee?
[..]

Ja jij bent ook vast iemand die graag universele basisinkomen ziet. Als je niet buiten komt kan je ook niet willekeurig worden doodgestoken door 1 van die gekken.

Dat jullie überhaupt zo'n gast durven te verdedigen terwijl er een vader en moeder zijn doodgestoken. Je zal dit als zoon/dochter maar teruglezen. Ongekend hoe wereldvreemd jullie eigenlijk zijn. De betutteling is gigantisch, respectloos.

Laat het hier bij! goede zondag! en zoals @:Zorro zegt, het maakt met niet uit dat de criminaliteit hetzelfde blijft, per opgepakt persoon is er al weer 1 extra van de straten die dit soort gruwelijke misdaden kunnen plegen.
Nederland is veiliger dan welk booslim land dan ook.
  FOK!fotograaf zondag 27 oktober 2019 @ 13:15:24 #193
842 Zorro
Z
pi_189646348
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2019 13:09 schreef Vis1980 het volgende:

[..]

Dit is de essentie van het verschil in gevangenisstraffen. Wil je dat iemand altijd van straat blijft of wil je dat iemand weer kan functioneren in de maatschappij? En als hij dan zijn leven lang niet meer buiten komt, moet hoe moet hij worden behandeld? Sober of elke dag met een stok slaan?

Ik zeg hier niet dat het fout is om zo te denken, ik vind het heel erg interessant hoe verschillende landen (en mensen) hiermee omgaan.
Niet meer op straat is meer bij wijze van spreken. Mar ik vind dat zo iemand gewoon lange straf verdient om hem van de straat te houden om wat hij gedaaan heeft. Niet om hem "op te voeden", dat vind ik zo'n gelul. Dat interesseert me werkelijk geen hol, iemand wordt gestraft om zijn daden, niet om hem te "helpen"
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
  zondag 27 oktober 2019 @ 13:15:56 #194
379300 Snowballed
Dans omdat het kan
pi_189646357
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2019 13:13 schreef epicbeardman het volgende:

[..]

Nu sla je de kop op de spijker Vis1980! Want in inderdaad moslim landen waar de Sharia wet nog actief is zul je zien dat er heel weinig criminaliteit is. Maar als deze moslims in andere landen komen voelen ze zich vogel vrij, goh je krijgt toch maar 5 jaar als je iemand omlegt.

Komt er op neer dat het moslims niet bang maakt om de criminaliteit in te duiken of aanslagen te plegen in Nederland.

In Saudi Arabië waar Sharia Wet actief durft geen enkele moslim maar vinger uit te steken.

Werkt het dan ja of nee? (ondanks dat Sharia inhumaan en walgelijk is)
Werken zwaardere straffen dan? ja of nee?
[..]

Ja jij bent ook vast iemand die graag universele basisinkomen ziet. Als je niet buiten komt kan je ook niet willekeurig worden doodgestoken door 1 van die gekken.

Dat jullie überhaupt zo'n gast durven te verdedigen terwijl er een vader en moeder zijn doodgestoken. Je zal dit als zoon/dochter maar teruglezen. Ongekend hoe wereldvreemd jullie eigenlijk zijn. De betutteling is gigantisch, respectloos.

Laat het hier bij! goede zondag! en zoals @:Zorro zegt, het maakt met niet uit dat de criminaliteit hetzelfde blijft, per opgepakt persoon is er al weer 1 extra van de straten die dit soort gruwelijke misdaden kunnen plegen.
Goh ik stelde geen vraag en hij is er als de kippen bij...
Ik vind je een mooi figuur met je idolen waar je niet over uitgepraat raakt..

Ongekend enzo
One good thing about music:
When it hits, you feel no pain,
So hit me with music.. Bob Marley
  zondag 27 oktober 2019 @ 13:16:42 #195
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_189646373
Twee decennia aan politiek afbraakbeleid op allerlei terreinen drijft mensen die toch al in de sociaal-economische marge verkeren steeds sneller over het randje. Ga vooral door met VVD stemmen, een partij die steeds meer sociale en economische zekerheden bij mensen afpikt.
  zondag 27 oktober 2019 @ 13:17:15 #196
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
pi_189646387
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2019 13:13 schreef epicbeardman het volgende:

[..]

Dat jullie überhaupt zo'n gast durven te verdedigen terwijl er een vader en moeder zijn doodgestoken. Je zal dit als zoon/dochter maar teruglezen. Ongekend hoe wereldvreemd jullie eigenlijk zijn. De betutteling is gigantisch, respectloos.

Met plaatsvervangende schaamte inderdaad deze moordenaar verdedigen :r Echt wat een mensen :N

Wat als het de ouders van @Snowballed of @Vis1980 waren geweest die door deze vrolijke frans waren omgebracht als waren het varkens, hadden ze dan ook zo gereageerd :? Echt geen gevoel blijkbaar :{
pi_189646390
quote:
6s.gif Op zondag 27 oktober 2019 13:15 schreef Zorro het volgende:

[..]

Niet meer op straat is meer bij wijze van spreken. Mar ik vind dat zo iemand gewoon lange straf verdient om hem van de straat te houden om wat hij gedaaan heeft. Niet om hem "op te voeden", dat vind ik zo'n gelul. Dat interesseert me werkelijk geen hol, iemand wordt gestraft om zijn daden, niet om hem te "helpen"
Feit blijft dat de meeste moordenaars ooit weer vrij komen. Heb je dan liever dat diegene geholpen is met zijn problemen of is het beter om hem vrij te laten as is?
  FOK!fotograaf zondag 27 oktober 2019 @ 13:18:56 #198
842 Zorro
Z
pi_189646415
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2019 13:17 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]

Feit blijft dat de meeste moordenaars ooit weer vrij komen. Heb je dan liever dat diegene geholpen is met zijn problemen of is het beter om hem vrij te laten as is?
Natuurlijk moet je OOK proberen herhaling te voorkomen, maar wat mij betreft komt op de eerste plaats de straf.
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
  zondag 27 oktober 2019 @ 13:19:11 #199
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_189646421
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2019 13:17 schreef RedFever007 het volgende:

[..]

Met plaatsvervangende schaamte inderdaad deze moordenaar verdedigen :r Echt wat een mensen :N

Wat als het de ouders van @:snowballed of @:vis1980 waren geweest die door deze vrolijke frans waren omgebracht als waren het varkens, hadden ze dan ook zo gereageerd :? Echt geen gevoel blijkbaar :{
Dan snap je er echt helemaal niets van. Niemand die de moordenaar verdedigt.... :s)
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
  zondag 27 oktober 2019 @ 13:20:56 #200
379300 Snowballed
Dans omdat het kan
pi_189646444
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2019 13:17 schreef RedFever007 het volgende:

[..]

Met plaatsvervangende schaamte inderdaad deze moordenaar verdedigen :r Echt wat een mensen :N

Wat als het de ouders van @:snowballed of @:vis1980 waren geweest die door deze vrolijke frans waren omgebracht als waren het varkens, hadden ze dan ook zo gereageerd :? Echt geen gevoel blijkbaar :{
Ja man.. anders quote je me even waar ik dat doe..

Beetje brullen kunnen we allemaal wel..

Oh en nog wat smileys erbij:
:r *O* 8)7 w/ |:) :')
One good thing about music:
When it hits, you feel no pain,
So hit me with music.. Bob Marley
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')