twitter:realDonaldTrump twitterde op zondag 27-10-2019 om 02:23:39Something very big has just happened! reageer retweet
TRUMP APPROVES SPECIAL OPS RAID TARGETING ISIS LEADER BAGHDADI, MILITARY SAYS HE'S DEADtwitter:JFNYC1 twitterde op zondag 27-10-2019 om 02:37:07BREAKING NEWS!The United States Has Just Captured Al-Baghdadi, The Head of ISIS reageer retweet
twitter:W7VOA twitterde op zondag 27-10-2019 om 03:37:11“The President of the United States will be making a major statement tomorrow morning at 9 o’clock from the White House,” according to @WhiteHouse statement. https://t.co/8fTw3WySN2 reageer retweet
En vergeldingsacties van zijn volgersquote:Op zondag 27 oktober 2019 04:26 schreef Megumi het volgende:
Komt wel weer iemand anders voor in de plaats.
Zoiets. Als ik ISIS was zou ik me nu meer gaan richten op terroristische aanslagen in binnen en buitenland. En me verder ondergronds houden. Als leger/kalifaat zijn ze wel verslagen. Maar als terroristische groep zie ik nog wel kansen voor ze. En ook zie ik nog geen aanpak van de onderliggende problemen die ISIS en andere groepen tot stand hebben gebracht.quote:Op zondag 27 oktober 2019 04:33 schreef heywoodu het volgende:
[..]
En vergeldingsacties van zijn volgers
Het is daar nu 20:50 zaterdag 26-10.quote:
quote:Op zondag 27 oktober 2019 04:51 schreef Megumi het volgende:
[..]
Het is daar nu 20:50 zaterdag 26-10.
Wintertijd natuurlijk.quote:
Nou ja, op zich wel van belang om te weten wanneer zo'n statement begintquote:Op zondag 27 oktober 2019 04:55 schreef Megumi het volgende:
[..]
https://greenwichmeantime(...)shington-state/time/
Raar.Maar verder off topic.
Weet ik eigenlijk niet.quote:Op zondag 27 oktober 2019 04:56 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nou ja, op zich wel van belang om te weten wanneer zo'n statement begint
Wellicht zijn er wel overeenkomsten tussen jou en Trump inderdaad. Maar dat is verder off topic.quote:
Toch wel de eerste keer dat het zo groot gebracht wordt door allerlei grote media.quote:
Waarom zou een zichzelf respecterende westerling kijken naar CNN?quote:Op zondag 27 oktober 2019 05:21 schreef heywoodu het volgende:
CNN is inmiddels live. Logisch, maar die kunnen we hier op TV doorgaans vrij makkelijk kijken
Het is belangrijk te weten dat we in oorlog zijnquote:Op zondag 27 oktober 2019 06:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Waarom zou een zichzelf respecterende westerling kijken naar CNN?
Behalve om je boos te maken?
Omdat de meesten hier de Enige Brengers van het Echte Nieuws, uiteraard FOX News, niet op TV kunnen ontvangen.quote:Op zondag 27 oktober 2019 06:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Waarom zou een zichzelf respecterende westerling kijken naar CNN?
Behalve om je boos te maken?
Veel haat baarden blijven buiten schot vanwege de zwarte heroine waar veel landen aan verslaafd zijn. En financieren zelfs in Nederland het salafistisch onderwijs. En worden bezocht zelfs door Alexander en Maxima.quote:Op zondag 27 oktober 2019 05:12 schreef BoonDockSaint het volgende:
De oorlog teggen de haatbaarden gaat gelukkig door
quote:Op zondag 27 oktober 2019 06:23 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Omdat de meesten hier de Enige Brengers van het Echte Nieuws, uiteraard FOX News, niet op TV kunnen ontvangen.
Ik merk daar helemaal niks van.quote:Op zondag 27 oktober 2019 06:27 schreef BoonDockSaint het volgende:
Ook hier in NL is er een burger oorlog
Gelukkig heb ik helemaal geen tv dan.quote:Op zondag 27 oktober 2019 06:23 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Omdat de meesten hier de Enige Brengers van het Echte Nieuws, uiteraard FOX News, niet op TV kunnen ontvangen.
Welke burger is het minste waar voor je geld.quote:Op zondag 27 oktober 2019 06:27 schreef BoonDockSaint het volgende:
Of jij weet niet wat een werkelijke burgeroorlog is. Ik zie hier geen duizenden doden in de straten liggen. Maar dat is off topic verder.quote:
De voortekeningen dat het hard misgaat hier gaan je voorbij ?quote:Op zondag 27 oktober 2019 06:30 schreef Megumi het volgende:
[..]
Of jij weet niet wat een werkelijke burgeroorlog is. Ik zie hier geen duizenden doden in de straten liggen. Maar dat is off topic verder.
Als ik jou posten zo lees helaas niet. Maar dat heeft verder niks met dit topic te maken.quote:Op zondag 27 oktober 2019 06:35 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
De voortekeningen dat het hard misgaat hier gaan je voorbij ?
Nou, gelukkig maar. Ik wel, en dan ben ik ook nog een mijzelf respecterende westerling én ik kijk CNN. Bizarre shit, zo op de zondagochtend.quote:Op zondag 27 oktober 2019 06:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik helemaal geen tv dan.
#teamMcChickenquote:Op zondag 27 oktober 2019 06:27 schreef BoonDockSaint het volgende:
Klopt beetje offtopic sorryquote:Op zondag 27 oktober 2019 06:36 schreef Megumi het volgende:
[..]
Als ik jou posten zo lees helaas niet. Maar dat heeft verder niks met dit topic te maken.
"HET IS VIJF VOOR TWAALF!!!"quote:Op zondag 27 oktober 2019 06:35 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
De voortekeningen dat het hard misgaat hier gaan je voorbij ?
Dat is iets van alle tijden en problemen vaak.quote:
Het is hier reeds half 1. Een beetje alsof de klok een uur vooruit is gezet maar het gros heeft dat nog niet meegekregen.quote:
Ik kom uit een nachtdienst. En lig zeer waarschijnlijk te slapen als trump op TV komt. En zou dat zo wie zo overslaan.quote:Op zondag 27 oktober 2019 06:58 schreef heywoodu het volgende:
Lekker hoor, het is nog geen zeven uur 's ochtends jongens. Niet vijf voor twaalf, niet half één. Man man man.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |