SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.
Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?Dit kan tijdelijk via http://radio49.myl2mr.com/
Klik hier voor onze Facebookpagina
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
Morgen heel de dag de tijd.quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 23:42 schreef CindieY het volgende:
[..]
Nouja, ik heb wel een uurtje slaap in te halen na vannacht nog geen 5 uur te hebben geslapen
Oops niet blij dusquote:
Cerro Añon is wel lekker.quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 23:40 schreef CindieY het volgende:
[..]
Hmm. Ik heb de neiging te blijven hangen wat ik al ken, maar ik zal eens uitkijken naar een Spaans wijntje
En DJ toch ook?quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 23:44 schreef Rafeiro het volgende:
Zit hier al vanaf deel 40 ofzo in onz.
Denk dus dat ik stiekem wel de langste reaguurder ben atm,
De nieuwe versie gaat iets vlotter.quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 23:44 schreef livelink het volgende:
Dit is de tweede keer dat ik dit nummer hoor. De eerste keer was ook bij R49.
Het heeft veren en een snavel, vind ik eend genoeg.quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 23:44 schreef CindieY het volgende:
Vooruit, het zijn wel geen witte eenden, maar deze hebben de gemoederen hier toch flink bezig gehouden
[ afbeelding ]
Maar ze hebben dit naar MUZ verplaatstquote:Op zaterdag 26 oktober 2019 23:44 schreef Rafeiro het volgende:
Zit hier al vanaf deel 40 ofzo in onz.
Denk dus dat ik stiekem wel de langste reaguurder ben atm,
Da's maar goed ook, want in ONZ kom ik nooitquote:Op zaterdag 26 oktober 2019 23:45 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Maar ze hebben dit naar MUZ verplaatst
Omdat we een officieel station zijn. Alle rechten worden betaald.quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 23:45 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Het is toch ook muziek?quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 23:45 schreef ACT-F het volgende:
[..]
En dat is geen onzinquote:Op zaterdag 26 oktober 2019 23:46 schreef Melting het volgende:
[..]
Omdat we een officieel station zijn. Alle rechten worden betaald.
3 cent per jaar?quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 23:46 schreef Melting het volgende:
[..]
Omdat we een officieel station zijn. Alle rechten worden betaald.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |