SPOILER: EuroTour9DartsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Draw Bracket
(1) Michael van Gerwen v (32) Ross Smith
(16) Glen Durrant v (17) Ricky Evans
(8) Joe Cullen v (25) Mervyn King
(9) Rob Cross v (24) Darren Webster
(5) Dave Chisnall v (28) Dimitri Van den Bergh
(12) James Wade v (21) Jonny Clayton
(4) Daryl Gurney v (29) William O'Connor
(13) Adrian Lewis v (20) Simon Whitlock
(2) Ian White v (31) Michael Smith
(15) Keegan Brown v (18) Stephen Bunting
(7) Peter Wright v (26) Jeffrey de Zwaan
(10) Jamie Hughes v (23) Jermaine Wattimena
(6) Mensur Suljovic v (27) Vincent van der Voort
(11) Krzysztof Ratajski v (22) Chris Dobey
(3) Gerwyn Price v (30) Ted Evetts
(14) Nathan Aspinall v (19) Steve Beaton
Speelschema: LET OP, WE ZIJN IN GOTTINGEN DUS GEWOON VANAF 13U EN 19U AFTRAP
Prijzengeld
1
2
3
4
5
6Winner (1) £120,000
Runner-Up (1) £60,000
Semi-finalists (2) £32,000
Quarter-finalists (4) £20,000
Last 16 (Second round) (8) £10,000
Last 32 (First round) (16) £6,000
Format
R1 - First to 6
R2 - First to 10
QF - First to 10
SF/F - First to 11
De RTL7-gids
https://gyazo.com/310297571c89944b89283524d8e81b5b.png
Ja leuk gaat alleen nooit wereldkampioen worden allenquote:Op zaterdag 26 oktober 2019 21:38 schreef El-Stinho het volgende:
Was een kwestie van tijd voor Price dit soort performances van de vloer/ET zou doortrekken naar de TV. Genieten.
Nee gaat nooit gebeurenquote:Op zaterdag 26 oktober 2019 21:40 schreef Platinumgoat het volgende:
Price bless! Vorig jaar had hij al wereldkampioen moeten worden, maar dit jaar gaat het echt gebeuren!
Wade ook niet. Maar daar horen jou ook nooit meer over allen.quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 21:39 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ja leuk gaat alleen nooit wereldkampioen worden allen
Ik acht de kans dat Wade ooit wereldkampioen gaat worden veel groter dan dat Price dat ooit gaat lukken allenquote:Op zaterdag 26 oktober 2019 21:41 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Wade ook niet. Maar daar horen jou ook nooit meer over allen.
Je blijft je erom verbazen welk bagger er uit zijn mond komt. Elke keer weer versteld.quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 21:41 schreef Tagliano het volgende:
"Het is natuurlijk ook een oud-rugbyer"
Was getekend Marcel Maijer om een winst in een dartspotje te verklaren
Ik verbaas mij dat je dan nog RTL kijkt als je ook van Sky kunt genieten allenquote:Op zaterdag 26 oktober 2019 21:44 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Je blijft je erom verbazen welk bagger er uit zijn mond komt. Elke keer weer versteld.
De meeste mensen hebben geen Sky op tv.quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 21:44 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ik verbaas mij dat je dan nog RTL kijkt als je ook van Sky kunt genieten allen
Streamen naar je tv allenquote:Op zaterdag 26 oktober 2019 21:45 schreef Slobeend het volgende:
[..]
De meeste mensen hebben geen Sky op tv.
ik heb nergens last van gewoon full hd ouwe dibbesquote:Op zaterdag 26 oktober 2019 21:46 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Dat is kut als je ook soepel beeld kan hebben.
Misschien moet Wade maar eens een bezoekje brengen aan Dartshop Zaanstad allen.quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 21:42 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ik acht de kans dat Wade ooit wereldkampioen gaat worden veel groter dan dat Price dat ooit gaat lukken allen
Meeste majors na MvG GENOTquote:Op zaterdag 26 oktober 2019 21:46 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Misschien moet Wade maar eens een bezoekje brengen aan Dartshop Zaanstad allen.
Ik heb ook meer last van jou dan m'n tvquote:Op zaterdag 26 oktober 2019 21:46 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
ik heb nergens last van gewoon full hd ouwe dibbes
Crisistijden bij RTLquote:Op zaterdag 26 oktober 2019 21:53 schreef Mani89 het volgende:
Haha The Vetter achter de microfoon? Wat is dit?
Pisschraper hangt boven de potquote:Op zaterdag 26 oktober 2019 21:53 schreef Mani89 het volgende:
Haha The Vetter achter de microfoon? Wat is dit?
Jeetjequote:Op zaterdag 26 oktober 2019 21:58 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik heb de Brouwerij Hommeles Kuitenbijter
Jawel
Totale - Aidsquote:Op zaterdag 26 oktober 2019 22:21 schreef Mlnn het volgende:
Hoe heet dat opkomst nr van Wattimena eigenlijk?
Darude - Ooraidsquote:Op zaterdag 26 oktober 2019 22:21 schreef Mlnn het volgende:
Hoe heet dat opkomst nr van Wattimena eigenlijk?
Maakt het uit, toch een uurtje extra vannachtquote:Op zaterdag 26 oktober 2019 22:28 schreef Coco. het volgende:
Schiet eens op, ik wil Peaky Blinders kijken.
Zucht... wat een man hé.....quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 21:12 schreef Zipportal het volgende: 'Van Gerwen zei: 'Ik wil niet spelen zonder jou'' https://www.rtlnieuws.nl/(...)et-spelen-zonder-jou [ afbeelding ] @:de_boswachter
quote:Sunday October 27 (1245 local time, 1145 GMT)
Afternoon Session
Quarter-Finals
Ricky Evans v Rob Cross
Dave Chisnall v Daryl Gurney
Michael Smith v Jeffrey de Zwaan
Vincent van der Voort v Gerwyn Price
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen
Die onderkin is nog smeriger geworden.quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 21:12 schreef Zipportal het volgende:
'Van Gerwen zei: 'Ik wil niet spelen zonder jou''
https://www.rtlnieuws.nl/(...)et-spelen-zonder-jou
[ afbeelding ]
@:de_boswachter
VdV is echt een schande voor de mensheid.quote:Op zondag 27 oktober 2019 11:41 schreef de_boswachter het volgende:
Net nog even de beelden terug gekeken van de overwinning van VDV op Chobey. Na handjes schudden krijgt hij weer een pijnscheut in z'n rug
Deze man gaat niet oud worden
Zijn knie, zei hij laterquote:Op zondag 27 oktober 2019 11:41 schreef de_boswachter het volgende:
Net nog even de beelden terug gekeken van de overwinning van VDV op Chobey. Na handjes schudden krijgt hij weer een pijnscheut in z'n rug
Deze man gaat niet oud worden
Op basis van de voorbije maand wel de speler die het het meest zou verdienen. Price heeft gisteren ook weer een bulk van een pot staan gooien. Dus Cross/Gurney v Smith/De Zwaan wordt ongetwijfeld de finale.quote:
De vraag stellen is hem beantwoordenquote:Op zondag 27 oktober 2019 12:51 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Zou overgewicht er ook aan bij dragen denk je?
quote:Op zondag 27 oktober 2019 12:16 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Op basis van de voorbije maand wel de speler die het het meest zou verdienen. Price heeft gisteren ook weer een bulk van een pot staan gooien. Dus Cross/Gurney v Smith/De Zwaan wordt ongetwijfeld de finale.
Anderson doet niet meer mee?quote:Op zondag 27 oktober 2019 15:04 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik ga gewoon van Gurney-Cross en Smiss-Price uit vanavond. Wel grappig, dan heb je de complete top onder vGerwen daar staan.
10-8 Vinny.quote:Op zondag 27 oktober 2019 15:38 schreef Bonzi_Buddy het volgende:
Ben benieuwd met hoeveel legs verschil Vinnie gaat verliezen.
quote:Op zondag 27 oktober 2019 16:11 schreef Max23 het volgende:
Vinny staat bijna 100 gemiddeld te gooien
Price maar 91
5-5
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als het goed is, zijn O'Connor en Lennon nu zeker van de GSoD.♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen
Ik snap het ook niet maar heb niet het idee dat hij daar last van heeft.quote:Op zondag 27 oktober 2019 19:31 schreef Slobeend het volgende:
Dat terugstappen op beslissende momenten snap ik nooit zo van Cross.
Heeft ie dat niet altijd gedaan?quote:Op zondag 27 oktober 2019 19:31 schreef Slobeend het volgende:
Dat terugstappen op beslissende momenten snap ik nooit zo van Cross.
Dat klopt. 14 deelnemers zeker nu. Nog 2 plekken over; eventueel nog nieuwe namen bij WSOD Finals. Raya maakt nog kans, net als The Swan, Wattimenaquote:Op zondag 27 oktober 2019 16:33 schreef El-Stinho het volgende:
Als het goed is, zijn O'Connor en Lennon nu zeker van de GSoD.
quote:Op zondag 27 oktober 2019 19:59 schreef Frozen-assassin het volgende:
Gurney heeft een groot probleem
Nee, dat was vooral in 2017 leuk. Ik begeef me nu met name op de Durrant, Van den Bergh & De Zwaan-wagon. Prijs verdient het wel op basis van wat ik hem dit jaar heb zien doen.quote:Op zondag 27 oktober 2019 21:22 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Zit je niet meer op de Cross- bandwagon?
WikiGod.quote:Op zondag 27 oktober 2019 21:30 schreef Frozen-assassin het volgende:
Kijk; het staat er al
https://en.wikipedia.org/wiki/2019_World_Series_of_Darts_Finals
twitter:OfficialPDC twitterde op zondag 27-10-2019 om 21:28:43To play (6) Raymond van Barneveld:Jermaine Wattimena v Gabriel Clemens reageer retweet
Zal logistiek wel makkelijk zijn aangezien het dan allemaal opgebouwd is in Wiganquote:Op zondag 27 oktober 2019 21:34 schreef El-Stinho het volgende:
Ik snap alleen niet dat die qualifier voor de GSoD letterlijk een dag na de WSOD-finaledag is.
Als De Zwaan, Dobey, Ratajski en Hughes maar doorkomen.quote:Op zondag 27 oktober 2019 21:35 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Zal logistiek wel makkelijk zijn aangezien het dan allemaal opgebouwd is in Wigan
FOK! draagt haar steentje bijquote:Op zondag 27 oktober 2019 21:37 schreef Zipportal het volgende:
Snap nog steeds niet dat social media niet in opstand komt tegen Marcel Maijer. Godsamme.
twitter:RitsdeBoer twitterde op zondag 27-10-2019 om 21:30:11Ik vind deze World Series of Darts Finals loting in Amsterdam zwaar kut. #rtl7darts reageer retweet
Harriegodtwitter:HarrieSpui twitterde op zondag 27-10-2019 om 20:39:43Goed om te horen dat @JJNieuwlaat weer op zijn plek zit, nu @KoertWesterman nog. #rtl7darts #marcelhooibaal reageer retweet
Studio Voetbalquote:Op zondag 27 oktober 2019 21:58 schreef Tagliano het volgende:
Hopelijk maken ze een beetje tempo, kunnen we daarna gelijk door naar SV
Frikandellen-Raffie en fossiel Jansma met z’n 5 petten op, nee dat kan me gestolen wordenquote:Op zondag 27 oktober 2019 22:06 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Prima tafeltje vanavond joh, niks mis mee
Ja, ik hoop dat Wade wint.quote:Op zondag 27 oktober 2019 22:07 schreef Szura het volgende:
Ging patiënt Yannick trouwens niet naar die WS Finals?
Ik weet nog niet of ik daar veel zin in heb.quote:Op zondag 27 oktober 2019 22:06 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Prima tafeltje vanavond joh, niks mis mee
Dat kan ik mij goed voorstellenquote:Op zondag 27 oktober 2019 22:12 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik weet nog niet of ik daar veel zin in heb.
Ik moest lachen. Wat een mentaal wrak.quote:Op zondag 27 oktober 2019 21:34 schreef Tagliano het volgende:
Raybar zit er best wel emotioneel in
Je verzint het niet, ongekend
Helemaal mee eens. Buiten misschien de finale veel leuke wedstrijden en kwaliteit. Hopelijk een voorbode voor de Grand Slam, PC Finals en uiteraard het WK.quote:Op zondag 27 oktober 2019 23:34 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Was echt een heerlijk toernooi dit. Wat een contrast met de Grand Prix zeg! Ik heb genoten
Klopt, zonder vGerwen heb je ineens een heel gewaagde top met Cross, Smith, Price en Gurney die allen heel weinig voor elkaar onder doen. Met Wright, Chisnall, Wade, Aspinall en Durrant staat er ook een helemaal prima subtop. Wel een beetje te Brits misschien, je mag hopen dat vdBergh en de Zwaan de volgende stap snel gaan maken.quote:Op zondag 27 oktober 2019 23:40 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Buiten misschien de finale veel leuke wedstrijden en kwaliteit. Hopelijk een voorbode voor de Grand Slam, PC Finals en uiteraard het WK.
Van dit rijtje wel voornamelijk benieuwd wat Wright laat zien in de komende periode. Rond de Matchplay was hij briljant, ook in de kwartfinale die hij verloor; dan weer een matige WGP en dit EK toernooi overklast door De Zwaan.quote:Op maandag 28 oktober 2019 00:20 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Klopt, zonder vGerwen heb je ineens een heel gewaagde top met Cross, Smith, Price en Gurney die allen heel weinig voor elkaar onder doen. Met Wright, Chisnall, Wade, Aspinall en Durrant staat er ook een helemaal prima subtop. Wel een beetje te Brits misschien, je mag hopen dat vdBergh en de Zwaan de volgende stap snel gaan maken.
Ik ook zeker. Kan met hem alle kanten op natuurlijk.quote:Op maandag 28 oktober 2019 00:44 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Van dit rijtje wel voornamelijk benieuwd wat Wright laat zien in de komende periode. Rond de Matchplay was hij briljant, ook in de kwartfinale die hij verloor; dan weer een matige WGP en dit EK toernooi overklast door De Zwaan.
quote:Op maandag 28 oktober 2019 14:19 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik ook zeker. Kan met hem alle kanten op natuurlijk.
Interessant is ook dat, op Cross natuurlijk en in mindere mate Price na, al die spelers heel weinig te verdedigen hebben aanstaande WK. Gurney, Smith en Wright verdedigen een tweede ronde, Chisnall en Wade een eerste ronde en Asp en Durrant helemaal geen deelname. Iedereen kan met een goed WK een gigantische slag slaan, met uitzicht op een vast plekje in de top 3.
Sowieso een interessant lijstje wat van het WK 2018 veel geld verdedigt. Taylor en J. Lewis (even afkloppen) doen niet meer mee, terwijl Webster, de 'stoppende' vBarneveld en Anderson begin komend seizoen nog een eindje verder weg gaan zakken. O en vdBergh zal zijn opmars licht verloren zien gaan, alhoewel hij vast wel zijn plek in de top 32 behoudt. De top 20 gaat dus nog aardig omgegooid worden het komende seizoen denk ik.
Onderin ook nog de nodige spanning voor de mannen die hun tourkaart willen behouden.quote:Op maandag 28 oktober 2019 16:10 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Sowieso gaan Aspinall, Durrant en Ratajski flink stijgen. Pas vanaf 2021 hoeven ze serieus geld te gaan verdedigen. Wat betreft Anderson moeten we nog even afwachten hoe en wat.
De komende anderhalf jaar worden voor Wright links- of rechtsom ook belangrijk gezien zijn relatief matige 2019. Anderson moet ook aan de bak voor zover hij kan/wil. Suljovic, Whitlock, Webster, Hopp, West moeten ook iets gaan bewerkstelligen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |