[Dit bericht is gewijzigd door IAMUSEMUSE op 11-01-2003 15:13]
Misschien beetje voorbarig om te zeggen dat hij homo is, maar toch..
Nix mis mee hoor btw...
quote:IK WIST HET!!
Op zaterdag 11 januari 2003 15:11 schreef speert.flies het volgende:
Jim is homo. Vriend van mij had met lerares van hem gepraat. Ze zegt:,, Ik heb hele goeie vrienden die ook homo zijn. Ik weet precies wat ze doen en laten. Sinds de brugklas heb ik Jim al in de klas en ik weet het zeker.. Hij is homo.Misschien beetje voorbarig om te zeggen dat hij homo is, maar toch..
Nix mis mee hoor btw...
quote:Vooral die versie die ze zingt nadat ze te horen had gekregen dat ze had gewonnen. Kippenvel!
Op zaterdag 11 januari 2003 16:58 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik vind die winnares van Amerika, Kelly Clarkson, trouwens best goed. Ze heeft een beetje rare stem, maar wel supermooi. A Moment Like This is ook mooi trouwens.
Marieke Bergmans
Afzender: redactie - zaterdag, 11 januari 2003 om 17:59
Homepage: http://www.idols.nl
Bij deze , laat de regie van idols weten dat Bas officieel gediskwalificeerd is.
Per direct is bas uit de finale gehaald en er wordt nu gezocht naar een potentiele vervanger.Idols is er achter gekomen dat Bas het nummer zong onder invloed van XTC en daarom niet eerlijk de finaleronde behaald heeft.
Voor alle fans betreurd de organisatie zich ernstig en zal er alles aan doen om dit incident niet door te spelen aan de pers.
Hoogachtend,
Idols
Endemol producties seizoen 2002/2003
Op de Idols site staat er niets over..
Wie weet wat meer
Ben gewoon benieuwd
Jeah Right en daarom zetten ze het in het guestbook van Jamai
Geloof er niks van
quote:Lekker nederlands ook die zin
Op zaterdag 11 januari 2003 20:05 schreef Marjan1985 het volgende:
" Voor alle fans betreurd de organisatie zich ernstig en zal er alles aan doen om dit incident niet door te spelen aan de pers. "Jeah Right en daarom zetten ze het in het guestbook van Jamai
Geloof er niks van
quote:Wat een onzin zeg
Op zaterdag 11 januari 2003 15:11 schreef speert.flies het volgende:
Jim is homo. Vriend van mij had met lerares van hem gepraat. Ze zegt:,, Ik heb hele goeie vrienden die ook homo zijn. Ik weet precies wat ze doen en laten. Sinds de brugklas heb ik Jim al in de klas en ik weet het zeker.. Hij is homo.Misschien beetje voorbarig om te zeggen dat hij homo is, maar toch..
Nix mis mee hoor btw...
quote:Mijn zin? of de zin van de zogenaamde Idols directie ofzoiets?
Op zaterdag 11 januari 2003 20:13 schreef ranja het volgende:[..]
Lekker nederlands ook die zin
quote:" Voor alle fans betreurd de organisatie zich ernstig en zal er alles aan doen om dit incident niet door te spelen aan de pers. "
Op zaterdag 11 januari 2003 20:17 schreef Marjan1985 het volgende:[..]
Mijn zin? of de zin van de zogenaamde Idols directie ofzoiets?
die
quote:Okay
Op zaterdag 11 januari 2003 20:19 schreef ranja het volgende:[..]
" Voor alle fans betreurd de organisatie zich ernstig en zal er alles aan doen om dit incident niet door te spelen aan de pers. "
die
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |