quote:Heb ik precies zo. Ik vestig mijn hoop op Dewi.
Op zaterdag 11 januari 2003 21:21 schreef IAMUSEMUSE het volgende:
Hmm valt me tot nu toe nog een beetje tegen, nog niet echt kippenvel gehad ofzo. Hoewel ik dat de vorige keer wel had.
quote:Vind ik wel meevallen, en van die hoge noten dat is maar net wat je er van maakt. Ze had ook kunnen proberen ze wel te halen, maar ze kent haar grenzen... alleen maar goed.
Op zaterdag 11 januari 2003 21:14 schreef SEMTEX het volgende:[..]
De originele zangeres haalde veel hogere noten, vind het nummer niet echt bij haar passen.
quote:Dewi Rulez!
Op zaterdag 11 januari 2003 21:22 schreef Fogerty het volgende:[..]
Heb ik precies zo. Ik vestig mijn hoop op Dewi.
Zal het zo zijn dat ze bij allen positief zijn en degene die ze deze week eruit willen toch een puntje van kritiek geven..? Kan me niet voorstellen dat de jury niet op de een of andere manier de vinger in de pap houdt, ze moeten uiteindelijk met de winnaar werken dus..
quote:Vroeg ik me ook al af, bij Hind en Jamai waren ze alleen maar heel positief. Mij benieuwen of ze dat bij alle kandidaten zo gaan doen.
Op zaterdag 11 januari 2003 21:24 schreef Qarinx het volgende:
Ik ga er eens op letten hoe jury commentaar geeft deze week...Zal het zo zijn dat ze bij allen positief zijn en degene die ze deze week eruit willen toch een puntje van kritiek geven..? Kan me niet voorstellen dat de jury niet op de een of andere manier de vinger in de pap houdt, ze moeten uiteindelijk met de winnaar werken dus..
Whaaaah! What's Up van de 4 Non Blondes! Briljant! Veren in Zosja's reet! Geweldig!
!
! En ze zingt nog goed ook
! Ik ben dus lyrisch.
quote:Aaaah okee
Op zaterdag 11 januari 2003 21:28 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ze werken met thema's. Vandaag is dat nummer 1 hits.
[Dit bericht is gewijzigd door Fogerty op 11-01-2003 21:29]
quote:Voor mij niet. Bevestigt eerder haar kunnen, zoals ze al eerder bewezen heeft! Ze is gewoon echt goed!
Op zaterdag 11 januari 2003 21:29 schreef Qarinx het volgende:
Dit is de eerste keer dat ik echt onder de indruk ben van Zosja...
quote:Wacht effe tot ie gezongen heeft
Op zaterdag 11 januari 2003 21:30 schreef Qarinx het volgende:
Ikbas uit deze ronde...
quote:Ik vind het niet geweldig. Maar hij staat er wel vrolijk enzo, dat is een pluspunt.
Op zaterdag 11 januari 2003 21:31 schreef Fogerty het volgende:
Wacht effe tot ie gezongen heeft
Maar goed... Bas mag opzouten van mij!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |