abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_189628291
Umpiedumpie verzuimde de nieuwe te openen. ;)

There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! Šgolfer
pi_189628317
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 oktober 2019 12:42 schreef Blues het volgende:

Mogelijkheid 1.
Dat ze in mijn moeders flat hebben gelegen, daar is mijn zus ingetrokken toen ze dakloos werd (lang verhaal) na mijn moeders vertrek naar aanleunwoning en later overleden is mijn zus in die flat blijven wonen..zus is in 2013 overleden met mogelijke schulden dus daar mochten we het huis niet meer van leeghalen ihk van 'van de erfenis afzien' -O-
Mogelijkheid 2.
Broer in Duitsland waar ik geen contact meer mee heb zou ze mogelijk kunnen hebben, maar zowel zijn dochter als mijn andere zus hebben het nagevraagd en hij zegt ze niet te hebben... niet dat ik dat geloof maar ok :P
Beide opties geven een behoorlijk slecht perspectief :X Jakkes, wat vervelend. Ik dacht trouwens dat je bij afzien van erfenis nog wel foto's en dergelijke mocht hebben. Kunnen ze toch niks mee. Maar dat weet ik niet zeker. Niet dat je daar nu nog iets aan hebt.

En mocht het bij die broer zijn, dan heb je nog kans dat het weer boven water komt via zijn dochter,
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  zaterdag 26 oktober 2019 @ 12:52:41 #3
486092 Zilverberk
Neem ook een abo!
pi_189628327
Mooie benen in de OP.

Tevens handig dat ik had gepost dat de taart in de oven stond, was de kookwekker vergeten aan te zetten. :+
pi_189628337
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 oktober 2019 12:49 schreef golfer het volgende:
Umpiedumpie verzuimde de nieuwe te openen. ;)

[ afbeelding ]
Beetje flauw dat je meteen mij compleet exposed met die ene foto die je allang weg zou gooien :(

_O-
pi_189628339
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 oktober 2019 12:52 schreef Zilverberk het volgende:
Mooie benen in de OP.

Tevens handig dat ik had gepost dat de taart in de oven stond, was de kookwekker vergeten aan te zetten. :+
Wij zijn echt jouw extern geheugen _O-

Er lag een mooie hoop gemeentelijke bladeren naast mijn huis dus ik heb net mijn tuin ook maar ontbladerd. Kwestie van netjes aan de gemeente teruggeven wat hun bomen in mijn tuin lieten vallen.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_189628341
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 oktober 2019 12:51 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Beide opties geven een behoorlijk slecht perspectief :X Jakkes, wat vervelend. Ik dacht trouwens dat je bij afzien van erfenis nog wel foto's en dergelijke mocht hebben. Kunnen ze toch niks mee. Maar dat weet ik niet zeker. Niet dat je daar nu nog iets aan hebt.

En mocht het bij die broer zijn, dan heb je nog kans dat het weer boven water komt via zijn dochter,
Die heeft het al meerdere keren op mijn verzoek gevraagd. Dus nou ja, ik zal het maar geloven.
Nee, je mag het huis niet meer betreden omdat je dan in de ogen van de wet niet afziet van de erfenis omdat je spullen uit het huis haalt.
Zoiets.
We zijn er wel geweest hoor, illegaal, met kerst, sleutel bij de buuv gevraagd omdat ze die toch in moest leveren en snel een paar dingen gezocht/gepakt met pijn in ons buik. Verder niet goed grondig gekeken. Zonde & jammer.
pi_189628346
Cafetiere maar eens afgestoft..
en vond ook nog een pak speculoos.

Happy me nu O+
pi_189628361
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 oktober 2019 12:52 schreef Zilverberk het volgende:
Mooie benen in de OP.

Eens, prima benen.
Let me see you stripped down to the bone
pi_189628372
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 oktober 2019 12:11 schreef Zilverberk het volgende:
Waarom afschuiven op Barrel? Jij kan morgen ook een kater hebben, toch?
Meh, ik drink even niet :) Maandag naar de tandarts en mijn enkel moet ook nog helen :Y
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_189628379
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 oktober 2019 12:54 schreef Blues het volgende:

[..]

Die heeft het al meerdere keren op mijn verzoek gevraagd. Dus nou ja, ik zal het maar geloven.
Nee, je mag het huis niet meer betreden omdat je dan in de ogen van de wet niet afziet van de erfenis omdat je spullen uit het huis haalt.
Zoiets.
We zijn er wel geweest hoor, illegaal, met kerst, sleutel bij de buuv gevraagd omdat ze die toch in moest leveren en snel een paar dingen gezocht/gepakt met pijn in ons buik. Verder niet goed grondig gekeken. Zonde & jammer.
Wat naar -O-
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_189628380
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 oktober 2019 12:54 schreef Blues het volgende:

Zoiets.
Helaas heb je gelijk -O-
quote:
Als je een erfenis weigert, ben je niet meer verantwoordelijk voor de achtergebleven schulden. Je wordt niet meer betrokken bij de verdere afwikkeling en hebt ook geen recht meer op de nalatenschap. Bedenk dat dit ook geldt voor foto’s, brieven en andere persoonlijke spullen.
Ik zou ook gewoon hebben "ingebroken" :Y Ik snap dat heel goed. En begrijp ook dat je dan gehaast bent en niet alles hebt kunnen vinden.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  zaterdag 26 oktober 2019 @ 12:59:05 #12
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_189628381
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 oktober 2019 12:53 schreef Uhmmpie het volgende:

Beetje flauw dat je meteen mij compleet exposed met die ene foto die je allang weg zou gooien :(

_O-
Wees maar blij dat ik hier niet die andere foto van jouw nog harigere intieme delen heb gepost. :6
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! Šgolfer
pi_189628385
Volgens mij alleen voor zomerse stemming afgelopen jaar voorafgaand aan de eerste keer strand mijn benen onthaard. Die handvol blonde haartjes vind ik eigenlijk nooit de moeite van het gedoe waard en ik onthaar al genoeg andere stukjes lijf. :O
Let me see you stripped down to the bone
pi_189628395
pi_189628403
quote:
7s.gif Op zaterdag 26 oktober 2019 12:58 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Meh, ik drink even niet :) Maandag naar de tandarts en mijn enkel moet ook nog helen :Y
Dubbele kater hier. Elke dag weer..

pi_189628408
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 oktober 2019 13:02 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Dubbele kater hier. Elke dag weer..

[ afbeelding ]
Mooierds O+
pi_189628410
quote:
12s.gif Op zaterdag 26 oktober 2019 12:59 schreef golfer het volgende:

[..]

Wees maar blij dat ik hier niet die andere foto van jouw nog harigere intieme delen heb gepost. :6
Dat doe je toch niet... want ruzie met bluesje dan :6
pi_189628417
Sinds ik een jaar of wat geleden een tijdje heb geīnvesteerd in een zapper (Lumea) heb ik al jaren mijn benen niet hoeven te ontharen *O*
  zaterdag 26 oktober 2019 @ 13:04:32 #19
486092 Zilverberk
Neem ook een abo!
pi_189628427
quote:
7s.gif Op zaterdag 26 oktober 2019 12:58 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Man, wat verstandig. -O-
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_189628455
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 oktober 2019 13:02 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Mooierds O+
Die linker is wel echt echt echt heel vervelend op het moment.
Die wil zoveel aandacht..
En als hij dat niet meteen krijgt gaat ie dingen over de vloer gooien.
Hij wil letterlijk continu aandacht in de vorm van aaien en kroelen.

Superlief maar ik wil ook weleens bewegen en die andere 2 willen ook aandacht :)
pi_189628468
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 oktober 2019 13:04 schreef Zilverberk het volgende:

[..]

Man, wat verstandig. -O-
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Saaie lul ikke :{w :P
pi_189628520
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 oktober 2019 13:07 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Die linker is wel echt echt echt heel vervelend op het moment.
Die wil zoveel aandacht..
En als hij dat niet meteen krijgt gaat ie dingen over de vloer gooien.
Hij wil letterlijk continu aandacht in de vorm van aaien en kroelen.

Superlief maar ik wil ook weleens bewegen en die andere 2 willen ook aandacht :)
_O-

Doet poes hier ook als het eten te laat komt. Klooien, klieren, headbutting en als dat niet helpt gaat ze haar zoon terroriseren of mijn bank slopen. :')
  zaterdag 26 oktober 2019 @ 13:13:41 #23
486092 Zilverberk
Neem ook een abo!
pi_189628521
quote:
Prachtig verslag. Jij doet echt toffe dingen. _O_
pi_189628526
quote:
Leuke foto's, fles :Y En ik wil ook zo'n bordje op mijn wc-deur :7
pi_189628558
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 oktober 2019 13:14 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Leuke foto's, fles :Y En ik wil ook zo'n bordje op mijn wc-deur :7
Ik eigenlijk ook wel :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')