Flikker op met je zwakzinnige Disney meisje.quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 01:14 schreef cosmosis het volgende:
Nu even terug naar serieus goeie muziek.
Neeeeeeeeeequote:Op zaterdag 26 oktober 2019 01:14 schreef cosmosis het volgende:
Nu even terug naar serieus goeie muziek.
Rustig maar, hij bedoelde het niet zoquote:
Ja sorry dat krijg je als je Nederlandse kut genres gaat posten. Ik zal de diepe krochten van Youtube weer opzoeken.quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 01:17 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
NeeeeeeeeeeNou, heb ik dus ook een kutbui, bedankt
picsquote:Op zaterdag 26 oktober 2019 01:21 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Ja sorry dat krijg je als je Nederlandse kut genres gaat posten. Ik zal de diepe krochten van Youtube weer opzoeken.
Maak me rustig.quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 01:20 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Rustig maar, hij bedoelde het niet zo
Doe nou niet, straks raakt hij depressiefquote:
Ok, jij hebt een laag IQ.quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 01:22 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Doe nou niet, straks raakt hij depressief
"Wat luister je nu"quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 01:21 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Ja sorry dat krijg je als je Nederlandse kut genres gaat posten. Ik zal de diepe krochten van Youtube weer opzoeken.
Boha a wake up callquote:
Jah, wanneer je eenmaal start met shite music dan blijf je hangen in recommended baggerquote:
Graag gedaanquote:Op zaterdag 26 oktober 2019 01:30 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Jah, wanneer je eenmaal start met shite music dan blijf je hangen in recommended baggerTerug met verse Whisky en Kwaliteitsmuziek! Bedankt voor de wake up call!
quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 01:32 schreef UitStraling het volgende:
De zaterdag vagina gaat een zware tijd tegemoet
Mooi wijfquote:Op zaterdag 26 oktober 2019 01:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ellen had ik zomaar 10 jaartjes bij kunnen zijn, zou nog best leuk zijn.
Jij zou bij elke vrouw kunnen zijn, zolang je je er maar op focust.quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 01:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ellen had ik zomaar 10 jaartjes bij kunnen zijn, zou nog best leuk zijn.
Of man, maar je hebt gelijk.quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 01:43 schreef Mariocassius het volgende:
[..]
Jij zou bij elke vrouw kunnen zijn, zolang je je er maar op focust.
Inderdaad, óf man.quote:
En ik ben zijn zusquote:Op zaterdag 26 oktober 2019 01:48 schreef Mariocassius het volgende:
[..]
Inderdaad, óf man.
Zelfs verstokte hetero’s zouden nog zwichten voor @:UitStraling .
Hij is een evenbeeld van Jezus Christus.
quote:
Irish Cassidy.quote:
Sorry, maar jij zou nog niet de schoenveters van @UitStraling mogen strikken.quote:
Hij is jouw meester ja?quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 01:51 schreef Mariocassius het volgende:
[..]
Sorry, maar jij zou nog niet de schoenveters van @:UitStraling mogen strikken.
Hij staat boven alles en iedereen.
Uiteraard, sorryquote:Op zaterdag 26 oktober 2019 01:51 schreef Mariocassius het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 01:51 schreef Mariocassius het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 01:48 schreef Mariocassius het volgende:
[..]
Inderdaad, óf man.
Zelfs verstokte hetero’s zouden nog zwichten voor @:UitStraling .
Hij is een evenbeeld van Jezus Christus.
Je hebt een nieuw kutje nodig na mij schatquote:Op zaterdag 26 oktober 2019 01:55 schreef Stray_cat het volgende:
Sorry, uitstraling, jou helemaal de tering in rijden
Hij is een verbeterde versie van Jezus Christus.quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 01:55 schreef puzziepie het volgende:
[..]![]()
Geen idee of hij eruitziet als Jezus![]()
Ik hoop van niet voor hem![]()
Beetje zonder slippers rond paraderen , wat dacht ie wel niet![]()
![]()
quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 02:01 schreef puzziepie het volgende:
Zo praat ik ook altijd met mijn broertje![]()
Langzaam kusje op je kutje Puzzie en je hebt een mooiequote:Op zaterdag 26 oktober 2019 02:01 schreef puzziepie het volgende:
Zo praat ik ook altijd met mijn broertje![]()
vispeukquote:
Zeg nou maar gewoon dat jullie elkaar neuken of weet ik wat met elkaar doenquote:
Johquote:Op zaterdag 26 oktober 2019 02:06 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Zeg nou maar gewoon dat jullie elkaar neuken of weet ik wat met elkaar doen![]()
Niks mis mee toch![]()
Zou wel willen en zou kloppen maar heeyyy is mijn zusje joh.quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 02:06 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Zeg nou maar gewoon dat jullie elkaar neuken of weet ik wat met elkaar doen![]()
Niks mis mee toch![]()
jij wilt je zusje neuken, what?quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 02:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zou wel willen en zou kloppen maar heeyyy is mijn zusje joh.
Iets met Pics en dan oordelen wij wel of het ranzig is ja.quote:
Oh jaquote:Op zaterdag 26 oktober 2019 02:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zou wel willen en zou kloppen maar heeyyy is mijn zusje joh.
Uhuhuquote:
Never gonna happenquote:Op zaterdag 26 oktober 2019 02:11 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Iets met Pics en dan oordelen wij wel of het ranzig is ja.
Ik heb al vele levens met jou beleefdquote:Op zaterdag 26 oktober 2019 02:13 schreef UitStraling het volgende:
Maar heb al veel jaren en levens gemist met Stray![]()
Keihard meegezongen en een beetje gedanst.quote:
Heb stiekem met je gedanstquote:Op zaterdag 26 oktober 2019 02:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Keihard meegezongen en een beetje gedanst.
quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 02:16 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Ik heb al vele levens met jou beleefd
quote:
Sexy...Indien je een rondborstig wezen bent.quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 02:16 schreef Drizzt het volgende:
[..]
Heb stiekem met je gedanst
Hoop dat je het leuk vond.
Nee, dat dan weer niet.quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 02:18 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Sexy...Indien je een rondborstig wezen bent.
Goede comeback moet ik je toegevenquote:Op zaterdag 26 oktober 2019 02:19 schreef Drizzt het volgende:
[..]
Nee, dat dan weer niet.
Maar ik stond helemaal van achteren enzo, dus had je het niet door, en is er niks aan de hand. Stiekem samen headbangen is ook mooi
quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 02:20 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Goede comeback moet ik je toegeven
quote:
Alison Hellquote:Op zaterdag 26 oktober 2019 02:24 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Speelde gisteren in Hedon Zwolle
Helaas niet gezien ,maar toch
quote:
quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 02:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
De enige Spice Girl die aspirientjes nodig heeft na een lange nacht met US
Jij hebt echt een NL fetishquote:
Jawel joh, makkie, wat nou niemands wijf, hebbesquote:
quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 02:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jawel joh, makkie, wat nou niemands wijf, hebbes![]()
Ik kan hier eigenlijk niet tegen gek, Floor aan het zingen en deze vrouw kom ik al 20 jaar tegen op allerlei festivals en dan zitten daar Jan Smit en wat blondjes, serieusquote:
quote:
Ik ken haar verder niet echt en heb een hekel aan "Beste Zangers" maar dit is wel echt goed!quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 02:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik kan hier eigenlijk niet tegen gek, Floor aan het zingen en deze vrouw kom ik al 20 jaar tegen op allerlei festivals en dan zitten daar Jan Smit en wat blondjes, serieus![]()
quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 02:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik kan hier eigenlijk niet tegen gek, Floor aan het zingen en deze vrouw kom ik al 20 jaar tegen op allerlei festivals en dan zitten daar Jan Smit en wat blondjes, serieus![]()
Vet wijf joh, zo vaak op haar staan springen bij After Forever, hoort bij je opvoeding.quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 02:37 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Ik ken haar verder niet echt en heb een hekel aan "Beste Zangers" maar dit is wel echt goed!
Ik weet niet eens wie Floor huppeldepup isquote:Op zaterdag 26 oktober 2019 02:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vet wijf joh, zo vaak op haar staan springen bij After Forever, hoort bij je opvoeding.
quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 02:42 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik weet niet eens wie Floor huppeldepup is
Mijn opvoeding is meerquote:Op zaterdag 26 oktober 2019 02:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vet wijf joh, zo vaak op haar staan springen bij After Forever, hoort bij je opvoeding.
Ik ook nietquote:Op zaterdag 26 oktober 2019 02:42 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik weet niet eens wie Floor huppeldepup is
Oh zijquote:
Hoe bedoel je, 50-jarige fantast, behelst met een narcistische persoonlijkheidsstoornis, die verhaaltjes verzint om stoer over te komen?quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 02:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jij hebt een getinte huid he?
Truequote:Op zaterdag 26 oktober 2019 02:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die vrouw kan echt wel lekker metal zingen hoor.
Jaquote:Op zaterdag 26 oktober 2019 02:46 schreef Mariocassius het volgende:
[..]
Hoe bedoel je, 50-jarige fantast, behelst met een narcistische persoonlijkheidsstoornis, die verhaaltjes verzint om stoer over te komen?
Ik heb idd een getinte huid, ouwe psychiatrisch patiënt.
Wat zit je nou te zeiken, joh, niemand snapt waar je het over hebt.quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 02:46 schreef Mariocassius het volgende:
[..]
Hoe bedoel je, 50-jarige fantast, behelst met een narcistische persoonlijkheidsstoornis, die verhaaltjes verzint om stoer over te komen?
Ik heb idd een getinte huid, ouwe psychiatrisch patiënt.
quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 02:48 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Wat zit je nou te zeiken, joh, niemand snapt waar je het over hebt.
Muziek
Trek dan hier ook je hypocriete teringmuil open.quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 02:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jij hebt een getinte huid he?
Laat mij er even lekker buiten, bedankt.quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 02:52 schreef Mariocassius het volgende:
[..]
[..]
Trek dan hier ook je hypocriete teringmuil open.
quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 02:52 schreef Mariocassius het volgende:
[..]
[..]
Trek dan hier ook je hypocriete teringmuil open.
Negertje dus
Ja, mee eens, klinkt fantastisch, net als Not Gonna Get Us (al is de Russische versie beter)quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 02:54 schreef cosmosis het volgende:
[..]
TATU!
Dit nummer blijf ik heerlijk vinden
Charmedquote:Op zaterdag 26 oktober 2019 02:54 schreef cosmosis het volgende:
[..]
TATU!
Dit nummer blijf ik heerlijk vinden
Prima, hou die borderline muil van je dan ook gesloten.quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 02:53 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Laat mij er even lekker buiten, bedankt.
Negertquote:Op zaterdag 26 oktober 2019 02:58 schreef Mariocassius het volgende:
[..]
Prima, hou die borderline muil van je dan ook gesloten.
Jongohquote:Op zaterdag 26 oktober 2019 02:58 schreef Mariocassius het volgende:
[..]
Prima, hou die borderline muil van je dan ook gesloten.
Als tiener kreeg ik een beheurlijk stijfje van haarquote:
Niks mis met TATU, alhoewel lesbische short skirt russische nymphs het wel een beetje afmaken voor mij.quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 02:56 schreef Drizzt het volgende:
[..]
Ja, mee eens, klinkt fantastisch, net als Not Gonna Get Us (al is de Russische versie beter)
Snap ik.quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 03:00 schreef Drizzt het volgende:
[..]
Als tiener kreeg ik een beheurlijk stijfje van haar
Psychiatrisch patiënt die een permban heeft in R&P, omdat je zo gestoord bent.quote:
Tief gewoon opquote:Op zaterdag 26 oktober 2019 03:02 schreef Mariocassius het volgende:
[..]
Psychiatrisch patiënt die een permban heeft in R&P, omdat je zo gestoord bent.
Forumbreed bekend staan als psychiatrisch patiënt.![]()
Niks mis mee, Shania Twain is een heerlijk ding, jammer dat ze ineens van het podiuj is verdwenen, zelfde met Kylie Minogue rawrrrrquote:Op zaterdag 26 oktober 2019 03:00 schreef Drizzt het volgende:
[..]
Als tiener kreeg ik een beheurlijk stijfje van haar
quote:
Doe gewoon ff lief tegen elkaar joh, en deel muziek.quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 03:05 schreef Mariocassius het volgende:
[..]
Houd gewoon je borderline muil dicht.
Getint.quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 03:05 schreef Mariocassius het volgende:
[..]
Houd gewoon je borderline muil dicht.
Hij begonquote:Op zaterdag 26 oktober 2019 03:06 schreef Drizzt het volgende:
[..]
[..]
Doe gewoon ff lief tegen elkaar joh, en deel muziek.
Dank.quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 03:06 schreef Drizzt het volgende:
[..]
[..]
Doe eens lief, niks mis met getint. Shakira is zelfs het geilste dier op aarde en is getintquote:
quote:
quote:
Oneens. De beste chick is een rosse bleke meidquote:Op zaterdag 26 oktober 2019 03:08 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Doe eens lief, niks mis met getint. Shakira is zelfs het geilste dier op aarde en is getint
Akkoord.quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 03:06 schreef Drizzt het volgende:
[..]
[..]
quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 03:10 schreef Mariocassius het volgende:
[..]
Akkoord.
Ik zal ophouden en die psychiatrisch patiënten niet meer lastig vallen. Zand erover.![]()
Wel ff sorry zeggen, anders dwing ik je om 10 uur lang naar de jostiband te luisteren.quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 03:10 schreef Mariocassius het volgende:
[..]
Akkoord.
Ik zal ophouden en die psychiatrisch patiënten niet meer lastig vallen. Zand erover.![]()
Nicole Kidman ?quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 03:10 schreef Drizzt het volgende:
[..]
[..]
[..]
Oneens. De beste chick is een rosse bleke meid
Hmmmquote:Op zaterdag 26 oktober 2019 03:11 schreef Drizzt het volgende:
[..]
Wel ff sorry zeggen, anders dwing ik je om 10 uur lang naar de jostiband te luisteren.
Doequote:Op zaterdag 26 oktober 2019 03:11 schreef Drizzt het volgende:
[..]
Wel ff sorry zeggen, anders dwing ik je om 10 uur lang naar de jostiband te luisteren.
Doe die Rosse bleke meid dan!quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 03:10 schreef Drizzt het volgende:
[..]
[..]
[..]
Oneens. De beste chick is een rosse bleke meid
Steviequote:
Maroon 5 was zoo slecht live, erg jammer...quote:
Omhoog kijkenquote:Op zaterdag 26 oktober 2019 03:20 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Nee, schat, hij gaat op zijn knietjes
quote:
Romantischquote:Op zaterdag 26 oktober 2019 03:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gewoon mijn zaad over je wangen hoor.
Jeff Healeyquote:
bohquote:
Liefde maakt veel troep goedquote:Op zaterdag 26 oktober 2019 03:29 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Gezond ook, veel eiwitten, goed voor de spieren
Oquote:Op zaterdag 26 oktober 2019 03:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gewoon mijn zaad over je wangen hoor.
Poezelquote:Op zaterdag 26 oktober 2019 03:31 schreef PoezeligDing het volgende:
Beetje dit gevoel krijg ik hier ...
Road Housequote:Op zaterdag 26 oktober 2019 03:29 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Jeff Healey![]()
Vroeger live gezien![]()
Is wel heul lang geleden
Kletsquote:Op zaterdag 26 oktober 2019 03:31 schreef PoezeligDing het volgende:
Beetje dit gevoel krijg ik hier ...
Zaadparels he. Organisch en hipster enzo. Of zoiets.quote:
Tornado of Soulsquote:
Puzziequote:
Jijquote:
Wat een gedoequote:Op zaterdag 26 oktober 2019 03:33 schreef Drizzt het volgende:
[..]
Zaadparels he. Organisch en hipster enzo. Of zoiets.
Ik geloof allesquote:Op zaterdag 26 oktober 2019 03:34 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Zolang je het gelooft is alles ok!
quote:
quote:
In je mondje telt niet.quote:
Neej.. goed inwrijven met de klok mee. Heb je er langer plezier van.quote:
quote:
Wie zn dr noit wggewst m'n jongquote:
Dus het ligt aan mijquote:Op zaterdag 26 oktober 2019 04:05 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Wie zn dr noit wggewst m'n jong
Trustenquote:
trustequote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |