Ahhhhquote:Op dinsdag 29 oktober 2019 07:49 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Teveel gedoe met uploaden enzo...
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 08:01 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]Cute!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 07:52 schreef Charlotte3 het volgende:
Nog 2 dagen tot Halloween
Nog 37 dagen tot pakjesavond
Nog 57 dagen tot Kerst
Nog 63 dagen tot oudjaarsdag
[ afbeelding ]
Beginnen de orders al binnen te stromen?quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 11:38 schreef Jimbo het volgende:
[..]Nu al totaal geen zin in de kerst
O&N is wel een hele mooie gelegenheid om genoeg te zuipen dat je weer nuchter wordt
boot ligt nu ter controlle van de douanequote:Op dinsdag 29 oktober 2019 11:39 schreef dud0r het volgende:
[..]
Beginnen de orders al binnen te stromen?
Dat zou wel chill zijnquote:Op dinsdag 29 oktober 2019 11:40 schreef Jimbo het volgende:
[..]
boot ligt nu ter controlle van de douaneDus heb 2 weken vertraging
Maar ja er zijn wel wat sales alleen het mag geen naam hebben want ik kan niets uitleveren. hoop dat ik het volgende week allemaal kan uitsturen en dat ik er een zooi nieuwsbrieven uitgooi
Ook wel nodig ook, de put is inmiddels flink uitgedroogd hier. En zonder geld kan ik ook geen lekkere dates fixen hahaquote:
Mwah. mwah...quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 11:43 schreef dud0r het volgende:
Lekker een stukje gaan wandelen en dan gaan picknicken met zelf gesmeerde boterhammetjes
quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 11:45 schreef dud0r het volgende:
Daar heb je iets meer geld voor nodig ja
En dan eendenborst maken met karamelappeltjes
Mag het wel even laten afkoelen hoop ikquote:Op dinsdag 29 oktober 2019 11:53 schreef dud0r het volgende:
Dan gebruik je vervolgens de karamelsaus voor de verdere taferelen kan ze zich helemaal stuk zuigen erop
Ja anders krijg je brandwondenquote:Op dinsdag 29 oktober 2019 11:55 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Mag het wel even laten afkoelen hoop ik
Op tafel gooien. :"here, kiss it better "quote:
quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 11:58 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Op tafel gooien. :"here, kiss it better "
.... stuk zuigen?quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 11:53 schreef dud0r het volgende:
Dan gebruik je vervolgens de karamelsaus voor de verdere taferelen kan ze zich helemaal stuk zuigen erop
Ja, zoveel en hard zuigen dat ze haar kaak ontwricht.quote:
quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 13:25 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ja, zoveel en hard zuigen dat ze haar kaak ontwricht.
@:pumpalov heeft daar nog wel een verhaal over
Dat verhaal ja. Ook al was de oorzaak iets anders.quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 13:26 schreef Pumpalov het volgende:
Met bungelende kaak naar de eerste hulp
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |