quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 09:57 schreef Drankster het volgende:
@:jimbo heb je ook de 'No Way Out' scenario gespeeld van RE2? Ik blijf steeds steken op 85-90 kills.
WHUT ik kom er net achter dat je dus alleen op standard OF hardcore S rank moet halen. Ik dacht met Standard én Hardcore. Dit maakt de plat een stuk makkelijker.
Ja daar heb ik het ook over. Ik heb de eerste 3 gehaald en ben nu bij de laatste als een sherrif in de tankstation maar die lukt niet, moet 100 kills halen maar kom niet verder dan 90.quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 11:12 schreef Jimbo het volgende:
[..]Ja, was echt super nice om eens 'wat anders' te spelen.
Je zou ook even naar de gratis DLC moeten kijken, die zijn fuuucking moeilijk maar wel heel vet omdat het gewoon weer heel anders en nieuw is
Gewoon op 't makkelijkste doen, dan telt die S ook toch?quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 11:16 schreef Drankster het volgende:
[..]
Ja daar heb ik het ook over. Ik heb de eerste 3 gehaald en ben nu bij de laatste als een sherrif in de tankstation maar die lukt niet, moet 100 kills halen maar kom niet verder dan 90.
Maar haal nu wel eerst standard S met Claire voor de unlimited ammo zodat hardcore wat makkelijker is.
En anders kun je voor die resterende 10 kills een winkelcentrum binnen lopen.quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 11:16 schreef Drankster het volgende:
[..]
Ja daar heb ik het ook over. Ik heb de eerste 3 gehaald en ben nu bij de laatste als een sherrif in de tankstation maar die lukt niet, moet 100 kills halen maar kom niet verder dan 90.
Maar haal nu wel eerst standard S met Claire voor de unlimited ammo zodat hardcore wat makkelijker is.
Je had toch een vrouw ofzoquote:Op dinsdag 29 oktober 2019 11:11 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Ik zit hier weinig de laatste tijdMoet wel weer meer gaan fokken ja, maar tinder is zoveel intensiever dan fok
quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 11:20 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
En anders kun je voor die resterende 10 kills een winkelcentrum binnen lopen.
Alphen a/d Rijn schijnt een mooi overdekt winkelcentrum te hebben
Had ja, m'n player twee heeft besloten er een punt achter te zetten vorige maand.quote:
9 jaar, dus ja best langquote:
Damn son, dat zuigt. Op een kutmanier uit elkaar of enigszins peacefully?quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 11:22 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Had ja, m'n player twee heeft besloten er een punt achter te zetten vorige maand.
Daarom ben ik ook niet zo actief de laatste tijd. Vooral bezig met shit regelen en volgende maand begint de drukte weer...dus ideale timing
Dat zal wel een klap geweest zijn dan.quote:
Wowquote:Op dinsdag 29 oktober 2019 11:20 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
En anders kun je voor die resterende 10 kills een winkelcentrum binnen lopen.
Alphen a/d Rijn schijnt een mooi overdekt winkelcentrum te hebben
Mja wat is kut, ze zei gewoon op een dag van yo, ik wil ruimte voor mezelf dus doei.quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 11:26 schreef 2dope het volgende:
[..]
Damn son, dat zuigt. Op een kutmanier uit elkaar of enigszins peacefully?
Nee, dat was een hele rare woensdag middagquote:Op dinsdag 29 oktober 2019 11:27 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Dat zal wel een klap geweest zijn dan.
Zag je het aankomen of helemaal niet?
Oh dat is kut bro.quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 11:22 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Had ja, m'n player twee heeft besloten er een punt achter te zetten vorige maand.
Daarom ben ik ook niet zo actief de laatste tijd. Vooral bezig met shit regelen en volgende maand begint de drukte weer...dus ideale timing
Gelukkig hebben we de FEE slowchat nogquote:
Facking womenquote:Op dinsdag 29 oktober 2019 11:22 schreef Jimbo het volgende:
[..]
En natuurlijk:quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 11:31 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we de FEE slowchat nog![]()
Ja dat is wel het idee nu jaquote:
DIe ook nog erg dood isquote:Op dinsdag 29 oktober 2019 11:31 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we de FEE slowchat nog![]()
Tinder is hatelijk. Tenzij je een god bent ofzo of van die zwartwit modelfoto's skippen zelfs dikkertjes want ze krijgen allemaal 10 likes+ per dag en dan denken ze dat ze ineens helemaal de shit zijn en maar iedereen kunnen krijgen ofzoquote:Op dinsdag 29 oktober 2019 11:34 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Ja dat is wel het idee nu ja
Maar dat tinder zeg... wat een bak ellende is dat. Had altijd wel een facinatie ervoor, dat mensen zo makkelijk deden regelen enzo. Maar nu ik het heb en gezien heb merk ik dat er alleen wijven met problemen of kinderen zitten
Nee, laat mij dan maar naar de kroeg gaan
Ik heb van een maat geleerd dat je gewoon alles rechts moet swipen, dan degene die dat ook doen, daar haal je de leukste uit.quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 11:39 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Tinder is hatelijk. Tenzij je een god bent ofzo of van die zwartwit modelfoto's skippen zelfs dikkertjes want ze krijgen allemaal 10 likes+ per dag en dan denken ze dat ze ineens helemaal de shit zijn en maar iedereen kunnen krijgen ofzoTerwijl de helft gewoon vadsige trollen zijn
Kan je beter gaan stappen maar wie heeft daar nou zin in op zn 33e
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |