denk dat je beter naar andere spelers kunt kijken, berghuis is dus de enige die nog iets geproduceerd heeft qua goals en assistsquote:
Ik zeg gewoon hoe het is en ook Berghuis speelt kut de laatste weken.quote:Op donderdag 24 oktober 2019 20:40 schreef aTypisch het volgende:
[..]
denk dat je beter naar andere spelers kunt kijken, berghuis is dus de enige die nog iets geproduceerd heeft qua goals en assists
oke, bedankt hansquote:Op donderdag 24 oktober 2019 20:41 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik zeg gewoon hoe het is en ook Berghuis speelt kut de laatste weken.
@klaasweetallesquote:Op donderdag 24 oktober 2019 20:42 schreef Haringkop het volgende:
Toornstra is ook weer walgelijk slecht vandaag.
Madquote:Op donderdag 24 oktober 2019 20:42 schreef aTypisch het volgende:
zo die Botteghin speelt ook niet zo lekker he de laatste tijd?
Lopen inderdaad heel irritante en verongelijkte mannetjes in dit elftal.quote:Op donderdag 24 oktober 2019 20:41 schreef asco het volgende:
Deze malaise gaat jaaaren duren want hoe kom je hier uit?
Wat een ontzettend kansloos irritant elftal.
een type kuyt en el ahmadiquote:Op donderdag 24 oktober 2019 20:41 schreef asco het volgende:
Wat een ontzettend kansloos irritant elftal.
Bannis is met oranje o17 naar het WK, Larsson is nog slechter als spits als Sinisterra en Fer kan er geen kut van. Ze hadden gewoon een fatsoenlijke spits moeten halenquote:Op donderdag 24 oktober 2019 20:40 schreef Haringkop het volgende:
[..]
De spoeling is erg dun, maar desnoods zet je Larsson in de spits. Je hebt Bannis nog, hoewel ook te licht.
Vandaag had je misschien nog creatief kunnen zijn door Fer neer te pleuren de laatste 20 minuten, om iets van oorlog te maken.
ik denk dat deze pot echt voor niemand leuk was om te kijkenquote:Op donderdag 24 oktober 2019 20:45 schreef satecl het volgende:
Wat is voetbal toch een saaie sport om te kijken, als je naar Feyenoord kijkt.
Dat laatste sowieso. Het blijft ook schipperen, misschien nog het meest bijzonder dat Jorgensen thuis laat omdat je op kunstgras speelt. Maar ik wordt niet wild van Sinistera, dan vind ik Larsson veel balvaster.quote:Op donderdag 24 oktober 2019 20:44 schreef alopio het volgende:
[..]
Bannis is met oranje o17 naar het WK, Larsson is nog slechter als spits als Sinisterra en Fer kan er geen kut van. Ze hadden gewoon een fatsoenlijke spits moeten halen
Ja, samen met van Persie waren dat "gelukjes" die onze kant op kwamen maar spelers van zulk kaliber ga je de komende 10 jaar niet meer in een Feyenoord shirt zien. Donkere tijden.quote:
Mag best hoor.quote:Op donderdag 24 oktober 2019 20:40 schreef fetX het volgende:
[..]
Oh ja, want dat is wat ik zeg. Hij speelt gewoon ruk de laatste wedstrijden, net als het hele elftal. Maar blijkbaar mag je dit niet benoemen.
we kunnen nog steeds doorquote:Op donderdag 24 oktober 2019 20:49 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
We staan ook weer laatste in de poule. Rangers pakt een punt bij Porto.
Nee want dat is volgens de maffia vandaag op alfabetische volgorde, dus we staan derde!!quote:Op donderdag 24 oktober 2019 20:49 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
We staan ook weer laatste in de poule. Rangers pakt een punt bij Porto.
Dat was z'n enige goede wedstrijd dit seizoen. Malacia was oke vanavond.quote:Op donderdag 24 oktober 2019 20:44 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Was zondag nog de beste aan onze kant, zou ie wel fit genoeg zijn voor deze wedstrijd?
Ik vind een willekeurige werknemer met een voetballer vergelijken nogal dom.quote:Op donderdag 24 oktober 2019 20:50 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Mag best hoor.
Maar als je 20 spelers, een trainer met e assistenten, een maasgebouw vol nono’s en nog 100 andere werknemers heb lopen die allemaal slechter presteren vind ik het nogal dom.
Niet waar joh, Haps heeft een aantal prima wedstrijden gespeeld. Deze invalbeurt was wel erg slecht inderdaad.quote:Op donderdag 24 oktober 2019 20:52 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Dat was z'n enige goede wedstrijd dit seizoen. Malacia was oke vanavond.
Ik ook niet,quote:Op donderdag 24 oktober 2019 20:54 schreef fetX het volgende:
[..]
Met een wondertje. Ga er niet vanuit.
Niet mee eens.quote:Op donderdag 24 oktober 2019 20:55 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Niet waar joh, Haps heeft een aantal prima wedstrijden gespeeld. Deze invalbeurt was wel erg slecht inderdaad.
Ach,dan komt er weer een nieuwe speler aan die speelt alsof ie een uitgezaaide ziekte in zn benen heeftquote:Op donderdag 24 oktober 2019 19:54 schreef Zipportal het volgende:
[..]
In de winterstop terugschoppen.
Announce een andere zwartjoekel.
Zelfmoordquote:Op donderdag 24 oktober 2019 20:41 schreef asco het volgende:
Denk ik ook, was al veel beter aan de bal. Zal wel moeilijk zijn om nog meer vertrouwen te krijgen in dit teamquote:Op donderdag 24 oktober 2019 21:02 schreef alopio het volgende:
Senesi trouwens niet slecht, gaat wel goed komen met hem
Speelde niet onverdienstelijk in de 2e helft. Hoewel hij nog bijna de 3-0 weg gaf.quote:Op donderdag 24 oktober 2019 21:17 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Denk ik ook, was al veel beter aan de bal. Zal wel moeilijk zijn om nog meer vertrouwen te krijgen in dit team
Klopt. Op de eerste en laatste 5 minuten na gewoon een aardige pot.quote:Op donderdag 24 oktober 2019 21:19 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Speelde niet onverdienstelijk in de 2e helft. Hoewel hij nog bijna de 3-0 weg gaf.
quote:Op donderdag 24 oktober 2019 21:17 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Denk ik ook, was al veel beter aan de bal. Zal wel moeilijk zijn om nog meer vertrouwen te krijgen in dit team
twitter:PieterZwartNL twitterde op donderdag 24-10-2019 om 20:53:02Marcos Senesi kreeg na zijn eerste twee duels veel kritiek, maar de Argentijn zoekt tegen Young Boys veel vaker dan zijn collega-verdedigers de weg naar voren https://t.co/EKcBKPD8Pw reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |