Ik heb Danny betaald als je de users hier moet gelovenquote:Op woensdag 22 januari 2020 10:31 schreef Ifrane het volgende:
[..]
Heb een Tesla Model X van Danny gekregen
Ik kan mindere leasebakken verzinnen.
Wat heb jij van Danny gekregen?
Heb je FOK! gekocht?quote:Op woensdag 22 januari 2020 10:32 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Ik heb Danny betaald als je de users hier moet geloven
Vanochtend tijdens de spits een lege metro naar kantoor kunnen pakken. Die kwam 1 minuut later na de overvolle metro op zijn Japans.quote:Op woensdag 22 januari 2020 10:38 schreef Pharkus het volgende:
Je krijgt het nog druk als je je hier dagelijks aan gaat ergeren.
Dat is ook gewoon zo. Het bewijs is ook al naar buiten gekomen. Stop maar met ontkennen, iedereen weet het alquote:Op woensdag 22 januari 2020 10:32 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Ik heb Danny betaald als je de users hier moet geloven
Geen @Conflict gezien?quote:Op woensdag 22 januari 2020 10:44 schreef Ifrane het volgende:
[..]
Vanochtend tijdens de spits een lege metro naar kantoor kunnen pakken. Die kwam 1 minuut later na de overvolle metro op zijn Japans.
Ik was content
MED is ook tegenwoordig een zooitje.quote:Op woensdag 22 januari 2020 11:13 schreef Ifrane het volgende:
[..]
Nee, helaas. Jammer dat hij MED niet meer modereert, hij was wel een aanwinst voor dat forum.
quote:Op woensdag 22 januari 2020 10:48 schreef wollah het volgende:
[..]
Dat is ook gewoon zo. Het bewijs is ook al naar buiten gekomen. Stop maar met ontkennen, iedereen weet het al
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |