Haten op ietsquote:
Heb weleens gegeten in zogenaamd "fantastische" sushi restaurants. Ik vind het gewoon niet lekker, mag toch?quote:Op donderdag 24 oktober 2019 15:13 schreef Cachie het volgende:
[..]
Ik heb 6 jaar lang in een sushi restaurant gewerkt. Dus think before you typt.
Haring lust ik wel gewoon.quote:Op donderdag 24 oktober 2019 15:12 schreef ThePrinceTWP het volgende: [..] Of 't is je oprechte mening, zomaar een idee. Weiger al sinds 't hip werd om zoveel te spenden aan koude rauwe vis puur omdat 't fb-waardig is.
Wil er wellicht een Oudhollandse lunchroom openen met pantosti's, stroopwafels etc. maar weet niet of dat beter is in Utrecht wat gezellig, mooi en een echte studentenstad is of Den Haag wat veel expats en ambtenaren heeft en veel omliggende steden zoals Delft en Leiden waar je naar uit mag breiden.quote:Op donderdag 24 oktober 2019 15:09 schreef TTSS het volgende: [..] Wat wil je gaan doen, ouwe geldwolf?
Wie ben je?quote:Op donderdag 24 oktober 2019 15:15 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Haring lust ik wel gewoon.
quote:Op donderdag 24 oktober 2019 15:15 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Haring lust ik wel gewoon.
Ik weet niet meer hoe dat moet.quote:
Welke?quote:
Zou dan den Haag doen. Best een leuk idee trouwens, en ik denk dat het ook wel tof is voor expats, want een Hollandse sfeer mist nogal in den Haag.quote:Op donderdag 24 oktober 2019 15:15 schreef ThePrinceTWP het volgende:
[..]
Wil er wellicht een Oudhollandse lunchroom openen met pantosti's, stroopwafels etc. maar weet niet of dat beter is in Utrecht wat gezellig, mooi en een echte studentenstad is of Den Haag wat veel expats en ambtenaren heeft en veel omliggende steden zoals Delft en Leiden waar je naar uit mag breiden.
Biefstuk met champignonquote:
Meh en daarbij ook nog een leugen.quote:
Mag je raden, mn UI en ondertitel zijn niet veranderd.quote:
quote:Op donderdag 24 oktober 2019 15:17 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Meh en daarbij ook nog een leugen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |