abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_189597424
Dag Fokkers,

Sorry voor het lange kut verhaal. Mijn vraag staat onderaan.

Sinds een aantal jaren heb ik (man) een fijne relatie met een fantastische meid. Ze is voor mij helemaal het einde. Alles loopt goed, behalve dat wat een liefdesrelatie echt uniek maakt, de seks. We hebben grote plannen maar het feit dat ik haar veel te weinig orgasmes geef in bed drijft ons uit elkaar. Ik voorspel dat als we dit niet op kunnen lossen dat dan uiteindelijk de relatie zal stoppen omdat ik haar niet kan geven wat belangrijk voor haar is.

Mijn vriendin
In de relaties die mijn vriendin voor mij had, is ze altijd heel goed aan haar trekken gekomen. Deze mannen wisten heel goed hoe je een vrouw moet verwennen in bed. Ze heeft ook een meer dan gezond libido en kwam altijd snel klaar. Ze is dus gewend dat ze goed aan haar trekken komt en ze is inmiddels teleurgesteld en boos tegelijk dat ik haar weinig orgasmes geef. En daardoor is haar libido ook erg gedaald en daar is ze zeer ontevreden over. Al met al een recept voor het einde van onze relatie.

Ik
Ikzelf heb in mijn vorige relaties nooit geleerd om een vrouw te bevredigen en om haar orgasme boven die van mij te stellen. En daar loop ik nu weer tegenaan. Het vernietigt mijn relaties. Ik was eerder niet bezig met hun orgasmes en dacht alleen aan mijzelf. Mijn huidige vriendin heeft mijn ogen geopend en ik wil niets liever dan dat ze blij met mij is in bed. Ik zie seks nu wel als iets dat je met zijn tweeën doet en ik wil graag dat ze een goed seksleven heeft. De seks is voor mij nu ook fijner nu het een samenspel is in plaats van een one-mans-show.

De dynamiek tussen ons
Inmiddels is het libido van mijn vriendin dus helemaal weg omdat ik haar geen orgasmes geef en omdat ze na al de jaren met mij nu het gevoel heeft dat ik het niet echt belangrijk vind en dat ik het niet meen. Als we vrijen, zo’n 1 à 2 keer per week, hangt er een gespannen sfeer omdat we allebei weten dat het niet loopt. We proberen het wel steeds weer op te pakken omdat we weten dat dat de enige weg voorwaarts is. Soms krijgt ze een orgasme, vaker niet. Zij heeft zoiets van bewijs maar dat je moeite voor me wil doen, en wees niet zo voorspelbaar, ze vindt de seks ontzettend saai waardoor ze ook weer niet opgewonden raakt. Dus elke vrijpartij heb ik de druk dat ik me moet bewijzen, wat mij alleen maar zenuwachtiger maakt.

Ik geef toe, ik ben een autist in bed. Het kost me heel veel moeite om creatief te zijn en haar aan te voelen en daarop te reageren. Maar het lukt me gewoon niet. Ik heb Luuk Zwart gelezen maar dat helpt maar ten dele. Kennen jullie deze problematiek? Kan ik mezelf veranderen? En hoe dan?

Vraag
Dus mijn vraag aan jullie is, hebben jullie ook problemen (gehad) tussen de lakens doordat de man niet presteerde en hoe hebben jullie dit aangepakt? Hoe zijn jullie er uit gekomen? Drama verhalen mogen ook trouwens.

Dank je.
pi_189597500
Warmen jullie elkaar wel op? Dus nog voordat er überhaupt sprake is van penetratie, is er dan lust naar elkaar toe? En dan heb ik het dus over knuffelen, zoenen, strelen, knijpen, grijpen, likken, beffen, zuigen, noem het maar op.
pi_189597617
Wat doet je vriendin eigenlijk om jullie seksleven beter te maken? Klinkt alsof ze alleen maar kritisch is en jou voortdurend het gevoel geeft dat je faalt.
  donderdag 24 oktober 2019 @ 14:19:15 #4
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_189597645
Om maar ergens te beginnen:

- Vind je het ook leuk om haar te verwennen? Of doe je het toch eigenlijk enkel omdat het een 'moetje' is nu?

- Heeft zij ook aangegeven wat ze lekker vindt / stuurt ze je bij als je net op een verkeerd plekje zit. Of geeft ze aanwijzingen van wel/niet die vinger of whatever?

- Doet zij ook iets eraan? Of ligt ze er als een dode zak bij en wordt maar alles nu van jou verwacht?
pi_189597794
Nee. Nooit gehad. Als je haar pleased heb je het zelf ook veel leuker, gezien d'r grenzen dan ook minder worden of helemaal verdwijnen. Voelt toch ook als een 'prestatie' dat je haar goed kan pleasen? Jammer dat jij zo egocentrisch ingesteld was. Idd tijd om er wat aan te doen!

De oplossing is seks. Jezelf ook inlezen in diverse manieren. Zorg dat je haar eerst goed oraal verwend en goed opwarmen.
  donderdag 24 oktober 2019 @ 14:38:30 #6
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_189597873
quote:
0s.gif Op donderdag 24 oktober 2019 14:30 schreef Vlicious87 het volgende:
Nee. Nooit gehad. Als je haar pleased heb je het zelf ook veel leuker, gezien d'r grenzen dan ook minder worden of helemaal verdwijnen. Voelt toch ook als een 'prestatie' dat je haar goed kan pleasen? Jammer dat jij zo egocentrisch ingesteld was. Idd tijd om er wat aan te doen!

De oplossing is seks. Jezelf ook inlezen in diverse manieren. Zorg dat je haar eerst goed oraal verwend en goed opwarmen.
Lees dat heel vaak, dat oraal verwennen... stel dat je partner dat niet wil?
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
  donderdag 24 oktober 2019 @ 14:41:14 #7
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_189597910
quote:
0s.gif Op donderdag 24 oktober 2019 14:38 schreef 2NutZ het volgende:

Dan doe je iets anders wat ze lekker vindt/lijkt.
Teasen, likken, zoenen, knijpen, bijten, vingeren, whatever pleases her.

Daarbij, waarom wil ze dat niet? Vindt ze het echt vies ofzo? Of gewoon niet lekker omdat hij het niet goed kan?
pi_189597915
quote:

[..]

Zou kunnen. Gelukkig heb ik dat niet meegemaakt. Vind het zelf namelijk ook heel leuk om te doen.
pi_189597917
quote:

[..]

Is daar een reden voor? Omdat ze het niet kent, niet wil, niet fijn vindt...?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 24-10-2019 14:41:50 ]
  donderdag 24 oktober 2019 @ 14:44:26 #10
64831 2NutZ
pi_189597948
quote:
6s.gif Op donderdag 24 oktober 2019 14:41 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Dan doe je iets anders wat ze lekker vindt/lijkt.
Teasen, likken, zoenen, knijpen, bijten, vingeren, whatever pleases her.

Daarbij, waarom wil ze dat niet? Vindt ze het echt vies ofzo? Of gewoon niet lekker omdat hij het niet goed kan?
quote:
0s.gif Op donderdag 24 oktober 2019 14:41 schreef Vlicious87 het volgende:

[..]

Zou kunnen. Gelukkig heb ik dat niet meegemaakt. Vind het zelf namelijk ook heel leuk om te doen.
quote:
0s.gif Op donderdag 24 oktober 2019 14:41 schreef zarGon het volgende:

[..]

Is daar een reden voor? Omdat ze het niet kent, niet wil, niet fijn vindt...?
Was meer een vraag als alternatief aangezien ik zo vaak lees oraal te verwennen maar niet iedereen vind dat fijn lijkt me. Kunnen meerdere oorzaken zijn natuurlijk.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
  donderdag 24 oktober 2019 @ 14:46:26 #11
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_189597970
quote:
0s.gif Op donderdag 24 oktober 2019 14:44 schreef 2NutZ het volgende:
Was meer een vraag als alternatief aangezien ik zo vaak lees oraal te verwennen maar niet iedereen vind dat fijn lijkt me. Kunnen meerdere oorzaken zijn natuurlijk.
Ik vond het vroeger ook niets. Dat lafjes gelik, zette geen zoden aan de dijk, liever een stel vingers. Tot m'n huidige vriend, blijkbaar doet hij het zoals ik wil en heb ik dat zelfs liever dan vingers. Nooit gedacht, maar toch gebeurd.

Maar idd sommigen vinden het echt niets, dat kan. Maar er zijn genoeg andere methoden lijkt me zo welke een vrouw lekker kan vinden. Het zit hem meestal niet eens altijd in de aanraking, maar ook heel veel is mentaal.
  donderdag 24 oktober 2019 @ 14:47:49 #12
64831 2NutZ
pi_189597988
quote:
6s.gif Op donderdag 24 oktober 2019 14:46 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Ik vond het vroeger ook niets. Dat lafjes gelik, zette geen zoden aan de dijk, liever een stel vingers. Tot m'n huidige vriend, blijkbaar doet hij het zoals ik wil en heb ik dat zelfs liever dan vingers. Nooit gedacht, maar toch gebeurd.

Maar idd sommigen vinden het echt niets, dat kan. Maar er zijn genoeg andere methoden lijkt me zo welke een vrouw lekker kan vinden. Het zit hem meestal niet eens altijd in de aanraking, maar ook heel veel is mentaal.
Zoveel mensen zoveel wensen inderdaad..

En vooral dat mentale is altijd lastig.
pi_189598941
quote:
5s.gif Op donderdag 24 oktober 2019 13:56 schreef Nietszche81 het volgende:
Dag Fokkers,

Sorry voor het lange kut verhaal. Mijn vraag staat onderaan.

Sinds een aantal jaren heb ik (man) een fijne relatie met een fantastische meid. Ze is voor mij helemaal het einde. Alles loopt goed, behalve dat wat een liefdesrelatie echt uniek maakt, de seks. We hebben grote plannen maar het feit dat ik haar veel te weinig orgasmes geef in bed drijft ons uit elkaar. Ik voorspel dat als we dit niet op kunnen lossen dat dan uiteindelijk de relatie zal stoppen omdat ik haar niet kan geven wat belangrijk voor haar is.

Mijn vriendin
In de relaties die mijn vriendin voor mij had, is ze altijd heel goed aan haar trekken gekomen. Deze mannen wisten heel goed hoe je een vrouw moet verwennen in bed. Ze heeft ook een meer dan gezond libido en kwam altijd snel klaar. Ze is dus gewend dat ze goed aan haar trekken komt en ze is inmiddels teleurgesteld en boos tegelijk dat ik haar weinig orgasmes geef. En daardoor is haar libido ook erg gedaald en daar is ze zeer ontevreden over. Al met al een recept voor het einde van onze relatie.

Ik
Ikzelf heb in mijn vorige relaties nooit geleerd om een vrouw te bevredigen en om haar orgasme boven die van mij te stellen. En daar loop ik nu weer tegenaan. Het vernietigt mijn relaties. Ik was eerder niet bezig met hun orgasmes en dacht alleen aan mijzelf. Mijn huidige vriendin heeft mijn ogen geopend en ik wil niets liever dan dat ze blij met mij is in bed. Ik zie seks nu wel als iets dat je met zijn tweeën doet en ik wil graag dat ze een goed seksleven heeft. De seks is voor mij nu ook fijner nu het een samenspel is in plaats van een one-mans-show.

De dynamiek tussen ons
Inmiddels is het libido van mijn vriendin dus helemaal weg omdat ik haar geen orgasmes geef en omdat ze na al de jaren met mij nu het gevoel heeft dat ik het niet echt belangrijk vind en dat ik het niet meen. Als we vrijen, zo’n 1 à 2 keer per week, hangt er een gespannen sfeer omdat we allebei weten dat het niet loopt. We proberen het wel steeds weer op te pakken omdat we weten dat dat de enige weg voorwaarts is. Soms krijgt ze een orgasme, vaker niet. Zij heeft zoiets van bewijs maar dat je moeite voor me wil doen, en wees niet zo voorspelbaar, ze vindt de seks ontzettend saai waardoor ze ook weer niet opgewonden raakt. Dus elke vrijpartij heb ik de druk dat ik me moet bewijzen, wat mij alleen maar zenuwachtiger maakt.

Ik geef toe, ik ben een autist in bed. Het kost me heel veel moeite om creatief te zijn en haar aan te voelen en daarop te reageren. Maar het lukt me gewoon niet. Ik heb Luuk Zwart gelezen maar dat helpt maar ten dele. Kennen jullie deze problematiek? Kan ik mezelf veranderen? En hoe dan?

Vraag
Dus mijn vraag aan jullie is, hebben jullie ook problemen (gehad) tussen de lakens doordat de man niet presteerde en hoe hebben jullie dit aangepakt? Hoe zijn jullie er uit gekomen? Drama verhalen mogen ook trouwens.

Dank je.
Ik lees heel veel focus op klaarkomen. Dat vind ik zelf dodelijk. Daarmee wordt het een prestatie en dat is niet de bedoeling. Ikzelf kan ook heel veel voldoening halen uit seks zonder dat ik klaarkom.

Vervolgens leest het ook alsof jullie beiden het probleem bij jou leggen. Misschien is dat niet zo, maar dan voor jou de vraag: wat doet zij eraan om het beter te maken behalve klagen (want zo leest het).

Dus ik ben toch vooral benieuwd naar hoe jullie het nu oppakken en of jullie ook dat klaarkomen eens los kunnen laten, want volgens mij moet je echt vanaf het begin beginnen.

Momenteel zit er namelijk ook echt mentaal iets fout lijkt mij. Dat zul je moeten doorbreken (wellicht zelfs met een seksuoloog). Wellicht helpt het al heel veel dat jullie nu eerst eens beginnen met werken aan intimiteit, dus de mentale connectie herstellen. Vanuit niet zo zeer een seksuele benadering, maar fysiek contact wat nu juist niet is gericht op een orgasme.

Maar vooralsnog ben ik erg benieuwd naar wat jullie tot op heden hebben gedaan om hieruit te komen.
  donderdag 24 oktober 2019 @ 16:02:23 #14
486266 herverwijderd
het leed is al geschied
pi_189599000
Zij weet wat ze lekker vindt, ze kan je dan toch laten zien wat ze wil dat je doet?
pi_189599126
quote:
0s.gif Op donderdag 24 oktober 2019 16:02 schreef herverwijderd het volgende:
Zij weet wat ze lekker vindt, ze kan je dan toch laten zien wat ze wil dat je doet?
Seks draait maar heel beperkt op de techniek.
pi_189599182
quote:
0s.gif Op donderdag 24 oktober 2019 16:10 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Toch moet je wel wat aanleren, want anders loop maar wat aan te kutten.
  donderdag 24 oktober 2019 @ 16:17:37 #17
379300 Snowballed
Dans omdat het kan
pi_189599259
Vraag haar duidelijk en helder te vertellen wat ze lekker vind.. tot in detail.. of laat het haar (evt in haar eentje) opschrijven en geef haar daar een week of twee voor ofzo
Ook kun je je gewoon verdiepen in wat vrouwen lekker vinden..
Voorbeeldje: Een vibo moet niet snel of hard trillen, maar diep en intens.. als je dat soort dingen weet als man zijnde, is een orgasme een peuleschil..

En nu we het er toch over hebben: Koop een magic wand, stop die tussen een boeketje rozen, en de helft van het orgasme krijgt ze al door de verrassing..

[ Bericht 2% gewijzigd door Snowballed op 24-10-2019 16:38:37 ]
One good thing about music:
When it hits, you feel no pain,
So hit me with music.. Bob Marley
  donderdag 24 oktober 2019 @ 16:26:22 #18
486266 herverwijderd
het leed is al geschied
pi_189599415
quote:
0s.gif Op donderdag 24 oktober 2019 16:10 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Natuurlijk, maar ik lees nergens dat zij uberhaupt ooit heeft laten zien wat ze wil, dus er mist wel een stuk cruciale informatie.
pi_189599666
Heel veel reacties. Dank jullie.

Haar beffen vind ik het heerlijkste wat er is. Ze heeft een fantastisch lichaam en ik kan ontzettend van haar genieten. Ik hou ontzettend veel van haar en wil dat ze gelukkig is. Ik vind het heerlijk om met haar bezig te zijn maar dat is pas sinds de bom is gebarsten. Dat heeft een grote verandering bij mij teweeg gebracht. Ik besefte mij hoe slecht ik bezig was en dat er voor haar niks aan was. Maar bij haar was er toen al veel kapot gemaakt. Mijn beleving en acties tijdens zijn heel erg veranderd, veel meer gefocust op haar. Maar ik doe het nog niet goed en zij gelooft niet dat ik het nu wel leuk vind om haar te bevredigen.

Ja voorspel is er, knuffelen ook, veel meer dan vroeger. En ik doe echt mijn best. Maar dat was er lange tijd niet omdat ik een egoistische lul was. Dus ze gelooft niet in mijn oprechtheid. Nu ben ik volgens haar te doel gericht. Het moet meer een spel zijn, onverwachts. Maar de focus ligt uiteindelijk toch altijd op het orgasme, ook al is de opbouw helemaal goed, omdat zij gepikeerd is (begrijpelijk) als het niet lukt. Dus ja die druk van het moeten klaarkomen moet er af. Maar daar heeft ze na een aantal jaar geen geduld meer voor. En ik weet blijkbaar niet hoe ik een vrouw kan bevredigen.

De laatste vrijpartij was de opbouw goed (wel voorspelbaar volgens haar), maar toen zakte het ineens allemaal weg voordat ze klaarkwam en ze kon er geen verklaring voor geven. En dan is het mis.

Ja dat gevoel dat ik faal dat heb ik inderdaad. Maar mijn zelfvertrouwen ligt na lange tijd deze problematiek te hebben toch al op het kerkhof. Het ergste is dat ik weet dat ze me met haar exen vergelijkt. Is vaker uitgesproken namelijk. Maar goed dat moet je maar dragen als een man denk ik dan. De enige weg is voorwaarts.

Wat mijn vriendin doet om het beter te maken. We praten er heel veel over omdat we allebei weten dat communicatie heel belangrijk is hierover. Maar ze heeft van mijn egoistische gedrag in bed al genoeg moeten pikken. En dat heeft haar gekwetst. En dus is haar geduld op plus dat ik in bed nog steeds niet de juiste dingen doe. Ze vindt me een kerel met de ervaring van een 17-jarige. Ik heb ook niet het gevoel dat ik eisen mag stellen aan haar omdat ik haar slecht behandeld heb in het verleden door haar orgasme niet belangrijk te vinden.

Ik ben het eens met VEM2012. Het gaat bij ons eigenlijk niet om techniek. Het gaat om gevoel. Het gevoel dat ik haar zie staan in bed, dat ik haar orgasme belangrijk vind, dat ik haar aanvoel, dat ik haar lichaam ken. En dat gevoel heeft ze niet. En daardoor kan zij moeilijk ontspannen, denkt ze continu dat het voor mij te lang duurt. Waardoor de zin bij haar helemaal verdwijnt. Bij haar vorige partners had ze nooit het gevoel dat het te lang duurde, maar ik heb haar het gevoel gegeven dat het te lang duurt en dat verpest alles.

Dus ik denk dat het momenteel een groot deel opbouw van mij is en een deel dat de dynamiek tussen ons helemaal verziekt is.

De focus is ook veel te veel op het klaarkomen. Maar zij heeft niet meer het geduld. Ze wil resultaat zien. Seksuoloog zijn we een keer langs geweest maar daar staat ze verder niet voor open. Ze zegt dat ze op haar leeftijd geen zin meer heeft daarin en dat iemand van mijn leeftijd zou moeten weten hoe het moet. Dus ja, we zitten in een patroon waarin ik mij moet bewijzen en zij met name afwacht. Dus elke vrijpartij is voor mijn gevoel een examen. Maar ik heb dus niet het gevoel dat ik haar op kan aanspreken omdat ik haar zo slecht behandeld heb in het verleden en ik gewoon beter min bed moet worden.
  donderdag 24 oktober 2019 @ 16:54:29 #20
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_189599777
Sorry dat ik 't zeg maar ze klinkt nu niet bepaald als iemand die open staat voor verbetering.
Leuk dat zij vindt dat je op jullie leeftijd alles moet weten,aar elk persoon is anders. Dus jij moet leren wat ze fijn vindt en daar dient ze zelf ook in aan te geven wat ze wil.

Ergens moet een punt komen van, dit was het verleden, nu enkel bezig met nu en de toekomst.

Zij zou ergens gewoon schijt aan je krijgen mbt hoelang het duurt en of je dat erg vindt of niet. Jij zegt van niet erg, dan dient zij dat te geloven. Als dat niet lukt, klopt er al iets niet. Want dan ben je of niet eerlijk naar elkaar of je vertrouwd elkaar niet.
pi_189599779
Ze staat niet open voor verbetering zo te horen..

Zeg tegen haar dat je wil veranderen, maar dat gaat niet van de 1 op de andere dag. Als ze dat niet wil, dan moet de conclusie getrokken worden dat het klaar is.

Vind ze jou persoonlijk nog wel leuk genoeg? Geef haar anders een gigolo cadeau. Totaal out of the box. Verwacht ze niet. Als 't zo door gaat ben je d'r toch al kwijt.
pi_189599803
quote:
14s.gif Op donderdag 24 oktober 2019 16:17 schreef Snowballed het volgende:
Vraag haar duidelijk en helder te vertellen wat ze lekker vind.. tot in detail.. of laat het haar (evt in haar eentje) opschrijven en geef haar daar een week of twee voor ofzo
Ook kun je je gewoon verdiepen in wat vrouwen lekker vinden..
Voorbeeldje: Een vibo moet niet snel of hard trillen, maar diep en intens.. als je dat soort dingen weet als man zijnde, is een orgasme een peuleschil..

En nu we het er toch over hebben: Koop een magic wand, stop die tussen een boeketje rozen, en de helft van het orgasme krijgt ze al door de verrassing..
Ze heeft genoeg viebs in de la liggen. Ze heeft ook altijd veel gemasturbeerd maar dat is grotendeels gestopt omdat ze geen zin meer heeft.

Het kost mij heel veel moeite om haar te laten vertellen wat ze lekker vindt. Zij vindt dat ik dat na een aantal jaar zou moeten weten. En ze geeft dus in principe geen antwoord met af en toe wel een hint. Ze vindt het een moodkiller dat ze mij dat uit moet leggen. We praten wel veel over de opbouw maar dan in de zin hoe ik het niet moet doen. Wat ik wel moet doen daar is ze niet specifiek over. Ze zegt dan, "Dan vertel ik dat en dan zie jij dat als een stappenplan en dan ga je dat alleen maar doen omdat je denkt dat dat werkt."

Maar ik wil niet het probleem in haar schoenen schuiven omdat ik vind dat ik gewoon een betere minnaar moet worden. Aan de andere kant ben ik gewoon bang dat het tij niet meer te keren is en ze gewoon geen zin meer heeft om er moeite in te steken en dat iedere willekeurige man die langs zou komen en hetzelfde zou doen dat ze daar dan wel bij klaar zou komen. Dus dat ze gewoon niet meer geil van me wordt. En hoe verander je dat.
  donderdag 24 oktober 2019 @ 16:59:24 #23
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_189599849
Je kan er ook gewoon een avond aan besteden om het eens door te nemen., ipv bij een 'echte' vrijpartij.

En vanuit een stappenplan kan je altijd verder werken.

Ze heeft idd geen zin meer om er moeite in te steken. Maar hoe ziet zij het dan. Is de relatie het niet waard om aan te werken? Ziet zij het liever als voorbij? Want zo klinkt 't wel.
Of vindt ze het wle goed zo? Een relatie zonder seks?
pi_189599976
Het lijkt er niet echt op dat ze zich in wil zetten voor verbetering. Dat doet bij mij de alarmbellen afgaan eerlijk gezegd. :X
Charity is injurious unless it helps the recipient to become independent of it.
Socialisten vechten allang niet meer tegen het kapitalisme maar tegen de realiteit.
  donderdag 24 oktober 2019 @ 17:21:51 #25
379300 Snowballed
Dans omdat het kan
pi_189600186
quote:
0s.gif Op donderdag 24 oktober 2019 16:56 schreef Nietszche81 het volgende:

[..]

Ze heeft genoeg viebs in de la liggen. Ze heeft ook altijd veel gemasturbeerd maar dat is grotendeels gestopt omdat ze geen zin meer heeft.

Het kost mij heel veel moeite om haar te laten vertellen wat ze lekker vindt. Zij vindt dat ik dat na een aantal jaar zou moeten weten. En ze geeft dus in principe geen antwoord met af en toe wel een hint. Ze vindt het een moodkiller dat ze mij dat uit moet leggen. We praten wel veel over de opbouw maar dan in de zin hoe ik het niet moet doen. Wat ik wel moet doen daar is ze niet specifiek over. Ze zegt dan, "Dan vertel ik dat en dan zie jij dat als een stappenplan en dan ga je dat alleen maar doen omdat je denkt dat dat werkt."

Maar ik wil niet het probleem in haar schoenen schuiven omdat ik vind dat ik gewoon een betere minnaar moet worden. Aan de andere kant ben ik gewoon bang dat het tij niet meer te keren is en ze gewoon geen zin meer heeft om er moeite in te steken en dat iedere willekeurige man die langs zou komen en hetzelfde zou doen dat ze daar dan wel bij klaar zou komen. Dus dat ze gewoon niet meer geil van me wordt. En hoe verander je dat.

Tja het moet wel van twee kanten komen.. als ze bij voorbaat niets wil dan gaat het ook niet beter worden.. ook die negativiteit over een stappenplan is niet echt bevorderlijk om vooruitgang te boeken..

Maar heel simpel: lees eens je eens in over een kut.. of wat artikelen van een sexuolog(e)
Of zeg gewoon tegen je vriendin, dat als ze niet wil zeggen of opschrijven wat ze geil en lekker vind, je erover gaat babbelen met andere vrouwen (online bijv.)
Als ze stug kan zijn kan jij dat ook natuurlijk..
One good thing about music:
When it hits, you feel no pain,
So hit me with music.. Bob Marley
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')