Lees dat heel vaak, dat oraal verwennen... stel dat je partner dat niet wil?quote:Op donderdag 24 oktober 2019 14:30 schreef Vlicious87 het volgende:
Nee. Nooit gehad. Als je haar pleased heb je het zelf ook veel leuker, gezien d'r grenzen dan ook minder worden of helemaal verdwijnen. Voelt toch ook als een 'prestatie' dat je haar goed kan pleasen? Jammer dat jij zo egocentrisch ingesteld was. Idd tijd om er wat aan te doen!
De oplossing is seks. Jezelf ook inlezen in diverse manieren. Zorg dat je haar eerst goed oraal verwend en goed opwarmen.
Dan doe je iets anders wat ze lekker vindt/lijkt.quote:Op donderdag 24 oktober 2019 14:38 schreef 2NutZ het volgende:
Lees dat heel vaak, dat oraal verwennen... stel dat je partner dat niet wil?
Zou kunnen. Gelukkig heb ik dat niet meegemaakt. Vind het zelf namelijk ook heel leuk om te doen.quote:Op donderdag 24 oktober 2019 14:38 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Is daar een reden voor? Omdat ze het niet kent, niet wil, niet fijn vindt...?quote:Op donderdag 24 oktober 2019 14:38 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 24 oktober 2019 14:41 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dan doe je iets anders wat ze lekker vindt/lijkt.
Teasen, likken, zoenen, knijpen, bijten, vingeren, whatever pleases her.
Daarbij, waarom wil ze dat niet? Vindt ze het echt vies ofzo? Of gewoon niet lekker omdat hij het niet goed kan?
quote:Op donderdag 24 oktober 2019 14:41 schreef Vlicious87 het volgende:
[..]
Zou kunnen. Gelukkig heb ik dat niet meegemaakt. Vind het zelf namelijk ook heel leuk om te doen.
Was meer een vraag als alternatief aangezien ik zo vaak lees oraal te verwennen maar niet iedereen vind dat fijn lijkt me. Kunnen meerdere oorzaken zijn natuurlijk.quote:Op donderdag 24 oktober 2019 14:41 schreef zarGon het volgende:
[..]
Is daar een reden voor? Omdat ze het niet kent, niet wil, niet fijn vindt...?
Ik vond het vroeger ook niets. Dat lafjes gelik, zette geen zoden aan de dijk, liever een stel vingers. Tot m'n huidige vriend, blijkbaar doet hij het zoals ik wil en heb ik dat zelfs liever dan vingers. Nooit gedacht, maar toch gebeurd.quote:Op donderdag 24 oktober 2019 14:44 schreef 2NutZ het volgende:
Was meer een vraag als alternatief aangezien ik zo vaak lees oraal te verwennen maar niet iedereen vind dat fijn lijkt me. Kunnen meerdere oorzaken zijn natuurlijk.
Zoveel mensen zoveel wensen inderdaad..quote:Op donderdag 24 oktober 2019 14:46 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik vond het vroeger ook niets. Dat lafjes gelik, zette geen zoden aan de dijk, liever een stel vingers. Tot m'n huidige vriend, blijkbaar doet hij het zoals ik wil en heb ik dat zelfs liever dan vingers. Nooit gedacht, maar toch gebeurd.
Maar idd sommigen vinden het echt niets, dat kan. Maar er zijn genoeg andere methoden lijkt me zo welke een vrouw lekker kan vinden. Het zit hem meestal niet eens altijd in de aanraking, maar ook heel veel is mentaal.
Ik lees heel veel focus op klaarkomen. Dat vind ik zelf dodelijk. Daarmee wordt het een prestatie en dat is niet de bedoeling. Ikzelf kan ook heel veel voldoening halen uit seks zonder dat ik klaarkom.quote:Op donderdag 24 oktober 2019 13:56 schreef Nietszche81 het volgende:
Dag Fokkers,
Sorry voor het lange kut verhaal. Mijn vraag staat onderaan.
Sinds een aantal jaren heb ik (man) een fijne relatie met een fantastische meid. Ze is voor mij helemaal het einde. Alles loopt goed, behalve dat wat een liefdesrelatie echt uniek maakt, de seks. We hebben grote plannen maar het feit dat ik haar veel te weinig orgasmes geef in bed drijft ons uit elkaar. Ik voorspel dat als we dit niet op kunnen lossen dat dan uiteindelijk de relatie zal stoppen omdat ik haar niet kan geven wat belangrijk voor haar is.
Mijn vriendin
In de relaties die mijn vriendin voor mij had, is ze altijd heel goed aan haar trekken gekomen. Deze mannen wisten heel goed hoe je een vrouw moet verwennen in bed. Ze heeft ook een meer dan gezond libido en kwam altijd snel klaar. Ze is dus gewend dat ze goed aan haar trekken komt en ze is inmiddels teleurgesteld en boos tegelijk dat ik haar weinig orgasmes geef. En daardoor is haar libido ook erg gedaald en daar is ze zeer ontevreden over. Al met al een recept voor het einde van onze relatie.
Ik
Ikzelf heb in mijn vorige relaties nooit geleerd om een vrouw te bevredigen en om haar orgasme boven die van mij te stellen. En daar loop ik nu weer tegenaan. Het vernietigt mijn relaties. Ik was eerder niet bezig met hun orgasmes en dacht alleen aan mijzelf. Mijn huidige vriendin heeft mijn ogen geopend en ik wil niets liever dan dat ze blij met mij is in bed. Ik zie seks nu wel als iets dat je met zijn tweeën doet en ik wil graag dat ze een goed seksleven heeft. De seks is voor mij nu ook fijner nu het een samenspel is in plaats van een one-mans-show.
De dynamiek tussen ons
Inmiddels is het libido van mijn vriendin dus helemaal weg omdat ik haar geen orgasmes geef en omdat ze na al de jaren met mij nu het gevoel heeft dat ik het niet echt belangrijk vind en dat ik het niet meen. Als we vrijen, zo’n 1 à 2 keer per week, hangt er een gespannen sfeer omdat we allebei weten dat het niet loopt. We proberen het wel steeds weer op te pakken omdat we weten dat dat de enige weg voorwaarts is. Soms krijgt ze een orgasme, vaker niet. Zij heeft zoiets van bewijs maar dat je moeite voor me wil doen, en wees niet zo voorspelbaar, ze vindt de seks ontzettend saai waardoor ze ook weer niet opgewonden raakt. Dus elke vrijpartij heb ik de druk dat ik me moet bewijzen, wat mij alleen maar zenuwachtiger maakt.
Ik geef toe, ik ben een autist in bed. Het kost me heel veel moeite om creatief te zijn en haar aan te voelen en daarop te reageren. Maar het lukt me gewoon niet. Ik heb Luuk Zwart gelezen maar dat helpt maar ten dele. Kennen jullie deze problematiek? Kan ik mezelf veranderen? En hoe dan?
Vraag
Dus mijn vraag aan jullie is, hebben jullie ook problemen (gehad) tussen de lakens doordat de man niet presteerde en hoe hebben jullie dit aangepakt? Hoe zijn jullie er uit gekomen? Drama verhalen mogen ook trouwens.
Dank je.
Seks draait maar heel beperkt op de techniek.quote:Op donderdag 24 oktober 2019 16:02 schreef herverwijderd het volgende:
Zij weet wat ze lekker vindt, ze kan je dan toch laten zien wat ze wil dat je doet?
Toch moet je wel wat aanleren, want anders loop maar wat aan te kutten.quote:Op donderdag 24 oktober 2019 16:10 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Seks draait maar heel beperkt op de techniek.
Natuurlijk, maar ik lees nergens dat zij uberhaupt ooit heeft laten zien wat ze wil, dus er mist wel een stuk cruciale informatie.quote:Op donderdag 24 oktober 2019 16:10 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Seks draait maar heel beperkt op de techniek.
Ze heeft genoeg viebs in de la liggen. Ze heeft ook altijd veel gemasturbeerd maar dat is grotendeels gestopt omdat ze geen zin meer heeft.quote:Op donderdag 24 oktober 2019 16:17 schreef Snowballed het volgende:
Vraag haar duidelijk en helder te vertellen wat ze lekker vind.. tot in detail.. of laat het haar (evt in haar eentje) opschrijven en geef haar daar een week of twee voor ofzo
Ook kun je je gewoon verdiepen in wat vrouwen lekker vinden..
Voorbeeldje: Een vibo moet niet snel of hard trillen, maar diep en intens.. als je dat soort dingen weet als man zijnde, is een orgasme een peuleschil..
En nu we het er toch over hebben: Koop een magic wand, stop die tussen een boeketje rozen, en de helft van het orgasme krijgt ze al door de verrassing..
Tja het moet wel van twee kanten komen.. als ze bij voorbaat niets wil dan gaat het ook niet beter worden.. ook die negativiteit over een stappenplan is niet echt bevorderlijk om vooruitgang te boeken..quote:Op donderdag 24 oktober 2019 16:56 schreef Nietszche81 het volgende:
[..]
Ze heeft genoeg viebs in de la liggen. Ze heeft ook altijd veel gemasturbeerd maar dat is grotendeels gestopt omdat ze geen zin meer heeft.
Het kost mij heel veel moeite om haar te laten vertellen wat ze lekker vindt. Zij vindt dat ik dat na een aantal jaar zou moeten weten. En ze geeft dus in principe geen antwoord met af en toe wel een hint. Ze vindt het een moodkiller dat ze mij dat uit moet leggen. We praten wel veel over de opbouw maar dan in de zin hoe ik het niet moet doen. Wat ik wel moet doen daar is ze niet specifiek over. Ze zegt dan, "Dan vertel ik dat en dan zie jij dat als een stappenplan en dan ga je dat alleen maar doen omdat je denkt dat dat werkt."
Maar ik wil niet het probleem in haar schoenen schuiven omdat ik vind dat ik gewoon een betere minnaar moet worden. Aan de andere kant ben ik gewoon bang dat het tij niet meer te keren is en ze gewoon geen zin meer heeft om er moeite in te steken en dat iedere willekeurige man die langs zou komen en hetzelfde zou doen dat ze daar dan wel bij klaar zou komen. Dus dat ze gewoon niet meer geil van me wordt. En hoe verander je dat.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |