abonnement Unibet Coolblue
  Moderator / Redactie Sport donderdag 24 oktober 2019 @ 11:54:37 #1
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_189595742
























# Hoe kan je een F1 Super licentie krijgen?

[ Bericht 86% gewijzigd door Nattekat op 25-10-2019 22:01:02 ]
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  donderdag 24 oktober 2019 @ 11:56:14 #2
303802 nogeenoudebekende
The future is shit...
pi_189595775
Jinxy TT.
And so is the past
  donderdag 24 oktober 2019 @ 12:05:35 #3
72703 Lionheaad
Nothing beats a Lion
pi_189595933
Mooie openingspost zo...
Zonder fouten :D
wordt aan gewerkt....ben net terug
pi_189595983
Hier!
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
pi_189596457
Zangeres zonder naam met het nummer Mexico hoort in de op
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
pi_189596688
Het raceweekend van de waarheid voor Red Bull Racing.
Nu niet mee kunnen doen om de overwinning betekent een verloren seizoen.
Wie dit leest is gek
  FOK!fotograaf donderdag 24 oktober 2019 @ 13:01:50 #7
842 Zorro
Z
pi_189596722
quote:
0s.gif Op donderdag 24 oktober 2019 12:39 schreef F1gamer het volgende:
Zangeres zonder naam met het nummer Mexico hoort in de op
En Les Humphries Singers natuurlijk.
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
pi_189596819
quote:
99s.gif Op donderdag 24 oktober 2019 12:58 schreef Nieuwschierig het volgende:
Het raceweekend van de waarheid voor Red Bull Racing.
Nu niet mee kunnen doen om de overwinning betekent een verloren seizoen.
Dat seizoen is toch al verloren.

Laat ze zich maar vast richten op 2020
  donderdag 24 oktober 2019 @ 13:09:29 #9
303802 nogeenoudebekende
The future is shit...
pi_189596826
quote:
6s.gif Op donderdag 24 oktober 2019 13:01 schreef Zorro het volgende:

[..]

En Les Humphries Singers natuurlijk.
En dan nog Paolo Conte.
And so is the past
pi_189596943
quote:
0s.gif Op donderdag 24 oktober 2019 13:09 schreef Airbus89 het volgende:

[..]

Dat seizoen is toch al verloren.

Laat ze zich maar vast richten op 2020
Dus deze laatste GP's gebruiken als test- en experimenteertrainingen.
Is altijd de vraag in hoeverre dat representatief is op de auto van volgend jaar.
Wie dit leest is gek
pi_189597631
“Focus op 2020” ... alsof de regels veranderen? Als je nu niet meedoet doe je volgend jaar toch ook niet mee? (Los ervan of je in de winter iets vindt)
pi_189597654
quote:
99s.gif Op donderdag 24 oktober 2019 12:58 schreef Nieuwschierig het volgende:
Het raceweekend van de waarheid voor Red Bull Racing.
Nu niet mee kunnen doen om de overwinning betekent een verloren seizoen.
Waarom is het seizoen verloren? Dit zou sowieso een ontwikkeljaar zijn. Wat is daar in verloren gegaan?
pi_189597839
quote:
0s.gif Op donderdag 24 oktober 2019 14:17 schreef mikieu het volgende:
“Focus op 2020” ... alsof de regels veranderen? Als je nu niet meedoet doe je volgend jaar toch ook niet mee? (Los ervan of je in de winter iets vindt)
Dus nu gebruiken om te testen.
  donderdag 24 oktober 2019 @ 16:05:09 #14
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_189599049
quote:
0s.gif Op donderdag 24 oktober 2019 14:19 schreef babylon het volgende:

[..]

Waarom is het seizoen verloren? Dit zou sowieso een ontwikkeljaar zijn. Wat is daar in verloren gegaan?
Omdat ze niet echt dichterbij komen. ;(
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
pi_189600066
quote:
0s.gif Op donderdag 24 oktober 2019 14:19 schreef babylon het volgende:

[..]

Waarom is het seizoen verloren? Dit zou sowieso een ontwikkeljaar zijn. Wat is daar in verloren gegaan?
Je hebt gelijk.
Een negatieve ontwikkeling is ook ontwikkeling.
Wie dit leest is gek
pi_189600225
quote:
0s.gif Op donderdag 24 oktober 2019 16:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]

Omdat ze niet echt dichterbij komen. ;(
Als ze niks hadden gedaan, waren ze enorm achter gaan lopen.

Als er volgend jaar nog niet wordt gereden voor de titel, dan ga ik mij druk maken.
pi_189600236
quote:
0s.gif Op donderdag 24 oktober 2019 17:15 schreef Nieuwschierig het volgende:

[..]

Je hebt gelijk.
Een negatieve ontwikkeling is ook ontwikkeling.
Ze begonnen als derde team en zijn dat nog steeds. Waar zit het negatieve stuk?
pi_189600549
quote:
0s.gif Op donderdag 24 oktober 2019 17:25 schreef babylon het volgende:

[..]

Ze begonnen als derde team en zijn dat nog steeds. Waar zit het negatieve stuk?
Twee jaar achter elkaar gewonnen en dan eventueel nu niet in de buurt zitten is in mijn ogen een negatieve ontwikkeling.
En sowieso, ontwikkeljaar...
Alsof Mercedes en Ferrari niet ook altijd doorontwikkelen. Waarschijnlijk nog meer, gezien hun budget.
Wie dit leest is gek
pi_189601303
quote:
99s.gif Op donderdag 24 oktober 2019 17:49 schreef Nieuwschierig het volgende:

[..]

Twee jaar achter elkaar gewonnen en dan eventueel nu niet in de buurt zitten is in mijn ogen een negatieve ontwikkeling.
En sowieso, ontwikkeljaar...
Alsof Mercedes en Ferrari niet ook altijd doorontwikkelen. Waarschijnlijk nog meer, gezien hun budget.
Ok
  donderdag 24 oktober 2019 @ 18:41:08 #20
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_189601370
Ten opzichte van Ferrari doet RB het beter. Twee incidenten waarbij Max van de baan wordt gereden door blinde paarden laten echter een jammerlijke score zien in de lijst. Desondanks nog steeds beter als met de :r Renooit :r motor *)
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
  Moderator / Redactie Sport donderdag 24 oktober 2019 @ 18:54:02 #21
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_189601570
quote:
99s.gif Op donderdag 24 oktober 2019 17:49 schreef Nieuwschierig het volgende:

[..]

Twee jaar achter elkaar gewonnen en dan eventueel nu niet in de buurt zitten is in mijn ogen een negatieve ontwikkeling.
En sowieso, ontwikkeljaar...
Alsof Mercedes en Ferrari niet ook altijd doorontwikkelen. Waarschijnlijk nog meer, gezien hun budget.
RB heeft dit jaar meerdere gridstraffen gehad en kan meer risico nemen. Zoiets als Singapore liever dit jaar dan volgend jaar.

Als ze er volgend jaar nog niet bij zitten is het wel klaar.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  donderdag 24 oktober 2019 @ 19:31:18 #22
545 dop
:copyright: dop
pi_189602469
quote:
99s.gif Op donderdag 24 oktober 2019 17:49 schreef Nieuwschierig het volgende:

[..]

Twee jaar achter elkaar gewonnen en dan eventueel nu niet in de buurt zitten is in mijn ogen een negatieve ontwikkeling.
En sowieso, ontwikkeljaar...
Alsof Mercedes en Ferrari niet ook altijd doorontwikkelen. Waarschijnlijk nog meer, gezien hun budget.
Wel mee nemen dat op hoogte het de Renault motor is die beter presteerde dan de concurrentie.
Nu ligt er een honda achterin. Zou zomaar kunnen dat ondanks dat honda het prima doet, ze op hoogte minder zijn dan Renault.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik schrijf soms wat rottig, zelf noem ik het dyslexie , sommige zeggen dat ik lui ben.
get over it , het wordt niet beter
pi_189606437
quote:
99s.gif Op donderdag 24 oktober 2019 17:49 schreef Nieuwschierig het volgende:

[..]

Twee jaar achter elkaar gewonnen en dan eventueel nu niet in de buurt zitten is in mijn ogen een negatieve ontwikkeling.
En sowieso, ontwikkeljaar...
Alsof Mercedes en Ferrari niet ook altijd doorontwikkelen. Waarschijnlijk nog meer, gezien hun budget.
??
2017: RBR - Max 4 keer podium, 2 keer 1e, 7 DNFs, 168 punten, 6e in WK
2018: RBR - Max 11 keer podium, 2 keer 1e, 4 DNFs (1 keer wel gekwalificeerd), 249 punten, 4e in WK
2019: RBR - Max 6 keer podium, 2 keer 1e, 2 DNFs, 212 punten, 4e in WK met nog 4 races te gaan.

In 2018 had ie voor de laatste 4 races 2 DNFs meer, 1 podium meer, 1 winst minder, en 39 punten minder.

Als je alleen naar Mexico kijkt, dan ja, als ie hem dit jaar niet wint is RBR echt achteruit gegaan... Maar goed, in Duitsland is Mercedes ook echt zwaar achteruit gegaan in performance. Die wonnen hem vorig jaar, en dit jaar Max.

Als je naar het hele seizoen kijkt, mist RBR 1 podium t.o.v. 2018, maar doen ze het echt een heel stuk beter dan vorig jaar met de Renault. En dat is dan in een ontwikkeljaar met een nieuwe motor. En ze hebben in de zomer niets verloren t.o.v. Mercedes. Alleen is de Ferrari na de zomerstop ineens bizar veel sneller waardoor die ineens podiums van RBR afpakken, waar je niet op had gerekend. Mercedes heeft t.o.v. Ferrari namelijk exact hetzelfde probleem. Dat ligt niet in een verlies van Mercedes en RBR, maar in een opleving van Ferrari. Een opleving waarvan alle teams vermoeden dat de Ferrari niet helemaal legaal is (iets met intercooler olie in de verbrandingskamer laten lopen), maar dat niemand het technisch heeft uitgewerkt zodat er een protest ingediend kan worden.
pi_189606807
quote:
0s.gif Op donderdag 24 oktober 2019 22:43 schreef TagForce het volgende:

[..]

??
2017: RBR - Max 4 keer podium, 2 keer 1e, 7 DNFs, 168 punten, 6e in WK
2018: RBR - Max 11 keer podium, 2 keer 1e, 4 DNFs (1 keer wel gekwalificeerd), 249 punten, 4e in WK
2019: RBR - Max 6 keer podium, 2 keer 1e, 2 DNFs, 212 punten, 4e in WK met nog 4 races te gaan.

In 2018 had ie voor de laatste 4 races 2 DNFs meer, 1 podium meer, 1 winst minder, en 39 punten minder.

Als je alleen naar Mexico kijkt, dan ja, als ie hem dit jaar niet wint is RBR echt achteruit gegaan... Maar goed, in Duitsland is Mercedes ook echt zwaar achteruit gegaan in performance. Die wonnen hem vorig jaar, en dit jaar Max.

Als je naar het hele seizoen kijkt, mist RBR 1 podium t.o.v. 2018, maar doen ze het echt een heel stuk beter dan vorig jaar met de Renault. En dat is dan in een ontwikkeljaar met een nieuwe motor. En ze hebben in de zomer niets verloren t.o.v. Mercedes. Alleen is de Ferrari na de zomerstop ineens bizar veel sneller waardoor die ineens podiums van RBR afpakken, waar je niet op had gerekend. Mercedes heeft t.o.v. Ferrari namelijk exact hetzelfde probleem. Dat ligt niet in een verlies van Mercedes en RBR, maar in een opleving van Ferrari. Een opleving waarvan alle teams vermoeden dat de Ferrari niet helemaal legaal is (iets met intercooler olie in de verbrandingskamer laten lopen), maar dat niemand het technisch heeft uitgewerkt zodat er een protest ingediend kan worden.
Ik zei niet eens dat ze Mexico moeten winnen. Ze moeten mee kunnen doen om de overwinning. Als ze dat niet kunnen is het een verloren seizoen. Want linksom of rechtsom, ze zijn ook dit jaar weet nr 3, en max heeft weer een abbo op plek 5 in de kwalifikatie.
Ook de vorige seizoenen hadden ze niks meer te winnen of te verliezen in de laatste races zodat ze met het motorvermogen konden gokken en een soort alles of niets strategie spelen.
Wie dit leest is gek
pi_189606824
quote:
0s.gif Op donderdag 24 oktober 2019 22:43 schreef TagForce het volgende:

[..]

??
2017: RBR - Max 4 keer podium, 2 keer 1e, 7 DNFs, 168 punten, 6e in WK
2018: RBR - Max 11 keer podium, 2 keer 1e, 4 DNFs (1 keer wel gekwalificeerd), 249 punten, 4e in WK
2019: RBR - Max 6 keer podium, 2 keer 1e, 2 DNFs, 212 punten, 4e in WK met nog 4 races te gaan.

In 2018 had ie voor de laatste 4 races 2 DNFs meer, 1 podium meer, 1 winst minder, en 39 punten minder.

Als je alleen naar Mexico kijkt, dan ja, als ie hem dit jaar niet wint is RBR echt achteruit gegaan... Maar goed, in Duitsland is Mercedes ook echt zwaar achteruit gegaan in performance. Die wonnen hem vorig jaar, en dit jaar Max.

Als je naar het hele seizoen kijkt, mist RBR 1 podium t.o.v. 2018, maar doen ze het echt een heel stuk beter dan vorig jaar met de Renault. En dat is dan in een ontwikkeljaar met een nieuwe motor. En ze hebben in de zomer niets verloren t.o.v. Mercedes. Alleen is de Ferrari na de zomerstop ineens bizar veel sneller waardoor die ineens podiums van RBR afpakken, waar je niet op had gerekend. Mercedes heeft t.o.v. Ferrari namelijk exact hetzelfde probleem. Dat ligt niet in een verlies van Mercedes en RBR, maar in een opleving van Ferrari. Een opleving waarvan alle teams vermoeden dat de Ferrari niet helemaal legaal is (iets met intercooler olie in de verbrandingskamer laten lopen), maar dat niemand het technisch heeft uitgewerkt zodat er een protest ingediend kan worden.
De opleving van Ferrari na de zomerstop komt imho vooral door de verbeterde aero. Op snelle circuits waren ze ook al aan het begin vam het seizoen sterk (zoals Bahrein), maar sinds Singapore ook op andere circuits door de verbeterde voorvleugel en vloer.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')