En Les Humphries Singers natuurlijk.quote:Op donderdag 24 oktober 2019 12:39 schreef F1gamer het volgende:
Zangeres zonder naam met het nummer Mexico hoort in de op
Dat seizoen is toch al verloren.quote:Op donderdag 24 oktober 2019 12:58 schreef Nieuwschierig het volgende:
Het raceweekend van de waarheid voor Red Bull Racing.
Nu niet mee kunnen doen om de overwinning betekent een verloren seizoen.
En dan nog Paolo Conte.quote:Op donderdag 24 oktober 2019 13:01 schreef Zorro het volgende:
[..]
En Les Humphries Singers natuurlijk.
Dus deze laatste GP's gebruiken als test- en experimenteertrainingen.quote:Op donderdag 24 oktober 2019 13:09 schreef Airbus89 het volgende:
[..]
Dat seizoen is toch al verloren.
Laat ze zich maar vast richten op 2020
Waarom is het seizoen verloren? Dit zou sowieso een ontwikkeljaar zijn. Wat is daar in verloren gegaan?quote:Op donderdag 24 oktober 2019 12:58 schreef Nieuwschierig het volgende:
Het raceweekend van de waarheid voor Red Bull Racing.
Nu niet mee kunnen doen om de overwinning betekent een verloren seizoen.
Dus nu gebruiken om te testen.quote:Op donderdag 24 oktober 2019 14:17 schreef mikieu het volgende:
“Focus op 2020” ... alsof de regels veranderen? Als je nu niet meedoet doe je volgend jaar toch ook niet mee? (Los ervan of je in de winter iets vindt)
Omdat ze niet echt dichterbij komen.quote:Op donderdag 24 oktober 2019 14:19 schreef babylon het volgende:
[..]
Waarom is het seizoen verloren? Dit zou sowieso een ontwikkeljaar zijn. Wat is daar in verloren gegaan?
Je hebt gelijk.quote:Op donderdag 24 oktober 2019 14:19 schreef babylon het volgende:
[..]
Waarom is het seizoen verloren? Dit zou sowieso een ontwikkeljaar zijn. Wat is daar in verloren gegaan?
Als ze niks hadden gedaan, waren ze enorm achter gaan lopen.quote:Op donderdag 24 oktober 2019 16:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Omdat ze niet echt dichterbij komen.
Ze begonnen als derde team en zijn dat nog steeds. Waar zit het negatieve stuk?quote:Op donderdag 24 oktober 2019 17:15 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Je hebt gelijk.
Een negatieve ontwikkeling is ook ontwikkeling.
Twee jaar achter elkaar gewonnen en dan eventueel nu niet in de buurt zitten is in mijn ogen een negatieve ontwikkeling.quote:Op donderdag 24 oktober 2019 17:25 schreef babylon het volgende:
[..]
Ze begonnen als derde team en zijn dat nog steeds. Waar zit het negatieve stuk?
Okquote:Op donderdag 24 oktober 2019 17:49 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Twee jaar achter elkaar gewonnen en dan eventueel nu niet in de buurt zitten is in mijn ogen een negatieve ontwikkeling.
En sowieso, ontwikkeljaar...
Alsof Mercedes en Ferrari niet ook altijd doorontwikkelen. Waarschijnlijk nog meer, gezien hun budget.
RB heeft dit jaar meerdere gridstraffen gehad en kan meer risico nemen. Zoiets als Singapore liever dit jaar dan volgend jaar.quote:Op donderdag 24 oktober 2019 17:49 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Twee jaar achter elkaar gewonnen en dan eventueel nu niet in de buurt zitten is in mijn ogen een negatieve ontwikkeling.
En sowieso, ontwikkeljaar...
Alsof Mercedes en Ferrari niet ook altijd doorontwikkelen. Waarschijnlijk nog meer, gezien hun budget.
Wel mee nemen dat op hoogte het de Renault motor is die beter presteerde dan de concurrentie.quote:Op donderdag 24 oktober 2019 17:49 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Twee jaar achter elkaar gewonnen en dan eventueel nu niet in de buurt zitten is in mijn ogen een negatieve ontwikkeling.
En sowieso, ontwikkeljaar...
Alsof Mercedes en Ferrari niet ook altijd doorontwikkelen. Waarschijnlijk nog meer, gezien hun budget.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik schrijf soms wat rottig, zelf noem ik het dyslexie , sommige zeggen dat ik lui ben.
get over it , het wordt niet beter
??quote:Op donderdag 24 oktober 2019 17:49 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Twee jaar achter elkaar gewonnen en dan eventueel nu niet in de buurt zitten is in mijn ogen een negatieve ontwikkeling.
En sowieso, ontwikkeljaar...
Alsof Mercedes en Ferrari niet ook altijd doorontwikkelen. Waarschijnlijk nog meer, gezien hun budget.
Ik zei niet eens dat ze Mexico moeten winnen. Ze moeten mee kunnen doen om de overwinning. Als ze dat niet kunnen is het een verloren seizoen. Want linksom of rechtsom, ze zijn ook dit jaar weet nr 3, en max heeft weer een abbo op plek 5 in de kwalifikatie.quote:Op donderdag 24 oktober 2019 22:43 schreef TagForce het volgende:
[..]
??
2017: RBR - Max 4 keer podium, 2 keer 1e, 7 DNFs, 168 punten, 6e in WK
2018: RBR - Max 11 keer podium, 2 keer 1e, 4 DNFs (1 keer wel gekwalificeerd), 249 punten, 4e in WK
2019: RBR - Max 6 keer podium, 2 keer 1e, 2 DNFs, 212 punten, 4e in WK met nog 4 races te gaan.
In 2018 had ie voor de laatste 4 races 2 DNFs meer, 1 podium meer, 1 winst minder, en 39 punten minder.
Als je alleen naar Mexico kijkt, dan ja, als ie hem dit jaar niet wint is RBR echt achteruit gegaan... Maar goed, in Duitsland is Mercedes ook echt zwaar achteruit gegaan in performance. Die wonnen hem vorig jaar, en dit jaar Max.
Als je naar het hele seizoen kijkt, mist RBR 1 podium t.o.v. 2018, maar doen ze het echt een heel stuk beter dan vorig jaar met de Renault. En dat is dan in een ontwikkeljaar met een nieuwe motor. En ze hebben in de zomer niets verloren t.o.v. Mercedes. Alleen is de Ferrari na de zomerstop ineens bizar veel sneller waardoor die ineens podiums van RBR afpakken, waar je niet op had gerekend. Mercedes heeft t.o.v. Ferrari namelijk exact hetzelfde probleem. Dat ligt niet in een verlies van Mercedes en RBR, maar in een opleving van Ferrari. Een opleving waarvan alle teams vermoeden dat de Ferrari niet helemaal legaal is (iets met intercooler olie in de verbrandingskamer laten lopen), maar dat niemand het technisch heeft uitgewerkt zodat er een protest ingediend kan worden.
De opleving van Ferrari na de zomerstop komt imho vooral door de verbeterde aero. Op snelle circuits waren ze ook al aan het begin vam het seizoen sterk (zoals Bahrein), maar sinds Singapore ook op andere circuits door de verbeterde voorvleugel en vloer.quote:Op donderdag 24 oktober 2019 22:43 schreef TagForce het volgende:
[..]
??
2017: RBR - Max 4 keer podium, 2 keer 1e, 7 DNFs, 168 punten, 6e in WK
2018: RBR - Max 11 keer podium, 2 keer 1e, 4 DNFs (1 keer wel gekwalificeerd), 249 punten, 4e in WK
2019: RBR - Max 6 keer podium, 2 keer 1e, 2 DNFs, 212 punten, 4e in WK met nog 4 races te gaan.
In 2018 had ie voor de laatste 4 races 2 DNFs meer, 1 podium meer, 1 winst minder, en 39 punten minder.
Als je alleen naar Mexico kijkt, dan ja, als ie hem dit jaar niet wint is RBR echt achteruit gegaan... Maar goed, in Duitsland is Mercedes ook echt zwaar achteruit gegaan in performance. Die wonnen hem vorig jaar, en dit jaar Max.
Als je naar het hele seizoen kijkt, mist RBR 1 podium t.o.v. 2018, maar doen ze het echt een heel stuk beter dan vorig jaar met de Renault. En dat is dan in een ontwikkeljaar met een nieuwe motor. En ze hebben in de zomer niets verloren t.o.v. Mercedes. Alleen is de Ferrari na de zomerstop ineens bizar veel sneller waardoor die ineens podiums van RBR afpakken, waar je niet op had gerekend. Mercedes heeft t.o.v. Ferrari namelijk exact hetzelfde probleem. Dat ligt niet in een verlies van Mercedes en RBR, maar in een opleving van Ferrari. Een opleving waarvan alle teams vermoeden dat de Ferrari niet helemaal legaal is (iets met intercooler olie in de verbrandingskamer laten lopen), maar dat niemand het technisch heeft uitgewerkt zodat er een protest ingediend kan worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |