De PS4 disc-versie wordt waarschijnlijk wel gratis geüpgradequote:Op zondag 14 april 2024 10:54 schreef DKUp het volgende:
Nou mijn Steam Deck gaat Fallout afdraaien. Weet niet meer of New Vegas en/of 3 erop stonden.
Fallout 4 voor 4,99 euro aanschaffen op de PS5, want de PS Plus versie zal wel weer niet omgezet worden. Alle DLC heb ik
Ja daarom haal ik wel de digitale 4,99 versie. Vaak genoeg de PS5-versie niet gekregen door PS Plusquote:Op zondag 14 april 2024 13:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
De PS4 disc-versie wordt waarschijnlijk wel gratis geüpgrade
Ah ok, ik heb 4 en de 4 GOTY nog op disc liggen, weet niet of daar dan nog verschil in gaat zitten, heb die sowieso nog niet gespeeld op de PS5.quote:Op zondag 14 april 2024 13:06 schreef DKUp het volgende:
[..]
Ja daarom haal ik wel de digitale 4,99 versie. Vaak genoeg de PS5-versie niet gekregen door PS Plus
Dit ja. Ik vind Fallout 76 de leukste multiplayer rpg die je strikt solo moet doen. Heb me echt mee vermaakt, maar zodra je met een vriend gaat coöppen vallen de leukste aspecten weg. Het tempo van fallout is voor mij de belangrijkste factor in de beleving, en zodra je met een ander speelt, vervalt je natuurlijke ritme, en dat is gewoon nadelig voor dit soort games.quote:Op vrijdag 12 april 2024 15:11 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Is het altijd al geweest. Heb de hele main quest en side quests en DLC gewoon allemaal lekker in m'n eentje gespeeld. Werkt prima. Af en toe kom je eens iemand tegen, wat ook leuk is voor de verandering. Zeg je hallo en ga je weer verder.
Het enige dingetje met het solo doen is dat je op gegeven moment wel tegen de level scaling aanloopt. Als je nog te laag level bent met te zwakke wapens en je gaat quests doen die je de bergen in sturen dan kan het wel eens moeilijk(er) worden. Het zal af en toe nodig zijn om wat side quests of events te doen om je voor te bereiden op de moeilijkere gebieden. Maar los daarvan heb ik me er prima solo mee vermaakt.
Vond ik van Borderlands ook.quote:Op zondag 14 april 2024 14:06 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Dit ja. Ik vind Fallout 76 de leukste multiplayer rpg die je strikt solo moet doen. Heb me echt mee vermaakt, maar zodra je met een vriend gaat coöppen vallen de leukste aspecten weg. Het tempo van fallout is voor mij de belangrijkste factor in de beleving, en zodra je met een ander speelt, vervalt je natuurlijke ritme, en dat is gewoon nadelig voor dit soort games.
Niet helemaal correct.quote:Op zondag 14 april 2024 16:11 schreef marcb1974 het volgende:
samenvatting: Bethesda loopt te kloten zodat deze mod (veel) later uit komt. Ze weigeren er ook maar iets mee te doen te hebben.
Wel correct, degene die je hoort geeft het zelf aan. Er is geen enkel contact geweest met Bethesda, ze lijken het niet te willenquote:Op zondag 14 april 2024 19:51 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Niet helemaal correct.
Door de update moet er een update gemaakt worden voor de mod ondersteuning package, die weer door andere modders wordt gemaakt.
Bethesda heeft niks met die mod te makem gapquote:Op zondag 14 april 2024 20:07 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wel correct, degene die je hoort geeft het zelf aan. Er is geen enkel contact geweest met Bethesda, ze lijken het niet te willen
25 aprilquote:
SPOILER: BomzaldroppentonOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
Oh dan wacht ik nog even met die op de PS5 te installeren tot dat gefikst isquote:Op dinsdag 16 april 2024 21:24 schreef StateOfMind het volgende:
Blijkbaar is er een bug (het zal eens niet) voor degenen die de Fallout 4 GotY versie hebben op de PlayStation, en die op de PS5 willen spelen.
Tijdens het laadscherm crasht de game.
Volgens Google ligt dat aan de Automatron dlc, en zou het moeten werken al je de hele game verwijdert, en vervolgens alles installeert behalve die dlc.
Of alleen de base game installeren, en daarna alle dlc.
![]()
![]()
Hopelijk fixen ze dat de 25e.
Ik ga toch een nieuwe playtrough op de PS5 starten.quote:Op dinsdag 16 april 2024 21:24 schreef StateOfMind het volgende:
Blijkbaar is er een bug (het zal eens niet) voor degenen die de Fallout 4 GotY versie hebben op de PlayStation, en die op de PS5 willen spelen.
Tijdens het laadscherm crasht de game.
Volgens Google ligt dat aan de Automatron dlc, en zou het moeten werken al je de hele game verwijdert, en vervolgens alles installeert behalve die dlc.
Of alleen de base game installeren, en daarna alle dlc.
![]()
![]()
Hopelijk fixen ze dat de 25e.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |