SPOILER: Bekijk de MAL-lijstOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aanraders / waar te beginnenSPOILER: FOK! Anime aanradersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
TipsSPOILER: AfspeelinformatieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Download tipsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door Qunix op 23-10-2019 19:22:18 ]![]()
Iedere week met zijn alle posten dat Hoshiai No Sora de AOTY is. Krijgen we dit topic zo vol"Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"![]()
![]()
De ep van vandaag was weer heerlijk. Volgende keer met zijn allenkijken zodat we de ED samen kunnen mee zingen (EN DANSEN)"Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"![]()
Jammer.. Waar zijn Arasu, Dakgoot, Kyubey?quote:''I came here to kick gum and chew ass, and I'm all out of gum!''![]()
Geen idee...quote:Op zondag 10 november 2019 00:05 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Jammer.. Waar zijn Arasu, Dakgoot, Kyubey?![]()
![]()
Psycho Pass seizoen 3 heeft een vage start, vind ik. Eigenlijk hadden ze dit een andere titel moeten geven zonder de hoofdkarakters nu...![]()
Toch ga ik hem kijken.![]()
*Meldt*quote:Op zondag 10 november 2019 00:05 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Jammer.. Waar zijn Arasu, Dakgoot, Kyubey?Helemaal super.![]()
quote:Op zondag 10 november 2019 00:05 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Jammer.. Waar zijn Arasu, Dakgoot, Kyubey?![]()
![]()
Woei, nu Dakgoot, Arasu en Robin nog.quote:''I came here to kick gum and chew ass, and I'm all out of gum!''![]()
Rob heeft zijn account verwijderd. Die zien we nooit meer terug hier.quote:Op woensdag 4 december 2019 19:47 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Woei, nu Dakgoot, Arasu en Robin nog.Helemaal super.![]()
Oeh, is dat ook weer begonnen? Al zeer lang geen anime meer gekeken, maar dit vond ik toch wel een hele goedequote:Op dinsdag 26 november 2019 20:06 schreef Qunix het volgende:
Psycho Pass seizoen 3 heeft een vage start, vind ik. Eigenlijk hadden ze dit een andere titel moeten geven zonder de hoofdkarakters nu...![]()
Toch ga ik hem kijken.
Tevens groeten aan Kyubey![]()
![]()
Oh ja dat is waar ook. Hij heeft z'n account laten nuken. Rare gozer.quote:Op woensdag 4 december 2019 19:52 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Rob heeft zijn account verwijderd. Die zien we nooit meer terug hier.![]()
Same same, het is vooral de mainstream meuk die ik nu kijk. Niks mis mee overigens.quote:Op woensdag 4 december 2019 19:48 schreef Arashimashou het volgende:
Ik kijk op het moment gewoon niet zo veel. En als ik iets kijk is het moeshit.Ach ja, zie toch liever Dakgoot terugquote:Op woensdag 4 december 2019 19:52 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Rob heeft zijn account verwijderd. Die zien we nooit meer terug hier.
''I came here to kick gum and chew ass, and I'm all out of gum!''![]()
Oh Robin is niet helemaal verdwenen hoor. Ik zal zeggen dat ie even moet lurkenquote:Op woensdag 4 december 2019 20:02 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Same same, het is vooral de mainstream meuk die ik nu kijk. Niks mis mee overigens.
[..]
Ach ja, zie toch liever Dakgoot terug![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: