abonnement Unibet Coolblue
pi_189584236
quote:
,,Hij schreef me prachtige brieven, geweldige brieven. En toen werden we verliefd." De Amerikaanse president Donald Trump deed deze opmerkelijke liefdesverklaring aan de Noord-Koreaanse dictator Kim Jong-un tijdens een toespraak in West-Virginia.

Trump stond stil bij de dreiging die van Noord-Korea uitging voordat hij president werd. Dat de verhoudingen nu minder gespannen zijn, ziet Trump als zijn verdienste. Hij ontmoette Kim tijdens een top in juni in Singapore.

,,Ik stelde me hard op, en hij ook. We dansten om elkaar heen. En toen werden we verliefd", aldus Trump over de Noord-Koreaanse leider die hij in het verleden onder meer 'kleine raketman' noemde. ,,Nee, echt!", voegde het staatshoofd nog toe toen het publiek begon te lachen. ,,Hij schreef mij mooie brieven en het zijn fantastische brieven. En we werden verliefd."

Trump herhaalde ook dat er waarschijnlijk een tweede top zal plaatsvinden met Kim. ,,Wie weet hebben we een tweede ontmoeting. Voorzitter Kim zou een tweede ontmoeting willen hebben", zei de Amerikaanse president.

Sancties
Het Noord-Koreaanse regime haalde gisteren juist hard uit naar de VS. Tijdens de Algemene Vergadering van de Verenigde Naties zei de Noord-Koreaanse minister van Buitenlandse Zaken Ri Yong-ho dat als de Amerikaanse sancties tegen zijn land van kracht blijven, Noord-Korea zijn kernwapenarsenaal niet op zal geven.

Ri lijkt te reageren op uitspraken van president Trump, afgelopen donderdag. Die zei dat de sancties van kracht blijven tot de denuclearisatie een feit is. Noord-Korea en de VS bereikten in juni een akkoord met elkaar. Het land zou, in ruil voor het laten vallen van de Amerikaanse sancties, zijn nucleaire programma opgeven en ontwapenen. De sancties zijn echter nog altijd van kracht en volgens experts komt er van die denuclearisatie ook niet veel terecht.
Ad
Interessante driehoeksverhouding houd ie er op na met strong men als Un en Putin, is ie 't vrouwtje?

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 23-10-2019 18:06:03 ]
pi_189584369
Kuttopic
pi_189584422
Bericht is meer dan een jaar oud :')

Die tweede top heeft ook allang plaatsgevonden.

Kuttopic.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  Jaap van Dissel-award 2022 woensdag 23 oktober 2019 @ 18:19:04 #4
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_189584450
quote:
1s.gif Op woensdag 23 oktober 2019 18:13 schreef scrupuleus het volgende:
Kuttopic
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_189584495
quote:
1s.gif Op woensdag 23 oktober 2019 18:05 schreef ThePrinceTWP het volgende:
,,Hij schreef me prachtige brieven, geweldige brieven. En toen werden we verliefd." De Amerikaanse president Donald Trump deed deze opmerkelijke liefdesverklaring aan de Noord-Koreaanse dictator Kim Jong-un tijdens een toespraak in West-Virginia.
quote:
Buitenlandredactie 30-09-18, 08:42
Jammer dat er geen naam boven staat, het taalgebruik is weer om te janken.
pi_189584540
Vreemde man die Trump. En nu ook nog Homo.
Waar gaan we heen?
pi_189584634
We fell in love != we werden verliefd
  Forum Admin/Beste/Leukste FA 2022 woensdag 23 oktober 2019 @ 18:34:01 #8
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_189584685
Oud "nieuws"
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')