Dat durf ik hier niet meer aan tegenwoordigquote:Op woensdag 23 oktober 2019 15:43 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Oh dat laat ik aan moeders de vrouw over vandaag.
Waarom niet?quote:Op woensdag 23 oktober 2019 15:45 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat durf ik hier niet meer aan tegenwoordig
Mevrouw konijn kan prima koken, heb ik van horen zeggen, maar toch vind ik het fijner als ik het allemaal zelf doequote:
Durf de teugels te laten vieren, vriend.quote:Op woensdag 23 oktober 2019 15:47 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Mevrouw konijn kan prima koken, heb ik van horen zeggen, maar toch vind ik het fijner als ik het allemaal zelf doe
Dat heb ik van de week al gedaan en toen hebben we uiteindelijk pizza besteld.quote:Op woensdag 23 oktober 2019 15:47 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Durf de teugels te laten vieren, vriend.
quote:Op woensdag 23 oktober 2019 15:49 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat heb ik van de week al gedaan en toen hebben we uiteindelijk pizza besteld.
Wattequote:Op woensdag 23 oktober 2019 15:51 schreef bitterbal het volgende:
Kijk nu die aflevering waarvan die kunstenaars dat portret maken van Lee Towers.
Wat een lieve man is dat zeg
Oh dat heb ik nog nooit gezien.quote:Op woensdag 23 oktober 2019 15:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dat programma sterren op het doek.
Dat hebben we gemerkt deze week met haar ovenflaterquote:Op woensdag 23 oktober 2019 15:47 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Mevrouw konijn kan prima koken, heb ik van horen zeggen, maar toch vind ik het fijner als ik het allemaal zelf doe
Zoek je nog een lieve man?quote:Op woensdag 23 oktober 2019 15:51 schreef bitterbal het volgende:
Kijk nu die aflevering waarvan die kunstenaars dat portret maken van Lee Towers.
Wat een lieve man is dat zeg
Vrouwen hebben sturing nodig in het leven, maat. Anders gaat het fout.quote:Op woensdag 23 oktober 2019 15:47 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Durf de teugels te laten vieren, vriend.
Mwah...quote:Op woensdag 23 oktober 2019 16:12 schreef Mariocassius het volgende:
[..]
Vrouwen hebben sturing nodig in het leven, maat. Anders gaat het fout.
We kunnen wel merken dat jij nog een puberaal broekie bentquote:Op woensdag 23 oktober 2019 16:12 schreef Mariocassius het volgende:
[..]
Of jij, ze houdt wel van die vage stonersquote:Op woensdag 23 oktober 2019 16:14 schreef Mariocassius het volgende:
[..]
Jij zou een uitstekende man zijn voor bitterbal.
Ja.quote:Op woensdag 23 oktober 2019 16:14 schreef Mariocassius het volgende:
[..]
Jij laat je vrouw gewoon vrij?
Lijkt me niet.quote:Op woensdag 23 oktober 2019 16:14 schreef Mariocassius het volgende:
[..]
Jij zou een uitstekende man zijn voor bitterbal.
Ik ben al 27, maat. De puberteit is alweer even geleden.quote:Op woensdag 23 oktober 2019 16:14 schreef MCH het volgende:
[..]
We kunnen wel merken dat jij nog een puberaal broekie bent
Ik blow niet, vriend.quote:Op woensdag 23 oktober 2019 16:14 schreef MCH het volgende:
[..]
Of jij, ze houdt wel van die vage stoners
Nee, vraag me dit over een half jaar weer.quote:Op woensdag 23 oktober 2019 16:15 schreef MCH het volgende:
[..]
Scrup, heb jij ook werk oid of studeer je nog?
Ja hou helemaal niet van stoners of pilslikkers.quote:Op woensdag 23 oktober 2019 16:17 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Je bent onderwerp van gesprek
Heb je wel minimaal een havo diploma?quote:Op woensdag 23 oktober 2019 16:17 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Nee, vraag me dit over een half jaar weer.
Ghehequote:Op woensdag 23 oktober 2019 16:17 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja hou helemaal niet van stoners of pilslikkers.
*zet het in agenda*quote:Op woensdag 23 oktober 2019 16:17 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Nee, vraag me dit over een half jaar weer.
Slik jij niet de pil? :0quote:Op woensdag 23 oktober 2019 16:17 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Wel van alcoholisten? Dat heb ik wellicht iemand op het oog voor.quote:Op woensdag 23 oktober 2019 16:17 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Jij hebt al een vrouw des huizes.quote:Op woensdag 23 oktober 2019 16:17 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Kom maar daten met mij, bitterbal
Maakt niet uitquote:Op woensdag 23 oktober 2019 16:18 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Jij hebt al een vrouw des huizes.
Nee ook niet.quote:Op woensdag 23 oktober 2019 16:18 schreef Mariocassius het volgende:
[..]
Wel van alcoholisten? Dat heb ik wellicht iemand op het oog voor.
Gatverquote:Op woensdag 23 oktober 2019 16:19 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Je krijgt er wel 3 leuke stiefkinderen bij
Niks mis met een buitenvrouw in de buurt, inderdaad. Volgens mij komt Yasmientje ook uit Den Haag.quote:Op woensdag 23 oktober 2019 16:17 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Kom maar daten met mij, bitterbal
Hoezo dat nou weerquote:Op woensdag 23 oktober 2019 16:19 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Je krijgt er wel 3 leuke stiefkinderen bij
Wtf....quote:Op woensdag 23 oktober 2019 16:19 schreef MCH het volgende:
[..]
Ik blijf een zwak voor je houden ondanks je iq van 73
Ik kan tenminste op vakantie hoogegeleide sloeber.quote:Op woensdag 23 oktober 2019 16:19 schreef MCH het volgende:
[..]
Ik blijf een zwak voor je houden ondanks je iq van 73
Hij bedoelt je paarse helm. Daar fantaseert @MCH graag over.quote:
Ja.quote:Op woensdag 23 oktober 2019 16:19 schreef Mariocassius het volgende:
[..]
Niks mis met een buitenvrouw in de buurt, inderdaad. Volgens mij komt Yasmientje ook uit Den Haag.
Dat is een lekkere knop ja.quote:Op woensdag 23 oktober 2019 16:20 schreef Mariocassius het volgende:
[..]
Hij bedoel je paarse helm. Daar fantaseert @:MCH graag over.
Was ik ook nog hoor vorige weekquote:Op woensdag 23 oktober 2019 16:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ik kan tenminste op vakantie hoogegeleide sloeber.
quote:Op woensdag 23 oktober 2019 16:20 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat is een lekkere knop ja.
Omdat hij op Zuid woont? Grote kans dat hij het niet breed heeft, inderdaad.quote:Op woensdag 23 oktober 2019 16:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ik kan tenminste op vakantie hoogegeleide sloeber
Zijn dop in m'n ene oor, die van Buddaaaaa in de anderequote:Op woensdag 23 oktober 2019 16:20 schreef Mariocassius het volgende:
[..]
Hij bedoelt je paarse helm. Daar fantaseert @:MCH graag over.
Ja.quote:Op woensdag 23 oktober 2019 16:17 schreef MCH het volgende:
[..]
Heb je wel minimaal een havo diploma?
Ze wilde anders wel bij mij wonenquote:Op woensdag 23 oktober 2019 16:22 schreef Mariocassius het volgende:
[..]
Omdat hij op Zuid woont? Grote kans dat hij het niet breed heeft, inderdaad.
Goed bezig.quote:Op woensdag 23 oktober 2019 16:22 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ja.
Paar Vwo-certificaten dit dat.
De route naar hooggeleidheid ligt dus voor je openquote:Op woensdag 23 oktober 2019 16:22 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ja.
Paar Vwo-certificaten dit dat.
Goed hoor.quote:Op woensdag 23 oktober 2019 16:24 schreef scrupuleus het volgende:
Hoe gaat het met je gemoed na vanochtend @:bitterbal ?
Hoezo?quote:Op woensdag 23 oktober 2019 16:25 schreef MCH het volgende:
Ik zou me denk ik binnen 33 minuten gaan storen aan bitterbal als ze mijn vrouwtje was
Mannen die vrouwtje gebruiken.quote:Op woensdag 23 oktober 2019 16:25 schreef MCH het volgende:
Ik zou me denk ik binnen 33 minuten gaan storen aan bitterbal als ze mijn vrouwtje was
Allemaal binnen handbereik ja.quote:Op woensdag 23 oktober 2019 16:23 schreef MCH het volgende:
[..]
De route naar hooggeleidheid ligt dus voor je open
Oh bedoel je die?quote:Op woensdag 23 oktober 2019 16:26 schreef MCH het volgende:
[..]
Onze gangbangfanaat heeft gepost in de slowchat
Laat je niet gek maken wijffiequote:Op woensdag 23 oktober 2019 16:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Oh bedoel je die?![]()
Ik denk al post toch al de hele tijd hier
Door fokkers?quote:Op woensdag 23 oktober 2019 16:29 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Laat je niet gek maken wijffie
quote:Op woensdag 23 oktober 2019 16:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Oh bedoel je die?![]()
Ik denk al post toch al de hele tijd hier
Hahahahaquote:Op woensdag 23 oktober 2019 16:31 schreef bitterbal het volgende:
Denk al heeft MCH zijn hoofd gestoten ofzo
De vrijgezellenleefquote:Op woensdag 23 oktober 2019 16:32 schreef bitterbal het volgende:
Zo een pizza naar binnen duwen en dan aan de arbeid.
Arbeit mach frei
Eetsmakelijk.quote:Op woensdag 23 oktober 2019 16:32 schreef bitterbal het volgende:
Zo een pizza naar binnen duwen en dan aan de arbeid.
Arbeit mach frei
Dat magquote:Op woensdag 23 oktober 2019 16:39 schreef MCH het volgende:
Zin om samen met @:bitterbal in een pizzapuntje te happen
quote:Op woensdag 23 oktober 2019 16:12 schreef Mariocassius het volgende:
[..]
Zeg het zequote:Op woensdag 23 oktober 2019 16:46 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Vrouwen hebben helemaal niets nodig waar ze zelf niet voor kunnen zorgen. Je mag als man jezelf heel gelukkig prijzen als een vrouw tijd met je wil doorbrengen.
Haha, triggeredquote:Op woensdag 23 oktober 2019 16:46 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Vrouwen hebben helemaal niets nodig waar ze zelf niet voor kunnen zorgen. Je mag als man jezelf heel gelukkig prijzen als een vrouw tijd met je wil doorbrengen.
Helemaal niet.quote:Op woensdag 23 oktober 2019 16:49 schreef MCH het volgende:
Die tweede zin is wel echt belachelijk trouwens
quote:Op woensdag 23 oktober 2019 16:50 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Helemaal niet.
Andersom werkt het ook.
We mogen ons gelukkig prijzen als iemand bij ons wil zijn.
Dus een lesbische vrouw heeft dus echt een waardeloos seksleven?quote:Op woensdag 23 oktober 2019 16:49 schreef MCH het volgende:
Een vrouw heeft echt wel een man nodig om eens goed geneukt te worden
Uh, waar zeg ik datquote:Op woensdag 23 oktober 2019 16:51 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dus een lesbische vrouw heeft dus echt een waardeloos seksleven?
quote:
Een paar seconden geledenquote:Op woensdag 23 oktober 2019 16:51 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Die films zijn altijd prima te pruimen.quote:Op woensdag 23 oktober 2019 16:51 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 23 oktober 2019 16:52 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Die films zijn altijd prima te pruimen.
Je hebt gelijk.quote:Op woensdag 23 oktober 2019 16:50 schreef ieniminimuis het volgende:
Mannen die denken dat je ze nodig hebt![]()
Loop toch weg, jullie mannen hebben ons vrouwen harder nodig dan ons vrouwen. Daarom onderdrukken jullie zo graag vrouwtjes om toch het idee te hebben dat jullie nog iets te zeggen hebben.
Prima pruimen vaak in die films inderdaadquote:Op woensdag 23 oktober 2019 16:52 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Die films zijn altijd prima te pruimen.
Je zegt dat een vrouw een man nodig heeft voor een goede neukbeurt.quote:
Hoi Buda, ben het volledig met je eens ouwe makkerquote:
Jemig, jij kan ook nooit tegen een geintje.quote:Op woensdag 23 oktober 2019 16:53 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
En jou ga ik weer een poos negeren trolletje.
Een lul in een kut is neuken toch, een stuk plastic in je doos vind ik niet geneukt wordenquote:Op woensdag 23 oktober 2019 16:53 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Je zegt dat een vrouw een man nodig heeft voor een goede neukbeurt.
Denk dat je wel anders piept als iemand je van achteren heeft genomen met een voorbinddildio.quote:Op woensdag 23 oktober 2019 16:55 schreef MCH het volgende:
[..]
Een lul in een kut is neuken toch, een stuk plastic in je doos vind ik niet geneukt worden
Jaja, keeper van Ado dit datquote:Op woensdag 23 oktober 2019 16:55 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Denk dat je wel anders piept als iemand je van achteren heeft genomen met een voorbinddildio.
quote:Op woensdag 23 oktober 2019 16:55 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Denk dat je wel anders piept als iemand je van achteren heeft genomen met een voorbinddildio.
Moloquote:Op woensdag 23 oktober 2019 16:53 schreef Molo het volgende:
[..]
Hoi Buda, ben het volledig met je eens ouwe makker
kan tochquote:Op woensdag 23 oktober 2019 16:58 schreef bitterbal het volgende:
Het schijnt behoorlijk opwindend te zijn voor mannen.
Nooit aan de goede eind van het stuk gezeten?quote:Op woensdag 23 oktober 2019 16:58 schreef bitterbal het volgende:
Het schijnt behoorlijk opwindend te zijn voor mannen.
Wat is et goede stuk?quote:Op woensdag 23 oktober 2019 16:59 schreef MCH het volgende:
[..]
Nooit aan de goede eind van het stuk gezeten?
Misschien is het een vib en stond het nog aan.quote:
lijkt me best pijnlijk wel.quote:Op woensdag 23 oktober 2019 17:01 schreef Voxs het volgende:
[..]
Misschien is het een vib en stond het nog aan.
quote:Op woensdag 23 oktober 2019 17:02 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Die komt toch niet uit je privé-collectie?
Je eet worst vanavond?quote:Op woensdag 23 oktober 2019 17:03 schreef haags_kwartiertje het volgende:
luchtig onderwep zo vlak voor het avondmaal
Dat geheel doorslikken al, hoe krijg je het voor elkaar ( ook slaande op het idee en het ook doen, per ongeluk of intentioneel )quote:Op woensdag 23 oktober 2019 17:02 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
lijkt me best pijnlijk wel.
MOet er niet aan denken hoor.quote:Op woensdag 23 oktober 2019 17:03 schreef Voxs het volgende:
[..]
Dat geheel doorslikken al, hoe krijg je het voor elkaar ( ook slaande op het idee en het ook doen, per ongeluk of intentioneel )
Oh, dan slik maar door dan.quote:Op woensdag 23 oktober 2019 17:03 schreef MCH het volgende:
[..]
Dat doen ze sowieso al, ben eigenlijk een stotterende incel
Viezerik.quote:Op woensdag 23 oktober 2019 17:03 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Recensie mag gewoon in dm hoor
Ik was hier altijd al, maar was ietwat verveeld van de herhalende conversaties hier.quote:
Je bent gewoon een glibberige vrouwquote:Op woensdag 23 oktober 2019 17:05 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ik was hier altijd al, maar was ietwat verveeld van de herhalende conversaties hier.
Dien mij eens een kop koffiequote:Op woensdag 23 oktober 2019 17:05 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ze is een oudgediende hey
quote:Op woensdag 23 oktober 2019 17:05 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Viezerik.
Recensie kan gewoon hier.
auw. auw. Godver. Auw. Klootzak.
Dit is de samenvatting.
Weet ik toch..quote:Op woensdag 23 oktober 2019 17:05 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ze is een oudgediende hey
Helemaal goed.quote:Op woensdag 23 oktober 2019 17:06 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Na het avondmaal, goed?
Rawrquote:Op woensdag 23 oktober 2019 17:05 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Viezerik.
Recensie kan gewoon hier.
auw. auw. Godver. Auw. Klootzak.
Dit is de samenvatting.
Mag ik ook?quote:Op woensdag 23 oktober 2019 17:06 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Na het avondmaal, goed?
Ja sorry ik raakte een beetje opgewonden door haar.quote:
je maakt geen indruk.quote:Op woensdag 23 oktober 2019 17:08 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Js sorry ik raakte een beetje opgewonden door haar.
Haagssmurf en Budasmurfquote:Op woensdag 23 oktober 2019 17:08 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
I
[..]
Ik hoop jou ooit eens te mogen begroeten als blauwe vriend.
Wellicht, voor jou ;Pquote:
Molo, kom je mij redden?quote:
Ik weet niet of de boel hier nog te redden is, maar wil je best uit de ellende slepen jaquote:
Het is al wat drukker laatste week.quote:Op woensdag 23 oktober 2019 17:15 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik weet niet of de boel hier nog te redden is, maar wil je best uit de ellende slepen ja
Drukker met crap jaquote:Op woensdag 23 oktober 2019 17:15 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Het is al wat drukker laatste week.
Waar gaan we heen? En nog belangrijker, wat eten we vanavond?quote:Op woensdag 23 oktober 2019 17:15 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik weet niet of de boel hier nog te redden is, maar wil je best uit de ellende slepen ja
Ik ben nog even een memo aan het opstellen voor raad van bestuur en daarna via de crèche naar huis.quote:Op woensdag 23 oktober 2019 17:19 schreef Voxs het volgende:
[..]
Waar gaan we heen? En nog belangrijker, wat eten we vanavond?
Lekker!quote:Op woensdag 23 oktober 2019 17:21 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik ben nog even een memo aan het opstellen voor raad van bestuur en daarna via de crèche naar huis.
Koos haalt kroketten en patatjes (van Bram)
En jij?
Hij heeft vast nog wel wat extra liggen hoorquote:
Ik zal mijn jas alvast aan doenquote:Op woensdag 23 oktober 2019 17:21 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik ben nog even een memo aan het opstellen voor raad van bestuur en daarna via de crèche naar huis.
Koos haalt kroketten en patatjes (van Bram)
En jij?
quote:Op woensdag 23 oktober 2019 17:22 schreef Molo het volgende:
[..]
Hij heeft vast nog wel wat extra liggen hoor
Past de kat op de vos of andersom?quote:Op woensdag 23 oktober 2019 17:22 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ik zal mijn jas alvast aan doen
Hm friet is een idee, maar wil gezond. Nog even denken..zo eerst maar naar oppaskat en boodschappen doen.
Budda straks mod van een leeg forumquote:Op woensdag 23 oktober 2019 17:15 schreef Molo het volgende:
[..]
Klein beetje patat danquote:Op woensdag 23 oktober 2019 17:22 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ik zal mijn jas alvast aan doen
Hm friet is een idee, maar wil gezond. Nog even denken..zo eerst maar naar oppaskat en boodschappen doen.
Het was een grapje, ienie. Rustaaaaaag.quote:Op woensdag 23 oktober 2019 16:50 schreef ieniminimuis het volgende:
Mannen die denken dat je ze nodig hebt![]()
Loop toch weg, jullie mannen hebben ons vrouwen harder nodig dan ons vrouwen. Daarom onderdrukken jullie zo graag vrouwtjes om toch het idee te hebben dat jullie nog iets te zeggen hebben.
quote:Op woensdag 23 oktober 2019 17:23 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Past de kat op de vos of andersom?
quote:Op woensdag 23 oktober 2019 17:25 schreef Mariocassius het volgende:
[..]
Het was een grapje, ienie. Rustaaaaaag.
Oeh toch klinkt dat goed. Ik maak meestal Halloumi dan.quote:Op woensdag 23 oktober 2019 17:24 schreef Molo het volgende:
[..]
Klein beetje patat dan
Had vanmiddag salade
En gisteren wat minder geslaagde platbroodjes met hummus, paneer, doperwtenpuree en paprika
Jij hebt ook eigen katten toch? Gaan die goed samen?
Was dat niet Andersom ( andersom)?quote:
Worth itquote:Op woensdag 23 oktober 2019 17:26 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Het valt mee, maar om nou voor friet naar Dordt te rijden
Paneer was te saai erbijquote:Op woensdag 23 oktober 2019 17:27 schreef Voxs het volgende:
[..]
Oeh toch klinkt dat goed. Ik maak meestal Halloumi dan.
De oppaskat is in het huis van vrienden, het zou hier oorlog zijn anders
Ja, ik ben er weer vaker.quote:Op woensdag 23 oktober 2019 17:15 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Het is al wat drukker laatste week.
Iig nu op zwartquote:
Wat voor salade? Lekker hoorquote:Op woensdag 23 oktober 2019 17:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Vanavond een lekkerbekje met een salade.Ook lekker.
quote:Op woensdag 23 oktober 2019 17:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Vanavond een lekkerbekje met een salade.Ook lekker.
Wat gaat het vanavond worden? Ik hoop dat Abraham op dreef is.quote:
Paneer vind ik sowieso ernstig tegenvallen. Ik ga voor een tray bake groenten, zoete aardappel! https://www.ah.nl/allerha(...)engroente-en-ricottaquote:Op woensdag 23 oktober 2019 17:29 schreef Molo het volgende:
[..]
Paneer was te saai erbij
En had wortels moeten roosteren maar moest even snel eten dus geskipt. Was meh
Halloumi is lekkerder ja
Ah, ik dacht al
Catfight to the max in gedachten ja
O ja, Ajax vanavondquote:Op woensdag 23 oktober 2019 17:31 schreef Mariocassius het volgende:
[..]
[..]
Wat gaat het vanavond worden? Ik hoop dat Abraham op dreef is.
Er valt idd hier en daar wat te wieberenquote:Op woensdag 23 oktober 2019 17:30 schreef Molo het volgende:
[..]
Iig nu op zwart
En er mag van mij wat gewieberd worden, bleh
Weetniequote:Op woensdag 23 oktober 2019 17:33 schreef Mariocassius het volgende:
[..]
Volgens mij kan jij mij best hebben, haags. Ik ben geen onvriendelijke jongen.
quote:Op woensdag 23 oktober 2019 17:34 schreef Mariocassius het volgende:
[..]
Ouderwetse voetbalavond vanavond met een kraker van jewelste op het programma.
Moeten zij weten.quote:Op woensdag 23 oktober 2019 17:35 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Haags, ga naar huis joh, Ajax speelt vanavond.
quote:Op woensdag 23 oktober 2019 17:32 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Gemengde salade, komkommer, tomaat, beetje olijfolie, wat pijnpitten.
Lekker!quote:Op woensdag 23 oktober 2019 17:33 schreef Voxs het volgende:
[..]
Paneer vind ik sowieso ernstig tegenvallen. Ik ga voor een tray bake groenten, zoete aardappel! https://www.ah.nl/allerha(...)engroente-en-ricotta
Overleef je dat op die paar boterhammen met kipfilet?quote:Op woensdag 23 oktober 2019 17:39 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik vertrek pas over een uurtje. Misschien de 2e helft.
Dan helpt zelfs de hummus niet.quote:Op woensdag 23 oktober 2019 17:38 schreef Molo het volgende:
[..]
Lekker!
En ik hou er wel van, beetje gebakken, maar was nu dus niet gedaan dus meh
Heb nog wat voor onderweg.quote:Op woensdag 23 oktober 2019 17:41 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Overleef je dat op die paar boterhammen met kipfilet?
Een haags_tussendoortje?quote:Op woensdag 23 oktober 2019 17:41 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Heb nog wat voor onderweg.
Wat een bizarre werktijden heb jij. Je staat zo ongeveer op, wanneer ik net naar bed ga, en dan vervolgens tot 18u werken.quote:Op woensdag 23 oktober 2019 17:39 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik vertrek pas over een uurtje. Misschien de 2e helft.
Wat moet dat moet, vriend.quote:Op woensdag 23 oktober 2019 17:44 schreef Mariocassius het volgende:
[..]
Wat een bizarre werktijden heb jij. Je staat zo ongeveer op, wanneer ik net naar bed ga, en dan vervolgens tot 18u werken.
Strijder. 💪🏼
lekker hoor, wat voor vis?quote:Op woensdag 23 oktober 2019 17:44 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Verstandig!
Ik ga zo mijn visje maar eens bakken.
Kabeljauwquote:Op woensdag 23 oktober 2019 17:44 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
lekker hoor, wat voor vis?
Lekker man.quote:Op woensdag 23 oktober 2019 17:50 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Wokgroentes en peulvruchtenrijst.
Heel verantwoordquote:Op woensdag 23 oktober 2019 17:50 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Wokgroentes en peulvruchtenrijst.
Hoe is dat nou, onder de mensen komen en zo?quote:Op woensdag 23 oktober 2019 17:52 schreef mosrednA het volgende:
[..]
Niet meer. Ik heb inmiddels een leven gekregen
Eng man. Wel een beetje in mn broek geplast in het beginquote:Op woensdag 23 oktober 2019 17:53 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hoe is dat nou, onder de mensen komen en zo?
quote:Op woensdag 23 oktober 2019 17:54 schreef mosrednA het volgende:
[..]
Eng man. Wel een beetje in mn broek geplast in het begin
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |