Dat durf ik hier niet meer aan tegenwoordigquote:Op woensdag 23 oktober 2019 15:43 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Oh dat laat ik aan moeders de vrouw over vandaag.
Waarom niet?quote:Op woensdag 23 oktober 2019 15:45 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat durf ik hier niet meer aan tegenwoordig
Mevrouw konijn kan prima koken, heb ik van horen zeggen, maar toch vind ik het fijner als ik het allemaal zelf doequote:
Durf de teugels te laten vieren, vriend.quote:Op woensdag 23 oktober 2019 15:47 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Mevrouw konijn kan prima koken, heb ik van horen zeggen, maar toch vind ik het fijner als ik het allemaal zelf doe
Dat heb ik van de week al gedaan en toen hebben we uiteindelijk pizza besteld.quote:Op woensdag 23 oktober 2019 15:47 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Durf de teugels te laten vieren, vriend.
quote:Op woensdag 23 oktober 2019 15:49 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat heb ik van de week al gedaan en toen hebben we uiteindelijk pizza besteld.
Wattequote:Op woensdag 23 oktober 2019 15:51 schreef bitterbal het volgende:
Kijk nu die aflevering waarvan die kunstenaars dat portret maken van Lee Towers.
Wat een lieve man is dat zeg
Oh dat heb ik nog nooit gezien.quote:Op woensdag 23 oktober 2019 15:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dat programma sterren op het doek.
Dat hebben we gemerkt deze week met haar ovenflaterquote:Op woensdag 23 oktober 2019 15:47 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Mevrouw konijn kan prima koken, heb ik van horen zeggen, maar toch vind ik het fijner als ik het allemaal zelf doe
Zoek je nog een lieve man?quote:Op woensdag 23 oktober 2019 15:51 schreef bitterbal het volgende:
Kijk nu die aflevering waarvan die kunstenaars dat portret maken van Lee Towers.
Wat een lieve man is dat zeg
Vrouwen hebben sturing nodig in het leven, maat. Anders gaat het fout.quote:Op woensdag 23 oktober 2019 15:47 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Durf de teugels te laten vieren, vriend.
Mwah...quote:Op woensdag 23 oktober 2019 16:12 schreef Mariocassius het volgende:
[..]
Vrouwen hebben sturing nodig in het leven, maat. Anders gaat het fout.
We kunnen wel merken dat jij nog een puberaal broekie bentquote:Op woensdag 23 oktober 2019 16:12 schreef Mariocassius het volgende:
[..]
Vrouwen hebben sturing nodig in het leven, maat. Anders gaat het fout.
Of jij, ze houdt wel van die vage stonersquote:Op woensdag 23 oktober 2019 16:14 schreef Mariocassius het volgende:
[..]
Jij zou een uitstekende man zijn voor bitterbal.
Ja.quote:Op woensdag 23 oktober 2019 16:14 schreef Mariocassius het volgende:
[..]
Jij laat je vrouw gewoon vrij?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |