abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_189578199



Wat is Roamler?
Roamler is een applicatie voor je telefoon waarmee je onderzoek uit kunt voeren voor verschillende bedrijven en/of merken. De meeste taken leveren geld op, alle taken leveren XP op. Hoe meer XP, hoe hoger jouw "level" en hoe hoger jouw level, hoe meer taken je kan accepteren bijvoorbeeld.

Wat is Smartspotter?
Smartspotter werkt ook met een applicatie. De werkwijze is identiek aan die van Roamler. Smartspotter werkt niet met exp maar met smartpoints.

De vergoedingen die je per taak krijgt zijn heel verschillend. In theorie variëren de bedragen tussen een ¤1,00 en ¤50,00, maar bedragen tot ¤5,00 zijn vrij gangbaar. Roamler en Smartspotter werken op basis van vraag en aanbod. Hoe langer een taak beschikbaar is, hoe meer de taak waard kan worden. De meeste taken dienen maar een keer uitgevoerd te worden, dus te lang wachten kan ook betekenen dat een ander je voor is. Verder sluiten veel taken als er voldoende locaties bezocht zijn.

Er zijn verschillende taken:
* Taken die je thuis uit kunt voeren (veelal creatief), die leveren vaak alleen XP of smartpoints op.
* Taken die je op straat uitvoert (bijvoorbeeld inventarisatie skateplekken of een gesprekje aangaan met een krantenverkoper)
* Taken die je thuis uitvoert met de computer (Shifts), leveren zowel XP als euro's op, vaak tot ¤5,00, al is ¤2,00 de norm.
* Taken die je op andere locaties uitvoert: vergoedingen heel verschillend, altijd XP/Smartpoints.
* Taken die je namens een merk uitvoert, Roamler Merchandising, is voor een select gezelschap > level 3. (bij Smartspotter is dit voor Pro-spotters) je dient voor zowel roamler als Smartspotter een online sollicitatie te houden.
* Producten reviewen (bijvoorbeeld scheerapparaten, tandenborstels etc.)
* Producten opkopen. Denk aan paté, kaas, wasmiddelen.

Wat voor betaalde taken zijn er?
Bijvoorbeeld de tweewekelijkse Babymelk Check: je bent dan ongeveer 2 minuten bezig om een aantal foto's te maken, te kijken of bepaalde producten op voorraad zijn. In sommige taken word je nog gevraagd om bij het personeel te checken of er "achter" of bij de servicebalie nog extra voorraad is.

Andere taken zijn wat meer tijdgebonden, wanneer bijvoorbeeld gevraagd wordt of een product in de Bonus is bij Albert Heijn, en of er wel/geen actiekaartjes bij hangen. De meeste zijn echt binnen een paar minuten uit te voeren en leveren je bij goed uitvoeren direct geld op.

Het komt ook wel eens voor dat je op een terras een drankje moet drinken en een foto van de menukaart dient te maken. Dat geeft dan weer inzicht in of een bepaald merk gepromoot wordt op de menukaart.

Waarom doen bedrijven dit?
Het is voor bedrijven heel interessant om te kijken wat er op de winkelvloer gebeurt. Met Roamlers en Smartspotter gaat dat heel snel, omdat heel veel Roamlers/spotters tegelijkertijd op pad kunnen. Heel snel foto's en gegevens voor bedrijven dus!

Hoe word ik een Roamler?
1) Download de app
2) Probeer een account aan te maken op een locatie waar nog maar weinig andere Roamlers zijn
3) krijg via actieve gebruikers een invite. Ook gebruikers in dit forum hebben invites.

Hoe word ik een Smartspotter?
1) Download de app
2) Probeer een account aan te maken op een locatie waar nog maar weinig andere spotters zijn.
3) krijg via actieve gebruikers een invite. Ook gebruikers in dit forum hebben invites.

Invites, wat heb ik er aan?
Wanneer jij iemand uitnodigt en die persoon bereikt level 2, dan krijg jij ¤2,00. Vanaf dat moment krijg jij ook 2% van de inkomsten van die Roamler. Moedig iemand dus zeker aan om veel opdrachten uit te voeren, dan word je slapend rijker.
Voor smartspotter krijg je een vast bedrag van 10 cent per goedgekeurde spot van de andere gebruiker.


De volgende FOK!kers hebben nu invites, dus DM/PM ze gerust..
- eenjongen...
- Tinos85
- loezzzje
- jemimapuddleduck
- pl4kkie
- dekkered
- MaJo
- liesje1979
- IJsbeertje21
- Smartroam
- F0xy
- Miek95
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Screenshot
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  woensdag 23 oktober 2019 @ 17:01:23 #2
472174 b-engel
MV 2007, R/SS 2017
pi_189583109
Wat ook leuk is als je SS Pro bent, dat je dan punten ipv geld kunt verdienen met opdrachten. Toen ik hun vroeg waarom ik punten (XP) zou willen en dus de opdrachten voor gratis zou doen, kreeg ik als antwoord: 'omdat je mensen dat leuk vinden' .
Maar als ik vrijwilligerswerk wil doen, doe ik toch iets van algemeen nut of iets leuks voor ouderen ofzo?
pi_189591012
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2019 17:01 schreef b-engel het volgende:
Wat ook leuk is als je SS Pro bent, dat je dan punten ipv geld kunt verdienen met opdrachten. Toen ik hun vroeg waarom ik punten (XP) zou willen en dus de opdrachten voor gratis zou doen, kreeg ik als antwoord: 'omdat je mensen dat leuk vinden' .
Maar als ik vrijwilligerswerk wil doen, doe ik toch iets van algemeen nut of iets leuks voor ouderen ofzo?
Goh wat geweldig, met die smartpoints kun je natuurlijk veel meer dan met echt geld.
pi_189593194
Ja Ss is niet wijs, wel mooi geld verdient met Roamler door de energy check te doen.
pi_189604454
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2019 17:01 schreef b-engel het volgende:
Wat ook leuk is als je SS Pro bent, dat je dan punten ipv geld kunt verdienen met opdrachten. Toen ik hun vroeg waarom ik punten (XP) zou willen en dus de opdrachten voor gratis zou doen, kreeg ik als antwoord: 'omdat je mensen dat leuk vinden' .
Maar als ik vrijwilligerswerk wil doen, doe ik toch iets van algemeen nut of iets leuks voor ouderen ofzo?
Kwestie van vraag en aanbod. Blijkbaar genoeg mensen die het gratis willen doen voor punten ivm de ranklijst.

Misschien lukt het ze wel mee de koffie checks om dat zo te doen 😂 😂
pi_189677905
Wie heeft zich allemaal ingeschreven voor de postnl check?
pi_189690088
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 oktober 2019 06:48 schreef Smartroam het volgende:
Wie heeft zich allemaal ingeschreven voor de postnl check?
Zondag ingeschreven voor stuk of 12 lokaties. Eerder was er niks in de buurt en heb ik hem geskipt
pi_189705188
Pas ook ingeschreven voor 15 locaties, nu maar afwachten welke ik toegewezen krijg :)
  † In Memoriam † woensdag 30 oktober 2019 @ 23:15:47 #9
21636 Feestkabouter
pi_189707922
ik heb er ook een hoop gekozen.
mooie routes zo alles bij elkaar.
maar....... wel alleen interessant als ik ook krijg toegewezen wat ik heb gekozen.

wat dat betreft is Roamler weer heel vaag: ik heb van anderen gehoord dat de locaties die ik heb gekozen vanaf dat moment ook meteen niet meer zichtbaar waren voor hen. maar het is onduidelijk of daaruit de conclusie kan worden getrokken dat ik de enige ben die die locaties heeft gekozen (wat automatisch zou moeten betekenen dat ik ze ook allemaal krijg toegewezen).

en in hoeverre denkt Roamler eenzijdig te mogen bepalen welke van de gekozen locaties ik mag uitvoeren? als zij mij minder locaties gaan toewijzen dan ik heb gekozen, kan het zijn dat ik (een deel van) de selectie niet interessant vind, en voel ik mij niet verplicht om die locaties te gaan bezoeken. maar dan zitten zij wel met de ellende.

erg onduidelijk dus waar we op kunnen rekenen.

maar goed, positief denken: hopelijk krijgt iedereen gewoon alles wat ie heeft gekozen.
en als dat niet zo is, dan gaat Roamler er waarschijnlijk vanuit dat de mensen die minder interessante routes krijgen toegewezen dan ze hebben gekozen het maar wel weer gewoon gaan uitvoeren, omdat ze anders bang zijn gedoe met Roamler te krijgen en hun inkomstenbron kwijt te raken.

op zich kunnen ze het natuurlijk aanbieden en inrichten zoals ze willen, daar is an sich niks mis mee, maar ben er dan wel gewoon open over: welke aspecten spelen mee in de toewijzing? de vaagheid is weer tekenend voor Roamler (vind ik).
  donderdag 31 oktober 2019 @ 00:36:32 #10
472174 b-engel
MV 2007, R/SS 2017
pi_189708807
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 oktober 2019 06:48 schreef Smartroam het volgende:
Wie heeft zich allemaal ingeschreven voor de postnl check?
Opvallend dat juist jij hier nu een vraag over stelt...
  † In Memoriam † donderdag 31 oktober 2019 @ 09:28:46 #11
21636 Feestkabouter
pi_189710717
quote:
0s.gif Op donderdag 31 oktober 2019 00:36 schreef b-engel het volgende:

[..]

Opvallend dat juist jij hier nu een vraag over stelt...
hoezo?
heeft ie er op slack wat over gezegd?

wel vreemd dat ie de vraag stelt maar dan niet meteen even aangeeft of ie zelf ook heeft ingeschreven.
pi_189710737
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 23:15 schreef Feestkabouter het volgende:
ik heb er ook een hoop gekozen.
mooie routes zo alles bij elkaar.
maar....... wel alleen interessant als ik ook krijg toegewezen wat ik heb gekozen.

wat dat betreft is Roamler weer heel vaag: ik heb van anderen gehoord dat de locaties die ik heb gekozen vanaf dat moment ook meteen niet meer zichtbaar waren voor hen. maar het is onduidelijk of daaruit de conclusie kan worden getrokken dat ik de enige ben die die locaties heeft gekozen (wat automatisch zou moeten betekenen dat ik ze ook allemaal krijg toegewezen).

en in hoeverre denkt Roamler eenzijdig te mogen bepalen welke van de gekozen locaties ik mag uitvoeren? als zij mij minder locaties gaan toewijzen dan ik heb gekozen, kan het zijn dat ik (een deel van) de selectie niet interessant vind, en voel ik mij niet verplicht om die locaties te gaan bezoeken. maar dan zitten zij wel met de ellende.

erg onduidelijk dus waar we op kunnen rekenen.

maar goed, positief denken: hopelijk krijgt iedereen gewoon alles wat ie heeft gekozen.
en als dat niet zo is, dan gaat Roamler er waarschijnlijk vanuit dat de mensen die minder interessante routes krijgen toegewezen dan ze hebben gekozen het maar wel weer gewoon gaan uitvoeren, omdat ze anders bang zijn gedoe met Roamler te krijgen en hun inkomstenbron kwijt te raken.

op zich kunnen ze het natuurlijk aanbieden en inrichten zoals ze willen, daar is an sich niks mis mee, maar ben er dan wel gewoon open over: welke aspecten spelen mee in de toewijzing? de vaagheid is weer tekenend voor Roamler (vind ik).
dit is precies de reden waarom ik bijna niks meer doe voor multi value. dan kies je uit de opdrachten die nog open staan een aantal locaties waarvan je een mooi rondje kunt maken, gaan ze je van de 7 die je hebt uitgekozen (even als voorbeeld) maar 3 of 4 toewijzen. ja sorry, maar dan is het voor mij niet meer rendabel. plus het feit dat het tegenwoordig ruim 1,5 week duurt eer je opdrachten zijn nagekeken en daarna moet je ook nog eens 4 weken op je geld wachten. dat is gelukkig bij roamler en ss iets beter geregeld maar dat toewijzen van opdrachten blijf ik vervelend vinden.
pi_189720230
quote:
0s.gif Op donderdag 31 oktober 2019 09:28 schreef Feestkabouter het volgende:

[..]

hoezo?
heeft ie er op slack wat over gezegd?

wel vreemd dat ie de vraag stelt maar dan niet meteen even aangeeft of ie zelf ook heeft ingeschreven.
😂. Ik heb mij in geschreven voor de noordkop.

Ik begrijp niet hoezo het opvallend is?
  † In Memoriam † donderdag 31 oktober 2019 @ 22:05:48 #14
21636 Feestkabouter
pi_189721271
quote:
0s.gif Op donderdag 31 oktober 2019 21:06 schreef Smartroam het volgende:

[..]

😂. Ik heb mij in geschreven voor de noordkop.

Ik begrijp niet hoezo het opvallend is?
nou als je een vraag stelt aan anderen, waarom dan zelf niet even aangeven wat jouw eigen antwoord op die vraag is? beetje forum-etiquette, toch?
als ik vraag naar de mening van anderen geef ik om te beginnen meestal ook die van mij.... behalve de enkele keer dat ik een vraag heel erg open wil stellen zonder de anderen met mijn eigen antwoord te beinvloeden, en dan kondig ik expliciet aan dat ik later mijn eigen antwoord op de vraag geef.
  † In Memoriam † donderdag 31 oktober 2019 @ 22:09:36 #15
21636 Feestkabouter
pi_189721326
quote:
0s.gif Op donderdag 31 oktober 2019 09:31 schreef loezzzje het volgende:

[..]

dit is precies de reden waarom ik bijna niks meer doe voor multi value. dan kies je uit de opdrachten die nog open staan een aantal locaties waarvan je een mooi rondje kunt maken, gaan ze je van de 7 die je hebt uitgekozen (even als voorbeeld) maar 3 of 4 toewijzen. ja sorry, maar dan is het voor mij niet meer rendabel. plus het feit dat het tegenwoordig ruim 1,5 week duurt eer je opdrachten zijn nagekeken en daarna moet je ook nog eens 4 weken op je geld wachten. dat is gelukkig bij roamler en ss iets beter geregeld maar dat toewijzen van opdrachten blijf ik vervelend vinden.
ja dat is gewoon echt geen lekkere aanpak.
maar daarom vind ik dat wij aan onze kant gewoon volledig in de positie zijn om nee te zeggen tegen wat we aan restant krijgen aangeboden.

[ Bericht 0% gewijzigd door Feestkabouter op 01-11-2019 11:26:09 ]
pi_189726154
quote:
0s.gif Op donderdag 31 oktober 2019 09:31 schreef loezzzje het volgende:

[..]

dit is precies de reden waarom ik bijna niks meer doe voor multi value. dan kies je uit de opdrachten die nog open staan een aantal locaties waarvan je een mooi rondje kunt maken, gaan ze je van de 7 die je hebt uitgekozen (even als voorbeeld) maar 3 of 4 toewijzen. ja sorry, maar dan is het voor mij niet meer rendabel. plus het feit dat het tegenwoordig ruim 1,5 week duurt eer je opdrachten zijn nagekeken en daarna moet je ook nog eens 4 weken op je geld wachten. dat is gelukkig bij roamler en ss iets beter geregeld maar dat toewijzen van opdrachten blijf ik vervelend vinden.
Inderdaad ook een paar keer gehad. Terwijl ik het er dan ook nadrukkelijk bij schrijf. Hun reactie is dan geen probleem, we kunnen hem annuleren voor je...
pi_189728458
Wist niet dat er een wetboek voor vragen bestond, interessant!

Artikel 4 VWB geeft duidelijk aan dat eenieder die een vraag stelt ook haar eigen mening en of ervaring moet geven. Zo niet spreekt de burger hem of haar aan. VWB staat voor verzonnen wetboek.

Maak er een mooie dag van. Zoek het zonnetje op, zoek positiviteit op, zoek een goed humeur op, zoek leuke ervaringen, zoek...

Dat eeuwige gejank.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 01-11-2019 15:12:29 ]
pi_189728655
That escalated quickly. 😂
  Moderator vrijdag 1 november 2019 @ 14:11:33 #19
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_189729335
Het is "eenieder die" en niet "een ieder welke".
Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
pi_189729589
quote:
0s.gif Op donderdag 31 oktober 2019 22:09 schreef Feestkabouter het volgende:

[..]

ja dat is gewoon echt geen lekkere aanpak.
maar daarom vind ik dat wij aan onze kant gewoon volledig in de positie zijn om nee te zeggen tegen wat we aan restant krijgen aangeboden.
Ik annuleer ze dan ook gewoon en zeg dat het voor mij dan niet rendabel is. Kan me niks schelen wat hun daarvan vinden.

quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2019 09:48 schreef Mandies het volgende:

[..]

Inderdaad ook een paar keer gehad. Terwijl ik het er dan ook nadrukkelijk bij schrijf. Hun reactie is dan geen probleem, we kunnen hem annuleren voor je...
Ik geef dat ook altijd aan dat ik een rondje wil maken. Zeggen ze dat je max 3 op een dag mag bezoeken maar dat je de andere wel op een andere dag mag bezoeken. Ik zeg wat denk je zelf? Dat ik 2x die kant op rij want mijn auto rijdt op water? 🙄
  † In Memoriam † vrijdag 1 november 2019 @ 17:56:16 #21
21636 Feestkabouter
pi_189732550
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 november 2019 13:14 schreef Smartroam het volgende:
Wist niet dat er een wetboek voor vragen bestond, interessant!

Artikel 4 VWB geeft duidelijk aan dat eenieder die een vraag stelt ook haar eigen mening en of ervaring moet geven. Zo niet spreekt de burger hem of haar aan. VWB staat voor verzonnen wetboek.

Maak er een mooie dag van. Zoek het zonnetje op, zoek positiviteit op, zoek een goed humeur op, zoek leuke ervaringen, zoek...

Dat eeuwige gejank.
ok, dus zeggen dat je iets opvallend vindt = gejank........ leerzaam dagje weer ^O^
en dat heb ik dan geleerd van iemand die anderen aanmoedigt om positief te zijn....... nou twijfel ik of ik wel moet/mag/kan zeggen dat ik dat opvallend vind :P
pi_189734834
wat ik opvallend vind is dat het je altijd wel lukt om iemand te irriteren/boos te maken feestkabouter :P misschien moet je daar ook eens naar kijken :P
  † In Memoriam † vrijdag 1 november 2019 @ 21:20:36 #23
21636 Feestkabouter
pi_189736358
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2019 20:07 schreef loezzzje het volgende:
wat ik opvallend vind is dat het je altijd wel lukt om iemand te irriteren/boos te maken feestkabouter :P misschien moet je daar ook eens naar kijken :P
nou ik denk dat het iedereen wel lukt om altijd iemand te irriteren.
dat heeft absoluut deels met de irriterende factor van de irritator te maken, maar het heeft ook altijd met de gevoeligheid van de geirriteerde te maken.

Smartroam prikkelt mij door mijn post te bestempelen als 'gejank', ik hoop dat ik hem met mijn sarcasme ook weer prikkel.

sommige mensen heb ik nooit laten merken dat ze me irriteren, omdat de manier waarop ze me irriteren niet te maken heeft met de inhoud van de topics, maar gewoon met domheid, passiviteit, gebrek aan assertiviteit, onzekerheid, taalfouten, en kies nog tig oorzaken.
en ja dat zegt ook wat over mijn gevoeligheid....... maar anderzijds zegt het feit dat ik er heel vaak niks van laat merken ook weer wat over mijn capaciteiten om er als geirriteerde mee om te gaan :P
ik doe mijn best om ontopic te blijven maar ik weet ook dat dat niet altijd lukt. en ik blijf gewoon (ontopic) mijn mening en boodschap verkondigen.

en ik besef dat anderen zo ook op tig manieren door mijn teksten kunnen worden geirriteerd. deels inhoudelijk (dat hoor ik vaak zat in elk geval) en vast ook deels op andere manieren.

maar je moet ook beseffen dat dit wat ik hierboven beschrijf altijd van toepassing is op fora. er zitten veel mensen met elk hun eigen gevoeligheden en ook hun eigen uiteenlopende redenen om actief te zijn op de fora....... tja daar hoort irritatie dus absoluut altijd bij.

en wat jij nu over mij schrijft is uiteraard absoluut niet nieuw voor me, dus er zal weinig wijzigen ;)
ik weet in elk geval dat er hier ook mensen zitten die het inhoudelijk toch wel echt waarderen dat ik mijn mond opentrek over bepaalde misstanden bij Roamler en SS (en ook die bedrijven zelf erop aanspreek ipv alleen maar hier klagen wat bij een aantal mensen van toepassing is), en het ook waarderen dat ik probeer het bewustzijn ervan onder de mensen probeer te vergroten.

[ Bericht 4% gewijzigd door Feestkabouter op 01-11-2019 21:27:29 ]
  vrijdag 1 november 2019 @ 22:56:10 #24
472174 b-engel
MV 2007, R/SS 2017
pi_189738301
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 november 2019 13:14 schreef Smartroam het volgende:

Dat eeuwige gejank.
Precies dit. Toen anderen het hierover wilden hebben, omdat het onduidelijk was, vond jij dat gezeur? En nu open je zelf het topic? Dat is dus wat ik opvallend vind.
  † In Memoriam † vrijdag 1 november 2019 @ 23:45:34 #25
21636 Feestkabouter
pi_189739384
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2019 22:56 schreef b-engel het volgende:

[..]

Precies dit. Toen anderen het hierover wilden hebben, omdat het onduidelijk was, vond jij dat gezeur? En nu open je zelf het topic? Dat is dus wat ik opvallend vind.
het is me niet duidelijk of je nu mij of Smartroam aanspreekt eigenlijk.
pi_189742821
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2019 22:56 schreef b-engel het volgende:

[..]

Precies dit. Toen anderen het hierover wilden hebben, omdat het onduidelijk was, vond jij dat gezeur? En nu open je zelf het topic? Dat is dus wat ik opvallend vind.
Dat is helemaal niet waar. Ik vraag, uit enthousiasme, wie zich heeft ingeschreven.

Ik heb blijkbaar jouw hartje geraakt op slack, jouw zieltje, mijn excuses. Duizendmaal sorry.
pi_189742880
Ik irriteer mij trouwens niet aan feestkabouter. Post was voor b-engel.

Ik merk het op slack ook, wat zitten daar soms toch een stel zuurpruimen op zeg.
pi_189743277
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 november 2019 10:33 schreef Smartroam het volgende:
Ik irriteer mij trouwens niet aan feestkabouter. Post was voor b-engel.

Ik merk het op slack ook, wat zitten daar soms toch een stel zuurpruimen op zeg.
Volgens jou moeten we altijd positief zijn op Slack. Ik vind Roamler meestal prima, maar niet alle dingen lopen even goed. Daar mag best over geklaagd worden op Slack, anders verandert er nooit wat :)
  zaterdag 2 november 2019 @ 12:58:34 #29
472174 b-engel
MV 2007, R/SS 2017
pi_189744585
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 november 2019 10:29 schreef Smartroam het volgende:

[..]

Dat is helemaal niet waar. Ik vraag, uit enthousiasme, wie zich heeft ingeschreven.

Ik heb blijkbaar jouw hartje geraakt op slack, jouw zieltje, mijn excuses. Duizendmaal sorry.
Helemaal niet nodig om het zo te spelen. En ook niet om zo op anderen af te geven.
Ik vind het opvallend dat vragen om verduidelijking door jou bestempeld wordt als zeuren en een zuurpruim zijn.
Ik hou ervan om te weten waar ik aan toe ben, als ik me ergens toe verbind. Liever dan dat ik achteraf voor verrassingen kom te staan of dat men zegt: "ja, daar heb je je voor opgegeven, dus moet je het doen." En volgens mij is dat precies waarvoor Roamler Slack heeft ingezet: om vragen te stellen als dingen niet duidelijk zijn zodat Roamler en mede-roamlers mee kunnen denken.
Als jij dat 'zeuren' en 'zuur' vindt, zit jij er dan wel op je plek?
pi_189745793
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 november 2019 12:58 schreef b-engel het volgende:

[..]

Helemaal niet nodig om het zo te spelen. En ook niet om zo op anderen af te geven.
Ik vind het opvallend dat vragen om verduidelijking door jou bestempeld wordt als zeuren en een zuurpruim zijn.
Ik hou ervan om te weten waar ik aan toe ben, als ik me ergens toe verbind. Liever dan dat ik achteraf voor verrassingen kom te staan of dat men zegt: "ja, daar heb je je voor opgegeven, dus moet je het doen." En volgens mij is dat precies waarvoor Roamler Slack heeft ingezet: om vragen te stellen als dingen niet duidelijk zijn zodat Roamler en mede-roamlers mee kunnen denken.
Als jij dat 'zeuren' en 'zuur' vindt, zit jij er dan wel op je plek?
Jahoor. Fijne dag.
  † In Memoriam † zaterdag 2 november 2019 @ 16:28:33 #31
21636 Feestkabouter
pi_189746423
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 november 2019 10:33 schreef Smartroam het volgende:
Ik irriteer mij trouwens niet aan feestkabouter. Post was voor b-engel.

Ik merk het op slack ook, wat zitten daar soms toch een stel zuurpruimen op zeg.
Hier weet ik er ook wel eentje hoor 😁
pi_189749829
_O- _O_
pi_189797150
Veel te doen deze week. Wel erg jammer dat ze de laatste tijd echt lang doen over het nakijken van opdrachten.
pi_189817143
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2019 15:42 schreef babbelaar92 het volgende:
Veel te doen deze week. Wel erg jammer dat ze de laatste tijd echt lang doen over het nakijken van opdrachten.
Vind ik wel meevallen. Als het druk is duurt het nu eenmaal iets langer. Tot nu toe pas 1x een dag moeten wachten.
pi_189817234
Iemand de snoep bijvullen AH al gedaan? Ik heb pas 1x iets bij kunnen vullen. Nergens hebben ze voorraad. Is dit overal zo vraag ik me dan af?
pi_189819952
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2019 15:17 schreef brokkie57 het volgende:

[..]

Vind ik wel meevallen. Als het druk is duurt het nu eenmaal iets langer. Tot nu toe pas 1x een dag moeten wachten.
Ik niet.
  woensdag 6 november 2019 @ 20:36:22 #37
482514 Roamlerbike
Lekker onderweg
pi_189822080
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2019 15:42 schreef babbelaar92 het volgende:
Veel te doen deze week. Wel erg jammer dat ze de laatste tijd echt lang doen over het nakijken van opdrachten.
Vreemd, hier de laatste dagen gewoon elke opdracht die ik inlever binnen een uur nagekeken en goed gekeurd. Nergens last van.
  woensdag 6 november 2019 @ 21:05:01 #38
472174 b-engel
MV 2007, R/SS 2017
pi_189822967
Ik ben benieuwd wanneer we wat over die intekenopdracht horen...
  donderdag 7 november 2019 @ 10:52:08 #39
488177 ranjazonderrietje
zonder is gewoon lekkerder
pi_189829135
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2019 21:05 schreef b-engel het volgende:
Ik ben benieuwd wanneer we wat over die intekenopdracht horen...
Ik ook. Ik gok erop dat het morgen of zaterdag wordt.
pi_189834623
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2019 21:05 schreef b-engel het volgende:
Ik ben benieuwd wanneer we wat over die intekenopdracht horen...
Net een mailtje erover gekregen.
  donderdag 7 november 2019 @ 18:06:02 #41
416020 K44S
The bearded man
pi_189836185
Heeft iemand voor mij een invite?
The bearded man: “So many good tunes, I didn't have time to shave!”
pi_189836887
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2019 18:06 schreef K44S het volgende:
Heeft iemand voor mij een invite?
Stuur maar een pb met je e-mailadres stuur ik een invite
  donderdag 7 november 2019 @ 19:11:37 #43
416020 K44S
The bearded man
pi_189837430
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2019 18:45 schreef Roamlerbike het volgende:

[..]

Stuur maar een pb met je e-mailadres stuur ik een invite
Done
The bearded man: “So many good tunes, I didn't have time to shave!”
pi_189838049
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2019 19:11 schreef K44S het volgende:

[..]

Done
Done
  donderdag 7 november 2019 @ 19:34:22 #45
416020 K44S
The bearded man
pi_189838071
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2019 19:33 schreef Roamlerbike het volgende:

[..]

Done
Grote dank!
The bearded man: “So many good tunes, I didn't have time to shave!”
pi_189842598
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2019 16:33 schreef Roamlerbike het volgende:

[..]

Net een mailtje erover gekregen.
Met al bevestigingen over lokaties? Ik had stuk of 12 opgegeven, nog niks gehoord...
  vrijdag 8 november 2019 @ 00:37:01 #47
482514 Roamlerbike
Lekker onderweg
pi_189844553
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2019 22:28 schreef Mandies het volgende:

[..]

Met al bevestigingen over lokaties? Ik had stuk of 12 opgegeven, nog niks gehoord...
Yep met Excel Bestandje met de vestigingen die ik geacepteerd had.
pi_189846461
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2019 00:37 schreef Roamlerbike het volgende:

[..]

Yep met Excel Bestandje met de vestigingen die ik geacepteerd had.
Ben benieuwd. Heb je alles gekregen waar je je voor had opgegeven?
pi_189848984
Ik wacht al wat langer op goedkeuring. Het is een betrouwbare partij mijn inziens, dus ik kan wachten. Ik heb het geld dan ook niet nodig, misschien is dat anders bij andere.
pi_189849019
Ik heb niks gekregen 😢
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')