Scrup waar was je?quote:Op woensdag 23 oktober 2019 09:16 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Tegenwoordig gaat dat iets beter.
Ben nu wel instaat om het zelf te doen.
Lekker man, hoe oud ben je ongeveer eigenlijk?quote:Op woensdag 23 oktober 2019 09:16 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Tegenwoordig gaat dat iets beter.
Ben nu wel instaat om het zelf te doen.
OUWE PIK OUWE PIJPquote:Op woensdag 23 oktober 2019 09:17 schreef MCH het volgende:
[..]
Lekker man, hoe oud ben je ongeveer eigenlijk?
Van 87 babequote:Op woensdag 23 oktober 2019 09:17 schreef MCH het volgende:
[..]
Lekker man, hoe oud ben je ongeveer eigenlijk?
Welke?quote:Op woensdag 23 oktober 2019 09:23 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Drie afleveringen van een serie gekeken.
Ken ik niet.quote:Op woensdag 23 oktober 2019 09:26 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
The deuce.
In enkele dagen door de seizoenen heen.
Zeker schatquote:Op dinsdag 22 oktober 2019 19:57 schreef MCH het volgende:
[..]
Ik had al eens een perm en ik ben goede vrienden met @:leonos
Krijg je bezoek?quote:Op woensdag 23 oktober 2019 09:59 schreef Karzai het volgende:
kwarktaartjes gehaald voor bij de koffie straks
Zo!quote:Op woensdag 23 oktober 2019 10:01 schreef Karzai het volgende:
vader en moeder, die hebben elkaar al 15 jaar niet meer gezien
Oi, kijk maar uit dat de taartjes niet in de gordijnen belandenquote:Op woensdag 23 oktober 2019 10:01 schreef Karzai het volgende:
vader en moeder, die hebben elkaar al 15 jaar niet meer gezien
ja ik heb het verteldquote:Op woensdag 23 oktober 2019 10:04 schreef Budapestenaar het volgende:
en weten ze dat ze elkaar gaan treffen?
Allebei single?quote:Op woensdag 23 oktober 2019 10:07 schreef Karzai het volgende:
[..]
ja ik heb het verteldmaar was geen probleem
You never know.quote:Op woensdag 23 oktober 2019 10:11 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jij ziet al gelijk All you need is love-taferelen voor je?
Eens.quote:Op woensdag 23 oktober 2019 10:16 schreef ieniminimuis het volgende:
Het is een ex voor een reden. Werkt ook met ouders zo
Niet meer.quote:Op woensdag 23 oktober 2019 10:19 schreef bitterbal het volgende:
Hebben jullie mensen in jullie omgeving die uit het niets ruzie beginnen en jouw érgens'op aanspreken als de reactie dan niet gewenst is in de slachtofferrol schieten en dan zielig gaan doen?
Geen ervaring meequote:Op woensdag 23 oktober 2019 10:16 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]oude liefde roest niet.
Zeggen ze...
Ik vind het zon gemene tactiek. Ik begrijp het ook niet waarom mensen dit dan doen. En zich dan ook van geen kwaad bewust zijn he?quote:Op woensdag 23 oktober 2019 10:21 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Niet meer.
Geen tijd voor zulke lui hoor.
Gister nog met mn moeder.quote:Op woensdag 23 oktober 2019 10:19 schreef bitterbal het volgende:
Hebben jullie mensen in jullie omgeving die uit het niets ruzie beginnen en jouw érgens'op aanspreken als de reactie dan niet gewenst is in de slachtofferrol schieten en dan zielig gaan doen?
Ja hier mijn stiefmoeder. Gelijk weer dag verpest door dat gedrag.quote:Op woensdag 23 oktober 2019 10:22 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Gister nog met mn moeder.
Al bood ze toen haar excuses aan ipv zielig doen.
Maar die woont in Berlijn, hoe kun je daar zoveel last van hebbenquote:Op woensdag 23 oktober 2019 10:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja hier mijn stiefmoeder. Gelijk weer dag verpest door dat gedrag.
Nee pendelt heen en weer. Is nu hier.quote:Op woensdag 23 oktober 2019 10:24 schreef MCH het volgende:
[..]
Maar die woont in Berlijn, hoe kun je daar zoveel last van hebben
Laat het je niet zo beïnvloedenquote:Op woensdag 23 oktober 2019 10:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja hier mijn stiefmoeder. Gelijk weer dag verpest door dat gedrag.
Ja dat probeer ik ook. Probeer haar dan uit te leggen dat ze het fout heeft en zeg dat ze dit niet zo kan doen en dan schiet ze in die slachtofferrol en dat trek ik zo slecht. En dan daarna doet ze net alof er niks aan de hand is en dan begrijp ik gewoon niet dat ze niet ziet dat dit gedrag niet zonder gevolgen is.quote:Op woensdag 23 oktober 2019 10:25 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Laat het je niet zo beïnvloeden
Vrouwennijdquote:Op woensdag 23 oktober 2019 10:27 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja dat probeer ik ook. Probeer haar dan uit te leggen dat ze het fout heeft en zeg dat ze dit niet zo kan doen en dan schiet ze in die slachtofferrol en dat trek ik zo slecht. En dan daarna doet ze net alof er niks aan de hand is en dan begrijp ik gewoon niet dat ze niet ziet dat dit gedrag niet zonder gevolgen is.
Het lijkt er op alsof ze er van klaar komt mij op de kast te krijgen en als ze merkt dat het is gelukt ze haar voldoening weer heeft gehad
En negeren als ze zo'n bui heeft is ook geen optie?quote:Op woensdag 23 oktober 2019 10:27 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja dat probeer ik ook. Probeer haar dan uit te leggen dat ze het fout heeft en zeg dat ze dit niet zo kan doen en dan schiet ze in die slachtofferrol en dat trek ik zo slecht. En dan daarna doet ze net alof er niks aan de hand is en dan begrijp ik gewoon niet dat ze niet ziet dat dit gedrag niet zonder gevolgen is.
Het lijkt er op alsof ze er van klaar komt mij op de kast te krijgen en als ze merkt dat het is gelukt ze haar voldoening weer heeft gehad
Dat is het mooiste ja. Als de vrouwtjes zitten te rellen drinken wij een biertje en kijken toe vanaf de zijlijnquote:
Ga dan niet op de kast zitten en gun haar dat lolletje niet. Of doorbreek in elk geval die patronen.quote:Op woensdag 23 oktober 2019 10:27 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Mag het ook koffie zijn?quote:Op woensdag 23 oktober 2019 10:31 schreef MCH het volgende:
[..]
Dat is het mooiste ja. Als de vrouwtjes zitten te rellen drinken wij een biertje en kijken toe vanaf de zijlijn
Nee, moet bier zijn. Liefst zittend op het bankje in de voortuin met de tray ernaast.quote:
Nee want het begint uit het niets. Ze appt: Goedemorgen even bellen?quote:Op woensdag 23 oktober 2019 10:30 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
En negeren als ze zo'n bui heeft is ook geen optie?
Je kan haar niet veranderen hè.quote:Op woensdag 23 oktober 2019 10:27 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe.quote:Op woensdag 23 oktober 2019 10:31 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ga dan niet op de kast zitten en gun haar dat lolletje niet. Of doorbreek in elk geval die patronen.
O ja, Schultenbrau klappen onder je oranje vlaggetjes. Nah, dan sla ik even over.quote:Op woensdag 23 oktober 2019 10:32 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nee, moet bier zijn. Liefst zittend op het bankje in de voortuin met de tray ernaast.
Hoor het aan, zeg dat je het niet met haar eens bent en beëindig het gesprek. En verlaag je niet tot geruzie.quote:
Woon jij in zo'n wijk?quote:Op woensdag 23 oktober 2019 10:32 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nee, moet bier zijn. Liefst zittend op het bankje in de voortuin met de tray ernaast.
Ja dat heb ik net gedaanquote:Op woensdag 23 oktober 2019 10:37 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hoor het aan, zeg dat je het niet met haar eens bent en beëindig het gesprek. En verlaag je niet tot geruzie.
Nieuw?quote:Op woensdag 23 oktober 2019 10:38 schreef scrupuleus het volgende:
Verwelkom hier met een bulderend applaus een nieuwe user voor deze sc
@:Deisyy
Schenk haar wat in!
Prima, consequent blijven herhalen tot voor haar de lol er vanaf is.quote:Op woensdag 23 oktober 2019 10:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja dat heb ik net gedaan![]()
Maar goed.
quote:Op woensdag 23 oktober 2019 10:38 schreef scrupuleus het volgende:
Schenk haar wat in!
Heb zij een kut?quote:Op woensdag 23 oktober 2019 10:38 schreef scrupuleus het volgende:
Schenk haar wat in!
quote:Op woensdag 23 oktober 2019 10:44 schreef MCH het volgende:
[..]
Doe toch eens normaal, je bent al flink wat jaren volwassen
quote:
Met mij toch? In Wuppertal?quote:Op woensdag 23 oktober 2019 10:47 schreef MCH het volgende:
[..]
Mijn droomwens is om eens een dag met jou door te brengen
Als Buda president wordt hoop ik dat hij de mentions afschaft.quote:Op woensdag 23 oktober 2019 10:38 schreef scrupuleus het volgende:
Schenk haar wat in!
Waarom denk je dat dat leuk is?quote:Op woensdag 23 oktober 2019 10:47 schreef MCH het volgende:
[..]
Mijn droomwens is om eens een dag met jou door te brengen
Gisteren hadden ze alweer storingquote:Op woensdag 23 oktober 2019 10:48 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Met mij toch? In Wuppertal?
Ik weet niet of het leuk wordt, ik denk wel fascinerendquote:Op woensdag 23 oktober 2019 10:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Waarom denk je dat dat leuk is?
Ik snap er niks van.quote:Op woensdag 23 oktober 2019 10:50 schreef ieniminimuis het volgende:
En dan verbaasd zijn dat men hier niet meer zoveel post.
Meh denk naar een muur kijken voor mij meer interesse heeft.quote:Op woensdag 23 oktober 2019 10:50 schreef MCH het volgende:
[..]
Ik weet niet of het leuk wordt, ik denk wel fascinerend
Het gaat ook niet om jouquote:Op woensdag 23 oktober 2019 10:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Meh denk naar een muur kijken voor mij meer interesse heeft.
Waarom zeg je datquote:Op woensdag 23 oktober 2019 10:50 schreef ieniminimuis het volgende:
En dan verbaasd zijn dat men hier niet meer zoveel post.
Ach so.quote:Op woensdag 23 oktober 2019 10:52 schreef MCH het volgende:
[..]
Ik heb zo een pagina geliked op Facebook
Ik heb nog niet genoeg koffie op om dit helemaal te doorgrondenquote:Op woensdag 23 oktober 2019 10:55 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik voel me half een lamme tak dat ik een pendelbusticket mee heb gekocht voor m'n loopje in februari, het is 10km fietsen vanaf huis en station is 5km fietsen (maar daarheen goede verbinding met bus). Maar gezien de ervaring van de vorige keer, denk ik dat het beter is als ik m'n energie bewaar voor het lopen.
Gisteren ingeschreven voor een 10km hardloopding in februari, ding vindt plaats in Schoorl, da's zo'n 10km fietsen voor me (aka, dichtbij). Station (vanwaar de pendelbus vertrekt) is 5km de andere kant op, dus pendelbus voelt wat suf.quote:Op woensdag 23 oktober 2019 10:57 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb nog niet genoeg koffie op om dit helemaal te doorgronden
snap ikquote:Op woensdag 23 oktober 2019 11:00 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Gisteren ingeschreven voor een 10km hardloopding in februari, ding vindt plaats in Schoorl, da's zo'n 10km fietsen voor me (aka, dichtbij). Station (vanwaar de pendelbus vertrekt) is 5km de andere kant op, dus pendelbus voelt wat suf.
Maar vorige keer was het stormachtig, was ik nét op tijd voor de start en kon ik bijna mijn fiets niet meer terugvinden op de terugweg. Dat vind ik genoeg reden om te pendelen.
Volgens mij heb ik toen huilend lopen bellen met Joop.quote:Op woensdag 23 oktober 2019 11:04 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
snap ikZeker na zo’n loop een speurtocht moet uitzetten naar je fiets lijkt me nogal frustrerend.
Doet me denken aan de laatste trein missen en de nacht moeten doorbrengen op een stationsbankje. Ook wel eens gehad. Geen pretje. Al was het toen wel zomerquote:Op woensdag 23 oktober 2019 11:06 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik toen huilend lopen bellen met Joop.Uiteindelijk wel gevonden en zonder problemen thuisgekomen, maar koud was het wel.
Ik was 5 minuten zoeken verwijderd van m'n vader bellen om me te komen halen.quote:Op woensdag 23 oktober 2019 11:10 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Doet me denken aan de laatste trein missen en de nacht moeten doorbrengen op een stationsbankje. Ook wel eens gehad. Geen pretje. Al was het toen wel zomer
Hiquote:Op woensdag 23 oktober 2019 11:16 schreef bitterbal het volgende:
arg de de bom is ontploft![]()
Wat een kutkarakter. Het spijt haar maar alleen omdat k gigantisch uit mijn slof ben geschoten
Muisjequote:Op woensdag 23 oktober 2019 11:22 schreef ieniminimuis het volgende:
Je hoeft niet met gezeik van je familie te leven simpelweg omdat het familie is he?
Kan ook dag dag. Familie heeft geen extra rechten omdat ze familie zijn.
Je bent van hetzelfde bouwjaar als scrupuleusquote:Op woensdag 23 oktober 2019 11:22 schreef ieniminimuis het volgende:
Je hoeft niet met gezeik van je familie te leven simpelweg omdat het familie is he?
Kan ook dag dag. Familie heeft geen extra rechten omdat ze familie zijn.
Deze dag is als traag zaad.quote:Op woensdag 23 oktober 2019 11:48 schreef MCH het volgende:
[..]
Je bent van hetzelfde bouwjaar als scrupuleus
Met dat trage zaad van je heb je toch 1 kind weten te makenquote:Op woensdag 23 oktober 2019 11:49 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Deze dag is als traag zaad.
3 zelfs. Je moet je excel bestandje nodig eens bijwerken.quote:Op woensdag 23 oktober 2019 11:52 schreef MCH het volgende:
[..]
Met dat trage zaad van je heb je toch 1 kind weten te maken
Je bent een oude lul hahaquote:Op woensdag 23 oktober 2019 11:52 schreef MCH het volgende:
Ik kan niet geloven dat @:ieniminimuis jonger dan mij is
Maar ik ben veel jonger van geest en lichaamquote:Op woensdag 23 oktober 2019 11:53 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Je bent een oude lul haha
Lol.quote:Op woensdag 23 oktober 2019 11:55 schreef MCH het volgende:
[..]
Maar ik ben veel jonger van geest en lichaam
Misschien moet je eens stoppen met conflicten zoeken.quote:Op woensdag 23 oktober 2019 11:16 schreef bitterbal het volgende:
Wat een kutkarakter. Het spijt haar maar alleen omdat k gigantisch uit mijn slof ben geschoten
Jonkie.quote:Op woensdag 23 oktober 2019 11:55 schreef MCH het volgende:
[..]
Maar ik ben veel jonger van geest en lichaam
Therapie gehad?quote:Op woensdag 23 oktober 2019 11:58 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Misschien moet je eens stoppen met conflicten zoeken.
“Jonger dan mij”quote:Op woensdag 23 oktober 2019 11:52 schreef MCH het volgende:
Ik kan niet geloven dat @:ieniminimuis jonger dan mij is
Waarom praat je tegen jezelf?quote:Op woensdag 23 oktober 2019 11:58 schreef Mariocassius het volgende:
[..]
“Jonger dan mij”![]()
Maat, je moet echt wat aan je beheersing van de Nederlandse taal doen.
Het strookt niet met je ‘ik ben hooggeleid’ act.
Ik zoek ze niet. Das nou het hele probleem.quote:Op woensdag 23 oktober 2019 11:58 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Misschien moet je eens stoppen met conflicten zoeken.
Ben jij nu ook in Den Haag?quote:Op woensdag 23 oktober 2019 11:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ik zoek ze niet. Das nou het hele probleem.
Dat is ook het hele probleem bij jou, gebrek aan zelfinzichtquote:Op woensdag 23 oktober 2019 11:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 23 oktober 2019 12:00 schreef MCH het volgende:
[..]
Dat is ook het hele probleem bij jou, gebrek aan zelfinzicht
@m87quote:Op woensdag 23 oktober 2019 11:59 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Waarom praat je tegen jezelf?
Ja natuurlijk. Waarom zou ik ergens anders zijn?quote:Op woensdag 23 oktober 2019 12:00 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ben jij nu ook in Den Haag?
Dat betwijfel ik.quote:Op woensdag 23 oktober 2019 11:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Geen idee.quote:Op woensdag 23 oktober 2019 12:01 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja natuurlijk. Waarom zou ik ergens anders zijn?
Bij jou het feit dat je in een pauperbuurt op Zuid woont en je school niet hebt afgemaakt.quote:Op woensdag 23 oktober 2019 12:00 schreef MCH het volgende:
[..]
Dat is ook het hele probleem bij jou, gebrek aan zelfinzicht
Twee tentamens voor de boeg. Het gaat bar slecht dus. Ik ben iedere dag in de bieb te vinden.quote:
Mooi kakquote:Op woensdag 23 oktober 2019 12:05 schreef Mariocassius het volgende:
[..]
Twee tentamens voor de boeg. Het gaat bar slecht dus. Ik ben iedere dag in de bieb te vinden.
Maar ja, het moet wel. Je ziet wat er gebeurt als je niet naar school gaat. @:MCH
Zeker.quote:
Moutsmoothiesquote:Op woensdag 23 oktober 2019 12:10 schreef Mariocassius het volgende:
[..]
Zeker.
Ik eet voldoende vezels. Hij komt er altijd mooi uit. Gewoon veel volkoren producten eten, fruit en natuurlijk voldoende drinken.
Bij dat soort is het helemaal zo verkeerd niet om de bom te laten barsten. Ook familie moet zich een beetje normaal gedragen, die band is geen vrijbrief om je frustraties uit te leven op een ander.quote:Op woensdag 23 oktober 2019 11:16 schreef bitterbal het volgende:
Nou ja ik wil mij helemaal niet zo laten gaan natuurlijk. Voel mij nu ook weer schuldig en dat ze misschien wel een punt heeft ofzo.quote:Op woensdag 23 oktober 2019 12:12 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Bij dat soort is het helemaal zo verkeerd niet om de bom te laten barsten. Ook familie moet zich een beetje normaal gedragen, die band is geen vrijbrief om je frustraties uit te leven op een ander.![]()
Hekel aan, dat manipulatieve gekloot.
Mooi.quote:Op woensdag 23 oktober 2019 12:10 schreef Mariocassius het volgende:
[..]
Zeker.
Ik eet voldoende vezels. Hij komt er altijd mooi uit. Gewoon veel volkoren producten eten, fruit en natuurlijk voldoende drinken.
Nu opgehangen want mevrouw had geen zin meer in het gesprek. Ze vond het allemaal niet in orde wat ik zei. Nou goed dan draai ik dus door. Je start het zelfquote:
Echt, negeer het. Dit riekt enorm naar manipulatie om zichzelf ergens beter over te voelen. Naar mijn mening is de enige manier om daarmee om te gaan ijzig kalm blijven en zeggen dat je er niet van gediend bent om tegen gerant te worden.quote:Op woensdag 23 oktober 2019 12:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nou ja ik wil mij helemaal niet zo laten gaan natuurlijk. Voel mij nu ook weer schuldig en dat ze misschien wel een punt heeft ofzo.
Heeft ze niet maar goed zo werkt dat blijkbaar.
Ze appte dat ze dat te denken hoe ze misverstanden positiever kan draaien of zo dus daarom belde ik haar weer. Maar ze ging natuurlijk gewoon verder waar ze gebleven was.
Nah ben echt ontploftHad niet moeten terug bellen.
Even maar laten bezinken dan.quote:Op woensdag 23 oktober 2019 12:19 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nu opgehangen want mevrouw had geen zin meer in het gesprek. Ze vond het allemaal niet in orde wat ik zei. Nou goed dan draai ik dus door. Je start het zelf
Rustaaaggquote:Op woensdag 23 oktober 2019 12:20 schreef IJsdraakje het volgende:
Ze belt maar terug als ze normaal kan communiceren.
Ja dat was ook het planquote:Op woensdag 23 oktober 2019 12:20 schreef IJsdraakje het volgende:
Ze belt maar terug als ze normaal kan communiceren.
* Fogel zet feesthoed opquote:
Mooiquote:Op woensdag 23 oktober 2019 12:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja sorry.Moest het even kwijt :p
* bitterbalgooit een bitterbalquote:Op woensdag 23 oktober 2019 12:25 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
* scrupuleus pakt hem af en rent snel weg
Gij vlegel!quote:Op woensdag 23 oktober 2019 12:25 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
* scrupuleus pakt hem af en rent snel weg
Teveel ruimte voor discussie gelaten waarschijnlijk.quote:Op woensdag 23 oktober 2019 12:22 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja dat was ook het planKeihard gefaald. heb gezegd dat ze dit altijd doet. 1 keer in de zoveel tijd start ze een ruzie en als ze dan niet de gewenste reactie terug krijgt dat ze dan in de slachtofferrol schiet en dat dat niet gezond is. Nou ja dan heb ik het gedaan natuurlijk :p
Zei ook dat als ze zo doet ik geen tijd met haar wil doorbrengen. Dus nu is ze natuurlijk tot op het bot beledigt.
* Fogel vangt bitterbal, doopt in mayo en eet opquote:
Een gefrituurde.quote:Op woensdag 23 oktober 2019 12:27 schreef IJsdraakje het volgende:
Maar welke bitterbal wordt nu gegeten?
Ja in real life ook. Zo uit het niets draait ze ineens om.quote:Op woensdag 23 oktober 2019 12:26 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Teveel ruimte voor discussie gelaten waarschijnlijk.Doet ze het IRL ook? Zo niet dan kan je het nog gooien op "ik vind het niet fijn om dit via de telefoon te doen, dus ik ga nu ophangen" ofzo.
quote:Op woensdag 23 oktober 2019 12:26 schreef Fogel het volgende:
[..]
* Fogel vangt bitterbal, doopt in mayo en eet op
Kán nog steeds met beide...quote:
Grote frituur nodig dan.quote:
Precies. Jou uit je slof laten schieten om dat vervolgens weer tegen je te gebruiken.quote:Op woensdag 23 oktober 2019 12:19 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Echt, negeer het. Dit riekt enorm naar manipulatie om zichzelf ergens beter over te voelen. Naar mijn mening is de enige manier om daarmee om te gaan ijzig kalm blijven en zeggen dat je er niet van gediend bent om tegen gerant te worden.
Ja had ff het idee dat ze blij was dat ik boos was. Maar bij het 2e gesprek was ik nog veel bozer en toen vond ze het niet meer leuk.quote:Op woensdag 23 oktober 2019 12:40 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Precies. Jou uit je slof laten schieten om dat vervolgens weer tegen je te gebruiken.Vervelende spelletjes.
Je zit al helemaal in je rolquote:Op woensdag 23 oktober 2019 12:40 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Precies. Jou uit je slof laten schieten om dat vervolgens weer tegen je te gebruiken.Vervelende spelletjes.
Ja, lekker. Bij voorkeur RIS, evt Baltic porter. Niet zo’n slappe Guinness, al is dat OK zo nu en dan als ik vooral dorst heb.quote:
De BA's van Amundsenquote:Op woensdag 23 oktober 2019 13:03 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ja, lekker. Bij voorkeur RIS, evt Baltic porter. Niet zo’n slappe Guinness, al is dat OK zo nu en dan als ik vooral dorst heb.
Wellicht kun je het hier eens proberen, ik denk wel dat MCH het geil vind als een man met macht deze wil misbruikenquote:
Doe eens wat aan je grammaticaquote:Op woensdag 23 oktober 2019 13:55 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Wellicht kun je het hier eens proberen, ik denk wel dat MCH het geil vind als een man met macht deze wil misbruiken![]()
Niks mis met Guinnessquote:Op woensdag 23 oktober 2019 13:03 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ja, lekker. Bij voorkeur RIS, evt Baltic porter. Niet zo’n slappe Guinness, al is dat OK zo nu en dan als ik vooral dorst heb.
Niet spannend, maar niets mis mee.quote:
Muah, even geen zin in vandaag.quote:
Ik ben ook niet spannend dus is prima voor mijquote:Op woensdag 23 oktober 2019 14:09 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Niet spannend, maar niets mis mee.
Vooruitquote:Op woensdag 23 oktober 2019 14:12 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Muah, even geen zin in vandaag.
Gelukkig is er best veel geinigs in de supermarkt te vinden tegenwoordig.quote:Op woensdag 23 oktober 2019 14:13 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik ben ook niet spannend dus is prima voor mij![]()
![]()
Ik had een superlekkere porter uit IJsland, maar lastig verkrijgbaar enzo. Ik wil gewoon zut uit de supermarkt ofzo, niet te moeilijk, ook dat past bij mij
Ik drink vooral eigenlijk vrij weinig. Eens per maand ofzo?quote:Op woensdag 23 oktober 2019 14:16 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Gelukkig is er best veel geinigs in de supermarkt te vinden tegenwoordig.
Al scheelt het hier wellicht ook dat het lokale aanbod best goed is.
Das kutquote:Op woensdag 23 oktober 2019 14:20 schreef Karzai het volgende:
Opzetborstels van mijn electrische tandenborstel niet meer te krijgen
Pics van je zus?quote:Op woensdag 23 oktober 2019 14:21 schreef Karzai het volgende:
en het ging goed tussen pa en ma, braaf hun taartje gegeten en wat over koetjes en kalfjes gepraat
pa kwam wat eerder en ging ook wat eerder weg opweg naar mijn zus
quote:Op woensdag 23 oktober 2019 14:22 schreef Karzai het volgende:
[..]
ja was er eentje van 7 euro van het kruidvat
Denk dat ik maar weer een nieuwe moet kopen
Dickpics van zijn zusquote:Op woensdag 23 oktober 2019 14:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Hij geeft het niet toe maar die ontvangt hij graag
Dan is het wel extra belangrijk om lekker spul te hebben.quote:Op woensdag 23 oktober 2019 14:19 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik drink vooral eigenlijk vrij weinig. Eens per maand ofzo?
Mijne zal ik maar niet opsturen, zo meteen denk hij nog dat hij zelf een uiterst kleine heeftquote:
quote:Op woensdag 23 oktober 2019 14:27 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Mijne zal ik maar niet opsturen, zo meteen denk hij nog dat hij zelf een uiterst kleine heeft
Ja, mijn zoontje zei het gisterenavond al.quote:Op woensdag 23 oktober 2019 14:25 schreef Karzai het volgende:
Ajax om 7 uur mooie tijd met het bord op schoot voetballen kijken
Hoe doe je dat als je in zon strak pakje op je fiets zit?quote:Op woensdag 23 oktober 2019 14:27 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Mijne zal ik maar niet opsturen, zo meteen denk hij nog dat hij zelf een uiterst kleine heeft
True, maar bedenk me het altijd te laatquote:Op woensdag 23 oktober 2019 14:26 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dan is het wel extra belangrijk om lekker spul te hebben.
Daarom laat ik mijn pakjes altijd op maat maken met extra ruimte aan de voorkant.quote:Op woensdag 23 oktober 2019 14:29 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Hoe doe je dat als je in zon strak pakje op je fiets zit?
Of krimpt ie bij jou ook dan tot pink formaat als je op zadel zit? Heb ik van een vriend gehoord trouwens hoor.
Levert hij ook commentaar tijdens het kijken? (Film eens als je wilt?quote:Op woensdag 23 oktober 2019 14:28 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ja, mijn zoontje zei het gisterenavond al.
Kon hij weer eens kijken.
Dat is hem verboden.quote:Op woensdag 23 oktober 2019 14:30 schreef Molo het volgende:
[..]
Levert hij ook commentaar tijdens het kijken? (Film eens als je wilt?)
Kijk je F1 bij ziggo?quote:Op woensdag 23 oktober 2019 14:32 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Dat is hem verboden.
Gruwelijke hekel heb ik daar aan. Je kijkt en je luistert, maar gaat niet de hele tijd commentaar geven.
Blij dat de F1 later is aanstaande zondag. Zonder kinderen kijken.
En houdt hij zich daar ook aan?quote:Op woensdag 23 oktober 2019 14:32 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Dat is hem verboden.
Gruwelijke hekel heb ik daar aan. Je kijkt en je luistert, maar gaat niet de hele tijd commentaar geven.
Blij dat de F1 later is aanstaande zondag. Zonder kinderen kijken.
Nee, f1tv, met commentaar op engels/sky.quote:
Ik moet hem er regelmatig op wijzen dat ik iets probeer te volgen/kijken......quote:Op woensdag 23 oktober 2019 14:34 schreef Molo het volgende:
[..]
En houdt hij zich daar ook aan?
Kwebbelkous toch die D?
quote:Op woensdag 23 oktober 2019 14:35 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ik moet hem er regelmatig op wijzen dat ik iets probeer te volgen/kijken......
Gelukkigquote:Op woensdag 23 oktober 2019 14:34 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Nee, f1tv, met commentaar op engels/sky.
Its lights out and away we go!
Dan ben je vast geen familie van MCH.quote:Op woensdag 23 oktober 2019 14:19 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik drink vooral eigenlijk vrij weinig. Eens per maand ofzo?
Lolquote:Op woensdag 23 oktober 2019 14:44 schreef Mariocassius het volgende:
[..]
Dan ben je vast geen familie van MCH.
Hoogstens 2 non-alcoholische drankjes per dag. Voor de rest gewoon lekker gezonde schultenbrauquote:
Das een soort j'us d'orange toch?quote:Op woensdag 23 oktober 2019 14:50 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Hoogstens 2 non-alcoholische drankjes per dag. Voor de rest gewoon lekker gezonde schultenbrau
Ahaquote:Op woensdag 23 oktober 2019 14:51 schreef Mariocassius het volgende:
[..]
Ik zie hem niet vaak nuchter posten. Een ouwe zuipschuit is het!
Ik heb weer even pauze genomen, maat. Ik lijd aan concentratieverlies.quote:
Ben aan het werk, en heb hier geen bitterballenquote:
Lekker idd! Speciaal doeleinde?quote:Op woensdag 23 oktober 2019 14:55 schreef Karzai het volgende:
Te veel lekkere dingen in huis ketjang pedis nootjes, pistachenootjes, grillworst met kaas, bitterballen, oude kaas en augurkjes
Man man man, hoe kun je daar blijven werken? Mensonterende praktijken dit!quote:Op woensdag 23 oktober 2019 14:53 schreef Molo het volgende:
[..]
Ben aan het werk, en heb hier geen bitterballen
quote:Op woensdag 23 oktober 2019 14:55 schreef Karzai het volgende:
Straks pannenkoeken bakken en ik heb nog twee gehaktballen, maar die neem ik morgen mee naar het werk
Ja dat lees ik.quote:Op woensdag 23 oktober 2019 14:58 schreef Mariocassius het volgende:
[..]
Karzai houdt wel van lekkere dingen.
Klinkt legitiem!quote:Op woensdag 23 oktober 2019 14:56 schreef Karzai het volgende:
[..]
ik vond mijn keukenkastjes een beetje leeg
Ja!quote:Op woensdag 23 oktober 2019 14:56 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Man man man, hoe kun je daar blijven werken? Mensonterende praktijken dit!
Ja vind de ander niet leuk genoeg of andersom nietquote:Op woensdag 23 oktober 2019 15:06 schreef Mariocassius het volgende:
[..]
Hoe komt het toch dat het niet wil lukken?
Niet de moed opgeven.quote:Op woensdag 23 oktober 2019 15:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja vind de ander niet leuk genoeg of andersom niet
Niks voor mij en moet straks ook werken.quote:Op woensdag 23 oktober 2019 15:16 schreef Mariocassius het volgende:
[..]
Hoop doet leven. Angst doet vrezen.
Ga je vanavond nog voetbal kijken of ie het niks voor jou?
pizza. jij?quote:Op woensdag 23 oktober 2019 15:38 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Wat gaan jullie straks eten?
Ik heb ook nog geen idee. We moeten sowieso nog naar de super want we hebben niet meer genoeg in huis om een volledige maaltijd van te maken.quote:
Oh dat laat ik aan moeders de vrouw over vandaag.quote:Op woensdag 23 oktober 2019 15:42 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb ook nog geen idee. We moeten sowieso nog naar de super want we hebben niet meer genoeg in huis om een volledige maaltijd van te maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |