abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 23 oktober 2019 @ 16:20:25 #76
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_189582386
quote:
17s.gif Op woensdag 23 oktober 2019 16:12 schreef yvonne het volgende:
Nu heb ik de afgelopen jaren emmers slierkjes en bonkjes gelekt maar dat hele symbool is me nog nooit opgevallen. B-)
Dit is de kern van wat ik bedoel.

Werkelijk nog nooit is me dat symbool opgevallen. Boeit me echt werkelijk niets.

Als deze twee die genoemd worden hier blij mee zijn doet het me niets.
Het enige waar ik erg blij mee ben is dat ik in deze tijd geen pluisjes van takken af hoef te schrapen om een slecht werkend absorptie materiaal te verzamelen voor mijn bloed, brokjes en sliertjes.
Het boeit me echt geen ene flikker hoe de verpakking eruit ziet, als het maar fatsoenlijk werkt.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_189582405
"transgenderactivisten", dus dat zijn activisten voor transgenders, die zelf geen transgender zijn. Aha.

Waarom krijgt dat volk aandacht met hun inhumane anti-man anti-vrouw bullshit?

is moedwillige degradatie en ondermijning van sociale cohesie in de samenleving.
pi_189583738
Waar maken mensen zich druk om zeg.

Het lijkt me voor een vrouw al best vervelend als ze haar maandelijkse periode heeft, moet je nagaan hoe het voor een man voelt als hij menstrueert. Als jij dan als niet-vrouw maandverband nodig hebt, is het niet heel fijn als je daar een vrouwelijk symbool ziet. Alsof alleen vrouwen maandverband nodig hebben.
Deze twee hebben gevraagd of Always hun productverpakking wil aanpassen en daar is gehoor aan gegeven. Voor de meeste gebruikers verandert er helemaal niets en voor een kleine minderheid is het product een stuk gebruiksvriendelijker geworden.
pi_189586390
quote:
4s.gif Op dinsdag 22 oktober 2019 21:00 schreef LXIV het volgende:

https://sceptr.net/2019/1(...)awgUDkFvGHg4efb8tdAg

Belachelijk eigenlijk dat er al die jaren assumed werd dat maandverband enkel voor vrouwen bestemd was. Net of alleen vrouwen 1x per maand uit hun geslachtsdelen bloeden en verminderd goed inzetbaar zijn! Een complot van het patriarchaat om vrouwen in een zwakkere positie te duwen. Gelukkig heeft P&G dit beleid losgelaten.
dat marst maar door de instituties

shift-knop defekt
pi_189586683
Waarom moet een transgender maandverband? Sputterpoep?
  woensdag 23 oktober 2019 @ 19:58:17 #81
483379 Repentless
Live fast, on high
pi_189586783
Ik hoop dat er toch ook eens wat bedrijven komen die gewoon een keer de middelvinger opsteken richting dit soort zeikerds.

Daar heb ik veel meer respect voor dan al die knipmessen die uit angst voor omzetverlies of reputatieschade dit soort gestoorde eisen inwilligen.

Voor mij werkt het overigens omgekeerd: juist dat buigen voor zeikerds met non-issues zorgt ervoor dat ik merken minder serieus neem of aantrekkelijk vind.
pi_189589245
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2019 15:55 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]

......

De zwart/wit verdeling tussen man en vrouw in west europa is star en niet kloppend.
Niet voor niets zijn er wereldwijd en door de tijd heen op de wereld meerdere geslachten, variatie daarin.
Hede ten dage kunnen we aantonen dat het soms gewoonweg onder 'anders' valt.
Maar feit blijft dat dat zo kan zijn en dat we zelfs hede ten dage nog niet alles duidlijk hebben daarin.

...
En de rest van Europa is niet star wil je zeggen? Dit is geen persoonlijke aanval, maar ik stoor me er steeds meer aan dat er altijd maar gesproken wordt over West-Europa. Alsof de rest van Europa niet relevant is.
ROBODEMONS..................|:(
pi_189589497
Binnenkort ook geslachtsorganen verbieden want dat is niet gender neutraal. Alleen een gender neutrale poepgat is toegestaan om te hebben.
  Licht Ontvlambaar woensdag 23 oktober 2019 @ 22:30:02 #84
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_189590205
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2019 17:36 schreef BillDauterive het volgende:
Waar maken mensen zich druk om zeg.

Het lijkt me voor een vrouw al best vervelend als ze haar maandelijkse periode heeft, moet je nagaan hoe het voor een man voelt als hij menstrueert. Als jij dan als niet-vrouw maandverband nodig hebt, is het niet heel fijn als je daar een vrouwelijk symbool ziet. Alsof alleen vrouwen maandverband nodig hebben.
Deze twee hebben gevraagd of Always hun productverpakking wil aanpassen en daar is gehoor aan gegeven. Voor de meeste gebruikers verandert er helemaal niets en voor een kleine minderheid is het product een stuk gebruiksvriendelijker geworden.
want ze hebben nu ineens minder buikpijn?

Als mensen zich om zulke dingen druk kunnen maken (beide kanten), dan hebben ze in elk geval geen échte problemen...
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  woensdag 23 oktober 2019 @ 22:35:34 #85
148813 Vader_Aardbei
Stem JA21 in maart!
pi_189590329
quote:
18s.gif Op woensdag 23 oktober 2019 21:38 schreef Morrigan het volgende:

[..]

En de rest van Europa is niet star wil je zeggen? Dit is geen persoonlijke aanval, maar ik stoor me er steeds meer aan dat er altijd maar gesproken wordt over West-Europa. Alsof de rest van Europa niet relevant is.
Wou net zeggen, alsof Zuid en met name Oost Europa zo lekker progressief zijn. :D
  woensdag 23 oktober 2019 @ 22:36:25 #86
468624 SecretHans
Districtscommissaris
pi_189590346
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2019 21:44 schreef TresBon het volgende:

[..]

Het zijn toch geen mannen die lobbyen. Het betreft, dacht ik, vrouwen die zich als man identificeren,
Dan gaan die maar zeiken tegen hun eigen zure sloot dat die zichzelf potverdomme ook maar moet identificeren als man.
  woensdag 23 oktober 2019 @ 22:44:48 #87
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_189590502
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2019 21:44 schreef TresBon het volgende:

[..]

Het zijn toch geen mannen die lobbyen. Het betreft, dacht ik, vrouwen die zich als man identificeren, al dan niet hormoontherapie ondergaan, maar nog steeds ongesteld worden. Ze willen alleen niet teveel geconfronteerd worden met het feit dat menstruatie nogal vrouwelijk is.
Dan roppen ze die baarmoeder er maar uit.
Zeikwijven.
Haters everywhere but I don't really care.
  woensdag 23 oktober 2019 @ 22:46:31 #88
486092 Zilverberk
Neem ook een abo!
pi_189590533
quote:
1s.gif Op woensdag 23 oktober 2019 22:44 schreef matthijst het volgende:

[..]

Dan roppen ze die baarmoeder er maar uit.
Zeikwijven.
Da's nogal een operatie. Dat doe je niet zomaar - sterker nog, ik denk dat je er een goede klus aan hebt om de gynaecoloog te overtuigen.
  woensdag 23 oktober 2019 @ 22:56:24 #89
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_189590700
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2019 22:46 schreef Zilverberk het volgende:

[..]

Da's nogal een operatie. Dat doe je niet zomaar - sterker nog, ik denk dat je er een goede klus aan hebt om de gynaecoloog te overtuigen.
Ik heb het over vrouwen die zich man voelen :)
Lijkt me onderdeel van zo’n transitie.
https://www.gelreziekenhu(...)ij-transgenders.html
Haters everywhere but I don't really care.
  woensdag 23 oktober 2019 @ 23:01:49 #90
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_189590789
quote:
18s.gif Op woensdag 23 oktober 2019 21:38 schreef Morrigan het volgende:

[..]

En de rest van Europa is niet star wil je zeggen? Dit is geen persoonlijke aanval, maar ik stoor me er steeds meer aan dat er altijd maar gesproken wordt over West-Europa. Alsof de rest van Europa niet relevant is.
We wonen in West Europa. Daarmee delen we de meeste cultuur en geschiedenis.

De rest van Europa is wel degelijk relevant. De rest van de wereld ook.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
  woensdag 23 oktober 2019 @ 23:02:38 #91
486092 Zilverberk
Neem ook een abo!
pi_189590808
quote:
1s.gif Op woensdag 23 oktober 2019 22:56 schreef matthijst het volgende:

[..]

Ik heb het over vrouwen die zich man voelen :)
Lijkt me onderdeel van zo’n transitie.
https://www.gelreziekenhu(...)ij-transgenders.html
Volgens mij is de operatie niet verplicht.

Vroger wel, want toen kreeg je geen 'm' in je paspoort als je geen bewijs aanleverde van alle operaties. Gelukkig bemoeit de overheid zich nu wat minder met medische gegevens van transgenders.
  woensdag 23 oktober 2019 @ 23:09:07 #92
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_189590905
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2019 22:35 schreef Vader_Aardbei het volgende:

[..]

Wou net zeggen, alsof Zuid en met name Oost Europa zo lekker progressief zijn. :D
Je noemt oeroude geslachten progressief?

Gaan potjandorie terug tot voor onze jaartelling in een heel aantal gevallen. Vc.
Wil je het over heel Europa hebben met niet teveel woorden, geen enorm boekwerk?

Dan geld dit. Toen monotheisme zijn intrede deed op onze gronden vernauwde we naar twee geslachten en kwam de focus op hetero zijn. Die twee gaan hand in hand in de geschiedenis van geheel Europa.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_189591009
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2019 23:01 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]

We wonen in West Europa. Daarmee delen we de meeste cultuur en geschiedenis.

De rest van Europa is wel degelijk relevant. De rest van de wereld ook.
En toch denk ik dat ik me meer thuisvoel in Denemarken dan in Frankrijk. Maar goed, dat is erg offtopic.

Verder weet ik dat er culturen zijn (geweest) die bijvoorbeeld meerdere geslachten kenden, maar een groot deel van de wereld heeft toch echt star beeld over de verdeling tussen man en vrouw. Dat is niet typisch West-Europa. En misschien bedoelde je het helemaal niet zo.
ROBODEMONS..................|:(
pi_189591069
quote:
“Er zijn niet-binaire en transgendermensen die nog steeds uw producten moeten gebruiken, weet je”
Moet van wie?
Conscience do cost.
  woensdag 23 oktober 2019 @ 23:21:11 #95
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_189591104
quote:
15s.gif Op woensdag 23 oktober 2019 23:15 schreef Morrigan het volgende:

[..]

En toch denk ik dat ik me meer thuisvoel in Denemarken dan in Frankrijk. Maar goed, dat is erg offtopic.

Verder weet ik dat er culturen zijn (geweest) die bijvoorbeeld meerdere geslachten kenden, maar een groot deel van de wereld heeft toch echt star beeld over de verdeling tussen man en vrouw. Dat is niet typisch West-Europa. En misschien bedoelde je het helemaal niet zo.
Denemarken is de overgang tussen west en noord Europa. Wij hier hebben daar idd meer wortels liggen.

Frankrijk is een apart geval. Ligt geogragisch in West Europa en in zuid Europa.
De relatie tussen onze gordel en noordelijker heeft een lange en moeizame geschiedenis met Frankrijk.
Er bestaat nu niet voor niets Belgie, die half Neerlands is en half Frans. Een soort van bufferzone.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
  woensdag 23 oktober 2019 @ 23:23:00 #96
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_189591132
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2019 23:02 schreef Zilverberk het volgende:

[..]

Volgens mij is de operatie niet verplicht.

Vroger wel, want toen kreeg je geen 'm' in je paspoort als je geen bewijs aanleverde van alle operaties. Gelukkig bemoeit de overheid zich nu wat minder met medische gegevens van transgenders.
Ja, nu ga je in plaats van naar de OK gewoon huilen dat je tere mannenzieltje het echt niet aan kan, zo’n vrouwensymbool op je maandverbandverpakking :7
Haters everywhere but I don't really care.
pi_189591243
Gaap. Koffie. En door.
pi_189591738
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2019 23:21 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]

Denemarken is de overgang tussen west en noord Europa. Wij hier hebben daar idd meer wortels liggen.

Frankrijk is een apart geval. Ligt geogragisch in West Europa en in zuid Europa.
De relatie tussen onze gordel en noordelijker heeft een lange en moeizame geschiedenis met Frankrijk.
Er bestaat nu niet voor niets Belgie, die half Neerlands is en half Frans. Een soort van bufferzone.
Dat bedoel ik dus. Denemarken ligt in Noord-Europa, maar qua cultuur lijkt het meer op Nederland dan Frankrijk. Wat net als Nederland in West-Europa ligt. Spreken over West-Europa is dan ook eerder van toepassing wanneer je het hebt over geografie of klimaat dan over cultuur.

Maar goed, dit heeft niks meer met het onderwerp te maken. :P
ROBODEMONS..................|:(
pi_189592009
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2019 23:21 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]

Denemarken is de overgang tussen west en noord Europa. Wij hier hebben daar idd meer wortels liggen.

Frankrijk is een apart geval. Ligt geogragisch in West Europa en in zuid Europa.
De relatie tussen onze gordel en noordelijker heeft een lange en moeizame geschiedenis met Frankrijk.
Er bestaat nu niet voor niets Belgie, die half Neerlands is en half Frans. Een soort van bufferzone.
de Bourgondiërs komen toch echt uit Denemarken, *;
pi_189592043
quote:
10s.gif Op donderdag 24 oktober 2019 00:00 schreef Morrigan het volgende:

[..]

Dat bedoel ik dus. Denemarken ligt in Noord-Europa, maar qua cultuur lijkt het meer op Nederland dan Frankrijk. Wat net als Nederland in West-Europa ligt. Spreken over West-Europa is dan ook eerder van toepassing wanneer je het hebt over geografie of klimaat dan over cultuur.

Maar goed, dit heeft niks meer met het onderwerp te maken. :P
:{w Wij Nederlanders stammen af van een groot en slim volk, onze banden lagen tot 1400 altijd positief naar het noorden gericht. Het zuiden kwam hier binnenvallen. Kwamen altijd halen.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')