Ik ben niet zo'n smetvrees type maar toiletten in wegrestaurants zijn inderdaad een grote NO-NO.quote:Op dinsdag 22 oktober 2019 10:19 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dat overkomt mij vooral in wegrestaurants waar je even snel een drol moet draaien als je onderweg bent naar je vakantieadres.
Haha. Die fout heb ik ook wel eens gemaakt!quote:Op dinsdag 22 oktober 2019 09:47 schreef Weltschmerz het volgende:
Benieuwd hoe dit nieuws in Vlaanderen ontvangen wordt.
Donald Duck?quote:Op dinsdag 22 oktober 2019 09:43 schreef KoosVogels het volgende:
Ik schijt ook liever thuis. Heerlijk man, m'n eigen potje met daarnaast m'n vertrouwde stapeltje tijdschriften.
Ik heb het idee dat de wc's in de treinen wel iets op vooruit zijn gegaan.quote:Op dinsdag 22 oktober 2019 11:26 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Dit idd, op het werk is het goed geregeld. Het OV en en café's zijn een drama.
Ik mis nog het indringend aanstaren van voorbijgangers.quote:Op dinsdag 22 oktober 2019 15:53 schreef Hathor het volgende:
Ik poep alleen in de bosjes om mijn terrein af te bakenen, en terwijl ik poep schreeuw ik zo luid mogelijk om mijn dominantie te etaleren.
Ik snap dat niet. Ik heb doordeweeks een vrij regelmatig leven en schijt gewoon 's ochtends na de 1e mok koffie. Voor het douchen dus dan ben ik lekker schoon voor het geval de Belgische collega wil poepen.quote:Op dinsdag 22 oktober 2019 13:58 schreef LXIV het volgende:
[..]
Haha. Die fout heb ik ook wel eens gemaakt!
Verder wacht ik juist vaak tot ik op mijn werk ben. Eerst een bakje koffie drinken, wachten tot de aandrang zich voldoende heeft opgebouwd, mobieltje genoeg opgeladen is, en dan lekker 30 minuten poepen daar. Heerlijk.
Dat is wel heel klinischquote:Op dinsdag 22 oktober 2019 19:46 schreef girlnextdoor. het volgende:
Als je moet poepen moet je. Een toilet dient om die drol af te voeren. Of het nu op het werk is, thuis of in een andere setting.
Klopt. Maar ik word gestoord van die discussie elke keer (ironisch genoeg in 90% van de gevallen gevoerd door vrouwen). Als vrouw kan ik echt niet begrijpen wat er zo erg is aan poepen op het werk. Het is het meest natuurlijke proces wat er is.quote:
[quote]quote:Op dinsdag 22 oktober 2019 18:30 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Ik snap dat niet. Ik heb doordeweeks een vrij regelmatig leven en schijt gewoon 's ochtends na de 1e mok koffie. Voor het douchen dus dan ben ik lekker schoon voor het geval de Belgische collega wil poepen.
Dan vraag je toch gewoon waarom diegene zo vaak naar de pot gaat en/of waarom dat zo lang duurt? Misschien heeft de beste man/vrouw/whatever wel eoa medische aandoening.quote:“Ik heb in het verleden meegemaakt dat een medewerker meerdere keren per dag, gemiddeld vijftien minuten naar de WC ging. Na lang wikken en wegen, is er toen besloten iets van te zeggen. Tot op de dag van vandaag weet ik nog steeds niet wat er zich op dat toilet heeft afgespeeld. Misschien wil ik het ook liever niet weten…”
Lekker pleunen op de pot zeker?quote:Op dinsdag 22 oktober 2019 20:48 schreef Pleun2011 het volgende:
Ik ben geen vrouw en vind het heerlijk poepen op werk. Komt doordat ik een invalidentoilet gebruik dat veel collega's niet kennen. Het is prettig ruim en je hebt nog een armsteun ook waar je comfortabel op kan leunen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |