We zijn blij dat je terug bent. En hopen dat je niet meteen weer dingen gaat doen waardoor je mogelijk weer lange tijd weg gaat zijnquote:
Deze modquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 14:42 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
We zijn blij dat je terug bent. En hopen dat je niet meteen weer dingen gaat doen waardoor je mogelijk weer lange tijd weg gaat zijn
Moderatie is ook te voorkomenquote:Op dinsdag 29 december 2020 22:09 schreef BoneThugss het volgende:
Hallo vrienden![]()
Ik vind dat er weer goed gemodereerd is jwz
Dat klopt maar dan is jullie functie overbodig natuurlijk jwzquote:Op dinsdag 29 december 2020 22:34 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Moderatie is ook te voorkomen
Aangepast en geliketquote:Op vrijdag 29 januari 2021 21:51 schreef tong80 het volgende:
Moet zijn 'Likefunctie'
JUI / Ik juich voor de likefunctie.......!
quote:Op woensdag 17 februari 2021 10:41 schreef Lord_Vetinari het volgende:
JUI / Titia Hogendoorn
Ik dacht dat we hier B&H voor hadden?
Waar bemoei jij je mee? De mods/fa's bepalen zelf wel of dit een tijdelijk forum blijft of niet. Ga je lekker ergens anders mee bezighouden.quote:Op zondag 2 mei 2021 00:50 schreef Phoenyx-God het volgende:
Waarom staat dit forum nog in tijdelijke fora?
Phoenyx-Modquote:Op zondag 27 juni 2021 21:21 schreef okselzweet het volgende:
[..]
Waar bemoei jij je mee? De mods/fa's bepalen zelf wel of dit een tijdelijk forum blijft of niet. Ga je lekker ergens anders mee bezighouden.
@:jochemsjakie @:icecreamsandwich
quote:Op woensdag 11 augustus 2021 20:28 schreef #ANONIEM het volgende:
Complimenten voor de mods van JUI. Het is gelukt om van een tijdelijk forum een blijvend icoon te maken met dagelijks nieuwe interessante topics. Ik geef mijn ongelijk niet graag toe, maar wat een een enorm succes is JUICH!
En als ik het wil sluiten ookquote:Op zaterdag 20 november 2021 15:21 schreef Rozevla het volgende:
Waarom mijn topic sluiten ?
Als ik wil juichen voor rellen moet ik dat zelf weten ?
@:plompzakker
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |