Weggezakt omdat er niemand in postquote:Op dinsdag 3 december 2019 13:36 schreef nogeenoudebekende het volgende:
Zou die gesneuveld zijn in de ontgroening?
quote:
Goede SCquote:Op dinsdag 3 december 2019 13:38 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Weggezakt omdat er niemand in post
Als je belooft niet meer met ziektes te schelden haal ik het wegquote:Op dinsdag 3 december 2019 22:11 schreef Aiciu het volgende:
Haal mijn reactie over Juve eens weg.
Ik vind het storend om die woorden onder mijn naam te zien.
Ik zal nooit positief spreken over Juventus en dat weet iedereen.
Ik ben arts en heb die diagnose nou eenmaal gesteldquote:Op dinsdag 3 december 2019 22:12 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Als je belooft niet meer met ziektes te schelden haal ik het weg
Zo ga ik het echt niet weghalen.quote:Op dinsdag 3 december 2019 22:13 schreef Aiciu het volgende:
[..]
Ik ben arts en heb die diagnose nou eenmaal gesteld
Haal gewoon die post weg.quote:Op dinsdag 3 december 2019 22:14 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Zo ga ik het echt niet weghalen.
Gewoon ophouden met ziektes en ik wil het best weghalen. Je mag daarnaast ook best je mening geven over Juventus zonder ziektes
Helemaal met je eens!quote:Op dinsdag 31 maart 2020 23:58 schreef squatt3r het volgende:
Feedback: echt een goed subforum, met kwaliteit en veel actieve originele users en bovenal echt FOK!waardig. Dank dat dit subforum bestaat en zo goed en kundig wordt gemodereerd.
Moet ik hem terug naar klb schoppen?quote:
Dan gaat ie dichtquote:Op woensdag 6 mei 2020 19:32 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Moet ik hem terug naar klb schoppen?
quote:
Mag het topic dicht hier was het niet voor bedoelt. Ben een beetje verontwaardigd...quote:
Hij is al terugquote:Op maandag 8 juni 2020 16:49 schreef Fernweh het volgende:
[..]
[..]
Mag het topic dicht hier was het niet voor bedoelt. Ben een beetje verontwaardigd...
Vond het gewoon apart ik maakte een topic in klb en opeens staat hij in juichbaak, wat toch het tegenovergestelde is van een klachtenforum.quote:
Nee omdat het zal ontaarden in het zoveelste reltopic.quote:Op donderdag 2 juli 2020 13:32 schreef De_Onnoembare het volgende:
Je mag niet juichen dat wij de slavernij hebben afgeschaft?
Past niet in het BLM-Wij-zijn-zo-slecht plaatje?
Knap dat je in de toekomst kan kijken. Moet je wat mee doen.quote:Op donderdag 2 juli 2020 15:37 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Nee omdat het zal ontaarden in het zoveelste reltopic.
Daarom hebben ze mij ook mod gemaaktquote:Op donderdag 2 juli 2020 15:58 schreef De_Onnoembare het volgende:
[..]
Knap dat je in de toekomst kan kijken. Moet je wat mee doen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |