quote:
Op vrijdag 25 oktober 2019 11:18 schreef Daboman het volgende:[..]
Ik dacht er in de eerste instantie ook zo over, maar als je verder leest zie je dat hij toch wel wat initiatief neemt. Hij stelt in ieder geval vragen. Daarnaast zag ik dat er sprake was van valse beschuldigingen. Lijkt me toch wel een dingetje. Als iemand nieuw is en een fout maakt, wordt dat meestal geaccepteerd als bedrijfsrisico. Maar als hij van niets weet, en wanneer de documentatie gepakt wordt om te kijken of het ook echt zijn fout was en er blijkt niets van hem in te staan, dan vind ik dat best een sterk argument.
He, tuurlijk, het komt van beide kanten.
Ik heb inderdaad gevraagd betreft de mailing, het leek mij namelijk zo, dat wanneer er een bepaalde mail met informatie over nieuwe orders en klanten die in het rood staan bepaalde toestemming gevraagd moet worden, ook voor mij van belang is, aangezien ik dus orders in het systeem zet. Dat heb ik aangeven en kreeg daarop dat ze eerst maar eens moesten zien hoe lang ik er nog zat, want anders had het toch geen zin.
Daarop was de vacature ook nog online. Ja, dan zakt natuurlijk de motivatie wel weg... Wellicht dat het dan allemaal bergafwaarts gegaan is... Want dan zakt de moed mij wel in de schoenen, want ik wil er best voor gaan, maar als het niet wederzijds is..
Bedoel, je neemt toch iemand aan met de insteek dat iemand wil blijven? Had als het me niet leuk leek, ook niet gesolliciteerd.