abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_189551800
Deel 6 voor Gold Rush :)
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_189551807
Vandaag de eerste afleveringen van seizoen 10 op de Nederlandse Discovery Channel.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_189552184
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2019 20:09 schreef Ace1 het volgende:
Net eerste aflevering van seizoen 10 gekeken... Wel bizar.. Tony doet er een paar seizoenen over om die tweede dredge naar Eureka creek te krijgen, en nu mag ie er niet minen :')
Je vraagt je toch af waarom ze er pas op het laatste moment achter komen dat hun vergunning niet verlengd wordt. Als je weet dat die binnen het jaar verloopt, ga je daar toch eerst achteraan voordat je miljoenen in een dredge gooit.
Maar het schijnt dat in dat hele gebied niemand meer een vergunning verlengd krijgt door gedoe met de oorspronkelijke stammen die er woonden voordat de Europeanen/Amerikanen de boel kwamen verzieken.
https://thenarwhal.ca/gol(...)eaking-havoc-rivers/

Al zal het voor de show nog wel eens extra aangedikt zijn qua drama. Blijft toch jammer dat je daar zo doorheen moet kijken.
Yukon Gold was wat dat betreft leuker om te kijken.
Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin
pi_189552332
Wat was Yukon Gold ook alweer?
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_189552375
Ik vind het wel leuk. Altijd wel beetje de sympathie voor Parker, ook grappig dat Tony een kaaskop is trouwens.
Whatever...
pi_189552643
quote:
1s.gif Op maandag 21 oktober 2019 20:03 schreef StateOfMind het volgende:
Wat was Yukon Gold ook alweer?
Was altijd op national geografic, al een tijdje niet gezien trouwens.
Oude user in een nieuw jasje.
pi_189552739
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2019 20:18 schreef pitebuell85 het volgende:

[..]

Was altijd op national geografic, al een tijdje niet gezien trouwens.
Nu gaat mij weer iets dagen ja :Y
Is idd al een hele tijd niet meer te zien.
Was ook een stuk minder scripted, althans zo leek het.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_189552794
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2019 20:18 schreef pitebuell85 het volgende:

[..]

Was altijd op national geografic, al een tijdje niet gezien trouwens.
In 2017 gecanceld helaas. Zijn 5 seizoenen van.
Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin
  Moderator / FOK!Fotograaf maandag 28 oktober 2019 @ 22:17:15 #9
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_189676151
Blijft vermakelijk :Y
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_189965829
White Water heeft ook weer een nieuw seizoen gekregen zag ik. Zag alleen de eerste paar secondes waarin gesproken werd over een terugblik en een vooruitblik. Beiden vind ik niet erg interessant.

Ik wil best wel geloven dat het goudpercentage van de nooit ontgonnen goudvoorraad onder een rivier hoger is dan die op het droge land maar als je in 1 seizoen maar enkele vierkante meters daarvan kan ontginnen dan lijkt het me al bij voorbaat kansloos.
pi_189995054
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 november 2019 04:51 schreef Braindead2000 het volgende:
White Water heeft ook weer een nieuw seizoen gekregen zag ik. Zag alleen de eerste paar secondes waarin gesproken werd over een terugblik en een vooruitblik. Beiden vind ik niet erg interessant.

Ik wil best wel geloven dat het goudpercentage van de nooit ontgonnen goudvoorraad onder een rivier hoger is dan die op het droge land maar als je in 1 seizoen maar enkele vierkante meters daarvan kan ontginnen dan lijkt het me al bij voorbaat kansloos.
Dat is echt compleet kansloos ja
pi_189995072
Waar is sluicifer heen trouwens? Vind het tot nu toe wel 3en leuk seizoen.
  Moderator zondag 17 november 2019 @ 22:21:46 #13
42184 crew  DaMart
pi_189995654
quote:
0s.gif Op zondag 17 november 2019 21:55 schreef BEFEM het volgende:
Waar is sluicifer heen trouwens? Vind het tot nu toe wel 3en leuk seizoen.
Stond die vorig seizoen niet in brand? Misschien dat ze hem nog niet hebben kunnen repareren dan.
Winterwonderland (een kerstverhaal) | Gevangen in sepia (kort verhaal)
Forumsmileys | Het is patat!
  Moderator / FOK!Fotograaf zondag 17 november 2019 @ 22:23:49 #14
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_189995704
Wel nice dat monster red terug is *O*
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_189999872
quote:
1s.gif Op zondag 17 november 2019 22:21 schreef DaMart het volgende:

[..]

Stond die vorig seizoen niet in brand? Misschien dat ze hem nog niet hebben kunnen repareren dan.
Maar is wel raar. Gaan ze het seizoen in met minder dan de helft aan sluice capaciteit...
  Moderator maandag 18 november 2019 @ 08:16:36 #16
42184 crew  DaMart
pi_190000048
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2019 07:57 schreef BEFEM het volgende:

[..]

Maar is wel raar. Gaan ze het seizoen in met minder dan de helft aan sluice capaciteit...
Eens. Helemaal omdat hij heel veel grond wil verwerken dit seizoen.
Winterwonderland (een kerstverhaal) | Gevangen in sepia (kort verhaal)
Forumsmileys | Het is patat!
pi_190320075
Goede aflevering. Grappig om een buitenstaander te zien.
pi_190334783
quote:
1s.gif Op maandag 21 oktober 2019 20:03 schreef StateOfMind het volgende:
Wat was Yukon Gold ook alweer?
Dat was het beste gold mining programma. Gold Rush is gewoon een en al uitgemolken en te ver gescript.
pi_190338763
Het is een beetje uitgekauwd aan het worden als je het mij vraagt.. het blijft trouwens nog net ok. Beter als andere programma’s. Like of ik de 10 duizendste auto die verbouwd gaat worden wil zien.

Boeit me niet al teveel. Maarja dat is een beetje discovery eigen en NG. Veel herhalingen ook. Een echt leuk nieuw programma wat ze niet al 10x herhaald hebben is er ook niet echt
Do what you love, love what you do!
pi_190339211
Ik kijk Gold Rush ook alleen nog maar als het er toevallig op is. Ik ga al lang niet meer klaar zitten voor de wekelijkse nieuwe aflevering; ze worden toch idd tot treurens toe herhaald.

Jammer idd dat beide zenders zelden nog echt interessante programma's of docu's hebben, zoals vroeger (voordat al die scripted reality shit een enorme toevlucht nam).
Met History Channel als absolute dieptepunt: wat een bagger is dat.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_190339244
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2019 06:40 schreef kree het volgende:
Het is een beetje uitgekauwd aan het worden als je het mij vraagt.. het blijft trouwens nog net ok. Beter als andere programma’s. Like of ik de 10 duizendste auto die verbouwd gaat worden wil zien.

Boeit me niet al teveel. Maarja dat is een beetje discovery eigen en NG. Veel herhalingen ook. Een echt leuk nieuw programma wat ze niet al 10x herhaald hebben is er ook niet echt
Extreme engeneering en flight disaster kunnen mij nog steeds wel boeien
En op geograpic is een serie over genius, serie over Einstein leek mij best wel interesant.
pi_190339257
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2019 08:27 schreef Klepper272 het volgende:

[..]

Extreme engeneering en flight disaster kunnen mij nog steeds wel boeien
En op geograpic is een serie over genius, serie over Einstein leek mij best wel interesant.
Ook voor het grootste deel herhaald al. Hoewel het ok programma’s zijn.
Do what you love, love what you do!
pi_191195838
Nog mensen hier die seizoen 10 volgen? Ik vind het wel weer een leuk seizoen.

Rick en z'n crew beginnen zolangzamerhand de nieuwe Hoffmans te worden.
  Moderator / FOK!Fotograaf zaterdag 25 januari 2020 @ 22:42:11 #24
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_191195923
quote:
10s.gif Op zaterdag 25 januari 2020 22:36 schreef Gehrman het volgende:
Nog mensen hier die seizoen 10 volgen? Ik vind het wel weer een leuk seizoen.

Rick en z'n crew beginnen zolangzamerhand de nieuwe Hoffmans te worden.
Haha ja 🎉🎉
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_191196135
Ik volg het nog. Hoewel het is een beetje meer van hetzelfde wel aan het worden ook.
Do what you love, love what you do!
pi_191196487
Ik kijk nog wel, maar ik begin het nu wel meer van hetzelfde worden. Je merkt ook dat Toni en Parker niet meer zo vreselijk in paniek raken als er iets mis gaat. Ze vinden altijd wel een oplossing en verlies lijken ze niet zo erg te vinden. Ze hebben inmiddels genoeg. Rick zit nog in de fase met schulden en angst dat hij niet genoeg goud vindt om de kosten te dekken.
Niets van dit alles is een wezensvreemde ontmoeting tussen een jij en een ik, zodat we nooit of te nimmer zullen weten wie die jij is en wie die ik.
pi_191198969
quote:
10s.gif Op zaterdag 25 januari 2020 22:36 schreef Gehrman het volgende:
Nog mensen hier die seizoen 10 volgen? Ik vind het wel weer een leuk seizoen.

Rick en z'n crew beginnen zolangzamerhand de nieuwe Hoffmans te worden.
Ik snap niet dat Rick daar intrapte met al zijn ervaring. Ik had in het begin al mijn twijfels toen die landeigenaar een pot met joekels van goldnuggets aan Rick liet zien in de hoop dat hij een claim nam op dat stuk grond. Ik had gelijk al het vermoeden dat het een waardeloos stuk grond was.

Todd Hoffman is daar ook 1 of meerdere keren ingetrapt, toen hij in de VS ging minen bijvoorbeeld.
pi_191199048
Tony is natuurlijk een goldminer met decennia ervaring en ook Parker is zeer ervaren.
Rick zou intussen toch ook wel beter moeten weten.

Maar hou in het achterhoofd dat dit scripted reality is.
Als alles bij iedereen koek en ei zou zijn en op rolletjes zou lopen, dan keek er geen hond na.
Ze krijgen allemaal voor Gold Rush een zeer royaal salaris, naast hun gouddelverij.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_191199062
Waar zijn de dredges van tony gebleven. Vooral die nieuwe die hij operationeel wilde maken daar heeft hij miljoenen aan besteed. :D
  Moderator zondag 26 januari 2020 @ 09:16:58 #30
42184 crew  DaMart
pi_191199209
quote:
0s.gif Op zondag 26 januari 2020 08:46 schreef Basp1 het volgende:
Waar zijn de dredges van tony gebleven. Vooral die nieuwe die hij operationeel wilde maken daar heeft hij miljoenen aan besteed. :D
Die staan niks te doen omdat hij dit seizoen geen vergunning heeft gekregen voor die grond.
Winterwonderland (een kerstverhaal) | Gevangen in sepia (kort verhaal)
Forumsmileys | Het is patat!
pi_191199218
quote:
0s.gif Op zondag 26 januari 2020 08:46 schreef Basp1 het volgende:
Waar zijn de dredges van tony gebleven. Vooral die nieuwe die hij operationeel wilde maken daar heeft hij miljoenen aan besteed. :D
Vooral die tweede, die heeft hem een hoop geld gekost en heeft hij nog nooit gebruikt.
pi_191199298
In White Water hebben ze het traditionele wegen van het gewonnen goud aan het eind van de uitzending maar geschrapt. :+
pi_191199301
quote:
1s.gif Op zondag 26 januari 2020 09:16 schreef DaMart het volgende:

[..]

Die staan niks te doen omdat hij dit seizoen geen vergunning heeft gekregen voor die grond.
Dat verlopen van vergunning zie je toch aankomen daarop anticipeer je als ondernemer als die vergunningen ongeveer het belangrijkste stukje van je bedrijfsvoering is. :D
pi_191199335
quote:
0s.gif Op zondag 26 januari 2020 09:25 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Dat verlopen van vergunning zie je toch aankomen daarop anticipeer je als ondernemer als die vergunningen ongeveer het belangrijkste stukje van je bedrijfsvoering is. :D
Dat vroeg ik me ook al af, hoe dat werkt met die watervergunningen. Las ergens dat het vermoedelijk te maken heeft met een voorval in een eerder seizoen waar een werknemer van Tony lachend een litertje benzine in de brand stak met rechtszaken als gevolg.
pi_191199426
quote:
0s.gif Op zondag 26 januari 2020 09:29 schreef Braindead2000 het volgende:

[..]

Dat vroeg ik me ook al af, hoe dat werkt met die watervergunningen. Las ergens dat het vermoedelijk te maken heeft met een voorval in een eerder seizoen waar een werknemer van Tony lachend een litertje benzine in de brand stak met rechtszaken als gevolg.
Nee, de hele regio heeft geen verlenging gekregen. Heeft te maken met beleid van de regering te maken en allerlei bureaucratische onzin.

https://www.reddit.com/r/(...)icense_in_the_yukon/

quote:
It is hard to renew in the Indian river valley. It is complicated as the hold up is the Waterboard which is independent of the gov't and composed of members of the territorial gov't, the federal gov't and the local 1st nations.

Indian river valley was recently classified as wetlands, argument is over restoration in part. The water board and territorial gov't got in a bit of a pissing match a few years ago over the license for another miner, Northern Exposures in the Indian river valley. Gov't approved and water board rejected the project. Gov't ended up suing the waterboard (and won) because waterboard in that case had exceeded their authority. Gov't and water board have since signed a MOU that supposedly clarifies jurisdictional authority but upon reading it its still clear as mud.

By the way Northern Exposures is big Al from Yukon Gold fame

Now it seems the waterboard is in delay mode, ask for more info, get it then ask for some more. can't get sued for your decision if you never make it.

If you want to read up on it, this is the application for the water license Parker is waiting for on the Ken/Stuart land
Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin
pi_191199507
quote:
0s.gif Op zondag 26 januari 2020 09:44 schreef Asschen_sukar het volgende:

[..]

Nee, de hele regio heeft geen verlenging gekregen. Heeft te maken met beleid van de regering te maken en allerlei bureaucratische onzin.

https://www.reddit.com/r/(...)icense_in_the_yukon/
[..]

Wat betekent dat? In het verleden verleende tijdelijke vergunningen over waterrechten zijn nog wel geldig maar nieuwe aanvragen worden afgewezen?
pi_191199858
quote:
0s.gif Op zondag 26 januari 2020 09:25 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Dat verlopen van vergunning zie je toch aankomen daarop anticipeer je als ondernemer als die vergunningen ongeveer het belangrijkste stukje van je bedrijfsvoering is. :D
De vergunningen werden altijd verlengd volgens mij, maar nu ineens niet meer. Daarom is het nu zoeken naar nieuwe plekken en zsm de plekken uitnutten totdat de vergunningen stoppen.
Niets van dit alles is een wezensvreemde ontmoeting tussen een jij en een ik, zodat we nooit of te nimmer zullen weten wie die jij is en wie die ik.
pi_191200100
quote:
0s.gif Op zondag 26 januari 2020 10:46 schreef Injetta het volgende:

[..]

De vergunningen werden altijd verlengd volgens mij, maar nu ineens niet meer. Daarom is het nu zoeken naar nieuwe plekken en zsm de plekken uitnutten totdat de vergunningen stoppen.
Ik denk dat het eerder maar een kleine administratieve handeling was om je watervergunning te verlengen en kon je ervan uitgaan dat hij verlengd werd en dat dat nu anders is.
pi_191200129
Verklaard ook waarom Parker alles in dit seizoen in 1 keer wil opgraven: Hij kan wel een claim hebben voor meerdere jaren maar goed mogelijk dat de watervergunningen eerder aflopen.
pi_191200242
quote:
0s.gif Op zondag 26 januari 2020 11:06 schreef Braindead2000 het volgende:
Verklaard ook waarom Parker alles in dit seizoen in 1 keer wil opgraven: Hij kan wel een claim hebben voor meerdere jaren maar goed mogelijk dat de watervergunningen eerder aflopen.
Eind van dit seizoen verlopen ze, dat is inderdaad waarom ze nu zo druk bezig zijn. Werd geloof ik in aflevering 1 of 2 benoemd.

Al verwacht ik eigenlijk wel dat op de lange termijn de rechten gewoon weer verleend gaan worden, maar dan met betere beloningen voor de oorspronkelijke inwoners van het gebied. Want die krijgen nu echt maar een schijntje.
De boel zal voor de show ook echt wel flink gedramatiseerd worden, het wordt met het seizoen nepper. :{
Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin
pi_191200250
quote:
0s.gif Op zondag 26 januari 2020 11:06 schreef Braindead2000 het volgende:
Verklaard ook waarom Parker alles in dit seizoen in 1 keer wil opgraven: Hij kan wel een claim hebben voor meerdere jaren maar goed mogelijk dat de watervergunningen eerder aflopen.
Dat is het ook volgens mij. Er was ook iets met Tony. Liep die zijn vergunning niet eerder af dan van Parker waardoor hij bij Parker kwam ‘bedelen’ om een stuk grond te mogen gebruiken?
Niets van dit alles is een wezensvreemde ontmoeting tussen een jij en een ik, zodat we nooit of te nimmer zullen weten wie die jij is en wie die ik.
pi_191200287
quote:
0s.gif Op zondag 26 januari 2020 11:14 schreef Asschen_sukar het volgende:

[..]

Eind van dit seizoen verlopen ze, dat is inderdaad waarom ze nu zo druk bezig zijn. Werd geloof ik in aflevering 1 of 2 benoemd.

Al verwacht ik eigenlijk wel dat op de lange termijn de rechten gewoon weer verleend gaan worden, maar dan met betere beloningen voor de oorspronkelijke inwoners van het gebied. Want die krijgen nu echt maar een schijntje.
De boel zal voor de show ook echt wel flink gedramatiseerd worden, het wordt met het seizoen nepper. :{
Dat laatste zeker. Ze doen hun best om het spannend te maken.
Niets van dit alles is een wezensvreemde ontmoeting tussen een jij en een ik, zodat we nooit of te nimmer zullen weten wie die jij is en wie die ik.
pi_191200368
quote:
0s.gif Op zondag 26 januari 2020 11:14 schreef Injetta het volgende:

[..]

Dat is het ook volgens mij. Er was ook iets met Tony. Liep die zijn vergunning niet eerder af dan van Parker waardoor hij bij Parker kwam ‘bedelen’ om een stuk grond te mogen gebruiken?
Klopt. En op zich wou Parker wel helpen, ondanks hun aanvaringen in het verleden, maar het bleek dat voor de verzekering Parker nog steeds aansprakelijk zou zijn, ook al zou hij op papier vastleggen dat Tony het leaste.
En dat risico vond ie te groot, en toen ging het niet door voor Tony.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_191200497
quote:
0s.gif Op zondag 26 januari 2020 11:14 schreef Asschen_sukar het volgende:

[..]

Eind van dit seizoen verlopen ze, dat is inderdaad waarom ze nu zo druk bezig zijn. Werd geloof ik in aflevering 1 of 2 benoemd.

Al verwacht ik eigenlijk wel dat op de lange termijn de rechten gewoon weer verleend gaan worden, maar dan met betere beloningen voor de oorspronkelijke inwoners van het gebied. Want die krijgen nu echt maar een schijntje.
De boel zal voor de show ook echt wel flink gedramatiseerd worden, het wordt met het seizoen nepper. :{
Dat vraag ik me af. Goed mogelijk dat het einde verhaal is voor de goudgravers in Canada, vooral in Canada. In de laatste aflevering zag je Rick allemaal boompjes platwalsen met zijn shover. Veel mensen op hogere posities krijgen daar een rolberoerte van.
pi_191201678
quote:
1s.gif Op zondag 26 januari 2020 08:43 schreef StateOfMind het volgende:
Tony is natuurlijk een goldminer met decennia ervaring en ook Parker is zeer ervaren.
Rick zou intussen toch ook wel beter moeten weten.

Maar hou in het achterhoofd dat dit scripted reality is.
Als alles bij iedereen koek en ei zou zijn en op rolletjes zou lopen, dan keek er geen hond na.
Ze krijgen allemaal voor Gold Rush een zeer royaal salaris, naast hun gouddelverij.
Rick moet in die beginfase gewoon een stuk grond zoeken waar het goudpercentage niet zo hoog is maar wel consistent. Dan kan je met de sponsoring van Volvo gewoon lekker alle grote machines er tegenaan gooien en een stabiele goudinstroom krijgen. Zo doet Parker het ook.

Alle set-backs van de eerste seizoenen zijn er ook allemaal niet meer omdat ze al hun materiaal gesponsord krijgen. Je kan nu gewoon zo snel mogelijk je yards erdoor heen jassen en klaar is kees.
  Moderator zondag 26 januari 2020 @ 13:54:50 #46
42184 crew  DaMart
pi_191202210
quote:
0s.gif Op zondag 26 januari 2020 11:33 schreef Braindead2000 het volgende:

[..]

Dat vraag ik me af. Goed mogelijk dat het einde verhaal is voor de goudgravers in Canada, vooral in Canada. In de laatste aflevering zag je Rick allemaal boompjes platwalsen met zijn shover. Veel mensen op hogere posities krijgen daar een rolberoerte van.
Aan de andere kant zag je ook, toen Rick terugging naar zijn claim van vorig seizoen, dat hij alles weer netjes moest achterlaten, zodat de natuur zich kan herstellen. Het is dus geen kwestie van alle bomen weghalen, goud uit de grond en klaar. Er moet wel degelijk iets aan natuurherstel worden gedaan.
Winterwonderland (een kerstverhaal) | Gevangen in sepia (kort verhaal)
Forumsmileys | Het is patat!
pi_191205865
quote:
0s.gif Op zondag 26 januari 2020 11:33 schreef Braindead2000 het volgende:

[..]

Dat vraag ik me af. Goed mogelijk dat het einde verhaal is voor de goudgravers in Canada, vooral in Canada. In de laatste aflevering zag je Rick allemaal boompjes platwalsen met zijn shover. Veel mensen op hogere posities krijgen daar een rolberoerte van.
Er wordt natuurlijk wel serieus goed verdiend aan de goudzoekers daar, dus die hele industrie wordt niet zomaar aan banden gelegd.
Het probleem is ook niet zozeer het milieu dat eraan gaat (wat wel zo is, ondanks al die reclamation die ze doen na het mijnen), maar waar nu precies de bevoegdheden liggen en dat er meer geld richting bepaalde bevolkingsgroepen moet.
Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin
  maandag 27 januari 2020 @ 23:17:09 #48
476022 PzKpfw
Ongestoord Zeiken
pi_191226466
Haha die Fred Hurt nog steeds op zoek naar z'n glory hole.
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
pi_191226675
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2020 23:17 schreef PzKpfw het volgende:
Haha die Fred Hurt nog steeds op zoek naar z'n glory hole.
Bijna verzopen _O-
Twinning = boring
pi_191226978
quote:
0s.gif Op zondag 26 januari 2020 09:44 schreef Asschen_sukar het volgende:

[..]

Nee, de hele regio heeft geen verlenging gekregen. Heeft te maken met beleid van de regering te maken en allerlei bureaucratische onzin.

https://www.reddit.com/r/(...)icense_in_the_yukon/
[..]

De door Tony geïnvesteerde miljoenen in die dredges zijn dus ook voor niets geweest.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 27-01-2020 23:58:39 ]
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')