Nee eerste keer dat ik het lees.quote:Op maandag 21 oktober 2019 18:21 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
En het zakt meteen in als jullie er zitten, valt dat niet op?
Hoe weet jij datquote:
Droevige tijden inderdaad.quote:Op maandag 21 oktober 2019 18:24 schreef Treinhoer het volgende:
Wees blij dat VanilleKleuter weg is, dat scheelt al een hoop op de sfeer.
Wat een hoogmoed weer.quote:
quote:Op maandag 21 oktober 2019 18:41 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Haha
Je lijkt mij een wilde jongen.
Hans light zullen we maar zeggen.
Ik doe af en toe wel wat wilds inderdaad. Maar over het algemeen heb ik het leeftempo van iemand hoog in de zestig.quote:Op maandag 21 oktober 2019 18:41 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Haha
Je lijkt mij een wilde jongen.
Hans light zullen we maar zeggen.
Dat vraag je aan iemand met 34 persoonlijkheden.quote:Op maandag 21 oktober 2019 18:45 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Gaat het eindelijk eens goed met je?
Je doet zo amicaal..
Doe normaal tegen onsquote:Op maandag 21 oktober 2019 18:46 schreef Treinhoer het volgende:
[..]
Dat vraag je aan iemand met 34 persoonlijkheden.
Ik mag ze allemaalquote:Op maandag 21 oktober 2019 18:46 schreef Treinhoer het volgende:
[..]
Dat vraag je aan iemand met 34 persoonlijkheden.
Mocht je vragen hebben over verschillende soorten pallets, let me knowquote:Op maandag 21 oktober 2019 19:00 schreef UitStraling het volgende:
Promotie!!!!! Gevraagd worden voor een volgende topfunctie, voelt toch wel als een eer en een beloning naar arbeid en vertrouwen, voel me bronstig daardoor zelfs
Gefeliciteerd vriend, het is je gegund.quote:Op maandag 21 oktober 2019 19:00 schreef UitStraling het volgende:
Promotie!!!!! Gevraagd worden voor een volgende topfunctie, voelt toch wel als een eer en een beloning naar arbeid en vertrouwen, voel me bronstig daardoor zelfs
koekoekquote:Op maandag 21 oktober 2019 19:02 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Mocht je vragen hebben over verschillende soorten pallets, let me know
quote:Op maandag 21 oktober 2019 19:00 schreef UitStraling het volgende:
Ik weet je te vinden.quote:Op maandag 21 oktober 2019 19:02 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Mocht je vragen hebben over verschillende soorten pallets, let me know
Van pinten drinken naar Leffes.quote:Op maandag 21 oktober 2019 19:00 schreef UitStraling het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |