Hier ben ik weer!quote:
Die komen heus wel een keer met hangende pootjes terug hoor. Die lezen nog elke dag meequote:
quote:Op maandag 21 oktober 2019 17:09 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ik maak mij wel zorgen om Hans, hij was echt zo iemand die je niet teveel alleen moet laten.
Ohquote:Op maandag 21 oktober 2019 17:13 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Dat ik je zal missen als je er niet bent.
Laten we bidden voor Hans.quote:Op maandag 21 oktober 2019 17:12 schreef Treinhoer het volgende:
Als je Hans te lang alleen laat gaat hij zijn Belgisch rolmodel achterna. Ipv Marc D., een Hans D.
Ja zo’n persoon die overal hulp bij nodig hadquote:Op maandag 21 oktober 2019 17:09 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ik maak mij wel zorgen om Hans, hij was echt zo iemand die je niet teveel alleen moet laten.
quote:Op maandag 21 oktober 2019 17:27 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Ja zo’n persoon die overal hulp bij nodig had
Geef jezelf niet te veel krediet.quote:Op maandag 21 oktober 2019 17:10 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Hier ben ik weer!
[..]
Die komen heus wel een keer met hangende pootjes terug hoor. Die lezen nog elke dag mee
De meeste dagen heeft de klbsc 3 nieuwe posts dus zoveel moeite is dat nou ook weer nietquote:Op maandag 21 oktober 2019 17:10 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Hier ben ik weer!
[..]
Die komen heus wel een keer met hangende pootjes terug hoor. Die lezen nog elke dag mee
Sorry baas.quote:Op maandag 21 oktober 2019 17:58 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Geef jezelf niet te veel krediet.
We worden echter steeds drukker de laatste tijd.quote:Op maandag 21 oktober 2019 18:02 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
De meeste dagen heeft de klbsc 3 nieuwe posts dus zoveel moeite is dat nou ook weer niet
En het zakt meteen in als jullie er zitten, valt dat niet op?quote:Op maandag 21 oktober 2019 18:14 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Sorry baas.
[..]
We worden echter steeds drukker de laatste tijd.
HOERAATJES
Nee eerste keer dat ik het lees.quote:Op maandag 21 oktober 2019 18:21 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
En het zakt meteen in als jullie er zitten, valt dat niet op?
Hoe weet jij datquote:
Droevige tijden inderdaad.quote:Op maandag 21 oktober 2019 18:24 schreef Treinhoer het volgende:
Wees blij dat VanilleKleuter weg is, dat scheelt al een hoop op de sfeer.
Wat een hoogmoed weer.quote:
quote:Op maandag 21 oktober 2019 18:41 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Haha
Je lijkt mij een wilde jongen.
Hans light zullen we maar zeggen.
Ik doe af en toe wel wat wilds inderdaad. Maar over het algemeen heb ik het leeftempo van iemand hoog in de zestig.quote:Op maandag 21 oktober 2019 18:41 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Haha
Je lijkt mij een wilde jongen.
Hans light zullen we maar zeggen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |