An sich niks mis mee maar een seksloos / affectieloos bestaan lijkt me 3x niks. Lijkt me ook gewoon ongezond om op deze manier in een bepaalde vorm geïsoleerd te leven.quote:Op woensdag 23 oktober 2019 11:51 schreef Solid-Snake het volgende:
Ik zal je de vraag stellen die mij ook een keer werd gesteld. Hoe zou jij je voelen als je over 5 jaar nog steeds single bent?
Je ziet het weer zwart wit. Single zijn betekent helemaal niet meteen dat je geïsoleerd leeft.quote:Op woensdag 23 oktober 2019 11:52 schreef ludovico het volgende:
Heyhey, dit topic gaat niet over mij.
[..]
An sich niks mis mee maar een seksloos / affectieloos bestaan lijkt me 3x niks. Lijkt me ook gewoon ongezond om op deze manier in een bepaalde vorm geïsoleerd te leven.
Naar mijn mening: Intimiteit met een vrouw / vrouwen is belangrijk. Als je dat niet hebt doe je er verstandig aan om - als dat binnen je bereik ligt - er iets aan te doen, is gewoon gezond.quote:Op woensdag 23 oktober 2019 11:55 schreef Solid-Snake het volgende:
[..]
Je ziet het weer zwart wit. Single zijn betekent helemaal niet meteen dat je geïsoleerd leeft.
Je hebt toch een sociaal leven met vrienden en werk etc?
Ja alleen kan je dat soort shit niet echt forceren.quote:Op woensdag 23 oktober 2019 11:57 schreef ludovico het volgende:
[..]
Naar mijn mening: Intimiteit met een vrouw / vrouwen is belangrijk. Als je dat niet hebt doe je er verstandig aan om - als dat binnen je bereik ligt - er iets aan te doen, is gewoon gezond.
Hoe meer jij uitstraalt dat je een fijn leven hebt, goed in je vel zit en blij bent met jezelf, hoe meer kans dat een vrouw die vibe oppikt en je leuk en aantrekkelijk vindt.quote:Op woensdag 23 oktober 2019 11:57 schreef ludovico het volgende:
[..]
Naar mijn mening: Intimiteit met een vrouw / vrouwen is belangrijk. Als je dat niet hebt doe je er verstandig aan om - als dat binnen je bereik ligt - er iets aan te doen, is gewoon gezond.
TS zal buiten de westerse wereld inderdaad meer succes met het krijgen van vrouwen hebben. Maar dat heeft weinig met de kwaliteiten van TS te maken.quote:Op dinsdag 22 oktober 2019 16:19 schreef LeesFoknl het volgende:
[..]
Ah, je bedoelt Zuid-oost Azië, Oost Europa, India, China Zuid Amerika enz. Je mag het beestje gerust bij de naam noemen. Of bij een samenvatting ervan, nl. nagenoeg overal buiten West Europa AustralIë en Noord Amerika. Dus de wereldbevolking minus ongeveer 1 miljard mensen.
Lees het volgende rustig en denk hier eens goed over na, het zal je leven veranderen, in positieve zin !! Voor mensen, mannen en vrouwen en alles wat er zich ergens tussen in voelt..........
The choices we make, not the chances we take, determine our destiny!!
De kans dat er dan een vrouw uit de lucht komt vallen die dan op je pik gaat zitten / opeens interesse gaat tonen is nihil. Dat is meer de reden dat ik op dit soort reacties reageer. Allemaal leuk en aardig deze comments maar het heeft voor 99% van de gevallen waarschijnlijk gewoon 0 effect.quote:Op woensdag 23 oktober 2019 12:05 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Hoe meer jij uitstraalt dat je een fijn leven hebt, goed in je vel zit en blij bent met jezelf, hoe meer kans dat een vrouw die vibe oppikt en je leuk en aantrekkelijk vindt.
Tja, dan niet. Mijn ervaring is anders.quote:Op woensdag 23 oktober 2019 12:38 schreef ludovico het volgende:
[..]
De kans dat er dan een vrouw uit de lucht komt vallen die dan op je pik gaat zitten / opeens interesse gaat tonen is nihil. Dat is meer de reden dat ik op dit soort reacties reageer. Allemaal leuk en aardig deze comments maar het heeft voor 99% van de gevallen waarschijnlijk gewoon 0 effect.
Want?quote:Op woensdag 23 oktober 2019 12:41 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Tja, dan niet. Mijn ervaring is anders.
Waarom ontmoeten die geen vrouwen? Ze hebben toch gewoon een leven, doen dingen met vrienden, hebben contacten op allerlei gebieden. Dan ontmoet je toch gewoon andere mensen en dus ook vrouwen?quote:Op woensdag 23 oktober 2019 12:42 schreef ludovico het volgende:
[..]
Want?
Ik denk dat dit type mensen helemaal geen vrouwen ontmoeten, waarom zou dat opeens anders worden?
Nou niet echt persé nee. Maar dat geldt voor mij (en ik heb het vermoeden voor de meeste mensen met dit type probleem).quote:Op woensdag 23 oktober 2019 12:43 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Waarom ontmoeten die geen vrouwen? Ze hebben toch gewoon een leven, doen dingen met vrienden, hebben contacten op allerlei gebieden. Dan ontmoet je toch gewoon andere mensen en dus ook vrouwen?
Haar reactie spreekt gewoon de waarheid.quote:Op woensdag 23 oktober 2019 12:38 schreef ludovico het volgende:
[..]
De kans dat er dan een vrouw uit de lucht komt vallen die dan op je pik gaat zitten / opeens interesse gaat tonen is nihil. Dat is meer de reden dat ik op dit soort reacties reageer. Allemaal leuk en aardig deze comments maar het heeft voor 99% van de gevallen waarschijnlijk gewoon 0 effect.
Dan zul je dus al vrouwen ontmoeten eventueel.quote:Op woensdag 23 oktober 2019 12:48 schreef Solid-Snake het volgende:
[..]
Haar reactie spreekt gewoon de waarheid.
Maar als je het niet gelooft, dan vooral zo doorgaan.
Nou dan spreek je ze toch zelf aan? Maar dan gewoon op een manier die niet uitstraalt dat je ze meteen wilt neuken.quote:Op woensdag 23 oktober 2019 12:45 schreef ludovico het volgende:
[..]
Nou niet echt persé nee. Maar dat geldt voor mij (en ik heb het vermoeden voor de meeste mensen met dit type probleem).
Ik kan prima afspreken met vrienden, de stad in voor een borrel, naar de sportschool / wielrennen / schaatsen, naar musea, festivalletje, concert, werk / studie, zonder dat ik in gesprek kom met een vrouw die ik dan ook echt een beetje leer kennen.
Tis dan echt niet dat ik moeite doe ofzo om niet benaderd te worden of om iemand niet te leren kennen. Ik ervaar dit gewoon niet als zo vanzelfsprekend.
Veel uitgaan. Kom je genoeg vrouwen tegen.quote:Op woensdag 23 oktober 2019 12:49 schreef ludovico het volgende:
[..]
Dan zul je dus al vrouwen ontmoeten eventueel.
Denk dat dat wel effect heeft jaquote:Op woensdag 23 oktober 2019 12:50 schreef Solid-Snake het volgende:
[..]
Nou dan spreek je ze toch zelf aan? Maar dan gewoon op een manier die niet uitstraalt dat je ze meteen wilt neuken.
Dat boek is er niet.quote:Op maandag 21 oktober 2019 21:12 schreef osodevo het volgende:
[..]
Ik had juist ergens gelezen dat het aannemen van andermans houding en vooral open vragen te stellen juist beter is?
Ik zie echt veel mannen, typische alphamannen hier die de leiding nemen in groepen maar verder eigenlijk nauwelijks een vraag aan anderen stellen en enkel maar over zichzelf praten. Iedereen heeft zijn plus en minpunten maar klaarblijkelijk nemen veel vrouwen dat maar voor lief.
Ik kan het wel voor een deel begrijpen dat vrouwen liever hebben dat de man de leiding en regie neemt, maar leiding nemen als je geen ervaringen hebt is niet gemakkelijk omdat de kans om te falen een stuk groter is.
Ik heb me suf gezocht op een boek dat dit proces beter kan uitleggen, juist voor de mannen die echt aan het begin staan van dit avontuur, om toch een bepaalde leidraad te hebben.
Er moet toch wel een bepaalde routine of stappenplan zijn om dit proces beter inzichtelijk te krijgen.
Mijn vriend heb ik ontmoet via een een vriend van mij. Hij was een vriend van een vriendin van die gozer. En hij nodigde gewoon wat mensen uit.quote:Op woensdag 23 oktober 2019 12:45 schreef ludovico het volgende:
[..]
Nou niet echt persé nee. Maar dat geldt voor mij (en ik heb het vermoeden voor de meeste mensen met dit type probleem).
Ik kan prima afspreken met vrienden, de stad in voor een borrel, naar de sportschool / wielrennen / schaatsen, naar musea, festivalletje, concert, werk / studie, zonder dat ik in gesprek kom met een vrouw die ik dan ook echt een beetje leer kennen.
Tis dan echt niet dat ik moeite doe ofzo om niet benaderd te worden of om iemand niet te leren kennen. Ik ervaar dit gewoon niet als zo vanzelfsprekend.
Kan natuurlijk, maar ik denk dat je vooral gewoon zelf proactief moet zijn, sure, je kan het jezelf makkelijker maken door in bepaalde situaties te komen, maar denk dat verder een initiatiefnemende houding cruciaal is.quote:Op woensdag 23 oktober 2019 12:59 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Mijn vriend heb ik ontmoet via een een vriend van mij. Hij was een vriend van een vriendin van die gozer. En hij nodigde gewoon wat mensen uit.
Waren allebei totaal niet bezig met of we elkaar leuk vonden, maar hadden een hele leuke, gezellige avond met z'n allen. En vanuit daar is een zoen en later een date gekomen.
Via via kan je heel goed mensen ontmoeten.
Ga met je vrienden naar de kroeg, daar zijn ook vrouwen.. Misschien spreken zij iemand aan en heeft zij een vriendin waar je mee in gesprek raakt. Of nodigt hij je later uit bij een feestje bij die meiden of iets.
Ja alleen krijg je dan heel snel dat je wanhopig overkomt en dat hoeven vrouwen niet.quote:Op woensdag 23 oktober 2019 13:02 schreef ludovico het volgende:
[..]
Kan natuurlijk, maar ik denk dat je vooral gewoon zelf proactief moet zijn, sure, je kan het jezelf makkelijker maken door in bepaalde situaties te komen, maar denk dat verder een initiatiefnemende houding cruciaal is.
Want? Wat een onzin. Vrij negatief ook om dit soort dingen te denken.quote:Op woensdag 23 oktober 2019 13:08 schreef Solid-Snake het volgende:
[..]
Ja alleen krijg je dan heel snel dat je wanhopig overkomt en dat hoeven vrouwen niet.
Hangt wel af van de manier, daar zit wel wat nuance inquote:Op woensdag 23 oktober 2019 13:08 schreef Solid-Snake het volgende:
[..]
Ja alleen krijg je dan heel snel dat je wanhopig overkomt en dat hoeven vrouwen niet.
Het verschil tussen jou en mij is dat jij net iets te graag een relatie wilt. En ik het momenteel prima vind.quote:Op woensdag 23 oktober 2019 13:08 schreef ludovico het volgende:
[..]
Want? Wat een onzin. Vrij negatief ook om dit soort dingen te denken.
Hoe kom jij in contact met mensen dan? Door niet proactief te doen? Geen initiatief te nemen? Kom nou, bedenk eens wat je zegt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |