Het aantal mensen dat 3x per week uitgaat is best klein.quote:Op zaterdag 2 november 2019 14:19 schreef osodevo het volgende:
Maar als je lange tijd single bent, wel elke week 3 keer uitgaat, woont in een studentenstad, werk of studie hebt waar veel vrouwen zijn dan is het niet moeilijk om de 10+ bedpartners aan te tikken.
En waarom lukt het jou niet? Al geprobeerd om in een studentenstad met veel vrouwen te wonen en 3x per week uit te gaan?quote:Op zaterdag 2 november 2019 14:19 schreef osodevo het volgende:
Maar als je lange tijd single bent, wel elke week 3 keer uitgaat, woont in een studentenstad, werk of studie hebt waar veel vrouwen zijn dan is het niet moeilijk om de 10+ bedpartners aan te tikken.
Ja, ben zelfs met naar de nar geweest waar ze een meeting hadden. Leuke gesprekken gehad met de heren maar de muziek stond fuckibg te hard waarbij we moesten schreeuwen waardoor een normaal gesprek al nauwelijks mogelijk is.quote:Op maandag 21 oktober 2019 21:25 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Heb je couchsurfing inmiddels al geprobeerd?
Hele goede postquote:Op zaterdag 2 november 2019 16:34 schreef PabstBlueRibbon het volgende:
Ik begrijp je frustratie wel. In je puberjaren krijg je heel erg het idee mee dat je een nobody bent en als man niks voorstelt als het je op latere leeftijd niet lukt om een vriendin te krijgen. Je hebt misschien het gevoel dat je een enorme beta-man of een loser bent.
Zolang je met dat soort ideeën blijft worstelen, blijft je sociale ontwikkeling op alle vlakken stagneren. Als je bijna 30 bent, ben je geen puber meer. Je bent een volwassen man en je mag zelf kiezen hoe je wilt leven.
Waarom wil je een relatie hebben? Omdat je van je status maagd af wilt zijn en je niet meer een loser wilt voelen? Als dat je motivatie is, dan gaat het ten eerste heel moeilijk worden om überhaupt een vriendin te krijgen. Maar zelfs al zou het je lukken, dan voel je je nog steeds een loser. En de relatie zal weinig voorstellen, van korte duur zijn en zowel zij als jijzelf zullen zich er niet gelukkig bij voelen.
Als jouw motivatie is dat je niet meer alleen wilt zijn en daadwerkelijk verlangt om samen te zijn met een vriendin, dan verandert dat de zaak. Het is eigenlijk helemaal niet veel anders dan een gewone vriendschap - er komt alleen bij dat jullie je seksueel tot elkaar aangetrokken voelen.
Het belangrijkste in een relatie is dat je met elkaar kunt communiceren en je bij elkaar vertrouwd voelt.
Ik zou als ik jou was eerst gaan werken aan je sociale leven in het algemeen. Zoek mensen op bij gelegenheden waarbij jij je ook prettig voelt. Ik noem maar wat: als je heel erg geïnteresseerd bent in vogels, ga dan op zoek naar een vereniging met mensen die jouw interesse delen.
Het zou kunnen dat je vervolgens na een paar jaar nog steeds geen vriendin hebt en nog steeds maagd bent. Toch is jouw leven erop vooruit gegaan, want je bent meer sociale contacten aangegaan met dingen die je leuk vindt. Als je je gelukkiger voelt, word je ook sterker en zelfverzekerder en worden de emotionele blokkades om een vriendin te krijgen ook minder. De vrienden die je inmiddels wel hebt, kunnen je ook helpen.
Laat de verwachtingen los, want het werkt alleen maar belemmerend. Zodra de spanning en stress die je jezelf oplegt minder wordt, wordt de kans juist groter dat er uiteindelijk een vrouw in je leven verschijnt.
TRAP ER NIET IN!!quote:Op zondag 3 november 2019 00:02 schreef osodevo het volgende:
Ik zit helemaal (nog) niet op een (langdurige) relatie te wachten. Mijn doel is op dit moment om te kunnen scoren, de meiden die IK aantrekkelijk vind. Nu kan iedereen wel over mij heen vallen dat dit onethisch is, blah blah. Maar waarom zie je dan zoveel mannen enorme bedragen aan PUA coaches e.d. uitgeven om tijdens het uitgaan te kunnen scoren.
Dat het "onethisch" wordt gevonden betekent niet dat men jou iets wil verbieden (hoe wil iemand dat doen) maar ook ethisch gezien is het wie de bal kaatst kan die terug verwachtenquote:Op zondag 3 november 2019 00:02 schreef osodevo het volgende:
Ik zit helemaal (nog) niet op een (langdurige) relatie te wachten. Mijn doel is op dit moment om te kunnen scoren, de meiden die IK aantrekkelijk vind. Vind het gewoon ontzettend kut om te zien dat anderen uit de groep WEL succes hebben.
Nu kan iedereen wel over mij heen vallen dat dit onethisch is, blah blah. Maar waarom zie je dan zoveel mannen enorme bedragen aan PUA coaches e.d. uitgeven om tijdens het uitgaan te kunnen scoren.
(sorry, heb het nodige op momenteel...)
Waar ik het vandaan haal dat jij anderen wilt gebruiken is omdat je alleen maar bezig bent met wat jij wilt en wat die meiden van jou vinden maar helemaal niet met dat jij hen leuk vindt. Het kan natuurlijk dat je dat hier gewoon niet noemt, maar je schrijft letterlijk dat je het gevoel wilt hebben geliefd en gezien te worden. Nou, dat willen we allemaal wel. Ook de meiden aan wie jij dit vraagt. Maar ze kunnen al niet jouw exclusieve aandacht verwachten , want je wilt geen relatie met ze alleen intimiteit. Dus om een meisje dan niet te gebruiken moet je er 1 vinden die ook alleen maar seks wil. Maar hoe weet je dat zeker? Ik denk door het van tevoren eerlijk aan te geven. Zoiets van ben je op zoek naar een relatie, ik niet maar wel naar intimiteit. En ik vraag me ook af of de vrienden die blijkbaar wel makkelijk one night stands hebben hun intenties van te voren zo duidelijk aangeven. Anders kan ik best een reden bedenken waarom zij wel succes hebben en jij niet. Je komt erg dwingend over, ik wil one night stands en daar wil ik niet vanaf wijken. Maar daarvoor is nu eenmaal instemming van vrouwen nodig en veel vrouwen houden nu eenmaal uberhaupt niet echt van one night stands. Dat anderen dat wel hebben is een uitzondering geen regel waarop jij de uitzondering bent.quote:Op zondag 3 november 2019 01:26 schreef osodevo het volgende:
Ik wil helemaal niemand gebruiken. Waar haal jij dat vandaan? Ik wil gewoon dat we beiden samen een leuke spannende nacht hebben, waarbij ik ook het gevoel krijg gezien en geliefd te worden. En natuurlijk seks en intiem zijn. Het feit dat ik wederom de kroeg verlaat zonder meisje voelt gewoon kut. Ook al zijn er veel mannen die in hetzelfde schuitje zitten baal ik er enorm van aangezien ik wel met een missie bezig ben.
Allerlei vragen dwalen nu door mijn hoofd. Vinden de meiden mij niet leuk omdat ik lelijk ben, of dat ik misschien niet zelfverzekerd ben, of vinden ze mijn verlegenheid een afknapper? Allerlei vragen waarmee ik zit. Daarbij zit ik nog met allerlei obstakels waar ik geen raad mee weet. Kan niet dansen, ben geen verhalenverteller en kan de concurrentie niet afwimpelen met het gevolg ik elke keer weer alleen sta.
Wat ik wil is zelf een ONS weten te bewerkstelligen en wil er onder geen beding van afwijken. Als ik zie dat anderen het keer op keer weten te flikken voel ik de frustratie opkomen, wat mij wel een hoop extra motivatie geeft.
Ik weet dat ik nu een hoop mensen nu misschien boos maak maar dit is wat ik voel en wil.
Dan is het fijn dat de antwoorden allang in dit topic zijn gegeven. Gewoon even teruglezen.quote:Op zondag 3 november 2019 01:26 schreef osodevo het volgende:
Allerlei vragen dwalen nu door mijn hoofd. Vinden de meiden mij niet leuk omdat ik lelijk ben, of dat ik misschien niet zelfverzekerd ben, of vinden ze mijn verlegenheid een afknapper? Allerlei vragen waarmee ik zit.
Je hebt eens in antwoord op een graag aangegeven dat je je niet heel goed verzorgd. Heb je dat al aangepakt? Want dat is een afknapper voor vrouwen.quote:Op zondag 3 november 2019 01:26 schreef osodevo het volgende:
Allerlei vragen dwalen nu door mijn hoofd. Vinden de meiden mij niet leuk omdat ik lelijk ben, of dat ik misschien niet zelfverzekerd ben, of vinden ze mijn verlegenheid een afknapper? Allerlei vragen waarmee ik zit.
Je wil een ons. Denk je werkelijk dat die scoorders waar je zo jaloers op bent daarmee begonnen zijn?quote:Op zondag 3 november 2019 01:26 schreef osodevo het volgende:
Ik wil helemaal niemand gebruiken. Waar haal jij dat vandaan? Ik wil gewoon dat we beiden samen een leuke spannende nacht hebben, waarbij ik ook het gevoel krijg gezien en geliefd te worden. En natuurlijk seks en intiem zijn. Het feit dat ik wederom de kroeg verlaat zonder meisje voelt gewoon kut. Ook al zijn er veel mannen die in hetzelfde schuitje zitten baal ik er enorm van aangezien ik wel met een missie bezig ben.
Allerlei vragen dwalen nu door mijn hoofd. Vinden de meiden mij niet leuk omdat ik lelijk ben, of dat ik misschien niet zelfverzekerd ben, of vinden ze mijn verlegenheid een afknapper? Allerlei vragen waarmee ik zit. Daarbij zit ik nog met allerlei obstakels waar ik geen raad mee weet. Kan niet dansen, ben geen verhalenverteller en kan de concurrentie niet afwimpelen met het gevolg ik elke keer weer alleen sta.
Wat ik wil is zelf een ONS weten te bewerkstelligen en wil er onder geen beding van afwijken. Als ik zie dat anderen het keer op keer weten te flikken voel ik de frustratie opkomen, wat mij wel een hoop extra motivatie geeft.
Ik weet dat ik nu een hoop mensen nu misschien boos maak maar dit is wat ik voel en wil.
Nou zo denken vrouwen ook, mannen die ZIJ aantrekkelijk vinden.quote:Op zondag 3 november 2019 00:02 schreef osodevo het volgende:
Ik zit helemaal (nog) niet op een (langdurige) relatie te wachten. Mijn doel is op dit moment om te kunnen scoren, de meiden die IK aantrekkelijk vind.
Het gevoel te worden geliefd past niet echt bij een one night stand... dat is meer dat je allebei geil bent en heel graag seks wil die avond. Met wie maakt dan wat minder uit.quote:Op zondag 3 november 2019 01:26 schreef osodevo het volgende:
Ik wil helemaal niemand gebruiken. Waar haal jij dat vandaan? Ik wil gewoon dat we beiden samen een leuke spannende nacht hebben, waarbij ik ook het gevoel krijg gezien en geliefd te worden. En natuurlijk seks en intiem zijn.
Gewild voelen is inderdaad =/= geliefd voelen.quote:Op zondag 3 november 2019 10:05 schreef tstile het volgende:
[..]
Het gevoel te worden geliefd past niet echt bij een one night stand... dat is meer dat je allebei geil bent en heel graag seks wil die avond. Met wie maakt dan wat minder uit.
Beste is gewoon met iemand gaan daten. Dan komt de seks vanzelf. In de kroeg tellen vooral bepaalde 'kwaliteiten' zoals goed kunnen ouwehoeren. Dus als je dat niet hebt kan het zin hebben om ergens anders te gaan kijken.
Dat is ook exact wat ik zou willen, althans nu. Het lastige van daten is dat dit traject vrees ik complexer is dan dronken in de bar een meisje proberen te scoren. Je weet sneller of je resultaat hebt of niet.quote:Op zondag 3 november 2019 10:05 schreef tstile het volgende:
[..]
Het gevoel te worden geliefd past niet echt bij een one night stand... dat is meer dat je allebei geil bent en heel graag seks wil die avond. Met wie maakt dan wat minder uit.
Dan begin je toch gewoon opnieuw?quote:Op zondag 3 november 2019 11:40 schreef osodevo het volgende:
[..]
Dat is ook exact wat ik zou willen, althans nu. Het lastige van daten is dat dit traject vrees ik complexer is dan dronken in de bar een meisje proberen te scoren. Je weet sneller of je resultaat hebt of niet.
Omdat ik communicatief niet zo sterk ben lijkt mij daten moeilijker omdat je een vrouw dan toch moet blijven entertainen voordat je verder mag met haar. Je hoeft maar 1 foutje te maken of saai over te komen en je wordt afgewezen, mag je weer opnieuw beginnen.
Dat valt ook wel mee.quote:Op zondag 3 november 2019 11:40 schreef osodevo het volgende:
[..]
Dat is ook exact wat ik zou willen, althans nu. Het lastige van daten is dat dit traject vrees ik complexer is dan dronken in de bar een meisje proberen te scoren. Je weet sneller of je resultaat hebt of niet.
Omdat ik communicatief niet zo sterk ben lijkt mij daten moeilijker omdat je een vrouw dan toch moet blijven entertainen voordat je verder mag met haar. Je hoeft maar 1 foutje te maken of saai over te komen en je wordt afgewezen, mag je weer opnieuw beginnen.
Dat is niet wat je wilt, want het maakt je wel degelijk uit met wie. Als je echt botergeil bent ga je gewoon naar de hoeren, want het maakt toch niet uit of je het met een leuk meisje doet of een crackhoer. In geval van nood ga je voor gay.quote:Op zondag 3 november 2019 11:40 schreef osodevo het volgende:
[..]
Dat is ook exact wat ik zou willen, althans nu. Het lastige van daten is dat dit traject vrees ik complexer is dan dronken in de bar een meisje proberen te scoren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |