Ik heb het niet gezien, maar waren dat de oudste kinderen of de jongste kinderen? Die schijnen nogal totaal andere meningen over hun vader te hebben.quote:Op woensdag 24 maart 2021 22:47 schreef Kupelu het volgende:
Wat een bijzondere fatsoenlijke en aardige mensen zijn die vier mensen. Ik heb veel respect voor ze dat ze mild en sociaal zijn gebleven.
Dit zijn de 4 oudsten, waarvan er 3 al jaren uit het gezin weg zijn.quote:Op woensdag 24 maart 2021 22:49 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb het niet gezien, maar waren dat de oudste kinderen of de jongste kinderen? Die schijnen nogal totaal andere meningen over hun vader te hebben.
pfoe.quote:Op woensdag 24 maart 2021 19:59 schreef Tourniquet het volgende:
Wat achtergrond over hoe hij de afgelopen 1,5 jaar heeft ervaren op de Instagram van Israel (zoon "Jan"):
https://www.instagram.com/p/CMzTLfojmuW/
Ja, dat geloof ik, dat het heftig was. Alleen de jongsten hebben dat nooit zo ervaren en vinden nog steeds dat pap niets verkeerd deed.quote:Op woensdag 24 maart 2021 22:51 schreef Blues het volgende:
Dit zijn de 4 oudsten, waarvan er 3 al jaren uit het gezin weg zijn.
De 4e is degene waardoor het allemaal uitgekomen is.
Wat een heftigheid
Zeer de moeite waard om terug te kijken, bijvoorbeeld via NPO Start gemist.quote:Op woensdag 24 maart 2021 22:49 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb het niet gezien, maar waren dat de oudste kinderen of de jongste kinderen? Die schijnen nogal totaal andere meningen over hun vader te hebben.
Ga ik doenquote:Op woensdag 24 maart 2021 22:56 schreef golfer het volgende:
Zeer de moeite waard om terug te kijken, bijvoorbeeld via NPO Start gemist.
https://www.npostart.nl/d(...)03-2021/BV_101404938
Ja, dat staat ook altijd overmatig hard.quote:Op woensdag 24 maart 2021 23:29 schreef Blues het volgende:
Het enige wat mij stoort aan de docu is het gebruik van een soort 'suspence' muziek/achtergrond muziek tussen beelden door... verder integer gemaakt zo te zien.
Nog 5 afl.
3quote:Op woensdag 24 maart 2021 23:29 schreef Blues het volgende:
Het enige wat mij stoort aan de docu is het gebruik van een soort 'suspence' muziek/achtergrond muziek tussen beelden door... verder integer gemaakt zo te zien.
Nog 5 afl.
Wat mij voornamelijk opvalt is de intelligentie en de wereldkennis van de vier oudsten, de plek die ze het grote leed wat ze “overkomen” is, al kunnen plaatsen.quote:Op woensdag 31 maart 2021 23:24 schreef Za het volgende:
Ik denk dat de interval tussen de ontdekking van het gezin, en de docu te groot is om nog een breed publiek te interesseren.
Jammer want deze mensen wilden blijkbaar gehoord worden, of hadden nood aan inkomsten.
Ik ga er niet naar kijken iig ik heb sowieso niets met leed tv ter vermaak.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |