Aannames, dat kán wel degelijk na een beroerte niet meer lukken door neuropsychologische stoornissenquote:Op woensdag 10 februari 2021 17:27 schreef Leandra het volgende:
[..]
[..]
Dat laatste heeft volgens mij niets met die hersenbloeding te maken.
Dat hij een kruis tekende denk ik ook niet, tenzij hij geen rondje meer kon tekenen omdat hij amper een pen/potlood op papier kon zetten en dat kruis de toevallige uitkomst was, maar als hij duidelijk een kruis tekende terwijl hem gevraagd was een cirkel te tekenen dan is dat volgens mij pure dwarsigheid en niet mee willen werken geweest.
Het kruis als alternatief voor de middelvinger.
Oh, daar twijfel ik niet aan, ik geloof alleen niet dat dat in dit geval zo is.quote:Op woensdag 10 februari 2021 18:04 schreef Molo het volgende:
[..]
Aannames, dat kán wel degelijk na een beroerte niet meer lukken door neuropsychologische stoornissen
Je lijkt hem te kennen... Indien ja dan weet je het misschien en anders is het pure speculatie waar we zoals gewoonlijk niets voor kopen.quote:Op woensdag 10 februari 2021 18:52 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oh, daar twijfel ik niet aan, ik geloof alleen niet dat dat in dit geval zo is.
Deze man is tot op het bot slecht.
Dat denk ik dus ook, dan later ze hem vrij en halleluja!quote:Op woensdag 10 februari 2021 18:52 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oh, daar twijfel ik niet aan, ik geloof alleen niet dat dat in dit geval zo is.
Deze man is tot op het bot slecht.
Met dit soort engnekken gewoon geen risico lopen en gewoon berechten.quote:Op woensdag 10 februari 2021 20:15 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Je lijkt hem te kennen... Indien ja dan weet je het misschien en anders is het pure speculatie waar we zoals gewoonlijk niets voor kopen.
Als die kids daar een vrije keuze in hadden wel ja. Ze hadden niet eens een bsn nummer.quote:Op woensdag 10 februari 2021 20:36 schreef -XOR- het volgende:
Jarenlange zelfverkozen lockdown met het hele gezin... Deze man was zijn tijd ver vooruit, ik pleit voor rehabilitatie.
Ik krijg de tekst incognito ook niet geopend...quote:Op donderdag 4 maart 2021 11:13 schreef maily het volgende:
Rechtbank hakt knoop door in zaak Ruinerwold
Edit; spuit 11
Ons leven was niet traumatisch; het jaar na de inval in de boerderij wel
Premium, mag de tekst hier niet plaatsen.
Ik weet niet of dit een andere link is: https://www.dvhn.nl/drent(...)ij-wel-26624786.htmlquote:Op donderdag 4 maart 2021 12:38 schreef ootjekatootje het volgende:
Ik krijg de tekst incognito ook niet geopend...
Maar 15 keer verhuisd en dan ook nog Corona, de media en de rechtszaak. Ja ik kan me voorstellen dat ze onze maatschappij niet zo tof vinden.
Wat een verhaal ....quote:Op donderdag 4 maart 2021 12:40 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik weet niet of dit een andere link is: https://www.dvhn.nl/drent(...)ij-wel-26624786.html
maar hiermee kon ik de hele tekst lezen en ben verder niet lid van de krant oid.
Die zus sliep in bed naast haar vader...quote:Op donderdag 4 maart 2021 20:28 schreef roos94 het volgende:
"Mijn vader wilde de harmonie in de familie bewaren. Hij vroeg mijn oudere broer en zus om ‘medium’ te zijn voor de ziel van onze moeder. Hier is waar de aanklachten van seksueel misbruik hun oorsprong vinden. Ik ga me niet mengen in de twist over wat er precies gebeurd is. Als jongere kinderen zagen wij niks wat verkeerd was. Wel weet ik dat mijn vader nooit de intentie had om zijn kinderen te benadelen."
Afwijkend, maar wilt nog altijd niet zeggen dat hij er ongepaste dingen mee doet.quote:Op donderdag 4 maart 2021 23:40 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Die zus sliep in bed naast haar vader...
Maar als zij zegt van wel is er geen reden dat niet te geloven.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 06:50 schreef vencodark het volgende:
[..]
Afwijkend, maar wilt nog altijd niet zeggen dat hij er ongepaste dingen mee doet.
Oh zo. Ik dacht dat de zus die er naast sliep, zelf ontkende dat er verder iets geks gebeurde.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 06:58 schreef Leandra het volgende:
[..]
Maar als zij zegt van wel is er geen reden dat niet te geloven.
Dat de jongste kinderen niet snapten dat het niet klopte is iig geen reden.
Volgens mij niet, zo lees ik dat stuk van die jongste iig niet.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 11:50 schreef vencodark het volgende:
[..]
Oh zo. Ik dacht dat de zus die er naast sliep, zelf ontkende dat er verder iets geks gebeurde.
Volgens mij ook niet, die twee oudste die daar opgesloten zaten hebben zich juist bij de andere groten geschaard. Waaronder dus die dochter die als moeder moest fungeren.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 11:52 schreef Leandra het volgende:
[..]
Volgens mij niet, zo lees ik dat stuk van die jongste iig niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |