abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
pi_194365001
quote:
Ok ben benieuwd ken deze ook niet maar hij draait nu. Mss wel na stukje,,,
pi_194365005
Owja na het intro wel natuurlijk. Haha
  zondag 2 augustus 2020 @ 08:06:34 #78
277627 Seven.
We are Borg.
pi_194365013

Mijn favoriet. Zing ik ook in de zomer.
Resistance is futile.
pi_194365015
Moet zeggen het doet me wel goed dat er hierop dit topic gereageerd wordt enzo. Mss mensen die geloven of ook niet. Maar die dan nog de muziek kunnen waarderen enzo, weet je tja hoe zeg je dat dan. Ik denk dat er wel geloof moet zijn in wat dan ook en ik zal de laatste zijn die dit iemand gaat opdringen nl. Want dat is fout. Maar het kan geloof zijn in van alles niet alleen God maar wellicht ook liefde etc en daar hebben dit soort liedjes toepassing op. Nou wilde haast zeggen amen. Maar ok die bespaar ik jullie :). Naar eigen inzicht
pi_194365022
quote:
6s.gif Op zondag 2 augustus 2020 08:06 schreef Seven. het volgende:

Is idd wel kerst haha maar ik zou hem zo met je mee spelen btw mooi nr idd
pi_194365029
quote:
6s.gif Op zondag 2 augustus 2020 08:06 schreef Seven. het volgende:

Trek je die ook zo oik die hoge toonsoorten solo zang?
Ik heb deze heel vaak wel gespeeld nl en er waren nog wel eens problemen mee met zangeressen enzo, nouja niet tot ellende maar ff paar toontjes lager nog met name eerste stuk. Ha. Owh ik hou jou in de gaten haha.
  zondag 2 augustus 2020 @ 08:31:20 #82
277627 Seven.
We are Borg.
pi_194365092
quote:
0s.gif Op zondag 2 augustus 2020 08:11 schreef kree het volgende:

[..]

Trek je die ook zo oik die hoge toonsoorten solo zang?
Ik heb deze heel vaak wel gespeeld nl en er waren nog wel eens problemen mee met zangeressen enzo, nouja niet tot ellende maar ff paar toontjes lager nog met name eerste stuk. Ha. Owh ik hou jou in de gaten haha.
Ja :@ maar alleen met m'n kopstem.
Resistance is futile.
pi_194365171
quote:
11s.gif Op zondag 2 augustus 2020 08:31 schreef Seven. het volgende:

[..]

Ja :@ maar alleen met m'n kopstem.
Ik weet het het is een lastige haha. No problem als je dat al kunt zingen sowieso is al goed :)
pi_194365193
Blijft trouwens een mooi nr hoor ook buiten kerst trouwens :)
Normaal zou ik zeggen pas het ff aan aan de zangers of zanger stem in toonsoort, maar deze gaat gewoon onwijs alle kanten op enzo naar boven en naar beneden en nu weet ik beetje zangeressen vooral kunne wel met een kop stem zingen maar ook niet onwijs te lang want haal je je amandelen er vanzelf uit enzo dus ha daarom. Maar dat maakt dit nr lastig of knap zo gedaan kun je ook zeggen.
pi_194365248
Ik vindt het leuk trouwens als jullie beetje doorgeven welke nrs jullie leuk vinden?

Ik weet het alweer zal weer onwijs anti geloof erbij zijn maar ok maakt niet uit negeer die gewoon. Er zijn best ok liedjes die wel uit geloof zijn maar niet alleen dat. Vooral die kinderen dingen van hoe je met elkaar om moet gaan. Wmb zit daar een goede boodschap in christelijk of niet?

Naja zie maar post verder leuke liedjes ik heb er nog veel maar wil iedereen ff de kans geven enzo.
pi_194365303
Ik ga er eentje uploaden nog en is met mij en alleen drummer gedaan een oud liedje die dus normaal slepend werd maar nu in de meer rock versie. Het is een oefen ding en ook gewoon in 1x live opgenomen,, dus verwacht er niet teveel van maar ok in je gedachten (als je christelijk het kent). Denk even na hoe het anders zou kunnen en wat kinderen wel leuk vinden.

Komt er zo aan
  zondag 2 augustus 2020 @ 11:10:57 #87
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_194366542
quote:
0s.gif Op zondag 2 augustus 2020 05:47 schreef kree het volgende:

[..]

Moet zeggen ok kan zoiets echt nog wel waarderen, het is wel een onwijs andere kant van wat ze denken dat normaal is bij ons in de kerk, maar dat is het kortzichtige altijd al, en mijn hele leven probeer ik daar al vooruitgang in te krijgen ook al van orgel psalmen tot opw en meer. Maar ok de oudere generatie he. Tja je hebt er rekening mee te houden wel dus stap voor stap. Maar dit in de kerk bij ons. Hahaha. Gelijk verbannen hoewel ik het zo zou doen

Zo hier kan het, in de gereformeerde kerk,,, no way. Omg ik zie het al voor me zoiets hahaha
Die eerste (Stryper) is echt een christelijke band , ze bestaan nog steeds overigens
Ik ben inmiddels overleden
pi_194366667
quote:
0s.gif Op zondag 2 augustus 2020 09:20 schreef kree het volgende:
Ik ga er eentje uploaden nog en is met mij en alleen drummer gedaan een oud liedje die dus normaal slepend werd maar nu in de meer rock versie. Het is een oefen ding en ook gewoon in 1x live opgenomen,, dus verwacht er niet teveel van maar ok in je gedachten (als je christelijk het kent). Denk even na hoe het anders zou kunnen en wat kinderen wel leuk vinden.

Komt er zo aan
https://drive.google.com/(...)HP/view?usp=drivesdk

Moet er wel bij zeggen, iedereen had toen afgezegd dus was oefen avondje klooien met zijn twee. heb er nog een paar gewoon simpel opgenomen met mobiel maargoed ach het was grappig en kwamen weer iedeetjes uit.
pi_194400982
@kree Om maar even heel serieus te reageren. Ik weet niet in wat voor kerkgenootschap jij zit en wat jullie nu gewend zijn om te zingen?
Maar ik neem aan dat het in principe wel in de bekendere liedbundels moet staan ergens.

Even een paar greatest hits uit onze (gereformeerde) kerk van nieuwe liederen:

En laatst een keer dit Afrikaanse lied geluisterd in de kerk, vond ik ook wel gaaf
  dinsdag 4 augustus 2020 @ 20:05:28 #91
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_194403031
blacklivesmatterwhitelivesmatteralllivesmatterblacklivesmatterwhitelivesmatteralllivesmattergeencensuurblacklivesmatterwhitelivesmatteralllivesmatter
blacklivesmatterwhitelivesmatteralllivesmatterblacklivesmatterwhitelivesmatteralllivesmatter
  Spellchecker dinsdag 4 augustus 2020 @ 20:11:52 #92
197773 crew  maily
mevrouwtje oeps
  Spellchecker dinsdag 4 augustus 2020 @ 20:12:02 #93
197773 crew  maily
mevrouwtje oeps
pi_194403573
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2020 17:36 schreef Hamlapjes het volgende:
@:kree Om maar even heel serieus te reageren. Ik weet niet in wat voor kerkgenootschap jij zit en wat jullie nu gewend zijn om te zingen?
Maar ik neem aan dat het in principe wel in de bekendere liedbundels moet staan ergens.

Even een paar greatest hits uit onze (gereformeerde) kerk van nieuwe liederen:

En laatst een keer dit Afrikaanse lied geluisterd in de kerk, vond ik ook wel gaaf
Daar zitten er wel een heel aantal bij die ik heel vaak heb gespeeld, gereformeerde gemeente of pkn hoe je het wil noemen is mijn eigen gemeente. Maar doe er vaak nog wat dingen bij van pinkstergemeentes en dergelijke. Gewooon beetje voor de afwisseling want merk toch vaak dat dominee’s beetje op dezelfde nrs terugkomen. Die trouwens werken daar niet van. Maar uiteindelijk heb ik ze dan zo vaak gespeeld dat ik denk gaaaaap niet weer die :D
abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')