Jep. Ze brabbelt alweer zoals vanoudsquote:
quote:Op zondag 20 oktober 2019 15:13 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Jep. Ze brabbelt alweer zoals vanouds
Hoe heb je dat voor elkaar gekregen?quote:Op zondag 20 oktober 2019 15:19 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik ben ooit eens in mijn gezicht gemept door zo’n luiaard. Venijnige beestjes
In de dierentuin in Boedapest zitten die beestjes los in een tropische plantenkas. Toen ik te dichtbij kwam, mepte hij met die klauwtjesquote:Op zondag 20 oktober 2019 15:27 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Hoe heb je dat voor elkaar gekregen?
Dan had je ook maar niet in zijn chakra moeten komenquote:Op zondag 20 oktober 2019 15:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
In de dierentuin in Boedapest zitten die beestjes los in een tropische plantenkas. Toen ik te dichtbij kwam, mepte hij met die klauwtjes
Ja zag ikquote:Op zondag 20 oktober 2019 15:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zie de post boven die van jou
Ik heb een mooi item voor je gezocht erbij voor deze magnifieke ontmoeting met een luiaard. Mooi verhaalquote:Op zondag 20 oktober 2019 15:30 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Verrassend snelMaar niet hard verder. Anders had ik ‘m aan de krokodillen gevoerd
Ach ja, altijd beter dan verkracht worden door een geile dolfijn.quote:Op zondag 20 oktober 2019 15:29 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dan had je ook maar niet in zijn chakra moeten komen
En dit is heel toevallig zeker jouw webshop?quote:Op zondag 20 oktober 2019 15:32 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik heb een mooi item voor je gezocht erbij voor deze magnifieke ontmoeting met een luiaard. Mooi verhaal![]()
https://elvegeluk.nl/product/sloth-t-shirt-xxl/
Ik heb heel toevallig deze daar net in te koop gezet voor jouquote:Op zondag 20 oktober 2019 15:34 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
En dit is heel toevallig zeker jouw webshop?
Ik waardeer het, maar het is niet helemaal mijn smaakquote:Op zondag 20 oktober 2019 15:35 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik heb heel toevallig deze daar net in te koop gezet voor jou
Je houdt meer van krokodillen?quote:Op zondag 20 oktober 2019 15:37 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik waardeer het, maar het is niet helemaal mijn smaak
Nee. Het laatste dier dat ik op een kledingstuk had, was een beer. Maar dat is lang, lang geleden.quote:
Nu alleen maar effen en simpel zeker?quote:Op zondag 20 oktober 2019 15:40 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee. Het laatste dier dat ik op een kledingstuk had, was een beer. Maar dat is lang, lang geleden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |