Game je op de PC of Console of toch liever mobiel of in je browser? Kom je maar niet door een level heen, of is er juist een nieuwe game aangekondigd die je vet lijkt? Hier kun je het hebben over games in de breedste zin van het woord.
Slechts +3, komt vooral door Bravery -3, wat wel weer te maken zal hebben met z'n gebroken ribben... ach, top al bereikt, en ik gok zomaar dat Reimar degene is met 198 CA/PA