Sodemieter op zeg.quote:
Ik vind het erg onverstandig en ook uitlokkend. Zie die commotie nu. Omdat jij eindverantwoordelijk bent bied jij je excuses aan. De persoon in kwestie waar het om gaat zou dat moeten doen, dat zou haar sieren.quote:Op woensdag 27 november 2019 16:09 schreef murp het volgende:
Noujah, het is niet erg handig om ongevraagd? Een UI te nemen van een andere user. Dat levert natuurlijk wel onrust op merk ik.
Maar een UI is ook niet je eigendom en mag door iedereen gebruikt worden.
Maar een UI gebruiken om iemand te zieken is natuurlijk niet netjes.
Niet alleen dat, de schrik van mijn leven op fokquote:Op woensdag 27 november 2019 16:15 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
jammer dat het zo'n kutding is, waar mensen epileptische aanvallen van kunnen krijgen.
Ik reageer nu voor haar. Het is niet handig, maar het is enkel een UI die appeltje heeft gekopieerd he.quote:
quote:Op woensdag 27 november 2019 16:17 schreef Soury het volgende:
[..]
Niet alleen dat, de schrik van mijn leven op fok
AH !!quote:Op woensdag 27 november 2019 16:16 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ik vind het erg onverstandig en ook uitlokkend. Zie die commotie nu. Omdat jij eindverantwoordelijk bent bied jij je excuses aan. De persoon in kwestie waar het om gaat zou dat moeten doen, dat zou haar sieren.
Ze mag zelf niet reagerenquote:Op woensdag 27 november 2019 16:17 schreef murp het volgende:
[..]
Ik reageer nu voor haar. Het is niet handig, maar het is enkel een UI die appeltje heeft gekopieerd he.
Dit bespreek ik met haar achter de schermen.
Voor de rest is er niet echt iets aan de hand hoor
Er was inderdaad niets aan de hand. Als wij de cos besmeuren met onzin krijgen wij terecht een modbreak, wat voor waarschuwing krijgt deze moderator?.quote:Op woensdag 27 november 2019 16:17 schreef murp het volgende:
[..]
Ik reageer nu voor haar. Het is niet handig, maar het is enkel een UI die appeltje heeft gekopieerd he.
Nou nou nouquote:Op woensdag 27 november 2019 16:17 schreef Soury het volgende:
[..]
Niet alleen dat, de schrik van mijn leven op fok
Ik denk dat er dan wat gek gaan worden.quote:Op woensdag 27 november 2019 16:18 schreef murp het volgende:
Dus iedereen hier mijn UI? Daar kan ik wel voor zorgen hoor!
Ik ben voor. Lekker rustigquote:Op woensdag 27 november 2019 16:19 schreef notturna het volgende:
[..]
Ik denk dat er dan wat gek gaan worden.
Correct me if i’m wrong, maar het is toch heel gek dat ze zelf niet even hier reageert maar wel in de Cos post?quote:Op woensdag 27 november 2019 16:17 schreef murp het volgende:
[..]
Neeeeeeee die van jou is vreselijk!!quote:Op woensdag 27 november 2019 16:18 schreef murp het volgende:
Dus iedereen hier mijn UI? Daar kan ik wel voor zorgen hoor!
Ik werd hier heen gelokt. Ik ben Fa. Ik neem de verantwoording op me. Ik reageer netjesquote:Op woensdag 27 november 2019 16:20 schreef mootie het volgende:
[..]
Correct me if i’m wrong, maar het is toch heel gek dat ze zelf niet even hier reageert maar wel in de Cos post?
Het is geen kleuter waar je voor moet praten.
nou zeg!quote:Op woensdag 27 november 2019 16:20 schreef mazaru het volgende:
[..]
Neeeeeeee die van jou is vreselijk!!
Eerlijk is eerlijk deze is best okquote:
Maar dat hoeft toch helemaal niet.quote:Op woensdag 27 november 2019 16:21 schreef murp het volgende:
[..]
Ik werd hier heen gelokt. Ik ben Fa. Ik neem de verantwoording op me. Ik reageer netjes
ikke ikke ikke
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |