Zoals je ook kunt lezen in zijn topic, was hij ook op utopia actief. Het is de keuze vd mods geweest hier tijdelijk ook een stukje voor in de op te plaatsen.quote:Op zaterdag 16 november 2019 18:00 schreef mootie het volgende:
Mark was volgens mij ook vooral actief in andere subfora, hier was hij bijna niet.
Nou nou, het is geen aanval hoor.quote:Op zaterdag 16 november 2019 18:08 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Zoals je ook kunt lezen in zijn topic, was hij ook op utopia actief. Het is de keuze vd mods geweest hier tijdelijk ook een stukje voor in de op te plaatsen.
Klopt, dat is een tijdje terug dat hij hier actief was. Was van mijn kant ook niet aanvallend bedoelt hoor.quote:Op zaterdag 16 november 2019 18:09 schreef mootie het volgende:
[..]
Nou nou, het is geen aanval hoor.
Maar ik heb Mark hier al tijden niet actief gezien.
Daarom staat er in mijn post ‘vooral actief’ zoals je kunt lezen.
Dat is ook het linkje voor de familie hè, die hebben geen idee wat een forum is, vandaar in GC.quote:Op zaterdag 16 november 2019 17:37 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Ja dat weet ik Mootie, ik kwam er achter toen ik de openingspost in de COS las, maar Mark verdient ook hier een apart topic, het staat onder neukende kinderen in boot of zoiets, daarom vroeg ik of er een apart topic ook hier geplaatst kan worden. lijkt me wel zo netjes inplaats van in de COS.
En een tijdelijk linkje in de OP omdat heel veel cossers Mark wel kennen en op die manier daar ook hun steunbetuiging kunnen doen.quote:Op zaterdag 16 november 2019 18:27 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dat is ook het linkje voor de familie hè, die hebben geen idee wat een forum is, vandaar in GC.
okequote:Op zaterdag 16 november 2019 17:45 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Het hoort ook niet meer in de COS of in UTO, ik heb het daar (bovenin) al een keer weggehaald maar iemand heeft het teruggezet schijnbaar. Het staat waar mootie zegt en dat is mooi!
quote:Op zondag 17 november 2019 09:24 schreef Verida het volgende:
off topic gedoe, kan voorkomen, het is saai
maar om dan op een simpele zondagmorgen het "mishandelingsfilmpje van Ivan en de pup" in de Cos te plaatsen gaat mij te ver
helemaal met de opmerking erachteraan: Opdat wij niet vergeten.
Misschien dat een goeie veger een dergelijke post eens weg zou kunnen vegen....
Tnx.quote:Op maandag 18 november 2019 17:25 schreef DaniqueV het volgende:
Alvast voor de volgende stemming, een nieuwe OPfoto, ben er dit keer maar op tijd bij![]()
Of er moet een gekke twist komen qua stemmingsuitslag en niet 1 van die 2 zal gaan, dan maak ik wel later een andere![]()
Maar als het zo ver is, iemand die het dan in het topic kan plaatsen? Thanks alvast ervoor![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dank je wel voor je noeste arbeidquote:Op maandag 25 november 2019 12:42 schreef DaniqueV het volgende:
Ik weet niet of de OPfoto nu te zien is, ik upload ze altijd ergens anders maar dat ligt er al vanaf gisteren uit![]()
Hopelijk komt hij dus goed over en kan iemand hem dan in de cos plaatsen? Thanks weer ervoor dan![]()
https://ibb.co/J3zcrzs
Thanksquote:Op maandag 25 november 2019 14:07 schreef Appeltje het volgende:
[..]
Dank je wel voor je noeste arbeid![]()
Hij staat in de OP
quote:Op maandag 25 november 2019 14:09 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Thanks![]()
graag gedaan, al wil ik de volgende keer wel graag Jessie of Merel in de mist laten verdwijnen
![]()
Las vannacht pas over zijn overlijden. Wat enorm schrikken 😢quote:Op zaterdag 16 november 2019 17:31 schreef Toverheks het volgende:
Zou een MOD een apart topic willen maken over Mark, de link staat nu bovenin de COS maar vind dat Mark een apart topic moet hebben, niet iedereen leest de openingspost.Vast bedankt.
quote:Op woensdag 27 november 2019 08:04 schreef Bblurker2 het volgende:
[..]
Las vannacht pas over zijn overlijden. Wat enorm schrikken 😢
En als er dan gezegd zou worden ‘ok, sorry, was niet handig van me’ was het al een heel ander verhaal.quote:Op woensdag 27 november 2019 16:09 schreef murp het volgende:
Noujah, het is niet erg handig om ongevraagd? Een UI te nemen van een andere user. Dat levert natuurlijk wel onrust op merk ik.
Maar een UI is ook niet je eigendom en mag door iedereen gebruikt worden.
Maar een UI gebruiken om iemand te zieken is natuurlijk niet netjes.
Dan zal ik voor jullie sorry zeggen. Ik ben eindverantwoordelijkquote:Op woensdag 27 november 2019 16:10 schreef mootie het volgende:
[..]
En als er dan gezegd zou worden ‘ok, sorry, was niet handig van me’ was het al een heel ander verhaal.
Nah, telt niet. Sorryquote:Op woensdag 27 november 2019 16:11 schreef murp het volgende:
[..]
Dan zal ik voor jullie sorry zeggen. Ik ben eindverantwoordelijk
dus ik mag jou ui gebruiken ?quote:Op woensdag 27 november 2019 16:09 schreef murp het volgende:
Noujah, het is niet erg handig om ongevraagd? Een UI te nemen van een andere user. Dat levert natuurlijk wel onrust op merk ik.
Maar een UI is ook niet je eigendom en mag door iedereen gebruikt worden.
Maar een UI gebruiken om iemand te zieken is natuurlijk niet netjes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |