Lees haar post gewoonquote:Op woensdag 27 november 2019 17:03 schreef Schakeltopia het volgende:
echt is appeltje nu mod af?
door dit?
man man man man
Is haar eigen keuze.quote:Op woensdag 27 november 2019 17:03 schreef Schakeltopia het volgende:
door dit?
man man man man
Fout, het is niet een, maar de enige basis ....... en dat een goede mod zijn is ook een kwestie van talent, gezond inzicht en zeker ook intelligentie.quote:Op woensdag 27 november 2019 17:01 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Jaren user zijn op fok, en daadwerkelijk mod zijn is natuurlijk wel even wat anders. Dan komen er weer andere dingen bij kijken, maar het is een goede basis om op te beginnen, dat zeker.
Geen idee wat je hiermee bedoelt. Maar nee, ze stopt niet door die UI.quote:
spuit elf, maar vanzelfsprekend mag ook jij ook je mening geven zelfs zonder te lezen wat hier nu eigenlijk gezegd isquote:Op woensdag 27 november 2019 17:03 schreef Schakeltopia het volgende:
door dit?
man man man man
Er komt een functie vrij. Oh nee toch nietquote:Op woensdag 27 november 2019 17:07 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
spuit elf, maar vanzelfsprekend mag ook jij ook je mening geven zelfs zonder te lezen wat hier nu eigenlijk gezegd is
Niet? ze hebben die baan al aan je gegeven? Ik vind het best, ik ga wel achterover zitten en genietenquote:Op woensdag 27 november 2019 17:08 schreef Soury het volgende:
[..]
Er komt een functie vrij. Oh nee toch niet
Ik zou jou graag als mod zien. Lekker to the point.quote:Op woensdag 27 november 2019 17:08 schreef Soury het volgende:
[..]
Er komt een functie vrij. Oh nee toch niet
quote:Op woensdag 27 november 2019 17:10 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Ik zou jou graag als mod zien. Lekker to the point.
Nee dank jequote:Op woensdag 27 november 2019 17:10 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Ik zou jou graag als mod zien. Lekker to the point.
Vooral dit.quote:Op woensdag 27 november 2019 17:26 schreef Soury het volgende:
En laten we Appeltje nou niet zo afkatten.
ik ben voor!quote:Op woensdag 27 november 2019 17:26 schreef Soury het volgende:
Totaal niet.quote:Op woensdag 27 november 2019 17:05 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Fout, het is niet een, maar de enige basis ....... en dat een goede mod zijn is ook een kwestie van talent, gezond inzicht en zeker ook intelligentie.
Maar goed, ik heb je UI even gebruikt en er oneerbare voorstellen mee gedaan in het Keldertje, ik hoop dat je dat niet erg vindt
Helemaal mee eens.quote:Op woensdag 27 november 2019 17:26 schreef Soury het volgende:
Ik heb wel wat te stellen gehad en ik ben nogal dwars. Dat weet zequote:
Denk ik wel.quote:Op woensdag 27 november 2019 17:30 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb wel wat te stellen gehad en ik ben nogal dwars. Dat weet ze
Zekerquote:
Dat gaan we zeker niet doen.quote:Op woensdag 27 november 2019 17:26 schreef Soury het volgende:
Dat ga ik zeker doen.quote:Op woensdag 27 november 2019 17:41 schreef yvonne het volgende:
Oké, er is een mod weg, en dat is kut. Dat is altijd kut, wat de reden ook is.
Mod worden doe je met de beste intenties, én omdat je het gewon leuk vind om aan FOK! mee te werken.
En soms lukt hetgeen dat je voor ogen had niet, soit.
[b]Ik vertrouw erop dat jullie dit met enig respect behandelen ( daar is vast een ander woord voor, maar daar kan ik nu niet op komen en klinkt m'n zin raar)[/b]
quote:
Godnondedjuquote:
Heb je nog Blauw op voorraad? Het Spelletje ModjeNaarDeKloteHellepe is weer hót zie ik.. beschamende vertoningquote:Op woensdag 27 november 2019 17:41 schreef yvonne het volgende:
Mod worden doe je met de beste intenties, én omdat je het gewoon leuk vind om aan FOK! mee te werken.
Ik vertrouw erop dat jullie dit met enig respect behandelen ( daar is vast een ander woord voor, maar daar kan ik nu niet op komen en klinkt m'n zin raar)
We kunnen nog vooruit. Of voor uitquote:Op woensdag 27 november 2019 18:25 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Heb je nog Blauw op voorraad? Het Spelletje ModjeNaarDeKloteHellepe is weer hót zie ik.. beschamende vertoning
djiez vooruit...en oh wee als je er voorruit van maaktquote:Op woensdag 27 november 2019 18:26 schreef yvonne het volgende:
[..]
We kunnen nog vooruit. Of voor uit
Haquote:Op woensdag 27 november 2019 18:27 schreef Charmian het volgende:
[..]
djiez vooruit...en oh wee als je er voorruit van maakt
ach op die fiets natuurlijk, moet je niet vegen, maar gebruik je eigen bezemsteel en blijf van de mijne afquote:Op woensdag 27 november 2019 16:17 schreef murp het volgende:
[..]
Ik reageer nu voor haar. Het is niet handig, maar het is enkel een UI die appeltje heeft gekopieerd he.
Dit bespreek ik met haar achter de schermen.
Voor de rest is er niet echt iets aan de hand hoor
Ik wil hier heel graag ff op reageren. Oke MOD zijn is soms best moeilijk, maar zoals de moderatie nu gaat is zwaar kut, ik post al zo weinig mogelijk in UTO omdat ik lees en merk dat de MODs bepaalde voorkeuren hebben voor users en als je buiten het groepje valt dan of je krijgt een note of een ban, of ze halen al je posten weg, maar als een andere user tegen mij post dat ik mijn bezemsteel wel in mijn K*t mag douwen dat mag dan blijven staan en een Mod die daaronder post doet net of hij/zij het niet leest whaaaaaaaa het is me wat het is gewoon een kleikje, en daar bedoel ik niet GERT mee, die is mijn oppermod. einde van deze mededeling..quote:Op woensdag 27 november 2019 17:41 schreef yvonne het volgende:
Mod worden doe je met de beste intenties, én omdat je het gewoon leuk vind om aan FOK! mee te werken.
Ik vertrouw erop dat jullie dit met enig respect behandelen ( daar is vast een ander woord voor, maar daar kan ik nu niet op komen en klinkt m'n zin raar)
Ik ben een beetje bang dat je nu iets aan rancune wijt wat (denk ik, gaat niet om mij, en ik zit niet in iemand anders zijn hoofd) niet zo bedoelt is.quote:Op woensdag 27 november 2019 22:36 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Ik wil hier heel graag ff op reageren. Oke MOD zijn is soms best moeilijk, maar zoals de moderatie nu gaat is zwaar kut, ik post al zo weinig mogelijk in UTO omdat ik lees en merk dat de MODs bepaalde voorkeuren hebben voor users en als je buiten het groepje valt dan of je krijgt een note of een ban, of ze halen al je posten weg, maar als een andere user tegen mij post dat ik mijn bezemsteel wel in mijn K*t mag douwen dat mag dan blijven staan en een Mod die daaronder post doet net of hij/zij het niet leest whaaaaaaaa het is me wat het is gewoon een kleikje, en daar bedoel ik niet GERT mee, die is mijn oppermod. einde van deze mededeling..
Nu antwoord je op een vraag die niet voor jou was maar voor Yvonne, en totaal geen racune, wie denk je dat ik wel niet ben, en een TR daar doe ik niet aan, ook niet iemand een ban of note aansmeren. Ben niet 1 of ander groentje hier op FOK maar zit hier al sinds 1876 maar als er commentaar op een mod is, oh oh dan staan jullie op je achterste hoeven, en hier laat ik het bij, en als je stioer bent laat je deze post staan, geen geveeg meer in mijn posten want ik wordt er een beetje moedeloos van, nog ff en je moet mee waaien met de wind, nou daar pas ik voor.quote:Op woensdag 27 november 2019 22:55 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Ik ben een beetje bang dat je nu iets aan rancune wijt wat (denk ik, gaat niet om mij, en ik zit niet in iemand anders zijn hoofd) niet zo bedoelt is.
Ik post ook wel eens even een reactie op iets zonder direct ALLES bij te lezen omdat ik bijv. ondertussen ook druk met iets anders ben. Daarom is de tr functie er, en kun je desnoods ook dm'en als we iets over het hoofd zien.
En notes en bans, of iemand een ban krijgt is natuurlijk niet in onze handen en een note, ach die zijn er eigenlijk vooral ter informatie van de mods, fa's etc. En die kunnen natuurlijk zelf ook heel goed inschatten of een bepaald iets wat genote is echt zo erg is. Daar zou ik me echt niet al te druk om maken.
Je degradeert mod's op deze manier. Ik lees dat wel vaker tussen je regels door. Met andere FA's heb ik dat niet iig. Maar goed: ge doet maar; t zal me eik ook worst zijn ook. Succes.quote:Op woensdag 27 november 2019 23:14 schreef murp het volgende:
Als je een vraag aan de Fa’s of de A’s heb en je komt er niet uit met de mods: Feedback
Een heel subforum waar mods niet mogen modden.
Succes
Wij zijn de oudjesquote:Op woensdag 27 november 2019 23:17 schreef Laysa het volgende:
Wij willen liever Rls fb. Zo zijn wij geworteld astubliefd en dankjewel![]()
![]()
Mag ik morgen reageren heksepeks?quote:
Jij mag alles, slaap lekkerquote:Op woensdag 27 november 2019 23:57 schreef yvonne het volgende:
[..]
Mag ik morgen reageren heksepeks?
Dit ouwetje ligt al in de bedstee.
En vegen doe ik niet, ik ben een zeer luie poetsvrouw.
Waar?quote:Op donderdag 28 november 2019 06:48 schreef Bblurker2 het volgende:
Het was ff wachten, maar we zijn weer op het punt beland waar dit over gaat. Heerlijk afzeiktopic is het weer geworden.
[ afbeelding ]
Ik ga een poging wagen, want je kaart iets aan dat terecht is en ergens ook weer niet.quote:Op woensdag 27 november 2019 22:36 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Ik wil hier heel graag ff op reageren. Oke MOD zijn is soms best moeilijk, maar zoals de moderatie nu gaat is zwaar kut, ik post al zo weinig mogelijk in UTO omdat ik lees en merk dat de MODs bepaalde voorkeuren hebben voor users en als je buiten het groepje valt dan of je krijgt een note of een ban, of ze halen al je posten weg, maar als een andere user tegen mij post dat ik mijn bezemsteel wel in mijn K*t mag douwen dat mag dan blijven staan en een Mod die daaronder post doet net of hij/zij het niet leest whaaaaaaaa het is me wat het is gewoon een kleikje, en daar bedoel ik niet GERT mee, die is mijn oppermod. einde van deze mededeling..
Goedzo Yvonne,quote:Op donderdag 28 november 2019 12:18 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik ga een poging wagen, want je kaart iets aan dat terecht is en ergens ook weer niet.
Ik praat even vanuit mezelf hè, voor anderen kan ik niet spreken.
< KNIP>
maar ik hoop dat je me begrijpt T?
[/u]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |