Een FA kan verwijderde berichten inzien, ik niet.quote:Op zondag 27 oktober 2019 18:59 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ja doei ..moet ik dat een FA vragen terwijl je dat zelf hebt aangericht
Vraag het een FA zou ik zeggenquote:Op zondag 27 oktober 2019 19:01 schreef Appeltje het volgende:
[..]
Een FA kan verwijderde berichten inzien, ik niet.
Eh dat kan je welquote:Op zondag 27 oktober 2019 19:01 schreef Appeltje het volgende:
[..]
Een FA kan verwijderde berichten inzien, ik niet.
quote:
Neuh, jij vond dat het niet verwijderd hoefde te worden.quote:
Oh das nieuw danquote:
Klopt totdat je ververst dan zijn de berichten voor ons weg.quote:Op zondag 27 oktober 2019 19:12 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
Oh das nieuw danAls je veegt kun je dat echt wel teruglezen
Nah succes verder met de moderatie
Dan antw je niet, vindt het wel misleidend.quote:Op zondag 27 oktober 2019 15:25 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
En genderchange ? Jezelf voor doen als vrouw, terwijl je een kereltje bent . Wat is de meerwaarde daarvan.
Geen idee waarom je persoonlijk wordt?quote:Op zondag 27 oktober 2019 20:06 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
Dan antw je niet, vindt het wel misleidend.
quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 15:34 schreef Cargamelk het volgende:
Waar is het topic over streams die het niet doen gebleven ? Kan iemand die ff omhoog schoppen?
Thx was net te laat zag ik .quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 15:42 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
UTO / Jank hier dat de streams het niet doen.... #5
quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 15:34 schreef Cargamelk het volgende:
Waar is het topic over streams die het niet doen gebleven ? Kan iemand die ff omhoog schoppen?
Laat maar probleem is al opgelost.
Nee we waren bijna gelijkquote:Op dinsdag 29 oktober 2019 15:45 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Oh zow. Lol die edtit zag ik niet.
Thanks!quote:Op woensdag 30 oktober 2019 20:21 schreef DaniqueV het volgende:
Ik zag dat de OPfoto met de Utopianen , hun foto's er toch wel erg korrelig uitzagen. Ik heb de foto's van hun vernieuwd en nu zien ze er weer wat scherper uit![]()
Zou iemand deze misschien nu in de OP kunnen zetten? Thanks alvast![]()
[ afbeelding ]
Jij ook bedanktquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |