abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_189650272
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2019 16:47 schreef utopia2.0 het volgende:

[..]

Ik zag het overigens niet als discussie met Bloes, maar meer als een mededeling. Ik heb er dan ook verder niets op te melden.

Dit bericht verwijderd zichzelf na 2 minuten.
Was ook niks mis mee opzich, maar de feedback moet wel overzichtelijk blijven voor feedback. De gesprekken onderling passen beter in de sc. ;)
pi_189650503
quote:
1s.gif Op zondag 27 oktober 2019 16:39 schreef Soulraven het volgende:
[modbreak]het onderlinge gesprek mag wel even naar de sc, anders raken we de vragen aan de moderatie kwijt.[/modbreak]
Er stond er nog een van mij, maar die is verdwenen?
pi_189650534
quote:
1s.gif Op zondag 27 oktober 2019 16:58 schreef mootie het volgende:

[..]

Er stond er nog een van mij, maar die is verdwenen?
Kan ik gemist hebben. Wat was de vraag?
pi_189650582
quote:
1s.gif Op zondag 27 oktober 2019 16:59 schreef Soulraven het volgende:

[..]

Kan ik gemist hebben. Wat was de vraag?
Eerder deze week had een mod een redelijk lange discussie in de Cos. Een uur later was het ineens allemaal weg en ik vroeg me af of dat nou echt handig is.
Eerst uitgebreid de discussie aangaan in de Cos en dan de hele boel verwijderen alsof het nooit is gebeurd.
pi_189650597
quote:
1s.gif Op zondag 27 oktober 2019 17:02 schreef mootie het volgende:

[..]

Eerder deze week had een mod een redelijk lange discussie in de Cos. Een uur later was het ineens allemaal weg en ik vroeg me af of dat nou echt handig is.
Eerst uitgebreid de discussie aangaan in de Cos en dan de hele boel verwijderen alsof het nooit is gebeurd.
Hmmm, ik kan me de situatie niet helemaal voor de geest halen want mijn geheugen is soms een gatenkaas maar dat is een beetje afhankelijk van de situatie. En natuurlijk kan een mod ook wel eens iets doen wat achteraf handiger had gekund, in het algemeen gezegd.
pi_189650618
quote:
1s.gif Op zondag 27 oktober 2019 17:03 schreef Soulraven het volgende:

[..]

Hmmm, ik kan me de situatie niet helemaal voor de geest halen want mijn geheugen is soms een gatenkaas maar dat is een beetje afhankelijk van de situatie. En natuurlijk kan een mod ook wel eens iets doen war achteraf handiger had gekund, in het algemeen gezegd.
Dus in plaats van op je ballen krijgen, veeg je het dan mooi zelf weg. Hmmm, not sure if i likey.
pi_189650635
quote:
1s.gif Op zondag 27 oktober 2019 17:05 schreef mootie het volgende:

[..]

Dus in plaats van op je ballen krijgen, veeg je het dan mooi zelf weg. Hmmm, not sure if i likey.
Ik weet niet of dezelfde mod dat gedaan heeft natuurlijk. ;) Ik ga ff terugkijken voor je zometeen als ik thuis ben, deal?
pi_189650672
quote:
1s.gif Op zondag 27 oktober 2019 17:05 schreef Soulraven het volgende:

[..]

Ik weet niet of dezelfde mod dat gedaan heeft natuurlijk. ;) Ik ga ff terugkijken voor je zometeen als ik thuis ben, deal?
Ok
pi_189650740
quote:
1s.gif Op zondag 27 oktober 2019 17:05 schreef Soulraven het volgende:

[..]

De betreffende mod heeft niet op mijn vraag gereageerd, die stond er toch een aantal dagen.
pi_189651047
quote:
1s.gif Op zondag 27 oktober 2019 17:10 schreef mootie het volgende:

[..]

De betreffende mod heeft niet op mijn vraag gereageerd, die stond er toch een aantal dagen.
Zelfs niet onder een spoiler?
pi_189651223
quote:

[..]

Ik weet weer waar het over gaat. Kom er op terug.
pi_189651360
quote:

[..]

Volgens mij was ik dat, stel je vraag maar
pi_189651464
quote:
1s.gif Op zondag 27 oktober 2019 17:34 schreef Appeltje het volgende:

[..]

Volgens mij was ik dat, stel je vraag maar
Oh, waarom heb je die vraag dagen genegeerd?
Ik vroeg me af wat het idee daar achter was, eerst een hele discussie aangaan in de Cos en diezelfde discussie daarna vegen. Niet verplaatsen, maar vegen.
pi_189651793
quote:
1s.gif Op zondag 27 oktober 2019 17:38 schreef mootie het volgende:

[..]

Oh, waarom heb je die vraag dagen genegeerd?
Ik vroeg me af wat het idee daar achter was, eerst een hele discussie aangaan in de Cos en diezelfde discussie daarna vegen. Niet verplaatsen, maar vegen.
Dan is het antwoorden van die vraag mij ontschoten, mention mij gerust een keer als ik niet binnen een dag op een vraag antwoord.

Als ik mij goed herinner kreeg ik een opmerking van iemand over het feit dat ik iets 'aardigs' tegen DGK zei. Daarop ontstond een conversatie wat meer op een welles nietes verhaal leek dan op een discussie, daarom heb ik hem maar verwijderd.
Is je vraag zo beantwoordt?
pi_189652264
quote:
1s.gif Op zondag 27 oktober 2019 17:53 schreef Appeltje het volgende:

[..]

Dan is het antwoorden van die vraag mij ontschoten, mention mij gerust een keer als ik niet binnen een dag op een vraag antwoord.

Als ik mij goed herinner kreeg ik een opmerking van iemand over het feit dat ik iets 'aardigs' tegen DGK zei. Daarop ontstond een conversatie wat meer op een welles nietes verhaal leek dan op een discussie, daarom heb ik hem maar verwijderd.
Is je vraag zo beantwoordt?
Nee, want ik vraag me af waarom je die discussie aangaat in de Cos en niet meteen op de juiste plek. En als je dan toch achteraf gaat vegen, waarom zet je de discussie dan niet op de goede plek.
Ik vind het raar, een discussie aangaan en dan achteraf vegen.
pi_189652383
quote:
1s.gif Op zondag 27 oktober 2019 18:18 schreef mootie het volgende:

[..]

Nee, want ik vraag me af waarom je die discussie aangaat in de Cos en niet meteen op de juiste plek. En als je dan toch achteraf gaat vegen, waarom zet je de discussie dan niet op de goede plek.
Dat gebeurt de laatste tijd zo ontzettend vaak, Af en toe ben je op tijd in de Cos of FB en kun je heel even live meegenieten.
pi_189652413
quote:
1s.gif Op zondag 27 oktober 2019 18:18 schreef mootie het volgende:

[..]

Dat kan, als ik van te voren wist dat de betreffende conversatie op niets zou uitlopen had ik hem niet eens gestart. Maar dat merk je pas als de conversatie vordert.
pi_189652473
quote:
1s.gif Op zondag 27 oktober 2019 18:24 schreef Appeltje het volgende:

[..]

Dat kan, als ik van te voren wist dat de betreffende conversatie op niets zou uitlopen had ik hem niet eens gestart. Maar dat merk je pas als de conversatie vordert.
Dan had je hem toch naar de Fb oid kunnen verplaatsen.
Het is wel apart om een discussie die op niks uitloopt (wat ook maar een mening is) weg te poetsen.
Dan lijkt het op verbergen.
  zondag 27 oktober 2019 @ 18:27:42 #94
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_189652478
quote:
1s.gif Op zondag 27 oktober 2019 18:24 schreef Appeltje het volgende:

[..]

Misschien moet je eens wat beter nadenken voor je ergens met je onzin begint te strooien en mensen daarmee tegen je in het harnas jaagt
Maar lekker makkelijk alles vegen vind ik onbegrijpelijk
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_189652769
quote:
1s.gif Op zondag 27 oktober 2019 18:27 schreef mootie het volgende:

[..]

Dan had je hem toch naar de Fb oid kunnen verplaatsen.
Het is wel apart om een discussie die op niks uitloopt (wat ook maar een mening is) weg te poetsen.
Dan lijkt het op verbergen.
Nee, met Feedback had het eigenlijk weinig meer te maken. Ik vind dat ik een 'aardig' mag zijn tegen een iemand, en een ander vindt dat 'ongepast 'of zo. Je hebt het gelezen, dan weet je hoe het verliep. Vond het niet echt iets wat voor het nageslacht bewaard moest blijven.
pi_189652797
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2019 18:27 schreef puzziepie het volgende:

[..]

Misschien moet je eens wat beter nadenken voor je ergens met je onzin begint te strooien en mensen daarmee tegen je in het harnas jaagt
Maar lekker makkelijk alles vegen vind ik onbegrijpelijk
Jouw onzin is niet mijn onzin Puzzie.
  zondag 27 oktober 2019 @ 18:43:07 #97
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_189652810
quote:
1s.gif Op zondag 27 oktober 2019 18:41 schreef Appeltje het volgende:

[..]

Nee, met Feedback had het eigenlijk weinig meer te maken. Ik vind dat ik een 'aardig' mag zijn tegen een iemand, en een ander vindt dat 'ongepast 'of zo. Je hebt het gelezen, dan weet je hoe het verliep. Vond het niet echt iets wat voor het nageslacht bewaard moest blijven.
Dus weg zitten vegen omdat het jou niet uitkwam
Hoe hypocriet ben je dan als mod?
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  zondag 27 oktober 2019 @ 18:43:26 #98
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_189652816
Kijk dit is dus geen feedback.

[ Bericht 94% gewijzigd door Soulraven op 27-10-2019 18:44:36 ]
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_189653160
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2019 18:43 schreef puzziepie het volgende:

[..]

Dus weg zitten vegen omdat het jou niet uitkwam
Hoe hypocriet ben je dan als mod?
Dat was niet mijn reden Puz, dat maak jij ervan. Vraag een FA of het teruggeplaatst kan worden?
  zondag 27 oktober 2019 @ 18:59:33 #100
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_189653187
quote:
1s.gif Op zondag 27 oktober 2019 18:58 schreef Appeltje het volgende:

[..]

Dat was niet mijn reden Puz, dat maak jij ervan. Vraag een FA of het teruggeplaatst kan worden?
Ja doei ..moet ik dat een FA vragen terwijl je dat zelf hebt aangericht :?
My age is very
Inappropriate
for my behavior
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')